Koskas siivet kantaa Seinäjoelle? 
Niin ja minkälaisia seksisaappaita sulla on? Helsingin ilmoitukses ei näy mitään.
Punaiset tai mustat reisisaappaat piikkikorolla olis pop.

Uutiset:
mhj
Kelpo kaveri

Niin ja minkälaisia seksisaappaita sulla on? Helsingin ilmoitukses ei näy mitään.
Punaiset tai mustat reisisaappaat piikkikorolla olis pop.
Kaippa täytyy ostoksille lähteä…Anteeksi anglismit.
Itselleni parhaiten toimivat mustat thigh high, tai crotch high saappaat.
Mieluiten mustana, nahkaisena tai nahkaa hyvin jäljittelevänä muuna materiaalina.
Kiiltävävä muovi ja platformit ovat.. No, ehkä sitten joillekin muille..
Korko saa olla omien kykyjen mukainen, platformit näyttävät kamalilta kaikkialta muualta paitsi takaa. Normi korko näyttää hyvältä joka suunnasta. Seistessä ja maatessa.
Kiinankauppaa en nyt juuri kannata, mutta teemussa paljon vaihtoehtoja, joita voi ainakin selailla.
Ei muuta kuin saappaat jalkaan ja kuvia tuonne saapasketjuun.
Vieras1899
Kelpo kaveri
Ok. Palataan asiaan kunhan opit ymmärtämään lukemasi.Anteeksi anglismit.
Itselleni parhaiten toimivat mustat thigh high, tai crotch high saappaat.
Mieluiten mustana, nahkaisena tai nahkaa hyvin jäljittelevänä muuna materiaalina.
Kiiltävävä muovi ja platformit ovat.. No, ehkä sitten joillekin muille..
Korko saa olla omien kykyjen mukainen, platformit näyttävät kamalilta kaikkialta muualta paitsi takaa. Normi korko näyttää hyvältä joka suunnasta. Seistessä ja maatessa.
Kiinankauppaa en nyt juuri kannata, mutta teemussa paljon vaihtoehtoja, joita voi ainakin selailla.
Ei muuta kuin saappaat jalkaan ja kuvia tuonne saapasketjuun.
Tietysti se oli anglismi😅😂 Mä ja mu väsyneet aivot. Haha.
Ai katos tääl on korkkariketju. Jeeeeee!! Täytyypä sinne päivitellä😍 (Mulla on mokkanahkana ja nahkanahkana mustat thigh hight normikorol☺️).
Joo muista sit älä mainitse mitään minkälaisessa paikassa teet keikkoja.... Kannattaa muutenkin olla varovainen Millasta tietoa antaa tuntemattomille täällä...
Mr.NiceGuy
Kelpo kaveri
Vieras1899
Kelpo kaveri
Joo muista sit älä mainitse mitään minkälaisessa paikassa teet keikkoja.... Kannattaa muutenkin olla varovainen Millasta tietoa antaa tuntemattomille täällä...
Joo mul tuli kollegat laittaaki täst. En osannu yhtää aatella vaikka sit kotikaupungis osaan olla varovainen? Tulipa tyhmä olo.
Mut joo, laitoin pyyntöä ylläpidolle et pari kohtaa päivitettäisiin.
Vieras1899
Kelpo kaveri
Täytyy itte sanoa, että kun lukee tapaa millä Satakieli kirjoittaa ja kun kattoo hänen palveluitaan mitä tarjoaa niin olen valppaana seuraavan kerran kun Tampereella taas vierailet![]()
Vaikutat persoonalta jonka haluan ehdottomasti tavata.
Mr.NiceGuy
Kelpo kaveri
Täytyy itte sanoa, että kun lukee tapaa millä Satakieli kirjoittaa ja kun kattoo hänen palveluitaan mitä tarjoaa niin olen valppaana seuraavan kerran kun Tampereella taas vierailet![]()
Vaikutat persoonalta jonka haluan ehdottomasti tavata.
Ja just nää "mis salille käyt", "missä sun koulu on" yms ne asiat ei kuulu asiakkaille. Ole varovainen!!
wiseguy78
Kelpo kaveri
samuel

Huikea tyyppi