Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen PT:hen  (Luettu 899 kertaa)

Poissa FagottiKuningas

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Ihastuminen PT:hen
« : Joulukuu 21, 2025, 21:56:52 »
Tässä tapauksessa ei voida oikeasti puhua varsinaisesti ihastumisesta, mutta tuolla otsikolla kaikki ehkä parhaiten ymmärtävät, mistä on kyse.
Olen kierrellyt maailmaa ja kohdannut paljon erilaisia ihmisiä. Näiden kohtaamieni ihmisten joukossa on pieni osa naisia, jotka ovat ylitse muiden. He ovat kertakaikkisen kauniita ja mukavia, ja heidän kanssaan vietetty aika on ollut unohtumatonta. Sellaisia hetkiä, jotka jäävät mieleen ja jota on kiva muistella.
Mutta tässä jokin aika sitten tapasin uuden ihmisen, joka on kaikessa mielessä - aivan niissä pienimmissäkin yksityiskohdissa - täydellinen omille unelmille. Tyyppi, jota en ikinä olisi voinut kuvitella löytäväni tai kohtaavani. Hänen kanssaan tuli vietettyä unohtumaton hetki jota edelleenkin muistelen kaihoisan lämpimästi. Tällaista näin molemminpuolista intohomoa en ole koskaan kokenut kenenkään kanssa, vaikka lähes yhtä hyviä kohtaamisia on ollut muutamia.
Nyt on sellainen tilanne, että mikään muu pt ei oikein innosta, haluaisin vain nähdä tätä yhtä ihmistä. En voi sanoa varsinaisesti olevani ihastunut tähän ihmiseen, mutta olen täydellisen ihastunut siihen tunteeseen ja siihen kemiaan joka välillämme vallitsi tapaamisella.

Olisi kiva kuulla kokemuksia muilta, minkälaisia vastaavia tarinoita ihmisillä on, onko joku oikeasti ihastunut... rakastunut? Onko jopa voinut jollain käydä niin, että asiat ovat tästä kehittyneet vielä eteenpäin.
 :drinking:

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihastuminen PT:hen
« Vastaus #1 : Joulukuu 21, 2025, 22:10:37 »
Tästä aiheesta on täällä välillä keskusteltu. Tässä on yksi minun taannoin aloittama ketju, joka herätti paljon keskustelua ja tosi hyviä ja mielenkiintoisia kommentteja eri näkökulmista:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,14537.0.html
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2025, 22:14:33 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #2 : eilen kello 14:02:52 »
Nyt on sellainen tilanne, että mikään muu pt ei oikein innosta, haluaisin vain nähdä tätä yhtä ihmistä.

Sinänsä inhimmillistä, mutta tässä on vaaran merkit ilmassa, nämä tarinat eivät useinkaan pääty hyvin.
Jos sanot hänelle tuon suoraan tai vaikka et sano, mutta se muuten näkyy sinusta, niin ammattimainen pt luultavasti päättää asiakassuhteen. Saattaa olla itselle parempi itse lopettaa asiakassuhde heti alkuunsa, kun vielä pystyt. Muuten menee vielä pää sekaisin ja todennäköisesti jossain vaiheessa tekee kipeää. Tästä lajista ei hankita ihastuksia eikä varsinkaan tyttöystäviä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : eilen kello 18:25:57 »
Kemiaa voi olla ja ihastumista voi olla. Mutta jos PT:n avatessa ovi menee polvet löysäksi, naama punaiseksi ja puhekyky katoaa, sitten on huonompi tilanne.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #4 : eilen kello 18:28:37 »
^ Mulla on välillä käynyt näin. Ihan hyvin on silti mennyt!  ;D

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #5 : eilen kello 18:34:46 »
^ Minua suojaa se, että vaikka minulle ei omaa naista olekaan, on minulla siviilissä läheiset välit sellaiseen naiseen johon olen aikanaan ollut rakastunut, jonka kanssa on asioita koettu ja jota edelleen rakastan, mutta ilman turhaa intohimoa.

Poissa Shemale Namu

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 18:54:21 »
Kyllä palveluntarjoajakin saattaa ihastua tai rakastua asiakkaaseen... Ihastumisiahan voi tapahtua muissakin asiakaspalvelutilanteissa

Minusta se on asia, josta voi myös puhua ihastukseen kohteen kanssa

Ihaniin hetkiin
Namu Amore 💋

namuamore.com

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #7 : eilen kello 19:01:49 »
^ Ihmisiä me vain ollaan, joten totta kai voi ihastua. Parisuhteen suhteen vain pitää olla erittäin pragmaattinen.