Jotenki mua vähä nyppii että täällä on anonyymejä miehiä louskuttamassa naisten turvallisuudesta ja yksityisyydestä
Uutiset:
Loco Lucy

Nauttii muiden arvostusta
basti

Piristää muiden päivää
Mua ei kiinnosta että kaikki tietäis että huoraan, mua ei myöskään kiinnosta että menetän työpaikkoja mihin mulla ei oo koskaan todellisuudessa mitään mahiksia mun kroonisen sairauden takia. Mua ei kiinnosta monetkaan asiat, mutta sitten jos mun exä saa tietää että huorailen, mikä varmasti jossain vaiheessa kantautuu hänelle, niin silleen kunniaväkivaltaa kokeneena se tilanne oli ja voi olla edelleen aika vaarallinen. Oon muuttanu jo useemman kaupungin kautta pakoon. Se äityi niin pahaksi että se nukkui autossaan mun pihalla ja kyttäs kuka mun ovelle tuli. Mulla ei oo ikävä niitä aikoja ja hänen taustaa tietäen mitkään radikaalimmatkaan teot ei ois yllätys. Ja nyt kun oon vihdoin menossa oikeuteen siitä vainoamisesta, se vainoaminen voi äityä uusestaan pahaksi ja kunnian takia on tapettu pienemmästäkin, kuin se että huoraan omilla kasvoilla. Sit ku se on maasta poistettu ni tervetuloa vaikka koko maailma kylään, kunhan tiedän että mun pää ei oo enää vadilla 💁
Loco Lucy

Mua ei kiinnosta että kaikki tietäis että huoraan, mua ei myöskään kiinnosta että menetän työpaikkoja mihin mulla ei oo koskaan todellisuudessa mitään mahiksia mun kroonisen sairauden takia. Mua ei kiinnosta monetkaan asiat, mutta sitten jos mun exä saa tietää että huorailen, mikä varmasti jossain vaiheessa kantautuu hänelle, niin silleen kunniaväkivaltaa kokeneena se tilanne oli ja voi olla edelleen aika vaarallinen. Oon muuttanu jo useemman kaupungin kautta pakoon. Se äityi niin pahaksi että se nukkui autossaan mun pihalla ja kyttäs kuka mun ovelle tuli. Mulla ei oo ikävä niitä aikoja ja hänen taustaa tietäen mitkään radikaalimmatkaan teot ei ois yllätys. Ja nyt kun oon vihdoin menossa oikeuteen siitä vainoamisesta, se vainoaminen voi äityä uusestaan pahaksi ja kunnian takia on tapettu pienemmästäkin, kuin se että huoraan omilla kasvoilla. Sit ku se on maasta poistettu ni tervetuloa vaikka koko maailma kylään, kunhan tiedän että mun pää ei oo enää vadilla 💁
Kannattaako silloin pitää omaa kuvaansa näkyvillä ja nostaa vielä haloota itsestään?
.. kunniaväkivaltaa kokeneena se tilanne oli ja voi olla edelleen aika vaarallinen. Oon muuttanu jo useemman kaupungin kautta pakoon. Se äityi niin pahaksi että se nukkui autossaan mun pihalla ja kyttäs kuka mun ovelle tuli. Mulla ei oo ikävä niitä aikoja ja hänen taustaa tietäen mitkään radikaalimmatkaan teot ei ois yllätys. Ja nyt kun oon vihdoin menossa oikeuteen siitä vainoamisesta, se vainoaminen voi äityä uusestaan pahaksi ja kunnian takia on tapettu pienemmästäkin, kuin se että huoraan omilla kasvoilla. Sit ku se on maasta poistettu ni tervetuloa vaikka koko maailma kylään, kunhan tiedän että mun pää ei oo enää vadilla 💁
Loco Lucy

Kivoja pelihetkiä asiakkaille ja muillekin