Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksulliseen seksiin liittyvät rikokset  (Luettu 3337 kertaa)

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksulliseen seksiin liittyvät rikokset
« Vastaus #40 : Joulukuu 18, 2025, 22:23:50 »
^ Mutta salailu laskee luottamusta siitä huolimatta, kun tietää, että juuri asiakkailta sitä halutaan piilotella.

Kyse ei ole siitä, että mitään haluttaisi piilottaa asiakkailta. Miten vaikeaa on käsittää että täällä forkalla, kuten kaikkialla muuallakin netissä, on lukijana myös muita kuin asiallisesti käyttäytyviä turvallisuutta kunnioittava asiakkaita. Mitään meidän alaan liittyviä työturvallisuusohjeita ei haluta raiskaajien, väkivaltaisten stalkkereiden ja muiden sekopäiden luettavaksi, joiden ensisijainen motiivi olisi pyrkiä käyttämään sitä hyväkseen ikävillä tavoilla, rikkoen meidän turvallisuutta.

Miten voi olla niin vaikea käsittää, että me kohdataan tässä työssä aivan helvetin aitoja ja todellisia turvallisuusriskejä ja pyritään niiltä suojelemaan sekä itseämme, että uusia alalle tulevia. Jos meidän itsemme turvaksi kootut ohjeet olisi julkisesti jaossa sehän olisi kuin kutsu kaikille sekopäille nimenomaan testata miten hyvin tai huonosti ne toimii.

Tuleeko sulle Saapasjalkakolli heti mieleen muita ammatteja, joissa asiakaspalvelija on yhtä haavoittuvassa asemassa kuin alaston nainen yksi suljetussa tilassa tuntemattoman miehen kanssa?

Ei meidän turvallisuusohjeet koske sitä millä kädellä kulliin kosketaan, vaan ihan aitoja uhkia kuten raiskaus, pahoinpitely, ryöstö, stalkkaus, vainoaminen. Tekisi mieli haukkua sut pystyyn siitä määrästä idioottia mitä sä tänään tässä itsestäsi näytät.

Lisään vielä: sairaanhoitajat ja vaikka sosiaalityöntekijät ovat joskus työtehtävissään tilanteissa joissa kohtaavat väkivaltaa tai sen uhkaa. Myös keskiyöllä Alepan kassan myyjät, toki myös vartijat ja poliisi. Kaksi jälkimmäistä ammattiryhmää on aseistettu ja koulutettu toimimaan väkivaltatilanteissa. Kaikilla muilla on työnantajat, ammattiliitot, turvallisuuskoulutukset ja työterveys. Meillä ei ole ketään muita kuin toisemme,jokainen meistä on yksin työtilanteissa, ei ole työnantajan maksamaa koulutusta, ei vartijaa ovella, ei työterveyttä joka hoitaa jos jotain sattuu.

Meillä seksityöntekijöillä ei ole muuta kuin tietoa jota jaetaan kollegalta toiselle, usein kokemuksen karvaalla rintaäänellä kerrottuna ja kantapään kautta opittuna.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2025, 22:38:21 kirjoittanut AnnaVonB »
💎 Espoossa 26.12 - 3.1.💎

Poissa MikaM

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #41 : Joulukuu 18, 2025, 22:32:10 »
Tuleeko sulle Saapasjalkakolli heti mieleen muita ammatteja, joissa asiakaspalvelija on yhtä haavoittuvassa asemassa kuin alaston nainen yksi suljetussa tilassa tuntemattoman miehen kanssa?

Taksin ajaminen on vaarallisempi ammatti. Tänä päivänä myös taksilla ajaminen.

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #42 : Joulukuu 18, 2025, 22:40:03 »
Ehkä kysyin turhaan, sillä liian monet miehet eivät ymmärrä sitä todellisuutta, miksi kaikki naiset valitsisi karhun.
💎 Espoossa 26.12 - 3.1.💎

Poissa Morjens

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : eilen kello 00:28:15 »
Ehkä kysyin turhaan, sillä liian monet miehet eivät ymmärrä sitä todellisuutta, miksi kaikki naiset valitsisi karhun.

No tuossa nyt on haettu sellaista kauhuskenaarioa, kuinka synkkä metsä ja paha mies kyttäämässä puiden takana. Vaihtoehtona karhu, eli assosiaatio on että jotain pahaa on odotettavissa, koska vaihtoehdoksi on annettu karhu.
Jos nyt mietitään että olet patikoimassa jossain luonnonsuojelualueella ja vastaan patikoi mies, niin tuskin ekana tulee mieleen, että tuo mies on tulossa tappamaan sinut.

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #44 : eilen kello 00:41:49 »

No tuossa nyt on haettu sellaista kauhuskenaarioa, kuinka synkkä metsä ja paha mies kyttäämässä puiden takana. Vaihtoehtona karhu, eli assosiaatio on että jotain pahaa on odotettavissa, koska vaihtoehdoksi on annettu karhu.
Jos nyt mietitään että olet patikoimassa jossain luonnonsuojelualueella ja vastaan patikoi mies, niin tuskin ekana tulee mieleen, että tuo mies on tulossa tappamaan sinut.

Kiitos kun selitit mulle mitä toi sanonta tarkoittaa! En itse naisena ymmärtänytkään ollenkaan, että kyseessä ei olekaan hieman monimutkaisempi kielikuva ja vertauskuva. Mä luulin että se on vertauskuva siitä, miten yhteiskunta katsoo että karhun hyökkäyksen kohteeksi joutunut nainen ei ole koskaan itse syyllinen siihen, mutta taas miehen hyökkäyksen kohteeksi joutuneelta naiselta kysytään mitä hänellä oli päällä, oliko hän selvin päin, kulkiko hän yksin yöllä jne. Onneksi olin väärässä, ja kyseessä olikin niin yksinkertainen juttu kuin patikoimassa oleva mies. Tunnenpa nyt itseni hölmöksi.
💎 Espoossa 26.12 - 3.1.💎

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #45 : eilen kello 00:42:06 »

Tosiasiassa karhu on ihmiselle aika vaaraton petoeläin, ellei joudu emokarhun ja pentujen väliin.
Riistaeläimet alkaen hirvestä ovat karhuilla paljon ihmisiä lihaisempia saalita.

Kenenkään ei ole pakko alkaa seksiyrittäjäksi. Pullasta voi harvoin syödä vain rusinat.

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #46 : eilen kello 00:48:42 »

Kenenkään ei ole pakko alkaa seksiyrittäjäksi. Pullasta voi harvoin syödä vain rusinat.

Kenenkään ei ole pakko alkaa poliisiksi tai sairaanhoitajaksi. Jokainen valitsee ammattinsa ja jokaisella on oikeus tehdä työtään turvallisesti ja pyrkiä turvalliseen työskentelyyn. Se että meillänon oikeus pyrkiä turvalliseen työskentelyyn tarkoittaa käytännössä sitä, että me jaetaan toisillemme vinkkejä siitä miten työskennellä turvallisesti ja niitä ei jaeta netissä julkiseksi. Ei siksi, että niitä piiloteltaisi asiakkailta ja saapasjalkakollilta, vaan siksi että ne eivät päätyisi juuri niiden tapausten käsiin joilta yritämme itseämme suojella.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 00:51:55 kirjoittanut AnnaVonB »
💎 Espoossa 26.12 - 3.1.💎

Poissa Morjens

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : eilen kello 02:27:12 »

Kiitos kun selitit mulle mitä toi sanonta tarkoittaa! En itse naisena ymmärtänytkään ollenkaan, että kyseessä ei olekaan hieman monimutkaisempi kielikuva ja vertauskuva. Mä luulin että se on vertauskuva siitä, miten yhteiskunta katsoo että karhun hyökkäyksen kohteeksi joutunut nainen ei ole koskaan itse syyllinen siihen, mutta taas miehen hyökkäyksen kohteeksi joutuneelta naiselta kysytään mitä hänellä oli päällä, oliko hän selvin päin, kulkiko hän yksin yöllä jne. Onneksi olin väärässä, ja kyseessä olikin niin yksinkertainen juttu kuin patikoimassa oleva mies. Tunnenpa nyt itseni hölmöksi.

No jos nyt puhutaan samasta asiasta, eli siitä somekyselystä, niin tuskin kovin moni pohti asiaa sen pohjalta miten yhteiskunta katsoo ja mitä oli päällä.
En tosin ole seurannut, että onko jotkut feministit siitä jalostaneet jotain kieli/vertauskuvia. Varmaan on kun noin pillastuit.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #48 : eilen kello 03:15:31 »

Kenenkään ei ole pakko alkaa poliisiksi tai sairaanhoitajaksi.

Poliisit tai sairaanhoitajat eivät valita työturvallisuudestaan, vaikka ammatti on varmasti työturvallisuuden kannalta riskialttiimpi ja huonommin palkattu kuin seksiyrittäjyys. Poliisi, sairaanhoitaja tai ensihoitaja ei voi valita asiakkaitaan.

Paikalla PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #49 : eilen kello 04:25:17 »

Kenenkään ei ole pakko alkaa poliisiksi tai sairaanhoitajaksi.

Poliisit tai sairaanhoitajat eivät valita työturvallisuudestaan, vaikka ammatti on varmasti työturvallisuuden kannalta riskialttiimpi ja huonommin palkattu kuin seksiyrittäjyys. Poliisi, sairaanhoitaja tai ensihoitaja ei voi valita asiakkaitaan.

Kyllä valittavat. Työturvallisuus on palkan lisäksi tapetilla joka kerta kun työehtosopimuksia neuvotellaan.
Ja mitä tulee asiakkaan valitsemiseen, niin periaatteessa noin, mutta käytännössä taas sitten ei. Esim ensihoitajat kulkevat aina työparin kanssa mm työturvallisuuden vuoksi, eivätkä saa mennä uhkaavalta vaikuttavaan tilanteeseen ilman poliisia, joka taas on koulutettu ja oikein varustautunut näitä tilanteita varten (samoin kuin se parinsa, wink wink).
Enkä nyt missään tapauksessa tarkoita vähätellä mitään edellämainituista ammattiryhmistä, he tekevät hienoa ja elintärkeätä työtä tässä yhteiskunnassa, mutta eivät hekään nälkäpalkalla aina valittamatta omaa henkeään laita alttiiksi joka päivä rynnätessään tilanteisiin niin kuin tv-sarjoissa.
Hip hei hutsu! ❤️
Hämeenlinna 30.-31.12. ❤️

Poissa Terttumarica

• Full Member
« Vastaus #50 : eilen kello 06:33:45 »
Onhan se nyt ihan totaalisen väärin, että asiakkailta salaillaan tietoja siitä, miten suomalaiset seksityöntekijät yrittävät suojautua ryöstäjiltä. Kaikki tieto julkiseen jakoon tänne foorumille!  :laught:

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #51 : eilen kello 09:51:44 »
Onhan se nyt ihan totaalisen väärin, että asiakkailta salaillaan tietoja siitä, miten suomalaiset seksityöntekijät yrittävät suojautua ryöstäjiltä. Kaikki tieto julkiseen jakoon tänne foorumille!  :laught:

Aika harvassa ovat viimeisenä parina vuosikymmenenä suomalaisiin seksiyrittäjiin kohdistuneet ryöstöt. Aikanaan ryöstöjen kohteina olivat ulkomaalaiset, joiden reviireistä taisteltiin. Aika pitkälle suomalainen seksiyrittäjä pääsee rasismilla. Ota vain suomea natiivisti puhuvia asiakkaita.

Rikollisuudesta on Kentsun ja Rainilan kirja. He puutuivat myös oikeaan ihmiskauppaan. Polttivat esimerkiksi parittajat, siis yritttäjät, Kallion paloaseman vieressä olevan ravintolan kokkiin kohdistuneesta riistosta. Kokki ei saanut palkkaa, teki ympäripyöreitä työviikkoja ja joutui nukkumaan ravintolassa.

https://kansallinen.fi/tuote/rahaan-kahlitut-alamaailman-prostituutio-suomessa/

Poissa Terttumarica

• Full Member
« Vastaus #52 : eilen kello 10:57:24 »
Aika harvassa? Perustat varmaan tietosi iltapäivälehtiin päätyneisiin juttuihin, toisin kuin minä, joka olen verkostoitunut satojen kollegoiden kanssa. Ryöstön tai muun rikoksen yritys on yhtä lailla seksityöntekijälle traumatisoivaa ja läheskään kaikista tapauksista ei tehdä rikosilmoitusta. Ja vain osa tapauksista, joista on tehty rikosilmoitus, päätyy iltalehtiin.

Ollapa Mikam:n itsevarmuus olla kaikkien alojen asiantuntija.  :laught:

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #53 : eilen kello 11:16:36 »
Aika harvassa? Perustat varmaan tietosi iltapäivälehtiin päätyneisiin juttuihin, toisin kuin minä, joka olen verkostoitunut satojen kollegoiden kanssa. Ryöstön tai muun rikoksen yritys on yhtä lailla seksityöntekijälle traumatisoivaa ja läheskään kaikista tapauksista ei tehdä rikosilmoitusta. Ja vain osa tapauksista, joista on tehty rikosilmoitus, päätyy iltalehtiin.

Ollapa Mikam:n itsevarmuus olla kaikkien alojen asiantuntija.  :laught:

Valitettavasti rikosilmoitukset ovat ainoa luotettava lähde, kaikki muu on huhupuhetta.
Kontula kertoo kirjassaan nuorena seksiyrittäjänä, ettei hän kokenut koskaan uhkaavia tilanteita. Toki kaikki asiakastapaamiset eivät olleet ruusuilla tanssimista.

Väite laajasta suomalaisiin seksiyrittäjiin kohdistuneesta ryöstöistä on myös
sikäli omituinen, että Kentsu oli pitkään suomalaisten seksiyrittäjien luottomies. Soitto hänelle ja ongelmat katosivat. Seksiyrittäjän ei tarvinnut olla edes suomalainen. 

Voitte toki avautua tänne tämän vuoden ryöstöistä, varsinkin niistä, joissa tekijä on suomalainen. Teletietojen avulla ryöstöistä jää helposti kiinni. Jos oikein muistan, niin Aino kertoi Horokirjassa, että vain kerran asiakas varasti maksetut rahat. Kun kyse ei ollut väkivallasta, niin kyse ei ollut ryöstöstä. Aino taisi vielä todeta, että tämä meni sitten normaalin luottotappion piiriin.

Nuori Anna Kontula nosti Tampereella yhdeksää sosiaalitukea ja kaviaarit ostettiin persellä.
Nuori Riikka Purra meni Tampereella paskaduuniin mäkkäriin ja nousi esimiestasolle.
Elämä on valintoja, miksi seksiyrittäjien elämän pitäisi olla prinsessan elämää?
Valittamalla saa enemmän. Kun oikein kovaa valittaa, niin luksuspalvelun tuottajat saavat avuksi Pro tukipisteen 20 henkilötyövuotta ja 1.700.000 euroa julkista rahaa per vuosi.

Kuten eräs parittaja totesi parikymmentä vuotta sitten, kannattaa varautua siihen, että huora valehtelee aina.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #54 : eilen kello 12:01:09 »
Lainaus käyttäjältä: MikaM link=topic=18178.msg475374#msg475374 date=
Valittamalla saa enemmän.
[/quote

Onko jo isokin potti kasassa?

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #55 : eilen kello 13:39:07 »

No jos nyt puhutaan samasta asiasta, eli siitä somekyselystä, niin tuskin kovin moni pohti asiaa sen pohjalta miten yhteiskunta katsoo ja mitä oli päällä.
En tosin ole seurannut, että onko jotkut feministit siitä jalostaneet jotain kieli/vertauskuvia. Varmaan on kun noin pillastuit.

https://medium.com/@amber_wardell/why-women-say-theyd-choose-the-bear-a-non-comprehensive-list-b35b2e0d60bb

Sä olet aivan käsittämättömän täydellinen esimerkki sekä setäselittämisestä, että siitä, että olet täysin pihalla siitä todellisuudesta missä naiset elää. Kuten kaikki ne miehet jotka naivisti kuvittelee, että toi mies vai karhu -kysymys ikinä oli mitään muuta kuin nimenomaan vertauskuva minkä naiset tajusi heti.
💎 Espoossa 26.12 - 3.1.💎

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #56 : eilen kello 14:05:27 »
Poliisi ja ensihoitaja ei voi valita asiakkaitaan.

Luuletko sä että raiskaajat, ryöstäjät ja pahoinpitelijät voi jotenkin tunnistaa niiden viesteistä ja siten valita, että "ahaa, tämä kolmekymppiseksi herrasmieheksi esittäytyvä mies joka haluaa gfe:tä ei nyt pääsekään mun asiakkaaksi koska kertoi myös heti viestillä, että aikoo kuristaa mua samalla kun makaan hänen alla"

Mua kiinnostaisi kuulla miten sä valitsisit vain turvalliset asiakkaat pelkän viestittelyn perusteella? Toki voi rajata, että ottaa vain sellaisia kenen kanssa on yhteinen kieli, jotka puhuu asiallisesti, ja vaikuttaa olevan selvin päin. Mutta kuvitteletko sä, että nämä näihin spekseihin osuvat miehet olisi kaikki kilttejä ja kunnollisia? Se on ihan asiallisesti viestittävä suomalainen mies joka tekee monenlaisia vaarallisia asioita joita en tässä nyt yllättäen turvallisuussyistä luettele, joilta meidän täytyy pystyä jotenkin suojautumaan ja näitä ei oikein voi ennakoida mitenkään.

Sinä kun olet Mika tämän asian asiantuntija selkeästi ja kovasti taustatutkimustakin aiheesta tehnyt, niin neuvo meille miten seksityöntekijä voi toimia, että saa pelkkiä turvallisia asiakkaita? Kerro miten valitaan asiakkaat siten, että saadaan seulottua pois miehet jotka käyttäytyvät sopivan tilanteen tullen vaarallisesti, ovat väkivaltaisia, rajoja ylittäviä tai alkavat esim doxaamaan?
💎 Espoossa 26.12 - 3.1.💎

Poissa Morjens

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #57 : eilen kello 16:47:02 »

https://medium.com/@amber_wardell/why-women-say-theyd-choose-the-bear-a-non-comprehensive-list-b35b2e0d60bb

Sä olet aivan käsittämättömän täydellinen esimerkki sekä setäselittämisestä, että siitä, että olet täysin pihalla siitä todellisuudesta missä naiset elää. Kuten kaikki ne miehet jotka naivisti kuvittelee, että toi mies vai karhu -kysymys ikinä oli mitään muuta kuin nimenomaan vertauskuva minkä naiset tajusi heti.

Sinä taas olet täydellinen malliesimerkki ihmisestä joka on aina oikeassa ja vähän muiden yläpuolella. Muut varsinkin tälläiset setämies-selittäjät on pohjasakkaa, eikä ymmärrä naisista yhtään mitään. Sohaisin muurahaispesää, kun joskus vaan tekee mieli sohaista.
Ei kaikki naiset ole traumaattisia miesten pelkääjiä. En tiedä missä lähiössä olet oppisi ammentanut, niin en osaa ehkä eläytyä juuri sinun hämärään ajatusmaailmaan.

Poissa muna

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #58 : eilen kello 17:29:34 »

Vaikkei minulta kysytty niin mietin hetken ja mieleen tuli ampumaopettaja vai mikä lie termi on oikea. Kuitenkin siinä asiakkaalla on ase kädessä jossa on kovat piipussa.

Paikalla PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #59 : eilen kello 18:11:57 »

Sinä taas olet täydellinen malliesimerkki ihmisestä joka on aina oikeassa ja vähän muiden yläpuolella. Muut varsinkin tälläiset setämies-selittäjät on pohjasakkaa, eikä ymmärrä naisista yhtään mitään. Sohaisin muurahaispesää, kun joskus vaan tekee mieli sohaista.
Ei kaikki naiset ole traumaattisia miesten pelkääjiä. En tiedä missä lähiössä olet oppisi ammentanut, niin en osaa ehkä eläytyä juuri sinun hämärään ajatusmaailmaan.

Tarkoitat varmaan traumatisoitunutta miestenpelkääjää? Traumaattinen miestenpelkääjä aiheuttaisi itse traumoja.
Hip hei hutsu! ❤️
Hämeenlinna 30.-31.12. ❤️