Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Auttakaa pääsemään hupakoinnissa alkuun  (Luettu 2303 kertaa)

Poissa Hupi

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Auttakaa pääsemään hupakoinnissa alkuun
« Vastaus #20 : Lokakuu 19, 2025, 09:34:23 »
– eikö aasialaiselle MILF:lle ole sitten kysyntää? 😅

Varmaan kysyntääkin on, itselle kokemukset aasialaisista suomeakin puhuvista pt:istä melko huonoja.

Jos varaan 30min tai 45min tai 60min ajan niin 15min jälkeen aletaan usein hoputtaan "Etkö jo tule? Seuraava asiakas tulee ihan kohta."

Nämä kokemukset mustannut omat kokemukset aasialais vivahteisista pt"istä.

Haluaisin uskoa että palveluntarjoajia on monenlaisia, myös suomalaisten joukossa. Todella harmillista, että jotkut eivät ole palveluhenkisiä. Olen ollut itse monenlaisissa asiakaspalveluhommissa ja tiedän kyllä millainen on hyvä asiakaspalvelija. Tällä tontilla olen vaan kovin nuubi ja kaipaan vähän ohjausta päästääkseni alkuun. Tulen toimimaan vain harrastuspohjalla, joten jonoa ei kyllä kerry 😅 Voin taata, että minuun ei tarvitse pettyä 😊

Tämä täysin oma mielipide ja tapoja on monia nyt varsinkin kun sinulla ei ole omaa paikkaa niin mielestäni sitä kelloa ei kannata niin tarkkaan tuijottaa, vaan ottaa heti semmonen ajatus että jos joku varaa 30min ajan niin silti viihdyttäisit asiakasta muutaman minuutin pidempään.

Esim 35-40min kaikkine oheis suihkukäynteineen, siittä tulee heti semmonen kiireettömyyden tunnelma ja että asiakas halutaan pitää tyytyväisenä, ehkä tulee vielä uudestaan käymään useammankin kerran.
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.
Toisinaan sattuu päähän ja paljon.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #21 : Lokakuu 19, 2025, 09:43:50 »
^Minun ajatus on se että jos pt tulee asiakkaan paikkaan niin asiakkaalla on hyvin aikaa käydä suihkussa ennalta ilman että siihen pitäisi käyttää varattua aikaa. Jos taas suihkuun menevät molemmat, se on osa ostettua palvelua ikäänkuin esileikki ja kuuluu aikaan.

Niin tai näin, asiakkaan puolelta kunnioittavaa käyttäytymistä on se että omalta osaltaan huolehtii että sovittua aikarajaa ei ylitetä. Jos pt omasta puolestaan on kuitenkin valmis ylittämään sovitun aikarajan, se tulee ikäänkuin bonuksena samaan tapaan kuin asiakkaan maksama tippi vaan ei etukäteen vaadittuna tyyliin "tulen uudelleenkin mutta vain jos et ole sovitun ajan suhteen niin hirveän tarkka vaan venytät sitä".

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #22 : Lokakuu 19, 2025, 11:40:04 »
Itse tämän ilmon luin eilen aamulla. Pisti silmään nämä ketjussakin aiemmin mainitut asiat. Ja monesti siinä valitettavasti käy niin, että kerran kun ilmoituksen lukee, niin sitä ei uudelleen tule enää avattua jos ilmoitus ei kiinnosta. Ei siis vaikka sitä kuinka pt muokkaisi. Itselleni ilmoituksesta jäi mieleen "pituusraja" jota en pysty täyttämään. Asia on sellainen, johon en itse pysty vaikuttamaan. Lisäksi se muistijälki jää, eli vaikka ilmoitusta olisikin muokattu, niin oman pääni sisällä ajatuksena on kuitenkin se, ettei minun kannata ottaa yhteyttä, koska "pt haluaa pitkiä miehiä, ja olen 178cm tynkä". Ja kun en täytä ilmoituksen kriteeriä, niin en edes halua lähteä asioimaan pt:n kanssa. Ja vaikka tämä pituusvaatimus ilmoituksessa ei enää olisi, niin se on silti jo itselläni mielessä.

Tsemppiä, ja toivottavasti löydät sen mitä haet. Ala on haastava, mutta kaikille on kysyntää ja sitä kautta asiakkaita vallan riittävästi.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #23 : Lokakuu 19, 2025, 12:38:27 »
– eikö aasialaiselle MILF:lle ole sitten kysyntää? 😅

Varmaan kysyntääkin on, itselle kokemukset aasialaisista suomeakin puhuvista pt:istä melko huonoja.

Jos varaan 30min tai 45min tai 60min ajan niin 15min jälkeen aletaan usein hoputtaan "Etkö jo tule? Seuraava asiakas tulee ihan kohta."

Nämä kokemukset mustannut omat kokemukset aasialais vivahteisista pt"istä.

Haluaisin uskoa että palveluntarjoajia on monenlaisia, myös suomalaisten joukossa. Todella harmillista, että jotkut eivät ole palveluhenkisiä. Olen ollut itse monenlaisissa asiakaspalveluhommissa ja tiedän kyllä millainen on hyvä asiakaspalvelija. Tällä tontilla olen vaan kovin nuubi ja kaipaan vähän ohjausta päästääkseni alkuun. Tulen toimimaan vain harrastuspohjalla, joten jonoa ei kyllä kerry 😅 Voin taata, että minuun ei tarvitse pettyä 😊

Tämä täysin oma mielipide ja tapoja on monia nyt varsinkin kun sinulla ei ole omaa paikkaa niin mielestäni sitä kelloa ei kannata niin tarkkaan tuijottaa, vaan ottaa heti semmonen ajatus että jos joku varaa 30min ajan niin silti viihdyttäisit asiakasta muutaman minuutin pidempään.

Esim 35-40min kaikkine oheis suihkukäynteineen, siittä tulee heti semmonen kiireettömyyden tunnelma ja että asiakas halutaan pitää tyytyväisenä, ehkä tulee vielä uudestaan käymään useammankin kerran.

Aloittajahan kysyi neuvoja miten saada ylipäätänsä tapaaminen aikaiseksi. Ja sinä alat antamaan neuvoja miten aikarajoja kannattaa venyttää tapaamisella. Mautonta.
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Kätevä Emäntä

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Lokakuu 19, 2025, 13:32:45 »
Heippa! En ole karannut mihinkään, viikonloppua vaan viettämässä ;) Paljon kommentteja on tänne tullut, kiitos vain! Osaan kyllä laittaa hyvät neuvot talteen ja heittää ala-arvoiset roskiin. Tarjontaa on tosiaan laidasta laitaan, keitä mun ilmoitus ei miellytä, niin toivottavasti ette ota yhteyttä, se on teidän menetyksenne :) Yhteydenottoja on ollut tosiaan tasaisesti, olen luottavainen että joku mulle sopiva ja mun rajoissa pysyvä vielä löytyy. Yv:täkin olen saanut tällä foorumilla, kiitos näille ihanille välittäville foorumilaisille. Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille 😘
Liikun Länsi-Vantaan ja Itä-Espoon suunnilla 😘

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #25 : Lokakuu 19, 2025, 15:18:03 »
Heippa! En ole karannut mihinkään, viikonloppua vaan viettämässä ;) Paljon kommentteja on tänne tullut, kiitos vain! Osaan kyllä laittaa hyvät neuvot talteen ja heittää ala-arvoiset roskiin. Tarjontaa on tosiaan laidasta laitaan, keitä mun ilmoitus ei miellytä, niin toivottavasti ette ota yhteyttä, se on teidän menetyksenne :) Yhteydenottoja on ollut tosiaan tasaisesti, olen luottavainen että joku mulle sopiva ja mun rajoissa pysyvä vielä löytyy. Yv:täkin olen saanut tällä foorumilla, kiitos näille ihanille välittäville foorumilaisille. Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille 😘

Tosiaan "Kannattaa kysellä sieltä Pron-tukisäätiöstä tai Venlalta suoraan, jos oikeasti on kiinnostusta aloittaa hupakointi". Tsemppiä hupakointiin, jos siitä innostut  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 73 )

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Lokakuu 19, 2025, 23:43:21 »

Lyhyenä kommenttina itseltäni sellainen, että kutsun kotiini hupakoita vain aivan poikkeustapauksissa ja vain sellaisia jotka olen jo aiemmin muualla tavannut. Ensitreffit maksusta eivät omassa kodissani onnistu, asiassa on liikaa riskejä. Ja mitä pitempi toivelista ja ei-lista asiakkaalle, sitä todennäköisemmin siirryn seuraavaan ilmoitukseen. Sama pätee vaikka Tinderissäkin, mutta maksumiehenä olen näistä erityisen tarkka. Hyväkään Tinder-ilmo naiselta ei ole sama asia kuin hyvä seksinmyynti-ilmo.

Mutta toivottavasti noista edellisistä viesteistä on hyötyä ja bisnes pääsee alkuun  :) Vakkareista kannattaa sitten pitää kiinni, sen voin sanoa jo asiakkaanakin ja entisenä muiden alojen myyntimiehenä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2025, 23:47:10 kirjoittanut velihopea »