Tässä alkanut pikkuhiljaa pohtimaan, että pitäisiköhän Mien jäädä jo eläkkeelle hupakoissa käymisestä? Näinä päivinä tulee täyteen 30 vuotta ekasta kerrasta maksullisissa naisissa käynnistä! Ja niitä käyntejä riittää aika paljon 30 vuoden aikana! Olisi ihan mielenkiintoista tietää että paljonko on rahaa palanut näinä vuosina? Tai ehkäpä on parempi ettei tiedä sitä!
Mutta joo! Vakavasti pitää harkita "eläköitymistä" ja keksiä joku uusi harrastus joka ei ole niin kallis kuin tää hupakoissa käynti!
Sitä myös miettinyt että kukahan olisi se nainen jonka luona sen viimeisen kerran kävisin? Kuka olisi "huippu" nainen johon olisi tää harrastus hyvä lopettaa. Itse asiassa olin jo sellaiselle varannutkin ajan, mutta valitettavasti en kyseisenä ajankohtana pääsekään häntä tapaamaan kun toivun silloin aika isosta leikkauksesta. Noo, pittää laittaa mietintään että kenen kanssa "urani" päättäisin? Vai päteeköhän tähänkin se "one more year" lausahdus?

Sitä myös miettinyt että kukahan olisi se nainen jonka luona sen viimeisen kerran kävisin? Kuka olisi "huippu" nainen johon olisi tää harrastus hyvä lopettaa. Itse asiassa olin jo sellaiselle varannutkin ajan, mutta valitettavasti en kyseisenä ajankohtana pääsekään häntä tapaamaan kun toivun silloin aika isosta leikkauksesta. Noo, pittää laittaa mietintään että kenen kanssa "urani" päättäisin? Vai päteeköhän tähänkin se "one more year" lausahdus?