Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: On mennyt meno omituiseksi  (Luettu 1678 kertaa)

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: On mennyt meno omituiseksi
« Vastaus #20 : eilen kello 21:59:45 »
Jotenki mua vähä nyppii että täällä on anonyymejä miehiä louskuttamassa naisten turvallisuudesta ja yksityisyydestä

Poissa basti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : eilen kello 22:42:24 »
Mua ei kiinnosta että kaikki tietäis että huoraan, mua ei myöskään kiinnosta että menetän työpaikkoja mihin mulla ei oo koskaan todellisuudessa mitään mahiksia mun kroonisen sairauden takia. Mua ei kiinnosta monetkaan asiat, mutta sitten jos mun exä saa tietää että huorailen, mikä varmasti jossain vaiheessa kantautuu hänelle, niin silleen kunniaväkivaltaa kokeneena se tilanne oli ja voi olla edelleen aika vaarallinen. Oon muuttanu jo useemman kaupungin kautta pakoon. Se äityi niin pahaksi että se nukkui autossaan mun pihalla ja kyttäs kuka mun ovelle tuli. Mulla ei oo ikävä niitä aikoja ja hänen taustaa tietäen mitkään radikaalimmatkaan teot ei ois yllätys. Ja nyt kun oon vihdoin menossa oikeuteen siitä vainoamisesta, se vainoaminen voi äityä uusestaan pahaksi ja kunnian takia on tapettu pienemmästäkin, kuin se että huoraan omilla kasvoilla. Sit ku se on maasta poistettu ni tervetuloa vaikka koko maailma kylään, kunhan tiedän että mun pää ei oo enää vadilla 💁

Kannattaako silloin pitää omaa kuvaansa näkyvillä ja nostaa vielä haloota itsestään?

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #22 : eilen kello 22:45:16 »
Mä en kuule jätä elämättä sen takia, että joku on sairas. Lähtee se pää tai ei. Pelkohan koko vainoamisen ydin on, miksi mä eläisin toisen ohjailtavana?
I koska turvallisuus? No siitähän tässä oon jo puhunut.

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : eilen kello 22:46:32 »
Mua ei kiinnosta että kaikki tietäis että huoraan, mua ei myöskään kiinnosta että menetän työpaikkoja mihin mulla ei oo koskaan todellisuudessa mitään mahiksia mun kroonisen sairauden takia. Mua ei kiinnosta monetkaan asiat, mutta sitten jos mun exä saa tietää että huorailen, mikä varmasti jossain vaiheessa kantautuu hänelle, niin silleen kunniaväkivaltaa kokeneena se tilanne oli ja voi olla edelleen aika vaarallinen. Oon muuttanu jo useemman kaupungin kautta pakoon. Se äityi niin pahaksi että se nukkui autossaan mun pihalla ja kyttäs kuka mun ovelle tuli. Mulla ei oo ikävä niitä aikoja ja hänen taustaa tietäen mitkään radikaalimmatkaan teot ei ois yllätys. Ja nyt kun oon vihdoin menossa oikeuteen siitä vainoamisesta, se vainoaminen voi äityä uusestaan pahaksi ja kunnian takia on tapettu pienemmästäkin, kuin se että huoraan omilla kasvoilla. Sit ku se on maasta poistettu ni tervetuloa vaikka koko maailma kylään, kunhan tiedän että mun pää ei oo enää vadilla 💁

Kannattaako silloin pitää omaa kuvaansa näkyvillä ja nostaa vielä haloota itsestään?

Kannattaisko sun lopettaa toi jatkuva palveluntarjoajille vittuilu ja nälviminen ja keskittyä omaan elämääsi, jos sitä edes on.
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24 : eilen kello 22:54:59 »
^ Juuri näin, ja koskee muutamaa muutakin saittilaista. Ei siis ainoastaan tässä ketjussa.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #25 : eilen kello 22:57:10 »
.. kunniaväkivaltaa kokeneena se tilanne oli ja voi olla edelleen aika vaarallinen. Oon muuttanu jo useemman kaupungin kautta pakoon. Se äityi niin pahaksi että se nukkui autossaan mun pihalla ja kyttäs kuka mun ovelle tuli. Mulla ei oo ikävä niitä aikoja ja hänen taustaa tietäen mitkään radikaalimmatkaan teot ei ois yllätys. Ja nyt kun oon vihdoin menossa oikeuteen siitä vainoamisesta, se vainoaminen voi äityä uusestaan pahaksi ja kunnian takia on tapettu pienemmästäkin, kuin se että huoraan omilla kasvoilla. Sit ku se on maasta poistettu ni tervetuloa vaikka koko maailma kylään, kunhan tiedän että mun pää ei oo enää vadilla 💁

Kivoja pelihetkiä asiakkaille ja muillekin
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #26 : eilen kello 23:36:43 »

Kivoja pelihetkiä asiakkaille ja muillekin

Kiitos ♥️
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:38:31 kirjoittanut Loco Lucy »