Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suurin penis  (Luettu 739 kertaa)

Poissa Norther

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Suurin penis
« : eilen kello 15:06:42 »
Arvon PT:eet. Kuinka iso on ollut suurin kohtaamasi penis? Sentteinä tai vertaamalla johonkin objektiin.

Kuinka yhdyntä onnistui?

Paikalla Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suurin penis
« Vastaus #1 : eilen kello 15:13:47 »
Kun seuraavaksi sellainen todellinen muurinmurtaja, warhammer, lihanuija, ihana murhakyrpä lävähtää kasvojen eteen niin voisitteko ystävällisesti mitata pituuden ja ympärysmitan.

Poissa Pimu

• Sr. Member
  • Galleria (141)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : eilen kello 16:40:25 »
Kun seuraavaksi sellainen todellinen muurinmurtaja, warhammer, lihanuija, ihana murhakyrpä lävähtää kasvojen eteen niin voisitteko ystävällisesti mitata pituuden ja ympärysmitan.

Ei näitä juurikaan vastaan tule, mut mysize 69 kumikoko on isoin jota olen joskus vuosia sitten tarvinnut. Kumin mitat on Pituus: 223 mm ja Nimellisleveys: 69 mm niin siitä voi sit päätellä vehkeen kokoa.

Edit. Yhdyntä sujuu jos on tarpeeksi aikaa lämmittelyille, lyhyille ajoille ei tuollaisen vehkeen kanssa minun luo kannata haaveilla tulevan.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 16:44:34 kirjoittanut Pimu »
✦❄️ Talvikiertueella - keikat kalenterissa ❄️✦

Paikalla Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : eilen kello 16:46:24 »

Ei näitä juurikaan vastaan tule, mut mysize 69 kumikoko on isoin jota olen joskus vuosia sitten tarvinnut. Kumin mitat on Pituus: 223 mm ja Nimellisleveys: 69 mm niin siitä voi sit päätellä vehkeen kokoa.

Edit. Yhdyntä sujuu jos on tarpeeksi aikaa lämmittelyille, lyhyille ajoille ei tuollaisen vehkeen kanssa minun luo kannata haaveilla tulevan.
Kiitos tästä. Timpuria erityisesti lämmittää että mitat ilmoitetaan millimetreissä  :inlove:

Poissa Five

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 18:40:11 »
Veikkaan useammankin alalla pidempään toimineen PTn törmänneen myös niinkutsuttuun "kokovartalokyrpään".

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : eilen kello 18:46:49 »
Mulla on saitin ylivoimaisesti suurin... lumikulli. 🤭
Livekonsertit 2025: 31  (2024:20)

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #6 : eilen kello 19:29:14 »
Sanotaan että muutama 18-20cm tullut vastaan, vahvuutta en osaa tarkkaan sanoa mutta varmaan 5-6cm. Yleensä se on 13-15cm/4cm, muutamia alle 10cm myös tullut vastaan. En pidä suurista niin työssä enkä siviilissäkään, normi kokoinen paras kunhan se on vaan napakka.

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : eilen kello 20:09:52 »

Yhdyntä sujuu hyvin kunhan lämmittelee eka kovaksi bj:llä  :blowjob:

No ei vaan, pienetkin naiset ottavat kovaa takaapäin kunhan lämmittelee eka vähän lähärissä.

_
dijon on sinappi

Poissa MySweetMystery

• Jr. Member
  • Galleria (5)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #8 : eilen kello 21:43:01 »
Mulla on vakkari, joka tarvii mysizen kokoa '72
Ja ihan on tavallinen, suomalainen savolaismies. Noh, pituutta hänellä on kyllä myös lähemmäs 2m.
Antaa mun varmasti mittailla vehkeen speksit, eli palaan ehkä asiaan 👍

Ja hyvin onnistuu pano, vaikka itse olen vain 159cm. Mun kudokset joustaa ja myös palautuu kyllä hyvin tähän hommaan, olen siitä kiitollinen 😊

'69 kokoisia tapaan myös useita säännöllisesti. Heistä muutama on harmitellut, kun aina ei yhdyntä mieleisen naisen kanssa onnistu. Eli eivät todellakaan ole pelkästään iloisia ja ylpeitä varustuksestaan.
💦💦 Squirt Queen Jyväskylässä 23.-24.1. 💦💦