Tämä on tarina joka minulle sattui eilen. En ihan heti keksinyt minne sitä kirjoittaa ja tuntui vähän tyhmältä laittaa johonkin "Mitä mietit nyt?" tyyppiseen ketjuun. Laitan sen nyt tähän vaikka kyseessä ei ole tilanne jota otsikossa kuvataan mutta kuitenkin sama tilanne asiakkaan näkökumasta eli "ikävä pt jota olet kohdannut" tyyppinen tilanne.
Vastasin eilen erääseen naapurisivuston ilmoitukseen sähköpostilla. Kysyin tapaamismahdollisuutta, tapaamisen hintaa sekä sitä olisiko naisella paikkaa jossa voisimme tavata? Sain vastauksen jossa nainen kertoi että ei tarjoa "maksullisia" palveluita mutta kuitenkin hän asuu yksin ja sikäli hänellä on paikka missä voisimme tavata.
No tuossa kohtaan tietysti nousee kaikki varoitusmerkit pystyyn ja hälytyskellot alkoivat soimaan. Kuitenkin, ainakin teoriassa on mahdollista että joku nainen hakee seksiseuraa tuolla tavalla ja naisella ei ole pahoja mt-ongelmia taikka vastaavaa. Uteliasuus ajoi minua eteenpäin joten jatkoin jutustelua kysyen että onnistuisiko tapaaminen huomenna (eli siis tänään).
Sain myönteisen vastauksen, neito kertoi että tuona päivänä hän ehtii tapaamaan. Nyt jo mieleeni nousi mielikuva tilanteesta jossa sopisimme treffit ja lopulta käy niin että saavun sovittuun paikkaan jossa vastassani onkin vain joukko ilkeitä gangstereita aikeenaan pahoinpidellä minut ja ryöstää rahani tai jotakin tällaista. Mutta edelleen on olemassa mahdollisuus, olkoonkin pieni, että tuolla on oikeasti joku täysjärkinen nainen, joka hakee hetken seikkailua ja se se sopii minulle. Samaan aikaan tiedän sen että ainakaan tämä keskustelu ja sen jatkaminen ei tee minulle mitään vauriota ja lähetin viestin jossa tarkensin aikaa kysyen että sopisiko tapaaminen noin puolelta päivin? Tähän sain seuraavan vastauksen jonka kopioin mailista suoraan:
"No aamupäivä voi olla hankala kun oon tässä etelässä sukulaisten luona, piti tänään yöjunalla tulla mutta vähän taloushuolia niin ei saanut lippua"
Joten seuraavaksi hän kysyisi minulta jotakin "pienehköä summaa" matkalippua varten. Hän ei sinällään ole "maksullinen seuralainen" mutta kaipa nyt tällaisessa tilanteessa voisin vähän jelppiä että hän pääsisi paikalle tapaamaan minua?