Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eläkkeelle hupakoissa käynnistä?  (Luettu 1282 kertaa)

Poissa Mie

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Eläkkeelle hupakoissa käynnistä?
« : Lokakuu 15, 2025, 13:46:18 »
Tässä alkanut pikkuhiljaa pohtimaan, että pitäisiköhän Mien jäädä jo eläkkeelle hupakoissa käymisestä? Näinä päivinä tulee täyteen 30 vuotta ekasta kerrasta maksullisissa naisissa käynnistä! Ja niitä käyntejä riittää aika paljon 30 vuoden aikana! Olisi ihan mielenkiintoista tietää että paljonko on rahaa palanut näinä vuosina? Tai ehkäpä on parempi ettei tiedä sitä!  ;D  Mutta joo! Vakavasti pitää harkita "eläköitymistä" ja keksiä joku uusi harrastus joka ei ole niin kallis kuin tää hupakoissa käynti!

Sitä myös miettinyt että kukahan olisi se nainen jonka luona sen viimeisen kerran kävisin? Kuka olisi "huippu" nainen johon olisi tää harrastus hyvä lopettaa. Itse asiassa olin jo sellaiselle varannutkin ajan, mutta valitettavasti en kyseisenä ajankohtana pääsekään häntä tapaamaan kun toivun silloin aika isosta leikkauksesta. Noo, pittää laittaa mietintään että kenen kanssa "urani" päättäisin? Vai päteeköhän tähänkin se "one more year" lausahdus?  :headbang:

Poissa Banana

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eläkkeelle hupakoissa käynnistä?
« Vastaus #1 : Lokakuu 15, 2025, 14:20:00 »
Vanhempi työkaveri kyseli minulta että haluanko tulla mukaan golffaamaan?
Vastasin: "Ai gloffia vai? Ei kiitos! Minä harrastan vielä seksiä." :-D
Paneminen pitää miehen nuorena...

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Lokakuu 15, 2025, 14:21:33 »
Harkitsehan hyvä veli vielä;
Hupakoinnilla on paljon terveyttä edistäviä vaikutuksia, vähän niinkuin polkupyöräilyllä :weightlifting:
Itsellä on lähes yhtä pitkä "ura" kuin sinulla ja nyt kohta kun jään palkkatyöstä pois, aion vähentää...
Tai no; Aion korvata osan hupakoinnista pyöräilyllä ja käsitöillä, ensisijaisesti taloudellisin perustein.
 Ikämiesten erityisesti on hyvä muistaa että kohtuullisuus on kaikki kaikessa ja monipuolinen liikunta on se juttu.
Onhan hupakoinnissa se sosiaalinenkin puoli eli myös päänuppi saa sitä mitä se tarvitsee

Slippery when wet!

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : Lokakuu 15, 2025, 14:25:52 »
Ei tee mitään päätöstä. Käy jos siltä tuntuu ja ei käy jos ei tunnu.

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #4 : Lokakuu 15, 2025, 14:35:49 »
Ei tee mitään päätöstä. Käy jos siltä tuntuu ja ei käy jos ei tunnu.

Kyllä on melkein pakko tehdä joko tai päätös! Hupakoissa käynti on kuin huumetta ei voi olla vaan sillain että käynpäs joskus! Pitää vaan saada lisää ja lisää! ;D
Ja pyöräilyä ei tarvitse alkaa harrastaan kun sitä jo harrastan! Kesän aikana tuli ajeltua gravelpyörällä ja fätbikellä yhteensä n. 9500km.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #5 : Lokakuu 15, 2025, 15:28:58 »
No senkun teet.

Mutta eihän sun tarvitse tehdä pyöräilynkään suhteen päätöstä. Ilman päätöstäkin voit pyöräillä huomenna ja lähitulevaisuudessa jos siltä tuntuu ja jättää pyöräilemättä jos tuntuu muulta.

Eiköhän tässä nyt ole pikemminkin kyse siitä että kaipaat foorum-huomiota. Mihin sinä muiden mielipidettä kaipaat kun teet päätöstä? Vai oletko ohjailtavissa muiden mielipiteiden mukaan?

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : Lokakuu 15, 2025, 15:40:39 »
Herrat Mie, Kielitieteilijä ja joey_t ovat vielä ihan poikasia hupakoinnin saralla minuun ja Turskapappaan (jonka naisihanne on 18-vuotias törötisu blondi kaupungin korkeimmilla koroilla) verrattuna. Itse aloitin tämän jalon harrastuksen vuonna 1979 interreililla Barcelonan Ramblasin katuhuoran kanssa, ja siitä lähtien olen kyllä joka vuosikymmenellä huorissa käynyt. En viitsi alkaa enää ynnäämään, että montako vuosikymmentä huorissa ramppaamista siitä mahtaa kertyä. Mutta kuitenkin aika monta. Tosin välillä on ollut hiljaisiakin jaksoja, kuten esim. 17 vuoden avioliitto, mutta en silloinkaan jaksanut pitää näppejäni (kulliani) kokonaan erossa maksullisesta seksistä. Olen jäänyt pari vuotta sitten eläkkeelle, mutta en ole edes harkinnut jääväni eläkkeelle hupakoissa käymisestä. Oikeastaan päinvastoin. Nythän tässä on aikaa ja paljon houkuttelevia mahdollisuuksia. Pidän niin kovasti nuorten naisten seurasta ja seksistä heidän kanssaan. Näin kerran sellaisen dokkarin Henry Milleristä, joka kirjassaan Hiljaiseloa Clichyllä väitti nussineensa kaikkia Pariisin huoria, joita siihen aikaan oli varmaan kymmeniä tuhansia. Dokkarissa Miller kahdeksankymppisenä pelasi lastenlastensa kanssa pingistä jossakin Ranskan Rivieralla, ja Miller kertoi, että nyt hän elää elämänsä onnellisinta aikaa, kun pillu ei ole enää koko ajan mielessä ja voi harrastaa muutakin. Olen ajatellut seuraavani Henry Millerin esimerkkiä siinä, että harrastan sihteerikköjen kanssa pelailua niin kauan kuin se minua huvittaa ja tuo minulle tyydytystä sekä iloa elämääni. Kaikki loppuu sitten joskus aikanaan  :).
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 15, 2025, 15:43:28 kirjoittanut Granado »
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #7 : Lokakuu 15, 2025, 15:41:56 »
^^

Ja mistähän tuo tuli mieleen, että jotain huomiota kerjään??? Minä en tee mitään jollain huorafoorumin huomiolla
Joillakin on ihme ajatusten juoksentaa päässään?

Sitä paitsi kirjoitukseni oli vain niin sanotusti ääneen pohdintaa!!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 15, 2025, 15:44:36 kirjoittanut Mie »

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #8 : Lokakuu 15, 2025, 18:22:31 »
^^

Ja mistähän tuo tuli mieleen, että jotain huomiota kerjään??? Minä en tee mitään jollain huorafoorumin huomiolla

No sun pitää muistaa - että Jaska puhuu itsestään, eihän muista mitään ymmärräkään  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 72 )

Poissa Karu68

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Lokakuu 15, 2025, 20:14:43 »
Parisenkymmentä vuotta harrastusta takana ja varmasti reilut tuhat hupakkokäyntiä takana, ehkä vielä toinen tuhat ainakin jos jaksaa painaa vielä yli kuuskymppisenä.

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (7)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #10 : Lokakuu 15, 2025, 20:35:07 »
Tässä alkanut pikkuhiljaa pohtimaan, että pitäisiköhän Mien jäädä jo eläkkeelle hupakoissa käymisestä? Näinä päivinä tulee täyteen 30 vuotta ekasta kerrasta maksullisissa naisissa käynnistä! Ja niitä käyntejä riittää aika paljon 30 vuoden aikana! Olisi ihan mielenkiintoista tietää että paljonko on rahaa palanut näinä vuosina? Tai ehkäpä on parempi ettei tiedä sitä!  ;D  Mutta joo! Vakavasti pitää harkita "eläköitymistä" ja keksiä joku uusi harrastus joka ei ole niin kallis kuin tää hupakoissa käynti!

Sitä myös miettinyt että kukahan olisi se nainen jonka luona sen viimeisen kerran kävisin? Kuka olisi "huippu" nainen johon olisi tää harrastus hyvä lopettaa. Itse asiassa olin jo sellaiselle varannutkin ajan, mutta valitettavasti en kyseisenä ajankohtana pääsekään häntä tapaamaan kun toivun silloin aika isosta leikkauksesta. Noo, pittää laittaa mietintään että kenen kanssa "urani" päättäisin? Vai päteeköhän tähänkin se "one more year" lausahdus?  :headbang:

Joo. Mulle tökkäs silmään, että aika oli huippunaiselle varattu, mutta tulikin toipuminen isosta leikkauksesta.
Huomiohuora. Sori Mie.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (7)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #11 : Lokakuu 15, 2025, 20:40:03 »

Joo. Mulle tökkäs silmään, että aika oli huippunaiselle varattu, mutta tulikin toipuminen isosta leikkauksesta.
Huomiohuora. Sori Mie. Noh, ehkä maksansiirto tuli sit samana päivänä tiedoksi.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa BrockLanders

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Lokakuu 15, 2025, 21:22:44 »
Toivottavasti ei koskaan kolminumeroiseksi muutu omat hupakkokokemukset. Tavoite on jatkaa koeajoja niin kauan kunnes löytyy kourallinen vakkariksi soveltuvia ja sen jälkeen vähentää radikaalisti käyntejä vain pahimpaan puutteeseen, riippuen miten siviilirintamalla menee.

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13 : Lokakuu 15, 2025, 21:41:49 »
^^

Äänen pohdintaa julkisella palstalla jossa puhutaan maksullisesta seksistä. Jos et tarvitse kommentteja niin oisist pohtinut vain omassa pienessä päässäsi tätä etkä kirjoitellut tänne. Selvää on halusit jotain reaktiota muilta.

Tälleen 60 luvulla syntyneenä en ihan kaikkee purematta niele.

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #14 : eilen kello 07:25:44 »

Huomiohuora. Sori Mie. Noh, ehkä maksansiirto tuli sit samana päivänä tiedoksi.

Hyvinpä se on Meemellekin mun rahat kelvanneet kun olen hänetkin tavannut! Ja turha tulla aukomaan päätä jostain mun aikataulu/terveys haasteista kun et tiedä mitä on taustalla! Ja joo olin varannut kyseisen ajan hupsulle jonka jouduin perumaan jo aikas monta viikkoa sitten ja en silloin vielä tiennyt koska joudun/pääsen leikkaukseen. Ja takuulla en olis perunut jos ei olisi ollut ihan pakko!

Ihmetyttää kovasti sellainen asenne täällä foorumilla joittenkin jäsenten osalta että ottavat joidenkin toisten jäsenten kirjoitukset silmätikuiksi joita sitten mollaavat! Mutta vastaavasti ite saavat kirjoitella ihan mitä tahansa sekä ottavat kantaa moniin asioihin negatiiviseen sävyyn tietämättä mitään asioiden taustoista. Ilmeisesti heillä on se pakko saada Huomiota käännettyä itseensä keinolla millä hyvänsä?! No foorumit ovat tällaisia, että siellä on jos jonkinlaista sukan kuluttajaa ja pään aukojaa liikkeellä!  :headbang:

Ja joo! Nyt todella kaduttaa että tuli ajateltua asioita ääneen näppäimistön kautta tänne seksifoorumille!
« Viimeksi muokattu: eilen kello 07:27:18 kirjoittanut Mie »

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #15 : eilen kello 08:20:12 »
Herrat Mie, Kielitieteilijä ja joey_t ovat vielä ihan poikasia hupakoinnin saralla minuun ja Turskapappaan (jonka naisihanne on 18-vuotias törötisu blondi kaupungin korkeimmilla koroilla) verrattuna. Itse aloitin tämän jalon harrastuksen vuonna 1979 interreililla Barcelonan Ramblasin katuhuoran kanssa, ja siitä lähtien olen kyllä joka vuosikymmenellä huorissa käynyt. En viitsi alkaa enää ynnäämään, että montako vuosikymmentä huorissa ramppaamista siitä mahtaa kertyä. Mutta kuitenkin aika monta. Tosin välillä on ollut hiljaisiakin jaksoja, kuten esim. 17 vuoden avioliitto, mutta en silloinkaan jaksanut pitää näppejäni (kulliani) kokonaan erossa maksullisesta seksistä. Olen jäänyt pari vuotta sitten eläkkeelle, mutta en ole edes harkinnut jääväni eläkkeelle hupakoissa käymisestä. Oikeastaan päinvastoin. Nythän tässä on aikaa ja paljon houkuttelevia mahdollisuuksia. Pidän niin kovasti nuorten naisten seurasta ja seksistä heidän kanssaan. Näin kerran sellaisen dokkarin Henry Milleristä, joka kirjassaan Hiljaiseloa Clichyllä väitti nussineensa kaikkia Pariisin huoria, joita siihen aikaan oli varmaan kymmeniä tuhansia. Dokkarissa Miller kahdeksankymppisenä pelasi lastenlastensa kanssa pingistä jossakin Ranskan Rivieralla, ja Miller kertoi, että nyt hän elää elämänsä onnellisinta aikaa, kun pillu ei ole enää koko ajan mielessä ja voi harrastaa muutakin. Olen ajatellut seuraavani Henry Millerin esimerkkiä siinä, että harrastan sihteerikköjen kanssa pelailua niin kauan kuin se minua huvittaa ja tuo minulle tyydytystä sekä iloa elämääni. Kaikki loppuu sitten joskus aikanaan  :).
Kiitos kertomuksestasi
Mr Milleristä.
Taas kerran nautin lukemastani, aurinkoa syksyysi ❤️
Slippery when wet!

Poissa Juusto

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : eilen kello 11:02:21 »
Sitä myös miettinyt että kukahan olisi se nainen jonka luona sen viimeisen kerran kävisin? Kuka olisi "huippu" nainen johon olisi tää harrastus hyvä lopettaa.

Samaa olen miettinyt, takana kuitenkin käyntejä 80-luvulta lähtien. Oli jo suunnitelma lopettaa hupakoissa käyminen MIlenaan, mutta ehti piru lopettaa ennen kuin ehdin vierailla :(
Mutta katsotaan miten tämä etenee. ;)

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #17 : eilen kello 11:07:44 »
Sitä myös miettinyt että kukahan olisi se nainen jonka luona sen viimeisen kerran kävisin? Kuka olisi "huippu" nainen johon olisi tää harrastus hyvä lopettaa.

Samaa olen miettinyt, takana kuitenkin käyntejä 80-luvulta lähtien. Oli jo suunnitelma lopettaa hupakoissa käyminen MIlenaan, mutta ehti piru lopettaa ennen kuin ehdin vierailla :(
Mutta katsotaan miten tämä etenee. ;)
Mua mietityttää, että onnistuuko sellaiseen "huipputapaamiseen" lopettaa tämän harrastuksen vai tekeekö kuitenkin mieli lisää. Omalla kohdalla olen ajatellut, että tämä loppuu, jos ei tapaamisilta saa enää haluamaansa irti.

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #18 : eilen kello 11:23:19 »
^ Ei onnistu. :)

Mulla on lukuisia upeita, pitkiä ja hikisiä jäähyväisiä vanavedessä. Niitä lukuisia "ei enää ikinä" -vannomisia peilin edessä. Mutta niin se vaan sama kaveri pyörii uusissa porttikongeissa yhä edelleen.

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #19 : eilen kello 11:26:29 »
Eipä ole tsekki-Lilyn ja Johannasin kaltaisiin tullut törmäiltyä niin ei oikein kiinnosta enää etsiskellä.Hiipumaan päin ollut tää harrastus jo pitkään.