– eikö aasialaiselle MILF:lle ole sitten kysyntää? 😅
Varmaan kysyntääkin on, itselle kokemukset aasialaisista suomeakin puhuvista pt:istä melko huonoja.
Jos varaan 30min tai 45min tai 60min ajan niin 15min jälkeen aletaan usein hoputtaan "Etkö jo tule? Seuraava asiakas tulee ihan kohta."
Nämä kokemukset mustannut omat kokemukset aasialais vivahteisista pt"istä.
Haluaisin uskoa että palveluntarjoajia on monenlaisia, myös suomalaisten joukossa. Todella harmillista, että jotkut eivät ole palveluhenkisiä. Olen ollut itse monenlaisissa asiakaspalveluhommissa ja tiedän kyllä millainen on hyvä asiakaspalvelija. Tällä tontilla olen vaan kovin nuubi ja kaipaan vähän ohjausta päästääkseni alkuun. Tulen toimimaan vain harrastuspohjalla, joten jonoa ei kyllä kerry 😅 Voin taata, että minuun ei tarvitse pettyä 😊
Tämä täysin oma mielipide ja tapoja on monia nyt varsinkin kun sinulla ei ole omaa paikkaa niin mielestäni sitä kelloa ei kannata niin tarkkaan tuijottaa, vaan ottaa heti semmonen ajatus että jos joku varaa 30min ajan niin silti viihdyttäisit asiakasta muutaman minuutin pidempään.
Esim 35-40min kaikkine oheis suihkukäynteineen, siittä tulee heti semmonen kiireettömyyden tunnelma ja että asiakas halutaan pitää tyytyväisenä, ehkä tulee vielä uudestaan käymään useammankin kerran.