Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tärkeä tiedote oharintekijöille  (Luettu 30802 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15337
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #100 : Toukokuu 09, 2020, 07:35:35 »

On sentään yksi lista, jonka kärjessä olen. Nysä on nysä. ;D

Olen pitkään halunnut olla syväkurkku. Sun kanssa se onnistuisi.  ;D
Sorry, en voinut olla laittamatta tätä.  :P
No perkukles, ilmankos kaikki mut tavanneet tytöt kehuvat olevansa syväkurkkuja.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #101 : Toukokuu 09, 2020, 09:03:49 »
Toivottavasti vanhoista hyvistä ajoista on sen verran viisastuttu ettei millään salaisilla kanavilla enää pyöritellä julkisesti turskien oikeita nimiä, osoitteita ja ammatteja. Näin tehtiin silloin vajaat 10 vuotta sitten.Eikä ole mikään salaliittoteoria.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #102 : Toukokuu 09, 2020, 09:35:33 »
^^Komppaan! Parasta viihdettä on salaliittoteoriat ja niihin uskovat!  ;D

Nämä jutut on paremminkin mustamaalaamisteorioita, ainakin tuolla yhdellä Turska-forkalla.
Kyllähän noita oharilistojakin voi käyttää mustamaalaamiseen. Prostumyyjä voi laittaa turskan listalle kostotoimenpiteenä jostain muusta kinasta turskan kanssa.
Perfektionisti.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #103 : Toukokuu 09, 2020, 10:03:44 »
Lainkuuliaisilla asiakkailla tulee varmaan ihan hirveän usein kinaa seksityöntekijöiden kanssa.
Eläkkeellä.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #104 : Toukokuu 09, 2020, 10:06:36 »
Jos ette olleet tietoisia, meillä on laatikollinen hampaita, jotka ollaan käyty tyttöporukalla - ihan koko mafian voimin - keräämässä turskilta, jotka eivät muistaneet tulla sovittuun aikaan tapaamiseen.   ;D

Ei hetkauta. Se on vaan plussaa jos näyttää lätkäpelaajalta. Mutta kun alatte keräämään polvilumpioita, tai vielä pahempaa ... :-\
#maksuseksionihanaa

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #105 : Toukokuu 09, 2020, 10:20:48 »
^^Komppaan! Parasta viihdettä on salaliittoteoriat ja niihin uskovat!  ;D

Nämä jutut on paremminkin mustamaalaamisteorioita, ainakin tuolla yhdellä Turska-forkalla.
Kyllähän noita oharilistojakin voi käyttää mustamaalaamiseen. Prostumyyjä voi laittaa turskan listalle kostotoimenpiteenä jostain muusta kinasta turskan kanssa.

Ei niiden hupakoiden kanssa tarvi tapella. Ihania ihmisiä olleet ainankin minulle. Joskus voi palvelut olla kuvattua lupausta huonommat, mutta itse siinä tilanteessa äänestän lompakollani ja vien rahat jatkossa muualle. Tuskin olen ainankaan omalla käytökselläni päätynyt millekään listalle?

Mitä tulee tuohon toiseen foorumiin, niin ainankin omien muistikuvien mukaan se ei ollut minkäänlainen totuuden torvi. Ennemmin sellainen nettikiusaajien mekka, jonka kirjoituksista paistoi kirjoittajien oma paha olo kauvas😂😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #106 : Toukokuu 09, 2020, 10:24:31 »
Tämä alkaa eskaloitua, joten lienee paras palata sylttytehtaalle ja kysyä nimimerkiltä Sielujen rakastelua että mitä tarkoitat kun sanot ”joka on samalla yhteystiedolla joskus tehnyt oharin minulle tai jollekin toiselle kollegalle...”

Sielujen rakastelijatar, missä tämä tiedosto on?


Onko ajan varannut, mutta oharin tehnyt asiakas? Eihän se ole edes maksanutkaan saatika tullut vastaanotolle?
Onko täällä joku lakia opiskellut, kuka osaisi vastata?

Tosiaan jos listaillaan asiakkaita jonnekkin, niin se on rekisterinpitoa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2020, 10:26:42 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #107 : Toukokuu 09, 2020, 10:25:03 »
En näe mitään eroa sillä jos yhdistyksen tai järjestön sisäisiä asioita kerrotaan kaikille avoinna oleville nettifoorumeilla, kuin puhutaan samat asiat ystäville jotka kertovat ne omille kavereilleen jotka...jne
Toinen on näkyvämpi muoto josta voi suoraan osoittaa sormella. Toinen on saman arvoinen mutta piilevämpi ja yhtä vahingollinen, jonka alkulähdettä vaikea löytää.

Ihmiset on usein uskomattoman sokeita omalle käytökselle. Sen sijaan muiden virheet ja laiminlyönnit huomataan aina.

Tämäpä.

Mutta tästä ei edelleenkään lannistuta, vaan otettiin opiksi. Jos haluaa luoda sellaisen ympäristön, ilmapiirin ja järjestön, joka voisi jopa virallisen yhdistyksen nimissä toimia, niin sen luomista saattaa olla kannattavaa harkita ihan itse, jos ei muiden toiminta jossakin toisessa yhteisössä ole sen mukaista, jotta siinä olisi täsmälleen puhtaat jauhot pussissaan.

Minulla on kokemusta keskustelufoorumin luonnista, aktivismista ja yhteisöllisyydestä. Onko FTS:n rinnalle haasteellista luoda rinnakkaista yhteisöä foorumeineen, jos vilpitöntä kiinnostusta ja intohimoa yhteisöllisten asioiden edistämiseen on? No ei todellakaan!

Minä ainakin haluan voida taata mahdollisimman luotettavan ja turvallisen sekä samaan aikaan kuitenkin tietyillä periaatteella mahdollisimman avoimen ja ilman turhaa valikointia sisällä pitävän yhteisön foorumeineen, ja haluan myös voida osoittaa sanani todeksi mahdollisimman pian. Suljetummistakin häkkikellareista varmasti päästään kehittyvämmälle aikakaudelle, joka varmasti tulee vielä paremmin kestämään päivänvaloa ilman käräjiä, hovia tms.

Kiitos Viola tästä viestistäsi, sillä se oli ehdottomasti voimaannuttavaa ja ajatuksia herättävää tekstiä lukea! :) ❤️💋
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2020, 10:28:08 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #108 : Toukokuu 09, 2020, 10:52:48 »
Ihan sama mikä yhdistys tai järjestö, niin ei niiden sisäisiä asioita huudella ulos😅


En näe mitään eroa sillä jos yhdistyksen tai järjestön sisäisiä asioita kerrotaan kaikille avoinna oleville nettifoorumeilla, kuin puhutaan samat asiat ystäville jotka kertovat ne omille kavereilleen jotka...jne
Toinen on näkyvämpi muoto josta voi suoraan osoittaa sormella. Toinen on saman arvoinen mutta piilevämpi ja yhtä vahingollinen, jonka alkulähdettä vaikea löytää.

Ihmiset on usein uskomattoman sokeita omalle käytökselle. Sen sijaan muiden virheet ja laiminlyönnit huomataan aina.

On porukalle jaettu kenkää ihan pelkästään  jonkun urheiluseuran tai tiekuntien  sisäisten asioiden huutelusta ulkopuolisille. Kyse on luottamuksesta ja jos katsotaan yhden olevan epäkelpo ja epäluotettava, niin kyllä se henkilö aika pian joutuu ulos vaikka ihan Esson-baarin kantapöydästä ;D Oman pahan olon purkaminen syyttämällä muita omasta käytöksestä johtuen on aika lapsellista🤔
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #109 : Toukokuu 09, 2020, 11:14:03 »
Mun mielestä hyvä jos mimmit varoittelee toisiaan vaarallisista turskista ja turhista renkaanpotkijoista.
Olen vakkareilta joskus kuullut tarinoita siitä, minkälaista vipeltäjää on uralla tullut vastaan, ja täytyy todella nostaa hattua siitä, miten hyvin tytöt ovat käsitelleet ne tilanteet, vaikka varmasti on pelottaviakin hetkiä monella tullut uran aikana vastaan. On viety rahaa, uhkailtu ja ties mitä.
Normaalilla seksinostajalla, joka käyttäytyy asiallisesti, ei varmasti ole mitään syytä huoleen.
Varmaan monella on mielessä vielä se kaksi vuotta sitten eräälle seksityöntekijälle tapahtunut todella ikävä juttu, joten ehkä sekin pistää miettimään, onko varoittelu tarpeellista vai ei. Mun mielestä on.

Ja Paulattrelle vielä sellaiset terveiset, että sä Sihteeriopistolla aikanaan meuhkasit että olet kuvannut sun vuokramökkirannan tuntumassa veneitä, kun epäilit, että turskat tulee sinne ilman ajanvarausta sulle ehdottelemaan seksiä ja häiriköimään.
Vaasan Saaristossa oli ketjun nimi.
Mitäs sulle itselleen tulee mieleen kyseisistä tapahtumista? Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2020, 11:16:43 kirjoittanut Raappahousu-Rane »

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #110 : Toukokuu 09, 2020, 11:20:46 »
Kuulisin myös todella mielelläni, vai oliko vaan kännistä toiveajattelua ja huuruhöpönlöpöä?  ;D
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #111 : Toukokuu 09, 2020, 11:25:00 »
Täytynee ihan uteliaisuudesta varmaan tehdä oharit. Jos jostain oharilistasta sitten löytyy Tibenius ja prepaid-numero, niin eiköhän häkki jo vähemmästäkin heilu.  ;D

Saanko tulla mukaan, kun teet rikosilmoituksen?
"Moi, mä käytän yhellä sellaisella seksifoorumilla nimimerkkiä Tibenius ja nyt sitten joku horo, jolle mä tein oharit, on kertonut muille horoille että Tibeniuksella on tällanen prepaid numero josta se soittaa ja oharoi. Että mä tässä oon kyllä Tibeniuksen oikeusturvasta tosi huolissaan."


Poissa hupiukko

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #112 : Toukokuu 09, 2020, 11:42:52 »
Jaahas, laittomat rekisterit sieltä. Toivottavasti asia tutkitaan

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15337
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #113 : Toukokuu 09, 2020, 11:50:31 »
Jaahas, laittomat rekisterit sieltä. Toivottavasti asia tutkitaan
Mikä se sellainen oikein on? ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #114 : Toukokuu 09, 2020, 11:56:11 »
...
Ja Paulattrelle vielä sellaiset terveiset, että sä Sihteeriopistolla aikanaan meuhkasit että olet kuvannut sun vuokramökkirannan tuntumassa veneitä, kun epäilit, että turskat tulee sinne ilman ajanvarausta sulle ehdottelemaan seksiä ja häiriköimään.
Vaasan Saaristossa oli ketjun nimi.
Mitäs sulle itselleen tulee mieleen kyseisistä tapahtumista? Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?
Olin paikalla kerran kun Paulatar julkaisi chatissa asiakkaan duuninumeron, minkä avulla löytyi henkilön nimi ja yritys. Paulatar luuli tämän tehneen oharit, mutta oli itse sekoittanut päivät. Asiakkaiden numeroita oli muiden mukaan julkaistu foorumillakin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #115 : Toukokuu 09, 2020, 11:56:45 »


Hampaiden kunto. Hei tärkeä tieto jota ei saa missään nimessä pihdata.
Miten tulikin yhtäkkiä nimimerkki Makupala mieleen... 🤣

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #116 : Toukokuu 09, 2020, 12:09:03 »
Summasummarum, eli ei siis näköjään mennyt ihan niin kuin Strömsön oppikirjan mukaisesti tämän tärkeän tiedotteen jakaminen oharisteille... ;D ;D ;D

Hyvä, että sentään joillakin muilla suksi luistaa vielä nyt näin lämpimämpien kelien aikaan... ;) :D

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #117 : Toukokuu 09, 2020, 12:21:25 »
...
Ja Paulattrelle vielä sellaiset terveiset, että sä Sihteeriopistolla aikanaan meuhkasit että olet kuvannut sun vuokramökkirannan tuntumassa veneitä, kun epäilit, että turskat tulee sinne ilman ajanvarausta sulle ehdottelemaan seksiä ja häiriköimään.
Vaasan Saaristossa oli ketjun nimi.
Mitäs sulle itselleen tulee mieleen kyseisistä tapahtumista? Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?
Olin paikalla kerran kun Paulatar julkaisi chatissa asiakkaan duuninumeron, minkä avulla löytyi henkilön nimi ja yritys. Paulatar luuli tämän tehneen oharit, mutta oli itse sekoittanut päivät. Asiakkaiden numeroita oli muiden mukaan julkaistu foorumillakin.

Mä muistan tämän myös, en ollut itse silloin chatissa mutta kuulin siitä myöhemmin privalla. 😛
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #118 : Toukokuu 09, 2020, 13:06:59 »
Tosiaan jos listaillaan asiakkaita jonnekkin, niin se on rekisterinpitoa.

GDPR koskee henkilörekisteriä eli talletetaan tietoja joista henkilön pystyy tunnistamaan. Tarkkaan ottaen prepaid ja nic eivät ole sellaisia eli kirjanpito niistä ei ole laitonta. Toinen juttu sitten on mistä tietää soittaako asiakas prepaidista vai ei.

Maksuseksin tarjoajien turvallisuus ja yksityisyys on elinehto ja olisi myös asiakkaiden etu jos vaarallisiksi tai häiriköiviksi koetuista asiakkaista voisi pitää listaa. Olisi oman ketjun aihe miten tällaisen listan voisi tehdä laillisesti. GDPR ei kiellä henkilörekistereitä, se vain asettaa säännöt joita pitää noudattaa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #119 : Toukokuu 09, 2020, 13:25:08 »

Ja Paulattrelle vielä sellaiset terveiset, että sä Sihteeriopistolla aikanaan meuhkasit että olet kuvannut sun vuokramökkirannan tuntumassa veneitä, kun epäilit, että turskat tulee sinne ilman ajanvarausta sulle ehdottelemaan seksiä ja häiriköimään.
Vaasan Saaristossa oli ketjun nimi.
Mitäs sulle itselleen tulee mieleen kyseisistä tapahtumista? Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?

On siinä ollut vaasalaisilla sjuuhuässä Svanteilla ihmettelemistä, kun foliohattutäti on kuvaillut wenheitä. Mitäpä jos ne turskat tulikin sukellusveneellä. Olisi varmaan kannattanut kuvata kanssa vedenalainen maailma myös.  ::)

Voin kuvitella, kun joku mökkiläinen yrittää mennä veneelleen, niin tämä täti hyppää räyhämään, että ei saa tulla liian aikaisin ja et saa seksiä. Siitäkin huolimatta, vaikka ukko oli matkalla saareen grillamaan ja juomaan kaljaa.     
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"