Arvon PT:eet. Kuinka iso on ollut suurin kohtaamasi penis? Sentteinä tai vertaamalla johonkin objektiin.
Kuinka yhdyntä onnistui?
Kuinka yhdyntä onnistui?
Uutiset:
Norther
Kelpo kaveri
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Kun seuraavaksi sellainen todellinen muurinmurtaja, warhammer, lihanuija, ihana murhakyrpä lävähtää kasvojen eteen niin voisitteko ystävällisesti mitata pituuden ja ympärysmitan.
Kiitos tästä. Timpuria erityisesti lämmittää että mitat ilmoitetaan millimetreissäKun seuraavaksi sellainen todellinen muurinmurtaja, warhammer, lihanuija, ihana murhakyrpä lävähtää kasvojen eteen niin voisitteko ystävällisesti mitata pituuden ja ympärysmitan.
Ei näitä juurikaan vastaan tule, mut mysize 69 kumikoko on isoin jota olen joskus vuosia sitten tarvinnut. Kumin mitat on Pituus: 223 mm ja Nimellisleveys: 69 mm niin siitä voi sit päätellä vehkeen kokoa.
Edit. Yhdyntä sujuu jos on tarpeeksi aikaa lämmittelyille, lyhyille ajoille ei tuollaisen vehkeen kanssa minun luo kannata haaveilla tulevan.

Five
Kelpo kaveri
Mertsu90

Piristää muiden päivää
dijon

Näyttää hyvää esimerkkiä
Ei näitä juurikaan vastaan tule, mut mysize 69 kumikoko on isoin jota olen joskus vuosia sitten tarvinnut. Kumin mitat on Pituus: 223 mm ja Nimellisleveys: 69 mm niin siitä voi sit päätellä vehkeen kokoa.
Edit. Yhdyntä sujuu jos on tarpeeksi aikaa lämmittelyille, lyhyille ajoille ei tuollaisen vehkeen kanssa minun luo kannata haaveilla tulevan.

MySweetMystery

Näyttää hyvää esimerkkiä