Asiahan meni todellisuudessa näin : Messujen loputtua Jenna pyysi minulta autokyytiä ****. Läksin hakemaan autoani puolen kilometrin päästä ja hän jäi odottamaan. En meinannut löytää autoani ja minulta meni auton löytymiseen n. 20 min. aikaa. Kun tulin sovittuun paikkaan häntä noutamaan niin eipä hän ollutkaan siellä. Huolestuin siitä tietenkin. Sitten alkoi soittamiseni ja kun koko ajan puhelimen näyttöön tuli viesti linja varattu niin soitin todellakin monta kertaa jos nyt linja olisi vapaa. Olin TODELLA HUOLISSANI hänestä. LAITOIN HÄNELLE MYÖS TEKSTIVIESTIN. Sitä vaan ihmettelen, miksi Jenna ei halunnut vastata puheluihini eikä edes tekstiviestiin, niin koko tälläista soppaa ei olisi tullut. Odotin häntä autoni kanssa yli tunnin ja kävelin ja etsin. Olin enemmän kuin huolissani kun en saanut edes teksiviestivastausta. Kävi jopa mielessä että soitanko hätäkeskukseen kun hän oli kadonnut jonnekin pimeään yöhön.
Tämä on 100 % TOTUUS. Olen kyllä paljon nuorempi kuin 70 v. ja aina olen ollut ihmisille ystävällinen, empaaattinen ja viimeisen päälle hyvä käytöksinen. Se on aina kuulumnjut luonteeseeni. En ymmärrä Jennan lausetta että olen outo tyyppi.
Jokainen voi vapaasti lukea kirjoituksiani tällä palstalla eikä niissä ole yhtään pahaa sanaa ketään kohtaan vaan viestini ovat olleet hyvin ystävällisiä. Voi tulla vaikka tapaamaan minua henkilökohtaisesti niin havaitsee että mukava ihminen minä olen. Tarjosin Jennalle ilomielin parit viinit kun hän pyysi. Ajattelen oliko tämä käytös minua kohtaan hänen kiitoksensa siitä.
Tämä on 100 % TOTUUS. Olen kyllä paljon nuorempi kuin 70 v. ja aina olen ollut ihmisille ystävällinen, empaaattinen ja viimeisen päälle hyvä käytöksinen. Se on aina kuulumnjut luonteeseeni. En ymmärrä Jennan lausetta että olen outo tyyppi.
Jokainen voi vapaasti lukea kirjoituksiani tällä palstalla eikä niissä ole yhtään pahaa sanaa ketään kohtaan vaan viestini ovat olleet hyvin ystävällisiä. Voi tulla vaikka tapaamaan minua henkilökohtaisesti niin havaitsee että mukava ihminen minä olen. Tarjosin Jennalle ilomielin parit viinit kun hän pyysi. Ajattelen oliko tämä käytös minua kohtaan hänen kiitoksensa siitä.