Ensimmäinen päivä.
Olin valinnut ensimmmäiseksi keikkapaikakseni Tampereen. Ainoa syy siihen oli lyhyt junamatka Helsingistä. Lisäksi Tampere oli minulle kaupunkina vieras, vain kerran aikaisemmin olin siellä käynyt ja silloin tykästyin kovasti. Varasin paikan viikon etuajassa, kohtalaisen spontaanisti. Nyt mennään!
Heräsin aamulla yökylässä olevan ystäväni laittamaan herätykseen. Hänellä sattui myöskin olemaan Tampereen reissu kalenterissa kuun alussa, joten olimme päättäneet mennä yhdessä. Hön olisi ystävillään päivät ja minä tekisin sillä välin töitä. Onneksi ystäväni oli muistanut herätyksen laittaa, itse en nimittäin ollut.
Hetken kattoa tuijotettuani singahdin ylös sängystä- pakkaaminen oli tekemättä. Kirosin päässäni ammatinvalintaani. Ehkäpä vaikka laittomien päihteiden myyminen olisi vaatinut vähemmän matkavalmisteluja, eikä niitä kuuluisia verojakaan olisi siinä hommassa tarvinnut maksaa. Palasin kuitenkin nopeasti takaisin todellisuuteen. Suurin osan työpäivistäni jättää minulle hyvän fiiliksen, pidän siitä mitä teen ja olen aamuärsyyntyneisyydestä huolimatta innoissani tästä päivästä. Pakkaaminenkin sujui yllättävän kivuttomasti, ainakin kaikki tarpeellinen oli mukana. Kondomit, liukuvoiteet, hierontaöljyt ja muut tarpeelliset ovat minulla kuitenkin aina samassa laatikossa siististi pakattuna. Helppo siirtää vaan keikkalaukkuun! Unohtuneet asiat voisi tarvittaessa ostaa matkan päältä.
Ystäväni juoksi lähikauppaan ostamaan meille eväitä junaan ja tilasin taksin hänen soitettuaan olevansa pian ovella. Taksimatka juna-asemalle meni piinaavan hitaasti ja viimeisille minuuteille, mutta ehdimme junaan. Olisi ollut kauheaa myöhästyä ensimmäiseltä keikalta. Tosin, perillä oltaisiin nyt tunti ennen keikkakämppään pääsyä, mutta yleensä sinne on päässyt aina hiukan aikaisemmin. Kiertelimme hiukan Tampereen keskustaa ja lopulta pääsimme kuin pääsimmekin aikaisemmin sisään. Kämppä oli siiisti ja innostuin valtavasti. Keikkakämpän järjesteleminen työtilaksi on ehdottomasti yksi lempiasioistani. Olin ostanut kauniin puisen rasian kondomeille, jotka järjestelin koon mukaan tarkasti paikalleen. Nopeasti ilmeni kuitenkin ongelma, kämpän sähköt eivät toimineet. Huokaisin syvään ja etsin asiakaspalvelun numeron. Pienen säätämisen jälkeen ongelma saatiin ratkaistua ja pääsin asettumaan taloksi.
Varauksia ei ollut vielä ekalle illalle tullut, mutta heti lepäämään päästyäni työpuhelin räjähti yhteydenotoista. Nopeasti myinkin illan loppuun. Rukoilin siis varmuuden vuoksi kaikkia mahdollisia jumalia, että selviäisin tästä myllytyksestä. Jokainen päivä ei välttämättä olisi yhtä tuottoisa, mutta alku vaikutti lupaavalta.
Ensimmäinen asiakas saapui kello kuusi illalla. En ollut varautunut niin nopeaan tapaamiseen, joten en ehtinyt edes viimeistellä meikkejäni. Työvaatteet olin onneksi tajunnut laittaa päälle jo ennen junaan lähtöä. Kaivoin matkalaukustani kuormaliinat ja möngersin sängyn alle sitomaan sänkyjen jalat yhteen. Kerran olen pudonnut näiden pirullisten parisängyksi naamioitujen erillisten sänkyjen väliin ja koska kokemus oli sen verran traumaattinen, olivat kuormaliinat päätyneet keikkalaukkuni vakiovarusteeksi.
Ensimmäisen asiakastapaamisen jälkeen makoilin tyytyväisenä pehmeässä sängyssä hetken, kunnes tajusin, että eihän tässä ole kuin puoli tuntia asiakkaiden välissä. Seuraava tapaaminen kestäisi 45min. Dommeilua. En ole hirveästi tehnyt dominahommia, joten tapaaminen jännitti minua todella paljon. Tapaaminen sujui kuitenkin loistavasti ja huomasin nauttivani suuresti dominana olemisesta. Mietin, että tätähän voisi alkaa tosissaan treenaamaan…
Sain onneksi tunnin tauon toisen ja kolmannen asiakkaan väliin. Mietin hetken, mitä tekisin luppoajallani. Päätin käyttää ajan lepäämiseen, keikka tulisi kuitenkin olemaan pitkä. Periaatteessa päivään mahtuisi vielä neljäskin asiakas. Aamulla herätys olisi kuitenkin jo 7.30, joten päätin jättää liiallisen suorittamisen pois ensimmäiseltä päivältä. Seuraavan päivänä alkaisi kunnon hommat. Töitä tänne tultiin tekemään, joten töitähän täällä sitten myös tehdään.
Päivän viimeinen asiakas perui tapaamisen, kohteliaasti ajallaan onneksi. Mietin vielä kerran jonkin uuden tapaamisen sopimista, mutta sitten vilkaisin puhelimeni kelloa ja mieleeni palasi taas huomisen epäinhimillisen aikainen herätys. Päätin ottaa rennosti loppuillan ja lähdimme ystäväni kanssa kaupungille katselemaan yönsinistä Tamperetta. Lopulta palasimme kämpille viettämään iltaa ja fiilistelemään molemmille vierasta kaupunkia. Ensivaikutelma Tampereesta tuntui loistavalta.
Toinen päivä:
Kello 8.30, puoli tuntia ennen ensimmäisen asiakkaan saapumista, nousin ylös sängystä hätäisesti. En ollut saanut juurikaan unta ja väsymys oli kova. Pahoittelin asiakkaalle tilannetta, juoksin pikaisesti suihkuun ja sain hänet onneksi otettua vastaan vain kymmenisen minuuttia myöhässä.
Seuraava asiakas joutui odottamaan myös hiukan pidempään pääsyä ajalleen. Aikataulusta myöhästyminen harmitti hiukan, mutten antanut sen pilata työflowta. Ilmoitin myöhästymisestäni kuitenkin reilusti etukäteen. Tapaaminen sujui mahtavasti ja asiakkaan kanssa klikkasi kivasti. Siitä jää aina hyvä mieli.
Sain pitää hetken taukoa ennen seuraavaa tapaamistani, jota jännitin kauheasti. Olin lupautunut pitämään elämäni ensimmäisen kahden tunnin dominasession. Se olisi jo pitkä. Rahat tästä olin saanut etukäteen, perääntyä ei siis voinut. Vietin lepoaikani ystäväni kanssa keikkapaikalla hengaillen, ennen kuin pyysin häntä ennen tapaamista poistumaan omille menoilleen.
En ollut suunnitellut sessiota ollenkaan. Asiakkaalta olin tietty kysynyt toiveet ja fetissit valmiiksi ja kävimme ne vielä suullisesti läpi tapaamisen alussa. Improvisoin lonkalta asiakkaalle erilaisia tehtäviä, joilla hän voisi ”palvella Valtiatartaan”, niin kuin leikkiin kuuluu. En olisi koskaan uskonut, kuinka luontevasti se lopulta sujui. Ja olihan se hauskaa. Jälleen kerran.
Olin äärimmäisen ylpeä ja onnellinen suoriutumisestani. Kaksi dominakeikkaa peräkkäisinä päivinä. Olen taidoistani tässä lajissa epävarma, joten pahoittelen aina asiakkaille, etten todallakaan ole ammattidomina, vaan innokas harjoittelija. Asiakas ymmärsi tämän ja osasi tapaamisen lopuksi antaa äärimmäisen selkeää palautetta sessiosta. Se oli mahtavaa. Toivoisin rehellistä palautetta useamminkin. Nyt se oli hyvinkin postiivista, juurikaan parannettavaa ei tullut esille. Sain lisää itsevarmuutta jatkaa näiden sessioiden tekoa. On ihanaa saada työssään onnistumisen kokemuksia. Minähän olin ihan hyvä!
Seuraava tapaaminen olisi myös pitkä mittainen. Keikan ainoa outcall, läheisessä hotellissa. Aamun takia olin sieltäkin hiukan myöhässä, mutta siitäkin reissusta selvittiin voittajana. Lopetimme session hiukan aikaisemmin, mutta tässä kohtaa aloin olla muutenkin jo aika poikki. Useampi tunti noin rankkaa työskentelyä oli jo paljon ja tarvitsin todella taukoa. Aamullakin oli ollut töitä.
Ystäväni lähti näkemään kavereitaan, joten olin yksin. Söin ja nukuin pienet päiväunet. Herätessäni huomasin, että ystäväni oli ilmoittanut jäävänsä muualle yöksi. Täten olin teoriassa vapaa hyvällä omallatunnolla ottamaan vielä yhden asiakkaan. En aluksi ajatellut tehdä niin, mutta yhtäkkiä minulle tuli viesti asiakkaalta, jonka kanssa olin koittanut jo pitkään saada aikatauluja sopimaan. Olin keskusteluissamme huomannut, että henkilökemia olisi varmaankin hyvä, joten kutsuin hänet vielä tunniksi. Tapaaminen venyi, sekin, lopulta kahden tunnin mittaiseksi. Tästä mahdollisesta venymisestä oltiin sovittu etukäteen, eikä esteitä jatkamiselle ollut. Aika kului hyvillä fiiliksillä.
Asiakkaan lähdettyä tunsin oloni yhtäkkiä aivan rättiväsyneeksi. Menin suihkuun, vaihdoin yövaatteet ja nukahdin lähes heti. En ole elämässäni koskaan tehnyt noin raskasta ja pitkää työpäivää. Olin todella poikki. Mutta samalla itsestäni todella ylpeä.
Ehkä tosiaan olenkin hommassani aika hyvä.