Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa  (Luettu 10973 kertaa)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« : Toukokuu 04, 2020, 18:05:41 »
Huomasin naapurissa itselle uuden ilmoituksen. Otsikolla: 18v Suomalainen tyttö UUSIMAA

Tarkemmin aidon oloisia kuvia katseltuani huomasin toisesta kuvasta kädessä viiltelyarpia.

Eipä ole aiemmin tullut vastaan tuollaisia arpia hupakolla. Noi ainakin itsellä olisi häiriöksi ja veisivät ajatukset pois seksistä.

Mitäs mieltä muut ovat aiheesta, häiritseekö muita?

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #1 : Toukokuu 04, 2020, 18:39:24 »
Ovatko ne häiriöksi ulkonäöllisistä syistä vai viiltelemisen vuoksi?

Lapset/nuoret purkavat joskus pahaa oloaan viiltelemällä, kun keinoja ja mahdollisuuksia ei muuhun ole. Aikuisena se saattaa järkyttää itseäänkin, miten siihen on joskus kyennyt. Ei se silti huonoa hutsua tee.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #2 : Toukokuu 04, 2020, 18:58:36 »
Jos aikaisemmin ahdistuksenhallintakeinona ollut ainoastaan viilteleminen ja tilalle nyt tullut seksi🤔 mene ja tiedä. Lotta tuossa mainitsikin, että ei kaikki ole siitä ylpeitä enää aikuisena. Alkuperäiseen kysymykseen vastaisin ei haittaisi ulkonäöllisesti syystä. Jokaisella meillä on historiamme
💊

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #3 : Toukokuu 04, 2020, 19:09:20 »
Ovatko ne häiriöksi ulkonäöllisistä syistä vai viiltelemisen vuoksi?
No eihän nuo esteettisestikkään kauniita ole, mut enemmän tuo viiltely ajatuksena ei miellytä.

Ja tosiaan vie ilkeästi ajatuksia siihen suuntaan, joka ei ainakaan itseä kiihota yhtään.

Voi olla palveluasenteeltaan ihan ykkönen... täs vois tosin olla, että sekään ei auttais mun kans jos noi arvet on erehtynyt näkemään.

Joskus miehellä nähnyt massiivisen hihatatuoinnin ja tarkemmassa tarkastelussa sieltä paljastui viiltelyarvet myös. Onkohan noiden arpien piilottaminen vaikka tatuoinnilla isokin rasti?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 04, 2020, 19:10:56 kirjoittanut Hubbis »

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #4 : Toukokuu 04, 2020, 19:10:35 »
Vajaa 12 % nuorista on viillellyt joskus, että eipä siitä hirveästi kannata mitään päätellä. Monet muutkin asiat seksityöntekijän elämässä/menneessä elämässä voisivat viedä asiakkaalta halut, mekin kun olemme ihan tavallisia ihmisiä.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #5 : Toukokuu 04, 2020, 19:15:45 »
^ Jos seksi olisi ahdistuksen hallintakeino, niin eihän sitä myydä tarvitsisi vaan voisi ihan ilmaiseksi pyllistellä ympäriinsä. Väittäisin rahasta pyllistelyn usein lievittävän ahdistusta, kun ei ainakaan talousasiat paina niin pahasti.

Monella voi olla samoja arpia sisäisestikin. Arvet myös haalenevat - iholtakin, vuosien saatossa. Tatuoinneilla voi kyllä peittää isojakin arpia, mutta nopeammin se tatuointi silmiin osuu kuin arvet.

Jos toisten vanhat arvet on kova turnoff, ehkä voisi pohdiskella mikä itsellä se syy siihen on.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #6 : Toukokuu 04, 2020, 19:16:57 »
^^^^
Mä en lähtis vetään mutkia suoriks ja ajattelemaan että "Jos aikaisemmin ahdistuksenhallintakeinona ollut ainoastaan viilteleminen ja tilalle nyt tullut seksi". Voi olla ettei asioilla ole mitään yhteyttä... Ehkä ylipäätään pitkälle menevät päätelmät jostain toisesta ihmisestä vain yhden asian perusteella on aika heikolla pohjalla.

Lotta hyvin kirjoitti, ei tuohon ehkä ole lisättävää. Hmm... Ehkä sen kuitenkin että ei tee huonoa hutsua eikä huonoa ihmistä. Ihmisiä me kaikki ollaan, ja kuten Paavi kirjoitti, kaikilla meillä on historiamme.
Amator

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #7 : Toukokuu 04, 2020, 19:21:14 »

Monella voi olla samoja arpia sisäisestikin.

Tää on niin totta! Mä olen tosi arpinen vaikkei kaikkia arpia nää ulkopuoliset mun ihossa.
Amator

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #8 : Toukokuu 04, 2020, 19:25:03 »
Jos seksi olisi ahdistuksen hallintakeino, niin eihän sitä myydä tarvitsisi vaan voisi ihan ilmaiseksi pyllistellä ympäriinsä. Väittäisin rahasta pyllistelyn usein lievittävän ahdistusta, kun ei ainakaan talousasiat paina niin pahasti.

Näin ja onhan myös syöminen yksi keino hallita ahdistusta, mäkin just söin ja syön useinkin jopa viisi kertaa päivässä. Seksi myös on todella kivaa. Jos sitä harrastaa paljon ja vaikka tekee työkseen, niin ei siihen mitään diagnoosia tarvitse.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #9 : Toukokuu 04, 2020, 19:30:30 »

 ja syön useinkin jopa viisi kertaa päivässä.

Monta kertaa päivässä on hyvä. Tuo nyrkkisääntö sopii moneen asiaan.. 😉
Amator

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #10 : Toukokuu 04, 2020, 19:31:37 »
^^^^
Mä en lähtis vetään mutkia suoriks ja ajattelemaan että "Jos aikaisemmin ahdistuksenhallintakeinona ollut ainoastaan viilteleminen ja tilalle nyt tullut seksi". Voi olla ettei asioilla ole mitään yhteyttä... Ehkä ylipäätään pitkälle menevät päätelmät jostain toisesta ihmisestä vain yhden asian perusteella on aika heikolla pohjalla.

Lotta hyvin kirjoitti, ei tuohon ehkä ole lisättävää. Hmm... Ehkä sen kuitenkin että ei tee huonoa hutsua eikä huonoa ihmistä. Ihmisiä me kaikki ollaan, ja kuten Paavi kirjoitti, kaikilla meillä on historiamme.

Okei, nyt kun luin ton itekin niin en ihan noin karrikoiden sitä meinannut 🙈. Muilla hyviä pointteja
💊

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #11 : Toukokuu 04, 2020, 19:46:23 »
Kuin tuoreita arpia? Jos vanhoja ja parantuneita niin ei ongelmaa, mut vertavuotavat voi vähän ahdistaa. Tuttavapiirissä on eräs nainen joka teininä oli päätynyt helpottamaan tuskaa viiltelyllä. Arvet on jäänyt nyttemmin lukuisten tatuointien piiloon ja kaikinpuolin vahvan ja tasapainoisen oloinen henkilö nykyään👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #12 : Toukokuu 04, 2020, 19:56:49 »
^Taisi jo poistaa ilmonsa, ehkä tästä keskustelusta johtuen... jos niin sori :)

Olivat kuvan perusteella parantuneita.

Jos toisten vanhat arvet on kova turnoff, ehkä voisi pohdiskella mikä itsellä se syy siihen on.


Ja normiarvet ei mua haittaa millään lailla, itsensä satuttamiseen tarkoitetut haittaa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 04, 2020, 20:01:28 kirjoittanut Hubbis »

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #13 : Toukokuu 04, 2020, 20:08:10 »

Jos toisten vanhat arvet on kova turnoff, ehkä voisi pohdiskella mikä itsellä se syy siihen on.

Jep.

Tosi kurjaa, jos tän keskustelun takia ilmonsa poisti. Tosi kurjaa myös, jos tän keskustelun innoittamana kaiken maailman idarit ottivat yhteyttä tarjoten mielipiteitään hänen kehostaan ja psyykkeestään. Toivottavasti ei.

Arpia on monilla, toisista ne säröt näkyy päälle ja toisista ei, mutta sen perusteella, että joskus on ollut jotain ei tosiaan kannata hirveästi tehdä oletuksia mihinkään suuntaan.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 04, 2020, 20:09:50 kirjoittanut IlonaTequila »
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #14 : Toukokuu 04, 2020, 20:13:06 »
Jos toisten vanhat arvet on kova turnoff, ehkä voisi pohdiskella mikä itsellä se syy siihen on.

Itselle ainankin voisin kuvitella turn-offin johtuvan siitä, että ajattelisin liikaa käyttäväni hyväkseni ihmistä jota maailma on jo tarpeeksi riepotellut. Vaikka näin ei olisikaan, niin silti jo ajatus siitä saisi suorituksen sakkaamaan.

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #15 : Toukokuu 04, 2020, 20:19:54 »
Jos toisten vanhat arvet on kova turnoff, ehkä voisi pohdiskella mikä itsellä se syy siihen on.

Itselle ainankin voisin kuvitella turn-offin johtuvan siitä, että ajattelisin liikaa käyttäväni hyväkseni ihmistä jota maailma on jo tarpeeksi riepotellut. Vaikka näin ei olisikaan, niin silti jo ajatus siitä saisi suorituksen sakkaamaan.

Tässä on nyt useita mielestäni aivan virheellisiä ajatuksia... Ensinnäkin, eihän seksin ostaminen ole seksityöntekijän hyväksikäyttöä..? Minä ainakin myyn mielelläni seksiä. Se on kivointa työtä, mitä olen koskaan tehnyt. Ja olen tehnyt töitä koko ikäni. Eihän hieronnan ostaminenkaan ole hierojan hyväksikäyttöä..? Toisekseen, vähintään joka viides suomalainen kokee masennuksen elämänsä aikana. Siihen lisäksi kaikki muut diagnoosit päälle. Viiltelyyn päätynytkään ei välttämättä ollut toki masentunut, ehkä vain ahdistuneisuushäiriöinen. Jos haluat ostaa seksiä sellaiselta, jota maailma ei ole riepotellut, niin... sun vaihtoehtosi on vetää käteen. Sori.  ;D

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #16 : Toukokuu 04, 2020, 20:24:45 »
Mä näkisin viiltelyn tosi saman tyyppisenä ilmiönä kuin syömishäiriöt. Molemmissa kyse tavasta kontrolloida elämää tilanteessa, jossa elämä tuntuu kontrolloimattomalta. Molemmat tyypillisiä tyttöjen/nuorten naisten tapoja, siinä missä poikien aggressio helpommin kääntyy ulos ja näkyy, tytöille on tyypillistä just tällainen itseen kohdistuva toiminta.

Syömishäiriöstä ei jää näkyviä jälkiä, viiltelystä jää. Mutta molemmista on ihan yhtälailla mahdollista toipua ja tulla vähintään yhtä vahvaksi kuin kuka tahansa keskiverto kulkija.

Ylipäätään mielenterveyden ongelmiin kohdistuvaa stigmaa ja häpeää olisi hyvä purkaa. Niin iso osa meistä kohtaa jotain sen puolen haasteita elämässään (burn out, masennus...) ja häpeä, vaikeneminen ja väärät ennakkoluulot ei millään lailla auta asiassa.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #17 : Toukokuu 04, 2020, 20:27:58 »
^^ Anniinalta tosi hyviä pointteja. Tän haluisin nostaa etenkin:

Ensinnäkin, eihän seksin ostaminen ole seksityöntekijän hyväksikäyttöä..? Minä ainakin myyn mielelläni seksiä. Se on kivointa työtä, mitä olen koskaan tehnyt.

Juuri näin!   :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #18 : Toukokuu 04, 2020, 20:32:34 »
^^^ Ei olekkaan, mutta siitä tulisi sellainen fiilis ja se riittäisi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
« Vastaus #19 : Toukokuu 04, 2020, 20:38:19 »
^ No, ehkä nyt kun me olemme valistaneet sinua, niin sitä fiilistä ei tulekaan.  ;D Voit keskittyä juuri siihen hetkeen, toisen ihmisen läsnäoloon tai vaikkapa niihin tisseihin...