Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tärkeä tiedote oharintekijöille  (Luettu 30802 kertaa)

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #120 : Toukokuu 09, 2020, 13:25:08 »

Ja Paulattrelle vielä sellaiset terveiset, että sä Sihteeriopistolla aikanaan meuhkasit että olet kuvannut sun vuokramökkirannan tuntumassa veneitä, kun epäilit, että turskat tulee sinne ilman ajanvarausta sulle ehdottelemaan seksiä ja häiriköimään.
Vaasan Saaristossa oli ketjun nimi.
Mitäs sulle itselleen tulee mieleen kyseisistä tapahtumista? Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?

On siinä ollut vaasalaisilla sjuuhuässä Svanteilla ihmettelemistä, kun foliohattutäti on kuvaillut wenheitä. Mitäpä jos ne turskat tulikin sukellusveneellä. Olisi varmaan kannattanut kuvata kanssa vedenalainen maailma myös.  ::)

Voin kuvitella, kun joku mökkiläinen yrittää mennä veneelleen, niin tämä täti hyppää räyhämään, että ei saa tulla liian aikaisin ja et saa seksiä. Siitäkin huolimatta, vaikka ukko oli matkalla saareen grillamaan ja juomaan kaljaa.     
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #121 : Toukokuu 09, 2020, 13:27:02 »
Sana sanaa vastaan. En ole julkaissut kenenkään numeroa chatissä.

Ja minä saan vapaasti videoida maisemia vuokramökiltäni. Jos veneesi päätyy kuvaan, se ei ole minun ongelmani.

Siitä muuten taitaa olla jopa 10 vuotta kun Vaasan saaristossa olin. Yht’äkkiä huomasin että lahdella oli lukuisia veneitä vaan lillumassa. Joku oli hiffannut millä mökillä olin ja sana levisi. Kerroin foorumilla että poistukaa tai videoin, soitin myös poliisille. Ongelma poistui.

Sekin on sana sanaa vastaan, videoinko? Oliko mulla videokamera?

LOL, tippusisin.

Aikoinaan olin myös mukana Sexworkin tyttöjen sivulla, jossa kerrottiin vaikeista asiakkaista keskustelunarusssa. Myöhemmin jotkut hutsut olivat tehneet koosteen tuosta, tai oliko jokin muu salainen ryhmä, ja sitä koostetta levitettiin sähköpostilla halukkaille.

Huh, huh.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2020, 13:30:15 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #122 : Toukokuu 09, 2020, 13:44:50 »
Henkilökohtaisia ajatuksia: Vuonna 2020 eletään edelleen Suomessa, jossa seksityötä varjostaa painava stigma, häpeäleima. Suomeksi se tarkoittaa sitä, että seksityön tekeminen julkisesti, omalla nimellään ja/tai naamallaan ei monestakaan syystä ole mahdollista. Kuten ei myöskään avoin ostaminen.

Myyjälle ”paljastuminen” missä tahansa kontekstissa (ei siis ainoastaan Iltalehden kannessa vaan myös esim. omalle lähipiirille) voi aiheuttaa pitkäkestoisia ja vakavia ongelmia.

Moni pelkää kodin ja päivätyönsä menetystä. Sosiaaliset suhteet, jopa perhesuhteet voivat katketa lopullisesti. Puhumattakaan siitä, että seksityötä yritettäisiin käyttää perusteena vaikkapa lasten huostaanotolle. Yksikin näistä asioista on valtava kriisi, seksityön paljastuessa yksi ihminen saattaa kohdata kerralla kaikki. Kuka. Tahansa. Meistä.

Seksityöntekijöiden aseman parantamiseen liittyy valtavasti erilaisia tulokulmia, joihin oikeastaan kaikkiin tämä stigma, eli häpeän lietsonta, häpäisy, kelvottomana tai viallisena pitäminen ja jatkuva pelko niistä kuuluu oleellisesti. Stigman vähentäminen on siis avain asemassa.

Mitä stigman vähentäminen sitten on? Se on pitkälti asennetyötä. Stigma on syvällä kulttuurin asenteissa, ja niihin vaikutetaan monista eri suunnista. Yleiseen asenneilmapiiriin voidaan vaikuttaa monin tavoin, mutta mitä syvempi asenne, sitä pidempi urakka. Stigmaa on purettu Suomessa vuosikymmeniä. Kulttuuriset muutokset muissa asioissa vaikuttavat. Joskus asenteet kiristyvät, ja sitten taas höllentyvät. Myös asiallinen tieto vaikuttaa paljon.

Stigmaa vahvistavaa toimintaa ylläpitää yleensä tietämättömyys ja välinpitämättömyys. ”Eihän se nyt tähän vaikuta...”-asenne. Yksilötasolla äärimmäisen vakavaa on nk. ”outing”, jossa siis seksityöntekijä paljastetaan (yleensä jollekin tutulle tai muuten oleelliselle taholle/julkisesti. Paljastuksessa stigma valjastetaan henkisen väkivallan työkaluksi. Syitä voi olla monia. Yleensä paljastaja hyötyy edes hetkellisesti itse.

Jokainen, joka on elänyt seksityön vuoksi kaksoiselämää, ymmärtää, miten raskasta se on. Seksityötä tehdään monista eri syistä, ja jokainen on yhtä validi. Oli kyseessä sitten päätyö, jolla maksetaan ruuat ja vuokrat ja laskut, sivuhomma, jotta voi opiskella, huumeiden käytön rahoitus, halu kokeilla jotain uutta... ihan mikä tahansa. Yhdenkään seksityöntekijän asema, mahdollisuus tehdä selkeästi omia valintoja, saada täydet yrittäjän/työntekijän oikeudet, jne. EI parannu, mikäli samalla ei pidetä silmällä stigmaa, ja miten sitä saadaan vähennettyä. Jos stigma ei vähene, me elämme jatkossakin raskaita kaksoiselämiä, joissa joillain voi olla paljonkin menetettävää, toisilla vähemmän.

Koska jokaisen seksityöntekijän tilanne on yhtä validi, on yhtä validia myös se, kuinka yksityinen haluaa olla. Kollegiaalisinta on pitää mielessä, ettei minun tilanteeni ole tuon toisen tilanne. Ymmärtää se, että vaikka minä haluaisin jotain, se saattaa olla todella turvatonta ja jopa riskialtista jollekin toiselle. Kulmakivi omalla aktivismillani on siinä, että tiedän toimillani edistäväni tämän suuren kuvan toteutumista. Se vaatii joskus kompromisseja minulta. Joskus uuden oppimista. Paljon ymmärrystä ja uteliaisuutta erilaisia elämäntilanteita kohtaan.

Kyse ei koskaan voi olla yksittäisen henkilön edun ajamisesta. On eri asia kuulla yksittäiset äänet ja toimia ryhmänä, kuin antaa yksittäisen äänen johtaa ryhmää. Minä toimin, ja aion jatkossakin toimia sellaisissa ryhmissä, joissa iso kuva pysyy kirkkaana mielessä, ja myös niiden, joilla on paljon menetettävää, tai joita ei yleensä kuulla, tulevat kuulluksi. Aktivismissa on usein kyse äänen antaminen niille joilla ei sitä ole. Ei toimiminen kovaa huutavimman halujen mukaisesti.

En tule koskaan hyväksymään vaaraa ja turvattomuutta lisäävää toimintaa kollegoiltakaan. Niin arvokkaana ja tärkeänä pidän sitä työtä, jota seksityöntekijöiden aseman parantamiseksi olen aktiivisesti tehnyt vuosia. Parempi asema yhteiskunnassa ja vertaistuki kuuluvat kaikille. Sen eteen teen töitä, riippumatta olenko samaa mieltä, tai osaanko saman arvomaailman jokaisen seksityöntekijän kanssa. Ihmisarvo ei ole riippuvainen sellaisesta. Onko tärkeää kyetä erottamaan, milloin on kyse minusta, ja milloin jostain paljon minua suuremmasta. Jostain jota on tehty vuosikymmeniä ennen syntymääni, ja jota tullaan jatkamaan todennäköisesti kauan kuolemani jälkeenkin.

Jos jonkun verkoston, yhdistyksen tai järjestön toiminta kiinnostaa, suosittelen rohkeasti ottamaan yhteyttä siihen eri medioiden kautta. Ennen kaikkea kuitenkin toivoisin, että yhteiseen hyvään pyrkiville, varsinkin ilman mitään palkkaa toimiville ihmisille annettaisiin jatkossakin työrauha.

Mitä tulee seksityöaktivismiin, varmaan jokainen asiakaskin toivoisi, ettei tarvitsisi elää kaksoiselämää? Arvatkaa mitä tapahtuu asenteille asiakkaita kohtaan, kun seksin myynti nähdään ihan normityönä?
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa hupiukko

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #123 : Toukokuu 09, 2020, 14:24:33 »
Jaahas, laittomat rekisterit sieltä. Toivottavasti asia tutkitaan
Mikä se sellainen oikein on? ;D
Tällaisen vastakohta:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Henkil%C3%B6rekisteri

Jos siellä on nimiä, numeroita ja paikkakuntia, niin ei millään mittarilla olen hyväksytty ja täten laillinen rekisteri, jos henkilöt eivät ole antaneet niiden taltiointiin lupaa

Poissa hupiukko

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #124 : Toukokuu 09, 2020, 14:26:42 »
.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2020, 14:30:14 kirjoittanut hupiukko »

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #125 : Toukokuu 09, 2020, 14:33:51 »
Puhumattakaan siitä, että seksityötä yritettäisiin käyttää perusteena vaikkapa lasten huostaanotolle. Yksikin näistä asioista on valtava kriisi, seksityön paljastuessa yksi ihminen saattaa kohdata kerralla kaikki.
...
En tule koskaan hyväksymään vaaraa ja turvattomuutta lisäävää toimintaa kollegoiltakaan. Niin arvokkaana ja tärkeänä pidän sitä työtä, jota seksityöntekijöiden aseman parantamiseksi olen aktiivisesti tehnyt vuosia.

Taas täyttä asiaa JS:lta! Muutama kommentti ulkopuolisen silmin tästä tapauksesta...

JS jo kuvasi miksi luottamus sekä yksityisyyden säilyminen on tärkeää. Lisäksi ala eroaa muista häiriköiden poikkeuksellisen isolla määrällä. Siksi ymmärrän hyvin, että FTS:n tyyppiselle foorumille pääsee ainoastaan tiukan seulan läpi.  Se seula ei ole sisäpiiriläisten egon pönkityksen takia.

Jos FTS:llä keskustellaan arkaluonteisista asioista (keskustelu ei ole laitonta) tai jäsenten oikea henkilöllisyys on tiedossa, niin vaitiolovelvollisuus on paljon tärkeämpi kuin pursiseuran kirjanpidon kohdalla.  Velvollisuutta voi rikkoa myös ilman pahaa tarkoitusta, ajattelemattomuuttaan.  Näin ulkopuolisen silmin näin näyttää käyneen SR:n erottamisessa.  Ehkä SR:n spontaani ja välitön tyyli on herättänyt ymmärrettävän huolen luottamuksen säilymisestä.

Älä ota SR itseesi. En usko, että kellään on ollut tarkoituksena sorsia sinua. Olen ihaillut alan naisten yhteishenkeä ja pyyteetöntä tukea toisilleen.  Mutta kuten JS tuossa sanoo, kollegoiden yksityisyyttä ja luottamusta ei saa vaarantaa - silloinkaan kun somessa leimahtaa. Jos on vähääkään epäselvää missä se raja kulkee, niin pysyy mielummin kaukana siitä rajasta.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #126 : Toukokuu 09, 2020, 14:51:09 »
Älä ota SR itseesi. En usko, että kellään on ollut tarkoituksena sorsia sinua. Olen ihaillut alan naisten yhteishenkeä ja pyyteetöntä tukea toisilleen.  Mutta kuten JS tuossa sanoo, kollegoiden yksityisyyttä ja luottamusta ei saa vaarantaa - silloinkaan kun somessa leimahtaa. Jos on vähääkään epäselvää missä se raja kulkee, niin pysyy mielummin kaukana siitä rajasta.

En otakaan itseeni enkä tänäänkään stressiä. Olen tänään aurinkoisen lämpimässä säässä paistattelemassa päivää muiden kollegojen kanssa Kaivopuistossa sittenkin alun perin sovitusti, joten imekäähän siitä, senkin ihanat... 8) :-* ❤️💋

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #127 : Toukokuu 09, 2020, 15:14:35 »

Olen tänään aurinkoisen lämpimässä säässä paistattelemassa päivää muiden kollegojen kanssa Kaivopuistossa sittenkin alun perin sovitusti, joten imekäähän siitä, senkin ihanat... 8) :-* ❤️💋
Ahaa jaa.
Kiitos tiedosta.
Vai Kaivopuistoon.
Ihanat naiset.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #128 : Toukokuu 09, 2020, 15:18:54 »
En otakaan itseeni enkä tänäänkään stressiä. Olen tänään aurinkoisen lämpimässä säässä paistattelemassa päivää muiden kollegojen kanssa Kaivopuistossa sittenkin alun perin sovitusti, joten imekäähän siitä, senkin ihanat... 8) :-* ❤️💋

Hienoa! Aurinkoista viikonloppua sulle ja nauttikaa keväästä 8)
#maksuseksionihanaa

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #129 : Toukokuu 09, 2020, 15:27:29 »
Olen tänään aurinkoisen lämpimässä säässä paistattelemassa päivää muiden kollegojen kanssa Kaivopuistossa sittenkin alun perin sovitusti, joten imekäähän siitä, senkin ihanat... 8) :-* ❤️💋

Mahtoikohan taas lipsahtaa liikaa vahingossa?😳 Tai mitä olen ollut ymmärtävänäni ettei kovin moni palveluntarjoaja halua lokaatiotaan täällä paljastaa🤨
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #130 : Toukokuu 09, 2020, 15:29:22 »
Mitä tulee seksityöaktivismiin, varmaan jokainen asiakaskin toivoisi, ettei tarvitsisi elää kaksoiselämää? Arvatkaa mitä tapahtuu asenteille asiakkaita kohtaan, kun seksin myynti nähdään ihan normityönä?

Itselläni huorissa käymisen viehätys piilee osaltaan juurikin siinä, että se "kiellettynä" toimintana tuo vähän jännitystä elämään. Tämä liittyy josain määrin seksityöntekijöitä vaivaavaan stigmaan. Kaksoiselämä on kuitenkin asiakkaan näkökulmasta katsottuna turhan voimakas termi, jos homma ei ole ihan kokonaan lähtenyt lapasesta. Kysehän on vain siitä, että käy salaa panemassa. Ainakaan omalla kohdallani se ei koskaan ole ollut mitään kaksoiselämää, vaan yksi pieni osa-alue elämässä muiden rinnala. Oleellisin ero on siinä, että asiasta ei juurikaan puhuta, jos palveluntarjoajia tai turskakollegoita ei lasketa. Olen joskus miettinyt mitä tekisin, jos stigma poistuisi ja Suomeen tulisi vaikkapa laillisia bordelleja. En tiedä. Tuskin palveluiden käyttö kokonaan loppuisi, mutta saattaisi vähentyä - jopa siitäkin mitä se on nykyään.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #131 : Toukokuu 09, 2020, 15:36:37 »

En otakaan itseeni enkä tänäänkään stressiä. Olen tänään aurinkoisen lämpimässä säässä paistattelemassa päivää muiden kollegojen kanssa Kaivopuistossa sittenkin alun perin sovitusti, joten imekäähän siitä, senkin ihanat... 8) :-* ❤️💋

Jaa-a jos olisin kuulunut kutsuttujen listalle ja kuullut sinun tulevan paikalle olisin ihan oman yksityisyyden/muun turvallisuuteni puolesta jättänyt kekkerit väliin.

Sen verran vahvat näytöt on tähänkin lankaan asiallisesta käytöksestä ja luotettavuudesta annettu.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #132 : Toukokuu 09, 2020, 15:37:26 »
^^
Täysin samaa mieltä.
En ole koskaan kokenut eläväni kaksoiselämää, vaikka tätä skeneä leimaakin ennakkoluulot monien ihmisten mielessä.
Niinkuin Tibe sanoi, niin tää on kuitenkin vain pieni osa elämää, todella pieni itse asiassa.

Ja jos ihan rehellisiä ollaan, niin ei mua oikeesti kiinnosta tietääkö kukaan duunista tai lähipiiristä sitä että ostanko pillua.
En kyllä kuitenkaan siitä huutele, koska miksi huutelisin?!? Ei se kenellekkään kuulu.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2020, 15:41:48 kirjoittanut dude »

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #133 : Toukokuu 09, 2020, 15:38:39 »
Lainkuuliaisilla asiakkailla tulee varmaan ihan hirveän usein kinaa seksityöntekijöiden kanssa.
En tiedä kuinka usein, mutta saattaa hyvinkin tulla jos esim. palvelu ei vastaa sitä mitä oli luvattu.

Ja yhtä hyvin voi lainkuuliaisilla (tai -kuuliattomilla) palveluntarjoajilla tulla kinaa asiakkaitten kanssa.
Perfektionisti.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #134 : Toukokuu 09, 2020, 15:56:12 »
Se on ihanaa, ettei koe elävänsä kaksoiselämää! Moni meistäkään ei koe, vaikka valtaosa eläisikin. Ja toisaalta, joskus siihen havahtuu vasta kun asiaa pohtii enemmän. Jäi ehkä tämä kohta epäselväksi. Ja varsinkin jos on seksistä maksamisestaan ylpeä, niin mahtavaa!

Tässäkin taas vaan korostan sitä, että kaikille asia ei ole näin. Ei ole yksi tai kaksi elämää mennyt ihan hyrskynmyrskyn asioiden tullessa päivän valoon. Siinä on se yhteiskunnallisen ongelman raja. Omalla kohdalla, kun lähipiiri tukee aktivismissakin (esim. kuuntelee mun yhteiskunnallisia vuodatuksia :D), lasken mun tilanteen tosi hyväksi. Ja silloin kuulun niihin, jotka voi auttaa muita.

Jos joku kokee nykyisen, ihmisoikeuksia polkevan tilanteen henkilökohtaisella tasolla elämäänsä rikastuttavana, niin sehän on sille yksilölle win. Mutta isossa mittakaavassa nykytilanteesta hyötyvät varsin harvat. Voihan sitä panna silloinkin salaa, vaikka yhteiskunnassa seksin osto olisikin normijuttu.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras0056

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #135 : Toukokuu 09, 2020, 16:01:13 »
Huoripukkina: prepaid ja hyvät tavat. Normaalia. Se, että huorat lyövät vakavan asian läskiksi osoittaa vain sen ettei lakanat makkarissa kestä uv-valoa. Sääli. Stigma ja epäluulo säilyy.

Tämän sanottuani, tottakai listoja pitää pitää ja varoituksia jakaa. Oikeus ja kohtuus. Kaikki fiksut ymmärtävät ettei oharilistoja kannata lukea kuin piru raamattua, sinne kun joutuu myös syyttömät. Vähemmän fiksut, no kuka heitä haluaa tavatakkaan.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #136 : Toukokuu 09, 2020, 16:10:36 »
Se on ihanaa, ettei koe elävänsä kaksoiselämää! Moni meistäkään ei koe, vaikka valtaosa eläisikin. Ja toisaalta, joskus siihen havahtuu vasta kun asiaa pohtii enemmän. Jäi ehkä tämä kohta epäselväksi. Ja varsinkin jos on seksistä maksamisestaan ylpeä, niin mahtavaa!

Tässäkin taas vaan korostan sitä, että kaikille asia ei ole näin. Ei ole yksi tai kaksi elämää mennyt ihan hyrskynmyrskyn asioiden tullessa päivän valoon. Siinä on se yhteiskunnallisen ongelman raja. Omalla kohdalla, kun lähipiiri tukee aktivismissakin (esim. kuuntelee mun yhteiskunnallisia vuodatuksia :D), lasken mun tilanteen tosi hyväksi. Ja silloin kuulun niihin, jotka voi auttaa muita.

Jos joku kokee nykyisen, ihmisoikeuksia polkevan tilanteen henkilökohtaisella tasolla elämäänsä rikastuttavana, niin sehän on sille yksilölle win. Mutta isossa mittakaavassa nykytilanteesta hyötyvät varsin harvat. Voihan sitä panna silloinkin salaa, vaikka yhteiskunnassa seksin osto olisikin normijuttu.

Vaikka meneekin nyt pahasti ohi aiheen, mutta on eri asia ostaa seksipalveluja, kuin myydä niitä. Ai miksi? No jos ostat kerran kuussa tai myyt työpäivän verran joka päivä, niin siinä on jo näkökulmassa vähän eroja. Siis kaksoiselämässä.

Saisit Jenny kirjoitella enemmän tänne, koska sulla on paljon asiaa ja niitä on mukava lukea.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2020, 16:12:17 kirjoittanut dude »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #137 : Toukokuu 09, 2020, 16:22:36 »
Jos joku kokee nykyisen, ihmisoikeuksia polkevan tilanteen henkilökohtaisella tasolla elämäänsä rikastuttavana, niin sehän on sille yksilölle win. Mutta isossa mittakaavassa nykytilanteesta hyötyvät varsin harvat. Voihan sitä panna silloinkin salaa, vaikka yhteiskunnassa seksin osto olisikin normijuttu.

Kuten Dude totesi edellä, niin ollaan jo aiheesta sivussa. Jatkan silti. Seksinoston realistisuus normijuttuna on sinänsä mielenkiintoinen kysymys. Pointtini on kuitenkin, että kielletty hedelmä on se mikä kiinnostaa. Valistunut arvaus omalta kohdaltani menee näin: Jos maksuseksistä tulisi yleisesti hyväksyttyä, niin se lakkaisi kiinnostamasta.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #138 : Toukokuu 09, 2020, 16:31:59 »
^omalla kohdalla nimenomaan seksi kiinnostaa ja sosiaalinen hyväksyttävyys ei vaikuta seksinoston kiinnostavuuteen mitenkään.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #139 : Toukokuu 09, 2020, 17:15:34 »
^^Minä kuulun niihin, joita kiehtoo homman paheksuttavuus ja poikkeaminen yleisistä normeista. Oikeastaan minun touhuissa ei ole mitään järkeä. Näen välillä mielettömästi vaivaa saadakseni maksullisista pillua. Samalla vaivalla voisi saada ilmaistakin. Maksuseksi vain kiihottaa enemmän.

Pillukaupan asiakkuudesta kiinnijäämisen paheksuttavuus riippunee asemasta työmarkkinoilla. Rane Raksapalvelun tj. saanee vaan ihailua alaisiltaan, tasa-arvoministeri voinee palauttaa salkkunsa. Muut siinä välissä.

En suosittele huorille ammatin paljastamista. Ihan täysi katastrofi paljastuminen ei välttämättä ole. Meillä on pari pitkälle muulla uralla päässyttä, joita vähintäänkin epäillään. Sitten on paljon niitä, joille paljastuminen on ollut vähintään sosiaalinen katastrofi.

Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4