Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: älkää ottako yhteyttä häneen !  (Luettu 4644 kertaa)

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: älkää ottako yhteyttä häneen !
« Vastaus #20 : Lokakuu 26, 2025, 21:03:47 »
Asiahan meni todellisuudessa näin : Messujen loputtua Jenna pyysi minulta autokyytiä ****. Läksin hakemaan autoani puolen kilometrin päästä ja hän jäi odottamaan. En meinannut löytää autoani ja minulta meni auton löytymiseen n. 20 min. aikaa. Kun tulin sovittuun paikkaan häntä noutamaan niin eipä hän ollutkaan siellä. Huolestuin siitä tietenkin. Sitten alkoi soittamiseni ja kun koko ajan puhelimen näyttöön tuli viesti linja varattu niin soitin todellakin monta kertaa jos nyt linja olisi vapaa. Olin TODELLA HUOLISSANI hänestä. LAITOIN HÄNELLE MYÖS TEKSTIVIESTIN.  Sitä vaan ihmettelen, miksi Jenna ei halunnut vastata puheluihini eikä edes tekstiviestiin, niin koko tälläista soppaa ei olisi tullut. Odotin häntä autoni kanssa yli tunnin ja kävelin ja etsin. Olin enemmän kuin huolissani kun en saanut edes teksiviestivastausta. Kävi jopa mielessä että soitanko hätäkeskukseen kun hän oli kadonnut jonnekin pimeään yöhön.
Tämä on 100 % TOTUUS. Olen kyllä paljon nuorempi kuin 70 v. ja aina olen ollut ihmisille ystävällinen, empaaattinen ja viimeisen päälle hyvä käytöksinen. Se on aina kuulumnjut luonteeseeni. En ymmärrä Jennan lausetta että olen outo tyyppi.
Jokainen voi vapaasti lukea kirjoituksiani tällä palstalla eikä niissä ole yhtään pahaa sanaa ketään kohtaan vaan viestini ovat olleet hyvin ystävällisiä. Voi tulla vaikka tapaamaan minua henkilökohtaisesti niin havaitsee että mukava ihminen minä olen. Tarjosin Jennalle ilomielin parit viinit kun hän pyysi. Ajattelen oliko tämä  käytös minua kohtaan hänen kiitoksensa siitä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2025, 14:13:18 kirjoittanut Heikki Koo »

Paikalla Carolus Rex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Lokakuu 26, 2025, 21:09:46 »
Asiahan meni todellisuudessa näin : Messujen loputtua Jenna pyysi minulta autokyytiä P-Haagaan. Läksin hakemaan autoani puolen kilometrin päästä ja hän jäi odottamaan. En meinannut löytää autoani ja minulta meni auton löytymiseen n. 20 min. aikaa. Kun tulin sovittuun paikkaan häntä noutamaan niin eipä hän ollutkaan siellä. Huolestuin siitä tietenkin. Sitten alkoi soittamiseni ja kun koko ajan puhelimen näyttöön tuli viesti linja varattu niin soitin todellakin monta kertaa jos nyt linja olisi vapaa. Olin TODELLA HUOLISSANI hänestä. LAITOIN HÄNELLE MYÖS TEKSTIVIESTIN.  Sitä vaan ihmettelen, miksi Jenna ei halunnut vastata puheluihini eikä edes tekstiviestiin, niin koko tälläista soppaa ei olisi tullut. Odotin häntä autoni kanssa yli tunnin ja kävelin ja etsin. Olin enemmän kuin huolissani kun en saanut edes teksiviestivastausta. Kävi jopa mielessä että soitanko hätäkeskukseen kun hän oli kadonnut jonnekin pimeään yöhön.
Tämä on 100 % TOTUUS. Olen kyllä paljon nuorempi kuin 70 v. ja aina olen ollut ihmisille ystävällinen, empaaattinen ja viimeisen päälle hyvä käytöksinen. Se on aina kuulumnjut luonteeseeni. En ymmärrä Jennan lausetta että olen outo tyyppi.
Jokainen voi vapaasti lukea kirjoituksiani tällä palstalla eikä niissä ole yhtään pahaa sanaa ketään kohtaan vaan viestini ovat olleet hyvin ystävällisiä. Voi tulla vaikka tapaamaan minua henkilökohtaisesti niin havaitsee että mukava ihminen minä olen. Tarjosin Jennalle ilomielin parit viinit kun hän pyysi. Ajattelen oliko tämä  käytös minua kohtaan hänen kiitoksensa siitä.

Sinusta kyllä saa lipevän "rehellisen" kuvan. Joku voisi luulla vaikka narsistiksi. Sen verran lipevää perseen nuolentaa on suurin osa kirjoituksistasi. Ikinä ei oo mikään oma vika.

Poissa dueerre

• Full Member
« Vastaus #22 : Lokakuu 26, 2025, 21:11:40 »
USEAT SOITTONI JOHTUU SIIS SIITÄ ETTÄ OLIN HUOLISSANI HÄNESTÄ JA KOETIN TAVOITELLA JA ODOTTAA LINJAN VAPAUTUMISTA.

Poissa JheartB

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Lokakuu 26, 2025, 21:19:36 »
Ja jos sä et nyt jätä mua rauhaan täällä sivulla  ja jatkat kirjoittelua, mä teen susta rikosilmoituksen häirinnästä. Koita jo niellä asiat!!!!
Jenna💋

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #24 : Lokakuu 26, 2025, 21:23:37 »
Kovin vaikeata on lähettää tekstiviestejä tyyliin:
Missä olet?
Sain jo kyydin, kiitos kyytitarjouksesta.

Aika monelta tänne kirjoittavalta seksiyrittäjältä puuttuvat normaalit kommunikaatiotaidot. 

Poissa JheartB

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Lokakuu 26, 2025, 21:27:44 »
Ja niinkuin kirjoitin jossain kohti että olin aiemmin tallentanut kin sut omalla lempinimellä niin en vastannut. Tais silloinkin olla jotain häikkää sussa. Voisit lukea säännöt että toisten asuinpaikkoja ei saa tänne kirjoittaa, myös yksityisyyden suoja laki olemassa.
Tänään soittelit, sanoin että kirjoita mulle jos haluat varata aikaa. Silti siitäkin huolimatta halusit että soitti lyhyen aikaa. Mä sanoin että ei se sovi. Suhun Han menee hermot.
Ja mitä soittelemaan hätäkeskuksiin muista, huh huh. Menin ihan taksilla kotiin, ja nyt onkin todella hyvä etten tullut kyytiisi. Nyt lopetat täällä.
Jenna💋

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #26 : Lokakuu 26, 2025, 21:31:47 »
Jahas... aika rauhoittua, tässä nyt on selvästi dueerre ollut liian innoissaan kun on huolestunut tuiki tuntemattomasta niin maan perusteellisesti ja tietysti olisi kilttiä lähettää viesti, ettei tarvitse kyytiä. No niin. Eihän tähän enempää draamaa tarvita.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa JheartB

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : Lokakuu 26, 2025, 21:35:59 »
Jahas... aika rauhoittua, tässä nyt on selvästi dueerre ollut liian innoissaan kun on huolestunut tuiki tuntemattomasta niin maan perusteellisesti ja tietysti olisi kilttiä lähettää viesti, ettei tarvitse kyytiä. No niin. Eihän tähän enempää draamaa tarvita.

Siis mulla Han ei ollut ton sedän numeroo itellä, estolista piippaili häirikköä(oma lempinimi) enkä tosiaan tajunnu et hän oli se. Nyt on tosiaan kasvot sillekin.

Mukavaa alkavaa viikkoa.
Jenna💋

Poissa Jallu allu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #28 : Lokakuu 26, 2025, 21:44:33 »
Oikein Jenna. Pistä vaan miehelle esto ja jos jatkaa mollaamista, tee rikosilmoitus. Kyllä pillua saa jos vaan lompakossa on rahaa.

Poissa Pupu7000

• Full Member
« Vastaus #29 : Lokakuu 26, 2025, 21:47:54 »
Ketjussa on nähtävillä tulos siitä, kun kuvitellaan ja toivotaan etteivät palveluntarjoajat lue näitä juttuja, eivätkä tulisi kertomaan omaa kokemustaan asioiden kulusta. Sitten alkaa aloittajan selittely ja muilta jopa syyllistäminen jostakin päivystysringistä, kun ao. tuleekin kommentoimaan. Se kun olisi ilmeisesti niin mukavaa ja kätevää, ettei tulisi.
Stifler's mom.

Poissa dueerre

• Full Member
« Vastaus #30 : Lokakuu 26, 2025, 21:57:35 »
Anteeksi Jenna, että soitin liian monta kertaa, mutta olin vain huolissani sinusta.Lyödään kättä päälle ja tehdään tästä nyt sovinto. Omasta puolestani kaikki on ihan OK ja pahoitteluni. Me molemmat ymmärsimme siis nämä asiat aivan väärin. Syy on varmasti molemmissa meissä. Jokaisen meistä voi tulkita tapahtuneen omalla tavallaan ja onhan heillä oikeus siihen.  :inlove:

Poissa dueerre

• Full Member
« Vastaus #31 : Lokakuu 26, 2025, 22:02:23 »
Oikeasti kaikkea hyvää Sinulle Jenna. Ei muistella toisiamme pahalla. :inlove:

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #32 : Lokakuu 26, 2025, 22:07:21 »
^ Kyllä kyllä, hänkin on varmasti nyt sujut. Nyt näppäimistö kiinni Dueerre ja nukkumaan.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa Klikklak

• Full Member
« Vastaus #33 : Lokakuu 26, 2025, 22:08:09 »
Oikeasti kaikkea hyvää Sinulle Jenna. Ei muistella toisiamme pahalla. :inlove:

Anteeksi Jenna, että soitin liian monta kertaa, mutta olin vain huolissani sinusta.Lyödään kättä päälle ja tehdään tästä nyt sovinto. Omasta puolestani kaikki on ihan OK ja pahoitteluni. Me molemmat ymmärsimme siis nämä asiat aivan väärin. Syy on varmasti molemmissa meissä. Jokaisen meistä voi tulkita tapahtuneen omalla tavallaan ja onhan heillä oikeus siihen.  :inlove:

No niin eiköhän draamankaari tullut selväks ja end of story ...

Poissa dueerre

• Full Member
« Vastaus #34 : Lokakuu 26, 2025, 22:13:52 »
^ Kyllä kyllä, hänkin on varmasti nyt sujut. Nyt näppäimistö kiinni Dueerre ja nukkumaan.

Kyllä lähden nyt nukkumaan ja toivon että Jennakin saa herätä huomiseen aamuun iloisin, aurinkoisin ja hyvin mielin. Ei minulla muuta sanottavaa enää. :inlove:

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #35 : Lokakuu 26, 2025, 22:22:33 »
Ketjussa on nähtävillä tulos siitä, kun kuvitellaan ja toivotaan etteivät palveluntarjoajat lue näitä juttuja, eivätkä tulisi kertomaan omaa kokemustaan asioiden kulusta. Sitten alkaa aloittajan selittely ja muilta jopa syyllistäminen jostakin päivystysringistä, kun ao. tuleekin kommentoimaan. Se kun olisi ilmeisesti niin mukavaa ja kätevää, ettei tulisi.

Mitä ihmeellistä tässä nyt tapahtui? Turska lupasi seksiyrittäjälle ilmaisen kyydin kotiin. Homma meni puihin, koska turska ei löytänyt heti autoaan pimeässä Salmisaaressa. Sitten turska odottaa seksiyrittäjää " Odotin häntä autoni kanssa yli tunnin ja kävelin ja etsin. Olin enemmän kuin huolissani kun en saanut edes teksiviestivastausta.".

Normaali ihminen olisi lähettänyt tekstiviestin, kiitos kyytitarjouksesta, otin taksin.

Jos haluat vittuilla miehille ja ottaa rahat runkkareilta, ala seksiyrittäjäksi.
Normaali mies harvoin maksaa vittuilusta ja tussusta, ellei kyse ole maksetusta fetisistä.

En oikein ymmärrä, mitä anteeksipyydettävää tässä on turskalla. Kettuilu rikosilmoituksesta on vielä kirsikka kakun päällä. Ei poliisi tutki tälläisiä asioita.

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #36 : Lokakuu 26, 2025, 22:35:56 »
^ Et tainnut huomata tätä kommenttia?

Siis mulla Han ei ollut ton sedän numeroo itellä, estolista piippaili häirikköä(oma lempinimi) enkä tosiaan tajunnu et hän oli se. Nyt on tosiaan kasvot sillekin.

Mukavaa alkavaa viikkoa.

Poissa Pupu7000

• Full Member
« Vastaus #37 : Lokakuu 26, 2025, 22:37:52 »
^^ Onhan se tuokin tapa vastata omiaan lainaamalla viestiä, jossa ei mainita yhtäkään mainitsemistasi asioista. Tarkkuutta sen lainausnapin kanssa, kiitos.
Stifler's mom.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #38 : Lokakuu 27, 2025, 01:36:35 »
Eikö tämän saman pt:n puhelinkäyttäytymistä ja vaihtuvia taiteilijanimiä ole puitu tällä foorumilla ainakin viisi vuotta. Vai tunnistanko väärin?

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #39 : Lokakuu 27, 2025, 03:19:38 »
Tästä ketjusta voi vielä syntyä jotain elämää suurempaa 🥳
Huomenta vaan kaikille. Se olisi töihin lähtö. Me vanhat parrat jotenkin haistettiin tämä tilanne.

Tämä ketju on elävä esimerkki miksi ei tarvitse katsella draamasarjoja. Tällä sivustolla saa hyvän annoksen. Viime viikolla nähtiin siis kaksi draamankaarta.

Tässä kävi ihan hyvin, siis vanha herrahan on tässä(kin) narussa ihan :    :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: pillupsykoosi  :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:  Jos viestihistoriaa vilkaisee niin se on luokkaa -   :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)