Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?  (Luettu 4054 kertaa)

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #20 : Toukokuu 23, 2020, 23:21:09 »
Ei ole yhtään huonoa kokemusta kampäkeistä.....päinvastoin.  :) Kesäksi taas yhtä kampäkkiä odotellaan innolla.  8)
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #21 : Heinäkuu 14, 2020, 12:19:12 »
Tänään olen todistanut onnistuneen kampäkin ja sen kuinka nuori nainen oli vielä kaunistunut entisestään reilussa vuodessa. Nyt on jo kaksi onnistunutta paluuta tiedossani.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #22 : Heinäkuu 14, 2020, 12:32:34 »
Tänään olen todistanut onnistuneen kampäkin ja sen kuinka nuori nainen oli vielä kaunistunut entisestään reilussa vuodessa. Nyt on jo kaksi onnistunutta paluuta tiedossani.

Saman ihmeen todistin vähän yli viikko sitten. Täytyy myöntää, että olin skeptinen etukäteen, kun paluun motiveista ei aina tiedä. Sen verran positiivinen yllätys on kyseessä, että päätin kirjoittaa tälle saitille arvion. 

 

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #23 : Heinäkuu 14, 2020, 12:36:34 »
Motiiveista en tiedä mitään miksi on paluu tehty, mutta vaikutti ainakin ettei kyseessä ollut rahan keruu Mäntyharjun technobile reissua varten ;D Tällainenkin on tullut joskus vastaan.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #24 : Heinäkuu 14, 2020, 12:40:12 »
^ Juu, en tiedä minäkään miksi tekevät paluita, mutta voin vakuuttaa, että ei ollut Mäntyharjun teknobileiden rahan keruu paluun syy tässäkään tapauksessa :D 
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2020, 12:43:49 kirjoittanut Hese69 »