Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....  (Luettu 3911 kertaa)

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....
« Vastaus #60 : Marraskuu 17, 2025, 20:21:08 »
Voidaan toki luoda objektiiviset mittarit. Mittaristossa ovat varmasti ainakin paino, ikä, kyky kommunikoida, saatavuus ja hinta.

Eikös näitä jo löydy RE:stä - tosin taitavat olla Kyllä/Ei ja Hyvä/Ei hyvä -arvosteluita. Osa turskista näitäkin arvosteluita katselee ja osa niistä vähät välittää. Osan mielestä ne on soopaa, koska se oma tapaaminen ei mene samoin kuin muilla tai suurimmalla osalla turskia, no miksi se edes voisi mennä niin.

No mutta ainahan voit perustaa uudet sivustot ja laittaa mittarit pystyyn.

Mitä järkeä on kirjoittaa raportteja laadusta, varsinkin kun siitä ei makseta? Laadukkasta rapsasta  on tosiasiassa vain haittaa koska oven taakse syntyy jono.  Muutaman positiivisen kommentin seksiyrittäjästä olen kirjoittanut rapsan perään.

Osa hupakoista ei tosiaan halua rapsoja, vaikka ne olisivat positiivisia. Osa katsoo niistä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä.
Jonosta en niinkään tiedä, mutta varmaan ainakin kyselyitä voisi olettaa tulevan enemmän. Se mitkä johtaa sitten tapaamiseen on toinen juttu.

Aika vähän sitä itsekään on jaksanut enää rapsoja vääntää, kun niitä täällä nykyään on muutenkin niin vähän. Kommentointia on kanssa tullut enemmänkin käytettyä.

Hupakoiden palveluiden ostaminen ja RE:n listan käyttöhän on ihan täysin vapaaehtoista, eihän niitä kukaan pakota käyttämään tai katsomaan - eli jättää nuo katsomatta ja turvautuu B&D eli omiin käsiin, niin ei ole mitään ongelmaa.

Itselle niistä löytyy kyllä ihan helposti oikein nautinnollista seuraa  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 85 )

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #61 : Marraskuu 17, 2025, 20:31:20 »
Miksi sitten kiistät minun subjektiivisen käsityksen suomalaisten seksiyrittäjien keskimääräisestä heikosta laadusta? Luulen, että minulla on asiakkaana huomattavasti laajempi otos markkinoista kuin yksittäisellä suomalaisella seksiyrittäjällä.
No jos sulla on kokemuksia niin kirjoittaisit joskus myös rapsoja etkä vain vinkuisi päivästä toiseen miten kelvottomia suomalaiset pt:t ovat.

Mitä järkeä on kirjoittaa raportteja laadusta, varsinkin kun siitä ei makseta? Laadukkasta rapsasta  on tosiasiassa vain haittaa koska oven taakse syntyy jono.  Muutaman positiivisen kommentin seksiyrittäjästä olen kirjoittanut rapsan perään.

Sivuston rapsat ovat vinoja, koska huonoista kokemuksista ei voi kirjoittaa. Jos sellaisen kirjoittaa, niin se joko poistetaan tai seksiyrittäjä tai hänen aisurinsa tulevat vinkumaan dissaamisesta.

Pari Tallinnan vinkkiä olen antanut yksityisesti turskille, jotka ovat osoittaneet, että ymmärtävät miten Tallinnassa kannattaa toimia. Vaihtarina olen saanut varmistuksen joko vanhasta osoitteesta tai tiedon uudesta osoitteesta.
Rapsoista ei makseta, ainakaan minulle ei ole maksettu. Tai siis tarkkaan ottaen, jos olen tavannut jotakin pt:tä ja siinä loppuvaiheissa kun olen lähdössä pois ja vaihdetaan vielä joitakin sanoja ja jos olen ollut tyytyväinen niin olen saattanut kysyä että onko ok että kirjoitan tälle forkalle tapaamisesta ja jos vastaus on ollut että joo kirjoita vain niin olen sitten kirjoittanut. Yksi tarjosi siitä kerran alennusta eli olisi antanut osan maksustani takaisin mutta kieltäydyin. Minusta noi rapsat on ikäänkuin forkan perusidea mutta kun ei tule tavattua ketään edes viikoittain niin täällä on myös muuta keskustelun aihetta joka antaa oman syynsä käydä täällä säännöllisesti.

Sitten on myös sellaisia tapaamisia joissa pt ei varsinaisesti ole valehdellut mitään mutta itse en ole silti tykännyt niinkään ja olen jättänyt kirjoittamatta. Ihan vain siksikin että joku muu kenties tykkäisi tästä naisesta, mun kommenteista ei ole sikäli hyötyä koska kyseessä on pitkälti makuasia ja en oleta että jos ei ole minun makuuni niin etteikö voisi olla jonkun muun makuun.

Multa voi tietysti kysyä että miksi rapsaan ja miksi kirjoitan siitä taikka tuosta aiheesta jos kiinnostaa kysyä. Mun kysymys sulle on että miksi sinä osallistut keskusteluihin vain dissataksesi suomityttöjä? Ikäänkuin sulla olisi joku kampanja, eikö sulle riitä että sanot asian kerran taikka kahdesti ja noin muuten pidät asian omana tietonasi? Tulee vähän sellainen fiilis että joku on kussut sun muroihin kun kerta toisensa jälkeen jatkat tuota samaa asiaa.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #62 : Marraskuu 17, 2025, 20:32:49 »
Onneksi nykyään kaikille siiderivalaille, ei itsestään fyysisesti huoltapitäville on voimaannuttava yhteinen nimitys:

Hurraa siis # kehopositiivisuus  ;D

Kun katsoo ilmoituksia, niin muutamassa vuodessa kohtuullisessa kunnossa oleva seksiyrittäjä on voinut räjäyttää itselleen useamman kymmenen kiloa kehopositiivisuutta. Siitä huolimatta näyttäisi olevan kysyntää, mitä itse vähän ihmettelen. Mutta Suomi on Suomi, kaikki kelpaa ainakin osalle turskista.

Miten voi olla niin vaikea tajuta, että kaikille ei ole ne kilot, ikä ja ulkonäkö se ykkösprioriteetti. Jos olis, ni mulla tuskin kävis ainuttakaan asiakasta.

Mä räjäytin itselleni yhden kymppikilon muutamassa vuodessa lisää. Koska vaihdevuodet ja hormonit. Ja koska ne herkut nyt vaan on niin hyviä ja liikuntaa vihasin jo peruskoulussa. No, nyt on karistettu ne kilot hlvetillisellä duunilla ja itsekurilla. Kaksi asiakasta tämän hoikentumisen huomasi 👌 Johtopäätös; mun asiakkaat arvostaa palveluasennetta enemmän, kuin kiloja ja vuosia ❤️

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #63 : Marraskuu 17, 2025, 20:48:49 »

Se reviirin laajentaminen ei välttämättä ole ihan simppeliä. Itselläni on pillukolmioon matkaa ajallisesti noin 1,5h. Äkkiseltään vaikuttaa, että ei niin paljoa. Matkoihin menee kuitenkin 3h ja otat siihen vähintään tunnin ajan, koska puolen tunnin takia viitsi edes matkaan lähteä. Sitten aikaa menee äkkiä se vajaa puolituntia molemmin puolin tapaamista paikan päällä. Eli siinä meni tunnin hupakointiin 5h aikaa. Sitä ei välttämättä ole aina helppoa repiä.

5 tuntia?

Hyvä, jos sen just 30 minuuttia saa tehtyä kalenteriin tilaa. Eikä usein onnistu sekään.

Melkoisissa himoissa saa olla, että lyö 5 tuntia johonki panosettiin.
Kieltäydyn uskomasta, että kukaan käyttää noin paljoa kallisarvoista aikaa näihin hommiin.

Joo eipä tule nykyään lähdettyä enää. Nuorempana kyllä. Joskus viitsi vielä lähteä, jos sai yhdistettyä jotain muutakin reissuun. Se tosin sitten vielä pidensi tarvittavaa aikaa. Tuntuu, että nykyään on vaikeaa järjestää aikaa edes paikallisiin tapaamisiin.

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #64 : Marraskuu 17, 2025, 20:58:09 »
Herra vaan "suostuttelee" palveluntarjoajisa seksiin ja inisee naisten painosta. Hyi helvetti, ei jatkoon.

Suostuttelin kuitenkin seksiin ja oli huonoin kokemus ikinä!

Poissa Mako75

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #65 : Marraskuu 17, 2025, 21:12:20 »
Nyt kun mietin "uraa" noin 30 vuoden ajalta niin ainoastaan pari tapausta tulee mieleen jossa jäänyt oikeesti huono fiilistä, muutama vähän välinpitämätön mutta suomalaisista vai positiivisia tai erittäin positiivisia kokemuksia niin varsinkin palveluasenteesta. Piti oikein listata ja tosiaan käyn harvakseen muistiin tuli 11 tyttöä joista yksi ei suomalainen mutta suomalaistunut. 1 tarjosi pelkkää suu hoitoa. Suuri osa näistä voidaan laskea petiteksi mikä oma suosikki mutta myös muita joukossa mutta se tärkeinpalveluasenne kaikilla kohdillaan ja kuten jo sanottu Eiköhän tuo ole se 1. Asia mikä kannattaa ottaa selvää. Tosiaan pelaan kyllä varman päälle eli jollain rohkeammalla varmaan muunlaisia kokemuksiakin.

Poissa tane

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #66 : Marraskuu 17, 2025, 22:12:48 »
Mikäs täällä on ongelma jos jotkut ei tykkää lihavista? En itsekään pidä isoista naisista tai halua mennä jollekkin joka mainostaa 165/60 ja totuus on 165/80. Kuvat otettu asennoissa missä lihavuus ei näy tai muokattu.

Toki jos missimitat ja vittumainen luonne + paska palvelu niin paljon mieluummin otan ns normipainoisen ja hyvällä palveluasenteella. En silti näe ongelmaa valittaa jos joku kokee vaikeaksi löytää oman mieleistä laatua.

RE rapsatkin on nykyään mitä sattuu, täynnä jotain yhden tai parin rapsan käyttäjien käännöksiä joissa kehutaan aina upeaksi ja kaikkea paskaa. Niiden selaaminen ja niistä arpominenkin käy jo työlääksi.

Poissa Mako75

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #67 : Marraskuu 17, 2025, 23:49:55 »
 Mulla ei ole tullut kyllä yhtään yllätystä vastaan. Toki taas että pelaan varman päälle joten kuvatkin pitää olla kertova. Ja tosiaan vaikka petite fani niinmuutkin kiinnostaa eli pelkää yhtä muottia ei tartte olla

Poissa basti

• Full Member
« Vastaus #68 : eilen kello 00:17:49 »
Mutta kyse ei olekaan siitä. Nimittäin subjektiivisen näkemyksen perusolemus on se, että niitä on yhtä monia kuin on näkijöitäkin. Eli tässä tapauksessa turskia. Voit tietysti väittää että edustat omalla näkemykselläsi suurinta osaa turskista, mutta tämä kaipaisi jo jotain dataa taakseen (muuta kuin Kontulan väitöskirjan). Pt:eiden kokemus ainakin tällä foorumilla kuulostellen tuntuu puhuvan toista, koskapa heillä asiakkaita riittää, ja ovat ilmeisesti kaikki kuitenkin lihavanpuoleisia (jos sinua on uskominen).

Kuka PT:stä ilmoittaisi foorumilla että kauppa ei käy?  :laught:

Poissa basti

• Full Member
« Vastaus #69 : eilen kello 00:23:44 »
Minä olen eläessäni kaks kertaa pettynyt kohdatessa, kerran kääntynyt ovella.
Molemmat ns ulkkareita.

Silloin kun hesarista bongattiin lyhyt txt-ilmo numerolla, kukaan ei kitissyt pt.n koosta, muodosta.

Ei ole kehumisen aihe että ei ole osannut kääntyä ovelta vaikka olisi pitänyt tai että kuka vain joka aukaisee oven käy
Molemmat koska muuta tarjontaa ei ole ollut tarjolla?

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #70 : eilen kello 00:51:11 »
Onneksi nykyään kaikille siiderivalaille, ei itsestään fyysisesti huoltapitäville on voimaannuttava yhteinen nimitys:

Kun katsoo ilmoituksia, niin muutamassa vuodessa kohtuullisessa kunnossa oleva seksiyrittäjä on voinut räjäyttää itselleen useamman kymmenen kiloa kehopositiivisuutta. Siitä huolimatta näyttäisi olevan kysyntää, mitä itse vähän ihmettelen. Mutta Suomi on Suomi, kaikki kelpaa ainakin osalle turskista.

Miten voi olla niin vaikea tajuta, että kaikille ei ole ne kilot, ikä ja ulkonäkö se ykkösprioriteetti. Jos olis, ni mulla tuskin kävis ainuttakaan asiakasta.

Miten voi olla niin vaikea tajuta, että joillekin asiakkaille ne kilot, ikä ja ulkonäkö on se ykkösprioriteetti.

Ei minua haittaa jos joku haluaa ajaa savuttavalla Wartburgilla. Sitä vaan ihmettelen kuinka tämän toteaminen saa Warrekerhon nousemaan takajaloille. Kyllä Warren pitää kelvata, Mersusta suomalaisen ei kannata edes haaveilla.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #71 : eilen kello 00:54:14 »

Multa voi tietysti kysyä että miksi rapsaan ja miksi kirjoitan siitä taikka tuosta aiheesta jos kiinnostaa kysyä. Mun kysymys sulle on että miksi sinä osallistut keskusteluihin vain dissataksesi suomityttöjä? Ikäänkuin sulla olisi joku kampanja, eikö sulle riitä että sanot asian kerran taikka kahdesti ja noin muuten pidät asian omana tietonasi? Tulee vähän sellainen fiilis että joku on kussut sun muroihin kun kerta toisensa jälkeen jatkat tuota samaa asiaa.

Päässäsi taitaa surista todella pahasti kun pystyt päättelemään itsellesi täysin tuntemattoman ihmisen motiiveja?

Minun puolestani joey_t saa kirjoitella mitä lystää, kunhan annat kaikille muille saman oikeuden. 

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #72 : eilen kello 02:48:35 »

Miten voi olla niin vaikea tajuta, että joillekin asiakkaille ne kilot, ikä ja ulkonäkö on se ykkösprioriteetti.

Ei minua haittaa jos joku haluaa ajaa savuttavalla Wartburgilla. Sitä vaan ihmettelen kuinka tämän toteaminen saa Warrekerhon nousemaan takajaloille. Kyllä Warren pitää kelvata, Mersusta suomalaisen ei kannata edes haaveilla.

Mitäs jos sen toisen miehen Warre onkin toisen miehen Mersu? Tätä sulle on tässä yritetty tolkuttaa 😉
Hip hei hutsu! ❤️ 20.-21.11. Tre ❤️

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #73 : eilen kello 03:28:41 »
Lainaus
[quote author=PrettyHorny link=topic=17920.msg468106#msg468106 date=1763426915

Mitäs jos sen toisen miehen Warre onkin toisen miehen Mersu? Tätä sulle on tässä yritetty tolkuttaa 😉

Ilmeisesti et ole koskaan ajanut Wartburgilla tai nähnyt Warrea savuttamassa?

Tuo tolkuttaminen kannattaa jättää tänne kirjoittaville aisureille. En yhtään ihmettele, että Neuvostoliittoa ihanoitiin, vaikka tervejärkisten ihmisten olisi pitänyt nähdä ympärillään olevan rappio. Vähän sama ilmiö on Suomen seksiyrittäjämarkkinoilla.

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #74 : eilen kello 03:33:35 »
Tässä aamukahvilla kun on aikaa, jäin vielä tuota Mersu-esimerkkiä kyseisellä merkillä ikäni ajaneena miettimään.
Yksi tykkää Ässästä, toisen mielestä G sen olla pitää, kolmas arvostaa käytännöllistä ja näppärää A-sarjaa kun taas neljäs on sitä mieltä että vanha kunnon Väyrynen on kaikkien Mersujen Mersu.
Kuka näistä mersuhenkilöistä preferensseineen on oikeassa?
Hip hei hutsu! ❤️ 20.-21.11. Tre ❤️

Poissa NUSSIJA_666

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #75 : eilen kello 04:32:01 »
Ottamatta kantaa palveluntarjoajien viehättävyyteen ja kehonpainoindeksiin, niin ylipaino ja lihavuus ei lisää viehättävyyttä, päinvastoin. Aina on olemassa henkilökohtaisia preferenssejä jotka johtuu eri syistä. Esim ylipainoinen mies saattaa viihtyy herkemmin saman kehontyypin omaavan naisen seurassa. Ylipaino on epäterveellistä, kaikki sen tietää. On myös olemassa biologiaan perustuvia (objektiivisia) vartalon viehättävyyden mittareita, molemmille sukupuolille. Näiden olemassaoloa voi kiistää jos haluaa elää omassa kuplassaan. PTt voi painaa 200 kg mun puolesta ja saada asiakkaita, ei se muuta mitään. Kukaan ei halua olla lihava. :stiletto:

Poissa C.G.E. Bannerheim

• Full Member
« Vastaus #76 : eilen kello 07:21:50 »
Se, että ylipainoisten palveluntarjoajien määrä on lisääntynyt johtunee varmaan siitä että ylipainoisia vain on enemmän kuin 10 vuotta sitten. Se, että heille riittää (?) asiakkaita johtunee ihan markkinatalouden perustotuudesta eli kysynnän ja tarjonnan tasapainosta. Ei Prismassakaan ole yhtään tuotetta joka ei mene kaupaksi.

Poissa Hottis puuma

• Madame
  • Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #77 : eilen kello 08:00:10 »
Jokaiselle jotakin, kysyntää on kaikenkokoisille. Aina voi itselleen sopimattomat palveluntarjoajat jättää sen suurempaa meteliä nostamatta väliin ja mennä niille jotka miellyttävät.  :)
"Tällaisia on aniharvoin enää tarjolla, ainakaan Jyväskylässä  =(("

Tuntuu hassulta, että asiakkailta yritetään kieltää seksiyrittäjien ja heidän aisuriensa toimesta keskustelu tarjonnan laadusta. Tämän vielä ymmärtäisi, jos kyse olisi ilmaisjakelusta eikä luksustuotteesta, jonka arvo on väitetysti 250€/h.

Harva suomalainen pärjäisi Saksan klubeissa, jossa kilpailu on kovaa. Aikanaan Virossa sekä virolaisten Suomen sivuliikkeissä oli tarjolla keskimäärin kolme seksiyrittäjää. Jos joku kolmesta oli selvästi alle muiden tarjokkaiden, niin hänen päiväansionsa olisi ollut nolla euroa.

Niinkö? Itse tiedän useita suomalaisia jotka on menestyneet seksityössä Saksassa. Myös muissakin maissa. Klubityöskentely olisi turvallisempaa täälläkin, sillä nykyisellään Suomen seksityöskene on villi länsi eikä vähiten sunkaltaisten takia - joilla ei ole mitään muuta elämää kuin huorissa käyminen ja siitä jatkuvasti ikävään sävyyn kirjoittaminen, tyttöjen jatkuva mitätöinti ja muunlainen arvostelu jne. Koko syntilistaa en edes viitsi lähteä luettelemaan.
Kullitieteen maisteri

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #78 : eilen kello 08:16:01 »
Se on varmasti juuri niin kuin Bannerheim tuossa edellä sanoo. Kysyntä ohjaa sitä, millaisia palveluntarjoajia alalla on. Markkinat monipuolistuvat, kaikille on kaikkea, mikä voi tarkoittaa, että jonkin tietyn segmentin tarjoajia on suhteellisesti vähemmän kuin ennen.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #79 : eilen kello 09:15:45 »
Jokaiselle jotakin, kysyntää on kaikenkokoisille. Aina voi itselleen sopimattomat palveluntarjoajat jättää sen suurempaa meteliä nostamatta väliin ja mennä niille jotka miellyttävät.  :)
"Tällaisia on aniharvoin enää tarjolla, ainakaan Jyväskylässä  =(("

Tuntuu hassulta, että asiakkailta yritetään kieltää seksiyrittäjien ja heidän aisuriensa toimesta keskustelu tarjonnan laadusta. Tämän vielä ymmärtäisi, jos kyse olisi ilmaisjakelusta eikä luksustuotteesta, jonka arvo on väitetysti 250€/h.

Harva suomalainen pärjäisi Saksan klubeissa, jossa kilpailu on kovaa. Aikanaan Virossa sekä virolaisten Suomen sivuliikkeissä oli tarjolla keskimäärin kolme seksiyrittäjää. Jos joku kolmesta oli selvästi alle muiden tarjokkaiden, niin hänen päiväansionsa olisi ollut nolla euroa.

Niinkö? Itse tiedän useita suomalaisia jotka on menestyneet seksityössä Saksassa. Myös muissakin maissa. Klubityöskentely olisi turvallisempaa täälläkin, sillä nykyisellään Suomen seksityöskene on villi länsi eikä vähiten sunkaltaisten takia - joilla ei ole mitään muuta elämää kuin huorissa käyminen ja siitä jatkuvasti ikävään sävyyn kirjoittaminen, tyttöjen jatkuva mitätöinti ja muunlainen arvostelu jne. Koko syntilistaa en edes viitsi lähteä luettelemaan.

Puuma saa luvallani kertoa kuinka monta kertaa ja missä olemme tavanneet, koska teet aikamoisia johtopäätöksiä minusta. Tämä toki ei ole mitään uutta, aikanaan päädyn Kontulan väitöskirjaan feikkiraportin muodossa. Teko oli tahallinen, koska Kontula kertoi pyytäneensä julkaisuluvan raporttin (tai monikko) kirjoittajilta.

Lisäksi olen saanut kuulla tällä palstalla olevani katkera ja kateellinen - mille?
Väitetysti popsin jotain mömmöjä, vaikka päihteiden käyttöni rajoittuu lähinnä viiniin. Ilmiannoin tämän lääkeväitteen aikanaan ylläpidolle, mutta mitään ei tapahtunut.

Kuulisin todella mielelläni syntilistani. Jos synti on se, että pitää suomalaista seksimarkkinaa huonolaatuisena, niin toki tunnustan syntini.