Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tärkeä tiedote oharintekijöille  (Luettu 30802 kertaa)

Poissa ANNIKKI

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #140 : Toukokuu 09, 2020, 18:30:48 »
Mä luulen, että ihan heti ei olla siinä tilanteessa, että seksiin liittyvät tabut ja syntisyys häviäisivät  ;D

Mua itseä kiinnostaa sekä työssä että omassa seksielämässä kaikki "tuhma" ja "väärä", ja siinä "kaksoiselämässä" on kanssa jotain mistä olen oppinut tykkäämään - mutta siis vasta viime aikoina, alkuinnostuksen jälkeen se oli monen vuoden ajan pelkkä rasite ja välillä ihan helvetillinen kuorma selässä koko ajan.


Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15337
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #141 : Toukokuu 09, 2020, 20:24:23 »
ollaan jo aiheesta sivussa.
Miten niin ollaan.......... ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #142 : Toukokuu 09, 2020, 20:28:37 »
Olen tänään aurinkoisen lämpimässä säässä paistattelemassa päivää muiden kollegojen kanssa Kaivopuistossa sittenkin alun perin sovitusti, joten imekäähän siitä, senkin ihanat... 8) :-* ❤️💋

Mahtoikohan taas lipsahtaa liikaa vahingossa?😳 Tai mitä olen ollut ymmärtävänäni ettei kovin moni palveluntarjoaja halua lokaatiotaan täällä paljastaa🤨
Meinaatko, että kaikki lähtee nyt Kaivariin ottamaan kuvia hupakoista? 😎

Edit. Nyt kun mietin, niin olihan tuossa kyllä jälleen ns. too much information...
Ketjun ekasta viestistä oli sentään poistanut kohdat missä mainittiin yhdestä asiasta...

Mutta siitä listasta sanoisin, että mitä väliä, jos muodostuu laiton rekisteri? Jos listalle laitetaan numeroita ja yhdistetään niitä nimimerkkeihin tai nimiin tilanteissa, joissa henkilö on esimerkiksi oikeasti käyttäytynyt väkivaltaisesti, jättänyt maksamatta, uhkaillut, paljastanut hupakon tietoja, niin kannattavampaa on tällaista listaa pitää ja ottaa minimaalisen pieni riski siitä, että voi saada sakot laittoman henkilörekisterin pitämisestä. Hyöty listasta on huomattavasti paljon suurempi kuin mahdollinen haitta listan pitäjille.

Se on sitten eri asia, jos listalle voi joutua huonon suuhygienian takia. 😎
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2020, 20:38:07 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #143 : Toukokuu 09, 2020, 22:42:17 »

Ja Paulattrelle vielä sellaiset terveiset, että sä Sihteeriopistolla aikanaan meuhkasit että olet kuvannut sun vuokramökkirannan tuntumassa veneitä, kun epäilit, että turskat tulee sinne ilman ajanvarausta sulle ehdottelemaan seksiä ja häiriköimään.
Vaasan Saaristossa oli ketjun nimi.
Mitäs sulle itselleen tulee mieleen kyseisistä tapahtumista? Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?

On siinä ollut vaasalaisilla sjuuhuässä Svanteilla ihmettelemistä, kun foliohattutäti on kuvaillut wenheitä. Mitäpä jos ne turskat tulikin sukellusveneellä. Olisi varmaan kannattanut kuvata kanssa vedenalainen maailma myös.  ::)

Voin kuvitella, kun joku mökkiläinen yrittää mennä veneelleen, niin tämä täti hyppää räyhämään, että ei saa tulla liian aikaisin ja et saa seksiä. Siitäkin huolimatta, vaikka ukko oli matkalla saareen grillamaan ja juomaan kaljaa.   

Muistan kertoa sitten, kun menen mökille, täällä osoitteen ja vieläpä ajo-ohjeet.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #144 : Toukokuu 09, 2020, 23:19:08 »
Mutta siitä listasta sanoisin, että mitä väliä, jos muodostuu laiton rekisteri?
Niin, mitäpä laista ja laittomuuksista, anarkia rules?
Jos listalle laitetaan numeroita ja yhdistetään niitä nimimerkkeihin tai nimiin tilanteissa, joissa henkilö on esimerkiksi oikeasti käyttäytynyt väkivaltaisesti, jättänyt maksamatta, uhkaillut, paljastanut hupakon tietoja, niin kannattavampaa on tällaista listaa pitää ja ottaa minimaalisen pieni riski siitä, että voi saada sakot laittoman henkilörekisterin pitämisestä. Hyöty listasta on huomattavasti paljon suurempi kuin mahdollinen haitta listan pitäjille.

Se on sitten eri asia, jos listalle voi joutua huonon suuhygienian takia.
Niin, mitään takeita ei ole etteikö listalle voisi joutua oikeastaan minkä tahansa syyn takia.
Perfektionisti.

Poissa ANNIKKI

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #145 : Toukokuu 09, 2020, 23:31:26 »
Mä en ainakaan menisi kollegalle dissaamaan asiakasta jostain huonosta suuhygieniasta  ::)
 tai jos joku kollega "varoittaisi" mua tollaisesta asiasta, niin se menis yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos...





Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #146 : Toukokuu 09, 2020, 23:38:42 »
Mä en ainakaan menisi kollegalle dissaamaan asiakasta jostain huonosta suuhygieniasta  ::)
 tai jos joku kollega "varoittaisi" mua tollaisesta asiasta, niin se menis yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos...

Täähän kuullostaisikin aika absurdilta, vähän kuin varoittaisit kolleegaa pienimunaisesta asiakkaasta🙂

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #147 : Toukokuu 09, 2020, 23:44:26 »
Mutta siitä listasta sanoisin, että mitä väliä, jos muodostuu laiton rekisteri?
Niin, mitäpä laista ja laittomuuksista, anarkia rules?
Jos listalle laitetaan numeroita ja yhdistetään niitä nimimerkkeihin tai nimiin tilanteissa, joissa henkilö on esimerkiksi oikeasti käyttäytynyt väkivaltaisesti, jättänyt maksamatta, uhkaillut, paljastanut hupakon tietoja, niin kannattavampaa on tällaista listaa pitää ja ottaa minimaalisen pieni riski siitä, että voi saada sakot laittoman henkilörekisterin pitämisestä. Hyöty listasta on huomattavasti paljon suurempi kuin mahdollinen haitta listan pitäjille.

Se on sitten eri asia, jos listalle voi joutua huonon suuhygienian takia.
Niin, mitään takeita ei ole etteikö listalle voisi joutua oikeastaan minkä tahansa syyn takia.

Noh. Listan pitäjän pitäisi miettiä mikä on listan mahdollinen hyöty ja kuinka paha sanktio sen ylläpitämisestä voisi pahimmillaan seurata. Periaatteessa parhaimmillaan listan avulla voitaisiin välttää jopa erittäin pahaa väkivaltaa ja toisaalta sanktiona listan ylläpitämisestä olisi käytännössä sakko.
Jos olisin seksityöntekijä, ylläpitäisin ilman muuta muiden kollegoiden kanssa listaa. Mahdollinen hyöty olisi niin suuri ja mahdollinen sanktio pieni.

Poissa EsaNahka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #148 : Toukokuu 10, 2020, 00:12:22 »
Noh. Listan pitäjän pitäisi miettiä mikä on listan mahdollinen hyöty ja kuinka paha sanktio sen ylläpitämisestä voisi pahimmillaan seurata. Periaatteessa parhaimmillaan listan avulla voitaisiin välttää jopa erittäin pahaa väkivaltaa ja toisaalta sanktiona listan ylläpitämisestä olisi käytännössä sakko.
Jos olisin seksityöntekijä, ylläpitäisin ilman muuta muiden kollegoiden kanssa listaa. Mahdollinen hyöty olisi niin suuri ja mahdollinen sanktio pieni.

EU:n tietosuoja-asetuksen artikla 32 velvoittaa huolehtimaan riittävistä teknisistä ja rakenteellisista toimista henkilökohtaisen datan suojaamiseksi.
Maksimisakot ovat joko 20 miljoonaa euroa tai neljä prosenttia yhtiön edellisen vuoden liikevaihdosta, kumpi nyt sattuu olemaan vain suurempi.
GDPR koskee ainakin yrityksiä ja yhdistyksiä. En tiedä millainen taho noita listoja pitää yllä.
GDPR ei koske henkilötietojen käsittelyä, jonka luonnollinen henkilö suorittaa yksinomaan henkilökohtaisiin tai niihin verrattaviin tavanomaisiin yksityisiin tarkoituksiinsa...

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #149 : Toukokuu 10, 2020, 07:17:22 »
Noh. Listan pitäjän pitäisi miettiä mikä on listan mahdollinen hyöty ja kuinka paha sanktio sen ylläpitämisestä voisi pahimmillaan seurata. Periaatteessa parhaimmillaan listan avulla voitaisiin välttää jopa erittäin pahaa väkivaltaa ja toisaalta sanktiona listan ylläpitämisestä olisi käytännössä sakko.
Jos olisin seksityöntekijä, ylläpitäisin ilman muuta muiden kollegoiden kanssa listaa. Mahdollinen hyöty olisi niin suuri ja mahdollinen sanktio pieni.

EU:n tietosuoja-asetuksen artikla 32 velvoittaa huolehtimaan riittävistä teknisistä ja rakenteellisista toimista henkilökohtaisen datan suojaamiseksi.
Maksimisakot ovat joko 20 miljoonaa euroa tai neljä prosenttia yhtiön edellisen vuoden liikevaihdosta, kumpi nyt sattuu olemaan vain suurempi.
GDPR koskee ainakin yrityksiä ja yhdistyksiä. En tiedä millainen taho noita listoja pitää yllä.
GDPR ei koske henkilötietojen käsittelyä, jonka luonnollinen henkilö suorittaa yksinomaan henkilökohtaisiin tai niihin verrattaviin tavanomaisiin yksityisiin tarkoituksiinsa...
Joo siis ei sitä minkään yhdistyksen alla kannata pitää.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #150 : Toukokuu 10, 2020, 10:04:48 »


Aurora Mature, sinuako ei haittaa, vaikka joku väkivaltainen asiakas pistelisi kollegan päiviltä? Mä ainakin pyrin pitämään kaikessa kollegoiden puolia, sen verran ihania ihmisiä olen tämän homman parissa tavannut. Ikävää, että sinä et koe samoin. Toivon kuitenkin sinullekin kaikkea hyvää.
[/quote]

Oliko ryhmänne olemassa kun Penttilä murhasi hutsun? Siis keväällä 2018?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #151 : Toukokuu 10, 2020, 10:06:59 »
No voihan vittu. Tuli flashback. Samat kuviot aina. Jollain lähtee jutut laukalle, saa potkut yksityispuolelta, järjestää draamaa ja yrittää mustamaalata kaikkia muita suomihupakoita. Ja Paulatar ottaa ruutukopioita. Mun arvaus että naapuriforkka saa taas kohta uusia jäseniä 😅

Epäilen etten ole ainoa, joka ruutukopioita ottaa.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #152 : Toukokuu 10, 2020, 10:08:28 »
Aikoinaan kun toimin Helsingissä vaaralliset numerot kulkivat tekstiviestiliitteinä tutuilta toisille, eikä mitään rekisteriä tarvittu.

Huoh, kuten se tapahtuu nytkin...
 Kun lukee tätä ketjua, on selvää että sä olet keksinyt koko rekisterin, eikä kukaan muu ole puhunu sellaisesta  ;D

OK!
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #153 : Toukokuu 10, 2020, 10:09:57 »
Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta varoitus vaarallisista ”asiakkaista” kuuluu mielestäni palveluntuottajan työturvallisuuteen.

Ohareiden tekijät puolestaan kuluttavat palveluntarjoajien aikaa, joka on pois joltain toiselta asiakkaalta.

Miten ajattelit että nämä varoitukset annettaisiin eteenpäin?

Aurora Mature, sinuako ei haittaa, vaikka joku väkivaltainen asiakas pistelisi kollegan päiviltä? Mä ainakin pyrin pitämään kaikessa kollegoiden puolia, sen verran ihania ihmisiä olen tämän homman parissa tavannut. Ikävää, että sinä et koe samoin. Toivon kuitenkin sinullekin kaikkea hyvää.

Miten pidät kollegojen puolia konkreettisesti?

No vaikka sillälailla, että jos joku jäbä nussittuaan hakkaa multa silmät mustaksi ja ryöstää rahat, niin ilmoitan poliisin lisäksi 10 parhaalle frendilleni, että vähän liian  hapokasta  menoa tällä kaverilla...


Tsiisus taas tätä järjenjuoksua...

No mutta tuohan on sellaista ns normaalia huolenpitoa muista, ei mitään listojen pitämistä.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #154 : Toukokuu 10, 2020, 10:17:46 »
Voi olla että jahtaan olemattomia, mutta olenpahan tehnyt sen, mitä sosiaalinen vastuuntuntoni vaatii

Mikä sosiaalinen vastuuntunto?

Kunnioitan ehdottomasti sitä, ettet halua olla yhteydessä toisiin kollegoihin. Ja sitä, jos et ole kollegoiden kanssa samaa mieltä, tai jos et tykkää FTS Finlandista, tai jos juttusi kärjistyvät tunnekuohussa tarpeettoman teräväsanaisiksi (kuten kaikille joskus käy).

Mutta olet tässä keskustelussa kohdellut Tiia Forsströmiä todella halveksuttavan ala-arvoisesti. Olet valikoinut hänet, yksityishenkilön, maalitauluksi ihan järjettömään riepotukseen. Olet ihan tahallasi syyttänyt häntä rikoksista ja muusta inhottavasta, ja vieläpä jankuttanut noita täysin perättömiä syytöksiäsi sivutolkulla.

Tiia on tehnyt ihan älyttömästi työtä koko Suomen seksielämän parantamiseksi. Hän on kouluttautunut aiheessa, jakanut oppejaan julkisesti, ja puhunut julkisuudessa sekä seksinmyyjien että -ostajien puolesta positiiviseen sävyyn. Hän on nähnyt hirveästi vaivaa antaakseen Suomen kansalle mielenkiintoista ajateltavaa seksin harrastamisesta, sekä myös positiivisen kuvan maksullisesta seksistä. Ja sinä palkitset hänet nyppäisemällä hänet FTS:n persoonallistumaksi, ja sitten kohdistamalla häneen kaiken sen kaunan mitä järjestöä kohtaan tunnet.

Mene tekemään se rikosilmoitus. Ainoa, joka tässä on tänään tiettävästi rikoksiin syyllistynyt, olet sinä itse, kun olet perusteettomasti syyttänyt Tiiaa (hänen oikealla henkilöllisyydellään) rikollisliigan johtamisesta.

Ettäs kehtaatkin väittää olevasi sosiaalisesti vastuullinen. Järjestöä voit vihata, mutta haluat näköjään mieluummin vain häiriköidä työtä tekeviä ihmisiä.

Oho.

Väitteesi ovat väkeviä.
Ja olen 100 % samaa mieltä kanssasi, mitä Forsström on tehnyt myyntiseksin saralla julkisuudessa, avannut sitä, poistanut stigmaa ja normalisoinut, se on todella hieno juttu.

Mutta nyt on kysymys eri asiasta. Forsström on ollut se henkilö, joka sähköposteissa antanut minulle ohjeet, miten päästä ryhmäänne, ja ehtona on ollut, että tapaan jonkun ryhmästä.
Se on ihan OK.
Mutta tästä syystä FSTtä edustaa minun ajatuksissani Forsström.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 10:20:59 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #155 : Toukokuu 10, 2020, 10:20:15 »
Arvoisa Paulatar (Aurora Mature), jos et ole tutustunut ikinä urasi aikana kertaakaan muihin kollegoihin pitäen heitä vain jonkinlaisena uhkana yhteistyömahdollisuuden sijaan, niin ymmärrän kyllä paremmin kuin hyvin, jos käsityksesi tältä alalta muihin kollegoihin liittyen on jäänyt jossakin määrin vajaaksi. Ymmärrän senkin, miksi mahdollisesti sinulla saattaa olla kipinöivä halu tehdä rikosilmoitus asiaan liittyen ikään kuin kostaaksesi muille kollegoille. Laitoit minulle rikosilmoituksesta yksityisviestiäkin, aivan niin kuin se kiinnostaisi minua jotenkin. Koska näet muut kollegat nimenomaan uhkana, et toivona ja auttavana kätenä, vaan verivihollisena. Mutta me olemme sinun voimavarasi. Me haluamme olla sinun tukevia ja tsemppaavia kollegoitasi, jotka nytkin voivat tarjota kireydellesi auttavaa kättä. :)

Koita tähän väliin rauhoittua, jos mielialasi on kumman kireä. Koita tehdä jotakin rakentavan rentoa, jolla saat aikasi kulumaan ja tule joskus meidän muidenkin kollegoiden juttusille, sillä emme me pure, vaan päinvastoin voisimme olla sinulle tarvittava voimavara ja sellaisia tahoja, joille voisit mahdollisesti joskus jopa kasvotustenkin purkaa ajatuksiasi ja tuntojasi tähän alaan liittyen rakentavassa hengessä. Tämä on vain vilpitön toiveeni, jota ei tietenkään tarvitse noudattaa, jos et koe ikääsi nähden olevasi ajatukselle vielä kypsä. Mutta jos haluat miettiä joskus tällaisia asioita pääsi sisällä, niin sinulla silti on siihen oikeus enkä minä sellaista asiaa halua kieltää, olenhan sinun rakas kollegasi, jota jotkut rikosilmoitusasiat nyt ei voisi vaan vähempää kiinnostaa, vaan minua kiinnostaa enemmänkin se, jos kaunat ja katkeruudet voisit joskus harkita heittäväsi kankkulankaivoon ja mitä sinä siitä hyvästä saat vastineeksi: paljon iloa, rennompaa ja kevyempää mieltä sekä henkistä ja stressitöntä tasapainoa elää tätä elämää eteenpäin ilman turhia rasituksia.

Joten ole Paulatar hyvä ihminen itsellesi, tee kunnon palvelus itsellesi ja lue kerrankin viestini sisältö alusta loppuun, niin saatat välttyä ikävältä mielialalta, joka saattaisi muuten varjostaa elämääsi ollen lopun elämääsi riesana kannustuksen sijaan...

Tähän päätän aamuisen puheenvuoroni sinua koskien. *Voimahaleja* ❤️
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 10:23:28 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #156 : Toukokuu 10, 2020, 10:22:14 »
Arvoisa Paulatar (Aurora Mature), jos et ole tutustunut ikinä urasi aikana kertaakaan muihin kollegoihin pitäen heitä vain jonkinlaisena uhkana yhteistyömahdollisuuden sijaan, niin ymmärrän kyllä paremmin kuin hyvin, jos käsityksesi tältä alalta muihin kollegoihin liittyen on jäänyt jossakin määrin vajaaksi. Ymmärrän senkin, miksi mahdollisesti sinulla saattaa olla kipinöivä halu tehdä rikosilmoitus asiaan liittyen ikään kuin kostaaksesi muille kollegoille. Laitoin minulle rikosilmoituksesta yksityisviestiäkin. Koska näet muut kollegat nimenomaan uhkana, et toivona ja auttavana kätenä, vaan verivihollisena. Mutta me olemme sinun voimavarasi. Me haluamme olla sinun tukevia ja tsemppaavia kollegoitasi, jotka nytkin voivat tarjota kireydellesi auttavaa kättä. :)

Koita tähän väliin rauhoittua, jos mielialasi on kumman kireä. Koita tehdä jotakin rakentavan rentoa, jolla saat aikasi kulumaan ja tule joskus meidän muidenkin kollegoiden juttusille, sillä emme me pure, vaan päinvastoin voisimme olla sinulle tarvittava voimavara ja sellaisia tahoja, joille voisit mahdollisesti joskus jopa kasvotustenkin purkaa ajatuksiasi ja tuntojasi tähän alaan liittyen rakentavassa hengessä. Tämä on vain vilpitön toiveeni, jota ei tietenkään tarvitse noudattaa, jos et koe ikääsi nähden olevasi ajatukselle vielä kypsä. Mutta jos haluat miettiä joskus tällaisia asioita pääsi sisällä, niin sinulla silti on siihen oikeus enkä minä sellaista asiaa halua kieltää, olenhan sinun rakas kollegasi, jota jotkut rikosilmoitusasiat nyt ei voisi vaan vähempää kiinnostaa, vaan minua kiinnostaa enemmänkin se, jos kaunat ja katkeruudet voisit joskus harkita heittäväsi kankkulankaivoon ja mitä sinä siitä hyvästä saat vastineeksi: paljon iloa, rennompaa ja kevyempää mieltä sekä henkistä ja stressitöntä tasapainoa elää tätä elämää eteenpäin ilman turhia rasituksia.

Joten ole Paulatar hyvä ihminen itsellesi, tee kunnon palvelus itsellesi ja lue kerrankin viestini sisältö alusta loppuun, niin saatat välttyä ikävältä mielialalta, joka saattaisi muuten varjostaa elämääsi ollen lopun elämääsi riesana kannustuksen sijaan...

Tähän päätän aamuisen puheenvuoroni sinua koskien. *Voimahaleja* ❤️

Kiitos paljon. Taisit päästä takaisin :)
Minulla ei ole mitään mielenkiintoa kostaa - mistä? En koe kollegoita uhkana - mistä niin ajattelet? Olkoot mikä ryhmä vaan, joka vaikuttaa pitävän laittomia rekistereitä, minä paheksun. Ja silloin ryhmän vetäjä on useimmiten seipään päässä.

Minä olen kiinnostunut oikeudenmukaisuudesta. Olen hyvilläni kun olet päässyt takaisin ryhmäänne, etten aiheuttanut sinulle tämän pidempää ongelmatilannetta. Voi hyvin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 10:25:14 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #157 : Toukokuu 10, 2020, 10:35:40 »

Ja Paulattrelle vielä sellaiset terveiset, että sä Sihteeriopistolla aikanaan meuhkasit että olet kuvannut sun vuokramökkirannan tuntumassa veneitä, kun epäilit, että turskat tulee sinne ilman ajanvarausta sulle ehdottelemaan seksiä ja häiriköimään.
Vaasan Saaristossa oli ketjun nimi.
Mitäs sulle itselleen tulee mieleen kyseisistä tapahtumista? Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?

On siinä ollut vaasalaisilla sjuuhuässä Svanteilla ihmettelemistä, kun foliohattutäti on kuvaillut wenheitä. Mitäpä jos ne turskat tulikin sukellusveneellä. Olisi varmaan kannattanut kuvata kanssa vedenalainen maailma myös.  ::)

Voin kuvitella, kun joku mökkiläinen yrittää mennä veneelleen, niin tämä täti hyppää räyhämään, että ei saa tulla liian aikaisin ja et saa seksiä. Siitäkin huolimatta, vaikka ukko oli matkalla saareen grillamaan ja juomaan kaljaa.   

Muistan kertoa sitten, kun menen mökille, täällä osoitteen ja vieläpä ajo-ohjeet.

Ihan vapaasti, ei ole mun mökki.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 10:38:32 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #158 : Toukokuu 10, 2020, 10:45:48 »
Vanhat kokemukset Sex Workin listoista, ja niistä listoista, joita kuka vaan sai tilattua s-postitse ovat raskaana mielessäni.
Tästä FST tapauksesta on kahdenlaista mielipidettä: listoja on ja ei ole.

Minkä muistan tuolta SWn ajoilta, niin salaisen ryhmän tiedonjako loi turvallisuudentunnetta, vaikka minulle ei tainnut soittaa kuin ehkä pari listalla ollutta monen vuoden aikana. Lisäsin tosiaan kännyyni toisten listaamia numeroita nimellä Vaara.

Asialla on hyvät ja huonot puolensa. Tietyntyyppisesti töitä tekevät tytöt hyotyvät listoista, toiset eivät niinkään. Mutta mitä siinä ryhmässä oleminen ja numeroiden jakaminen tekee, on että se luo turvallisuuden tunnetta. Turvallisuudentunne on hyvä asia, mutta tässä bisneksessä se voi olla kuolemaksi. Ei ne vaarallisimmat soita kahta kertaa samasta numerosta. Napanöyhtät ja juustokullit sitä varmaan tekevät, mutta he ovat useimmiten vaarattomia.

Tähdentäisin siis sitä seikkaa että väkivaltainen tai tappava asiakas ei varmaankaan soita kahta kertaa.

Aurinkoista sunnuntaita!
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #159 : Toukokuu 10, 2020, 12:13:12 »
Tähdentäisin siis sitä seikkaa että väkivaltainen tai tappava asiakas ei varmaankaan soita kahta kertaa.

Vakkarini ihmetteli joskus, miksi joku aikaa varatessaan kertoo päässeensä hiljattain linnasta. Tällaiset kaverit eivät varmaan tee ohareita.