Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Satakielen seksisaagat  (Luettu 5094 kertaa)

Poissa Satakieli

• Newbie
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Satakielen seksisaagat
« : Syyskuu 28, 2025, 15:49:26 »
Hei!

Kollegoilla on ollut täällä aivan super kivoja lankoja keikkailukertomuksista. Nyt, kun mulla alkaa viimein aktiivinen keikkailu, niin haluaisin ehdottomasti aloittaa itsekin. Nyt kun Tampereen keikka lähenee, niin en malta odottaa pääseväni jakamaan teillekin tälläistä nuoren naisen tuhmempia lomailukertomuksia :inlove:

Päivittelyn aloitan ensi viikolla ensimmäisen keikkani yhteydessä. Jännittää tosi paljon, tosin positiivisesti. Oon siis aivan fiiliksissä tästä!! Tervetuloa Suomen sisäiselle muuttolennolle mun kanssa ;)

Katsotaan mihin päin Suomea siivet vielä kantaakaan :behind:

Poissa Moonshine

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Satakielen seksisaagat
« Vastaus #1 : Syyskuu 28, 2025, 21:34:28 »
Mukavaa keikkailua ja seuraan mielenkiinnolla!

Poissa tunnuksena Sinatra

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : Syyskuu 28, 2025, 21:45:07 »
Keikkatarinoita on mukava lukea täältä, kiva että tuot oman lisäsi tarjontaan!

Poissa Komistus

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Syyskuu 28, 2025, 21:47:24 »
OT, mutta satakielestä tulee mieleen Harper Leen aivan mielettömän hyvä To kill a mockingbird. Siinähän satakieli kuvastaa viattomuutta.  Jännityksellä odotan millainen rooli satakielellä on näissä seksisaagoissa… 🤔🤭 Taitaa olla vähän erilainen… 😅

Poissa Satakieli

• Newbie
« Vastaus #4 : Lokakuu 05, 2025, 11:40:12 »
Ensimmäinen päivä.

Olin valinnut ensimmmäiseksi keikkapaikakseni Tampereen. Ainoa syy siihen oli lyhyt junamatka Helsingistä. Lisäksi Tampere oli minulle kaupunkina vieras, vain kerran aikaisemmin olin siellä käynyt ja silloin tykästyin kovasti. Varasin paikan viikon etuajassa, kohtalaisen spontaanisti. Nyt mennään!

Heräsin aamulla yökylässä olevan ystäväni laittamaan herätykseen. Hänellä sattui myöskin olemaan Tampereen reissu kalenterissa kuun alussa, joten olimme päättäneet mennä yhdessä. Hön olisi ystävillään päivät ja minä tekisin sillä välin töitä. Onneksi ystäväni oli muistanut herätyksen laittaa, itse en nimittäin ollut.

Hetken kattoa tuijotettuani singahdin ylös sängystä- pakkaaminen oli tekemättä. Kirosin päässäni ammatinvalintaani. Ehkäpä vaikka laittomien päihteiden myyminen olisi vaatinut vähemmän matkavalmisteluja, eikä niitä kuuluisia verojakaan olisi siinä hommassa tarvinnut maksaa. Palasin kuitenkin nopeasti takaisin todellisuuteen. Suurin osan työpäivistäni jättää minulle hyvän fiiliksen, pidän siitä mitä teen ja olen aamuärsyyntyneisyydestä huolimatta innoissani tästä päivästä. Pakkaaminenkin sujui yllättävän kivuttomasti, ainakin kaikki tarpeellinen oli mukana. Kondomit, liukuvoiteet, hierontaöljyt ja muut tarpeelliset ovat minulla kuitenkin aina samassa laatikossa siististi pakattuna. Helppo siirtää vaan keikkalaukkuun! Unohtuneet asiat voisi tarvittaessa ostaa matkan päältä.

Ystäväni juoksi lähikauppaan ostamaan meille eväitä junaan ja tilasin taksin hänen soitettuaan olevansa pian ovella. Taksimatka juna-asemalle meni piinaavan hitaasti ja viimeisille minuuteille, mutta ehdimme junaan. Olisi ollut kauheaa myöhästyä ensimmäiseltä keikalta. Tosin, perillä oltaisiin nyt tunti ennen keikkakämppään pääsyä, mutta yleensä sinne on päässyt aina hiukan aikaisemmin. Kiertelimme hiukan Tampereen keskustaa ja lopulta pääsimme kuin pääsimmekin aikaisemmin sisään. Kämppä oli siiisti ja innostuin valtavasti. Keikkakämpän järjesteleminen työtilaksi on ehdottomasti yksi lempiasioistani. Olin ostanut kauniin puisen rasian kondomeille, jotka järjestelin koon mukaan tarkasti paikalleen. Nopeasti ilmeni kuitenkin ongelma, kämpän sähköt eivät toimineet. Huokaisin syvään ja etsin asiakaspalvelun numeron. Pienen säätämisen jälkeen ongelma saatiin ratkaistua ja pääsin asettumaan taloksi.

Varauksia ei ollut vielä ekalle illalle tullut, mutta heti lepäämään päästyäni työpuhelin räjähti yhteydenotoista. Nopeasti myinkin illan loppuun. Rukoilin siis varmuuden vuoksi kaikkia mahdollisia jumalia, että selviäisin tästä myllytyksestä. Jokainen päivä ei välttämättä olisi yhtä tuottoisa, mutta alku vaikutti lupaavalta.

Ensimmäinen asiakas saapui kello kuusi illalla. En ollut varautunut niin nopeaan tapaamiseen, joten en ehtinyt edes viimeistellä meikkejäni. Työvaatteet olin onneksi tajunnut laittaa päälle jo ennen junaan lähtöä. Kaivoin matkalaukustani kuormaliinat ja möngersin sängyn alle sitomaan sänkyjen jalat yhteen. Kerran olen pudonnut näiden pirullisten parisängyksi naamioitujen erillisten sänkyjen väliin ja koska kokemus oli sen verran traumaattinen, olivat kuormaliinat päätyneet keikkalaukkuni vakiovarusteeksi.

Ensimmäisen asiakastapaamisen jälkeen makoilin tyytyväisenä pehmeässä sängyssä hetken, kunnes tajusin, että eihän tässä ole kuin puoli tuntia asiakkaiden välissä. Seuraava tapaaminen kestäisi 45min. Dommeilua. En ole hirveästi tehnyt dominahommia, joten tapaaminen jännitti minua todella paljon. Tapaaminen sujui kuitenkin loistavasti ja huomasin nauttivani suuresti dominana olemisesta. Mietin, että tätähän voisi alkaa tosissaan treenaamaan…

Sain onneksi tunnin tauon toisen ja kolmannen asiakkaan väliin. Mietin hetken, mitä tekisin luppoajallani. Päätin käyttää ajan lepäämiseen, keikka tulisi kuitenkin olemaan pitkä. Periaatteessa päivään mahtuisi vielä neljäskin asiakas. Aamulla herätys olisi kuitenkin jo 7.30, joten päätin jättää liiallisen suorittamisen pois ensimmäiseltä päivältä. Seuraavan päivänä alkaisi kunnon hommat. Töitä tänne tultiin tekemään, joten töitähän täällä sitten myös tehdään.

Päivän viimeinen asiakas perui tapaamisen, kohteliaasti ajallaan onneksi. Mietin vielä kerran jonkin uuden tapaamisen sopimista, mutta sitten vilkaisin puhelimeni kelloa ja mieleeni palasi taas huomisen epäinhimillisen aikainen herätys. Päätin ottaa rennosti loppuillan ja lähdimme ystäväni kanssa kaupungille katselemaan yönsinistä Tamperetta. Lopulta palasimme kämpille viettämään iltaa ja fiilistelemään molemmille vierasta kaupunkia. Ensivaikutelma Tampereesta tuntui loistavalta.

Toinen päivä:

Kello 8.30, puoli tuntia ennen ensimmäisen asiakkaan saapumista, nousin ylös sängystä hätäisesti. En ollut saanut juurikaan unta ja väsymys oli kova. Pahoittelin asiakkaalle tilannetta, juoksin pikaisesti suihkuun ja sain hänet onneksi otettua vastaan vain kymmenisen minuuttia myöhässä.

Seuraava asiakas joutui odottamaan myös hiukan pidempään pääsyä ajalleen. Aikataulusta myöhästyminen harmitti hiukan, mutten antanut sen pilata työflowta. Ilmoitin myöhästymisestäni kuitenkin reilusti etukäteen. Tapaaminen sujui mahtavasti ja asiakkaan kanssa klikkasi kivasti. Siitä jää aina hyvä mieli.

Sain pitää hetken taukoa ennen seuraavaa tapaamistani, jota jännitin kauheasti. Olin lupautunut pitämään elämäni ensimmäisen kahden tunnin dominasession. Se olisi jo pitkä. Rahat tästä olin saanut etukäteen, perääntyä ei siis voinut. Vietin lepoaikani ystäväni kanssa keikkapaikalla hengaillen, ennen kuin pyysin häntä ennen tapaamista poistumaan omille menoilleen.

En ollut suunnitellut sessiota ollenkaan. Asiakkaalta olin tietty kysynyt toiveet ja fetissit valmiiksi ja kävimme ne vielä suullisesti läpi tapaamisen alussa. Improvisoin lonkalta asiakkaalle erilaisia tehtäviä, joilla hän voisi ”palvella Valtiatartaan”, niin kuin leikkiin kuuluu. En olisi koskaan uskonut, kuinka luontevasti se lopulta sujui. Ja olihan se hauskaa. Jälleen kerran.

Olin äärimmäisen ylpeä ja onnellinen suoriutumisestani. Kaksi dominakeikkaa peräkkäisinä päivinä. Olen taidoistani tässä lajissa epävarma, joten pahoittelen aina asiakkaille, etten todallakaan ole ammattidomina, vaan innokas harjoittelija. Asiakas ymmärsi tämän ja osasi tapaamisen lopuksi antaa äärimmäisen selkeää palautetta sessiosta. Se oli mahtavaa. Toivoisin rehellistä palautetta useamminkin. Nyt se oli hyvinkin postiivista, juurikaan parannettavaa ei tullut esille. Sain lisää itsevarmuutta jatkaa näiden sessioiden tekoa. On ihanaa saada työssään onnistumisen kokemuksia. Minähän olin ihan hyvä!

Seuraava tapaaminen olisi myös pitkä mittainen. Keikan ainoa outcall, läheisessä hotellissa. Aamun takia olin sieltäkin hiukan myöhässä, mutta siitäkin reissusta selvittiin voittajana. Lopetimme session hiukan aikaisemmin, mutta tässä kohtaa aloin olla muutenkin jo aika poikki. Useampi tunti noin rankkaa työskentelyä oli jo paljon ja tarvitsin todella taukoa. Aamullakin oli ollut töitä.

Ystäväni lähti näkemään kavereitaan, joten olin yksin. Söin ja nukuin pienet päiväunet. Herätessäni huomasin, että ystäväni oli ilmoittanut jäävänsä muualle yöksi. Täten olin teoriassa vapaa hyvällä omallatunnolla ottamaan vielä yhden asiakkaan. En aluksi ajatellut tehdä niin, mutta yhtäkkiä minulle tuli viesti asiakkaalta, jonka kanssa olin koittanut jo pitkään saada aikatauluja sopimaan. Olin keskusteluissamme huomannut, että henkilökemia olisi varmaankin hyvä, joten kutsuin hänet vielä tunniksi. Tapaaminen venyi, sekin, lopulta kahden tunnin mittaiseksi. Tästä mahdollisesta venymisestä oltiin sovittu etukäteen, eikä esteitä jatkamiselle ollut. Aika kului hyvillä fiiliksillä.

Asiakkaan lähdettyä tunsin oloni yhtäkkiä aivan rättiväsyneeksi. Menin suihkuun, vaihdoin yövaatteet ja nukahdin lähes heti. En ole elämässäni koskaan tehnyt noin raskasta ja pitkää työpäivää. Olin todella poikki. Mutta samalla itsestäni todella ylpeä.
Ehkä tosiaan olenkin hommassani aika hyvä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2025, 20:55:47 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Satakieli

• Newbie
« Vastaus #5 : Lokakuu 07, 2025, 00:07:40 »
Toinen päivä:

Kello 8.30, puoli tuntia ennen ensimmäisen asiakkaan saapumista, nousin ylös sängystä hätäisesti. En ollut saanut juurikaan unta ja väsymys oli kova. Pahoittelin asiakkaalle tilannetta, juoksin pikaisesti suihkuun ja sain hänet onneksi otettua vastaan vain kymmenisen minuuttia myöhässä.

Seuraava asiakas joutui odottamaan myös hiukan pidempään pääsyä ajalleen. Aikataulusta myöhästyminen harmitti hiukan, mutten antanut sen pilata työflowta. Ilmoitin myöhästymisestäni kuitenkin reilusti etukäteen. Tapaaminen sujui mahtavasti ja asiakkaan kanssa klikkasi kivasti. Siitä jää aina hyvä mieli.

Sain pitää hetken taukoa ennen seuraavaa tapaamistani, jota jännitin kauheasti. Olin lupautunut pitämään elämäni ensimmäisen kahden tunnin dominasession. Se on jo kokemattomalle dominalle pitkä. Rahat tästä olin saanut etukäteen, perääntyä ei siis voinut. Vietin lepoaikani ystäväni kanssa hotellilla hengaillen, ennen kuin pyysin häntä ennen tapaamista poistumaan omille menoilleen.

En ollut suunnitellut sessiota ollenkaan. Asiakkaalta olin tietty kysynyt toiveet ja fetissit valmiiksi ja kävimme ne vielä suullisesti läpi tapaamisen alussa. Improvisoin lonkalta asiakkaalle erilaisia tehtäviä, joilla hän voisi ”palvella Valtiatartaan”, niin kuin leikkiin kuuluu. En olisi koskaan uskonut, kuinka luontevasti se lopulta sujui. Ja olihan se hauskaa. Jälleen kerran.

Olin äärimmäisen ylpeä ja onnellinen suoriutumisestani. Kaksi dominakeikkaa peräkkäisinä päivinä. Olen taidoistani tässä lajissa epävarma, joten pahoittelen aina asiakkaille, etten todallakaan ole ammattidomina, vaan innokas harjoittelija. Asiakas ymmärsikin tämän ja osasi tapaamisen lopuksi antaa äärimmäisen selkeää palautetta sessiosta. Upea juttu. Toivoisin rehellistä palautetta useamminkin. Nyt se oli hyvinkin postiivista, juurikaan parannettavaa ei tullut esille. Sain lisää itsevarmuutta jatkaa näiden sessioiden tekoa. On ihanaa saada työssään onnistumisen kokemuksia. Minähän olin ihan hyvä! Olen tehnyt monia töitä elämässäni. Kunnianhimoisena ihmisenä tahdon aina olla valitsemassani työssä mahdollisimman hyvä. Ja tässä hommaasa uusia asioita ja kehityskohtia pääsee treenaamaan jatkuvasti. Tylsiä päiviä, edes näin puolentoista vuoden jälkeen on harvoin.

Seuraava tapaaminen oli myös kahden tunnin mittainen. Keikan ainoa outcall läheisessä hotellissa. Aamun takia olin sieltäkin hiukan myöhässä, mutta siitäkin reissusta selvittiin voittajana. Lopetimme session hiukan aikaisemmin, mutta tässä kohtaa aloin olla muutenkin jo aika poikki. Neljä tuntia noin rankkaa työskentelyä oli jo paljon ja tarvitsin todella taukoa. Aamullakin oli ollut jo reilu tunti töitä.

Ystäväni lähti näkemään kavereitaan, joten olin yksin. Söin ja nukuin pienet päiväunet. Herätessäni huomasin, että ystäväni oli ilmoittanut jäävänsä muualle yöksi. Täten olin teoriassa vapaa hyvällä omallatunnolla ottamaan vielä yhden asiakkaan. En aluksi ajatellut tehdä niin, mutta yhtäkkiä minulle tuli viesti asiakkaalta, jonka kanssa olin koittanut jo pitkään saada aikatauluja sopimaan. Olin keskusteluissamme huomannut, että henkilökemia olisi varmaankin hyvä, joten kutsuin hänet vielä tunniksi. Tapaaminen venyi, sekin, lopulta kahden tunnin mittaiseksi. Tästä mahdollisesta venymisestä oltiin sovittu etukäteen, eikä esteitä jatkamiselle ollut. Aika kului hyvillä fiiliksillä.

Asiakkaan lähdettyä tunsin oloni yhtäkkiä aivan rättiväsyneeksi. Menin suihkuun, vaihdoin yövaatteet ja nukahdin lähes heti. En ole elämässäni koskaan tainnut tehnyt noin raskasta ja pitkää työpäivää. 15h työmoodissa, siitä n. 8h konkreettista työskentelyä. Olin todella poikki. Mutta samalla itsestäni todella ylpeä.
Ehkä tosiaan olenkin hommassani aika hyvä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2025, 20:56:21 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Satakieli

• Newbie
« Vastaus #6 : Lokakuu 07, 2025, 00:30:50 »
Kolmas päivä:

Jo aamulla tajusin, että eilen käytiin aika äärirajoilla jaksamisen kanssa. Tänään olisi pakko ottaa kevyemmin. Päätin käyttää alkupäivän ihan vain lepäämiseen. Kävin ostoksilla. Annoin siihen itselleni luvan. Olen välillä itseäni kohtaan turhan ankara ja nyt koitin saada tuon äänen itsessäni hiljenemään.

En ostanut sinänsä mitään tarpeetonta, hajuveden ja muutaman meikkituotteen, jotka olivat muutenkin lopussa. Toki toiveideni mukaisia, sekä laadukkaita ja täten hiukan tyyriimpiä. Kerroin itselleni, että on täysin oikeutettua välillä hemmotella itseään. Illalla ystäväni olivat menossa katselemaan Tamperen yöelämää ja hetken empimisen jälkeen päätin lähteä mukaan.

Olin kuitenkin sopinut jo etukäteen yhden tapaamisen. Ystäväni olivat etkoilleet yhteisessä matkakämpässämme ja totesin tulevani perässä. Laitoin kaiken valmiiksi tapaamista varten, mutta asiakas jätti saapumatta rapussa oleilevien pv-narkomaanien takia. Ystäväni laittoi minulle viestiä oudosta porukasta käytävässä, joten uskon tilanteen olleen aito. Kerroin hänelle olevani nyt itse huolissani uskallanko poistua yksin asunnosta. Asiakas sanoi ajaneensa tyypit pois, vaikkakin samalla häneltä meni fiilis tavata. Minua otti todella päähän menettää työkeikka täysin itsestäni johtumattomista syistä, mutta ymmärsin toisaalta asiakkaan näkökulman. Koitin hetken saada uutta asiakasta samaan aikaväliin, mutta lopulta annoin olla. Käväisin nopeasti keskustassa, mutta tulin aika pian nukkumaan. Ystäväni lähti kavereilleen yöksi. Olen huono antamaan itselleni taukoja. Podin huonoa omatuntoa ”nollapäivästä”, kunnes tajusin, että keikkaa pystyi pitämään eilisen takia jo nyt vähintäänkin onnistuneena.

Neljäs päivä

Tästäkään päivästä ei hirveämmin ole kirjoitettavaa. Yksi nopea tapaaminen aamulla. Vietin aikaa hetken ystäväni kanssa ja lähdin sitten tapaamaan kollegaa, joka oli pyytänyt minut kahville. Kahvittelu oli ihanaa ja kollegoiden kanssa asioista voi aina puhua aivan erilaisella vapaudella. Juttu luisti hyvin.

Lähdin sitten vielä takaisin keikkakämpälle. Päivän toinen poka teki viime hetkillä oharit. Yllätyin postiivisesti siitä, ettei näitä aitoja ohareita ollut tullut yhtä enempää.

Huomasin vetäneeni itseni todella aivan tappiin jo perjantaina. Ei ollut siis ongelmaa viettää tämäkin loppupäivä vapaalla ystäväni kanssa. Olimme saaneet todella vähän aikaa keskenämme. Päätimme siis viettää illan ihan vain yhdessä hengaillen. Sunnuntaina oli ollut jo tarkoitus lähteä, mutta pidin kovasti nyt viimein tästä pienestä lomailuaspektista. Olihan Tampereella vielä minulle paljon uutta annettavaa. Saimme myös muutaman yön lisää keikkakämpässä alennettuun hintaan, joten lähtö oli päätynyt venymään tiistaille. Kävimme kahvilla ja käytimme aikamme jutellen niitä näitä. Ei nollapäivä, mutta ei tehokas työpäiväkään.

Mukava ja tapahtumarikas päivä se silti oli. Nukkumaanmeno meni myöhään. Mietin, etten todellakaan jaksaisi olla keikalla näin pitkään itsekseni. Onneksi olimme siis pättäneet lähteä yhdessä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2025, 20:59:32 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #7 : Lokakuu 07, 2025, 00:42:20 »
Ihan nastoja "seksisaaga" -kirjoituksia ja ainahan sitä kehityskohteita löytyy kaikilta.

Itse tykkään Tampereesta kaupunkina ja aina välillä sinnekin tulee eksyttyä.

Tsemppiä tuleviin kirjoituksiin  :drinking: Sekin alkoi nyt oikein hyvin.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 81 )

Poissa Satakieli

• Newbie
« Vastaus #8 : Lokakuu 07, 2025, 00:56:09 »
Viides päivä

Nukuin pitkään. Aamulla oli tokkurainen olo ja aamupalan syötyäni, sekä hetken levättyäni nukahdin jälleen päiväunille, mutta onneksi heräsin ajoissa aloittamaan päivän työt, vaikkakin kohtalaisen myöhään illalla. Kuin yövuorossa olisi. Usein kyselyitä voi tulla silloinkin.

Tein 1,5h töitä, jotka oltiin valmiiksi sovittu ja päätin päivystää vielä muutaman tunnin, mikäli joku haluaisi yövisiitille. Usein haluaa ja päiväunet lykkäsivät nukkumaanmenoa. Kahdella kolmesta tapaamisesta oli vielä mukana sovittuja ekstrapalveluitq, joten sain kyllä päiväkohtaisen tavoitteen jo tuolla työmäärällä täyteen.

Huomenna olisi lähtö ja aamulle ehtisi vielä sopia keikan. Päätin siis käyttää aikaani siihen ja sain alustavasti varattua muutaman tapaamisen. En ollut varannut junaa, eikä minulla ollut selkeää sunnitelmaa paluutani varten. Muutama asiakas halusi minut vielä outcallille ennen junaan lähtöä, joten nollapäivää ei huomisestakaan tulisi. Tiesin vain, että iltaan mennessä tulisi olla Helsingissä. Olin luvannut nähdä vielä pääkaupunkiseudun päässä yhtä vakioasiakastani. Tiesin saavani helposti vietettyä muutaman päivän lomaa ja mitään paineita työnteolle ei ollut. Mutta pidän työstäni. Minkäs sille voi. En siis kokenut ongelmaksi ottaa tapaamisia vielä paluupäivälle. Sen jälkeen odottaisi kuitenkin hyvä määrä vapaapäiviä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2025, 21:00:50 kirjoittanut Heikki Koo »

Paikalla Granado

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #9 : Lokakuu 07, 2025, 07:45:46 »
Satakielen tarinointia on mukava lukea. Mielenkiintoista saada tietää seksityöstä myös palvelujen tarjoajan näkökulmasta käsin. Sitä oppii arvostamaan seksityöläisiä entistä enemmän. Satakieli on erinomaisen hyvä kirjoittaja. Hyvän kirjoittajan tunnistaa jo muutamasta lauseesta. Kirjoituksen rytmistä. Kynä käy ja sanat putoilevat paikoilleen. Satakieli liittyy näin Anna von B:n ja Anni Auringonkukan arvostettuun porukkaan  :).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Satakieli

• Newbie
« Vastaus #10 : Lokakuu 08, 2025, 02:44:24 »

Viimeinen päivä.

Paluupäivänä tein pikaisen keikan, ennen kuin aloin pakkaamaan tavaroitani. Tarkistin useamman kerran tavarani, täältä niitä olisi turha lähteä hakemaan. Seuraavaan kertaan olisi kuitenkin hetki. Katselin vielä hetken ovesta tyhjennettyä keikkapaikkaa, ennen kuin lopulta suljin sen perässäni.

Kävin ystäväni kanssa syömässä, ostamassa lisää tarpeellisia työtarvikkeita ja vielä kahvilla. Huomasin Saitilla huonoa palautetta itseni johtamisesta. Huokaisin ääneen, ärsyttävää huolimattomuutta itseltäni. Tästä sisuuntuneena kävin heti ostamassa erillisen työkalenterin. Itseohjautuvuus ei aina ole vahvuuksiani, mutta ainakin kehitän aktiivisesti keinoja siinä kehittymiseen. Eihän se kellekään helppoa ole. Rehellistä palautettahan minä aina toivon. Asioiden kirjoittaminen ylös paremmin olkoon ensimmäinen askel.

Junan oli määrä lähteä alkuillasta. Minulla oli siis luppoaikaa. Kyselin eilisiltä outcallia tiedustelleilta asiakkailta, vieläkö aika heille sopi. En saanut vastausta, päätin pitää puhelinta auki kunnes kello oli tunnin vaille lähtöaikaa, mutta valitettavasti nämä asiakkaat eivät ehtineet tavata ennen lähtöäni.

Kulutimme viimeiset tunnit Tampereen pääkirjastossa, ennen kuin suunnistimme takaisin rautatieasemalle. Reissu venyi paljon odotettua pidemmäksi ja kotiin oli ihana päästä, mutta keikka oli äärimmäisen mukava. Nyt oli aika palata kotiin.

Paluumatkalla reflektoin ensimmäistä keikkakokemustani. Keikka oli raskas, mutta silti hauska ja asiakkaitakin oli mukavasti. Yhteydenottoja enemmän, kuin voimavarat sallivat. Ensi kerralle tietäisin siis valmiiksi paremmin, kuinka isoon työmäärään tulisi varautua. Vapaa-ajan ja työajan suhdetta tulisinsäädellä myös tehokkaammin. Voimavarat tulisi täten otettua paremmin huomioon. Opin paljon omista työtavoistani ja niiden kehityskohdista.

Junan valuessa hiljalleen Helsingin rautatieasemalle olin jo tehnyt päätöksen, että pyrkisin tekemään myös seuraavani keikkani Tampereelle. Kaupunki oli ihana ja halusin päästä tutkimaan sitä vielä hiukan lisää. (Eihän Tamperetta ole oikeasti nähnyt, jos ei edes Näsinneulassa ehtinyt käymään.) Tuntuisi hyvältä myös totutella keikkailuun vielä kertaalleen nyt jo tutummassa kaupungissa.

Matkalaukkuni painoivat jainakin kaksi kiloa enemmän, kuin lähtiessäni. Tai siltä se ainakin tuntui. Kotiin oli siis pakko palata taksilla.

Kotiin päästyäni valahdin hetkeksi sohvalle lepäämään. Laitoin illan pokalle viestin, että alkaisin valmistautumaan kohta. Ensin tarvitsin hetken aikaa pupuni rapsutteluun ja matkasta palautumiseen. Saaga sai täten lopulta onnellisen loppunsa. Avasin puhelimeni muistion, johon olin listannut potentiaalisia keikkapaikkoja. Nyt olisi kääntää sivua ja aloittaa uuden luvun kirjoittaminen.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2025, 21:02:23 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Vieras1903

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Lokakuu 08, 2025, 05:35:28 »
Huomenta!
Olipa mukava lukea kirjoitustasi ja vahvistui käsitykseni siitä, että olet kaikin tavoin hyvä ja luotettava ihminen. Tsemppiä ja nähdään ensi kerralla!

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #12 : Lokakuu 08, 2025, 06:08:11 »
Tämäpäs olikin mielenkiintoista luettavaa. Osin pitkänkin tekstin teki jopa nautinnolliseksi luettavaksi kirjoittajan elävä ja mukaansatempaava tapa kirjoittaa jossa kielioppikin on just eikä melkein.

Tekstiä lukiessani tuli mieleen se että joku Satakielen asiakkaista voi tunnistaa oman käyntinsä tekstistä ja on varmastikin aika jännää kun noin käy. Toinen maininnanarvoinen nyanssi oli huomata kuinka monenlaiseen eri toimintaan pt voikaan joutua asiakaspalvelijana - toki tietysti riippuen siitä millaisia juttuja on listannut palveluvalikkoonsa. Silti, kaikki niistä ei välttämättä ole pt:lle kovin tuttuja toimintoja josta syystä hän voi kokea olonsa epävarmaksi. Itselläni on tapana vain käydä panemassa perinteiseen tyyliin (peiton alla valot sammutettuina heh heh) sekä vähän juttelemassa siinä samassa mikäli pt on juttunaisia. Mutta kaikki meistä ei tietenkään ole tässä mielessä kuten minä. En panisi pahakseni jos extrapalveluista olisi hieman tarkempaa mainintaa, ei siksi että tällaisen lukemisesta saisin kiksejä taikka nämä extrat minua edes kiinnostaisi. Pikemminkin näkökulma on huomata kuinka monenlaisia juttuja pt:n tuleekaan tehdä / on valmis tekemään.

Toivottavasti Satakieli päivittää ketjua edelleen koska tämähän on oikea helmi foorumketjujen joukossa.

Poissa JPC

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13 : Lokakuu 08, 2025, 18:33:43 »
Mitäää?? Missä ne Satakielen seksisaappaat ovat??

Poissa Satakieli

• Newbie
« Vastaus #14 : Lokakuu 08, 2025, 19:04:34 »

Seksisaappaitahan minulla on paljonkin ja rakastan pornahtavien kenkien keräilyä🥰 Millaisia kaipaat? Osaan kirjoittaa sua varten niistä sitten seuraavaan saagaan😂😂😂

Poissa Satakieli

• Newbie
« Vastaus #15 : Lokakuu 08, 2025, 19:28:01 »
Tämäpäs olikin mielenkiintoista luettavaa. Osin pitkänkin tekstin teki jopa nautinnolliseksi luettavaksi kirjoittajan elävä ja mukaansatempaava tapa kirjoittaa jossa kielioppikin on just eikä melkein.

Tekstiä lukiessani tuli mieleen se että joku Satakielen asiakkaista voi tunnistaa oman käyntinsä tekstistä ja on varmastikin aika jännää kun noin käy. Toinen maininnanarvoinen nyanssi oli huomata kuinka monenlaiseen eri toimintaan pt voikaan joutua asiakaspalvelijana - toki tietysti riippuen siitä millaisia juttuja on listannut palveluvalikkoonsa. Silti, kaikki niistä ei välttämättä ole pt:lle kovin tuttuja toimintoja josta syystä hän voi kokea olonsa epävarmaksi. Itselläni on tapana vain käydä panemassa perinteiseen tyyliin (peiton alla valot sammutettuina heh heh) sekä vähän juttelemassa siinä samassa mikäli pt on juttunaisia. Mutta kaikki meistä ei tietenkään ole tässä mielessä kuten minä. En panisi pahakseni jos extrapalveluista olisi hieman tarkempaa mainintaa, ei siksi että tällaisen lukemisesta saisin kiksejä taikka nämä extrat minua edes kiinnostaisi. Pikemminkin näkökulma on huomata kuinka monenlaisia juttuja pt:n tuleekaan tehdä / on valmis tekemään.

Toivottavasti Satakieli päivittää ketjua edelleen koska tämähän on oikea helmi foorumketjujen joukossa.

Tosi ihana kommentti. Mä itse asiassa harrastan kirjoittamista. Kiva saada kirjoitustaidoista tunnustusta täälläkin! (Tietty noi pienetkin kirjotusvirheet, jotka mulla tonne jäi häiritsee kauheasti nyt mua itseäni😂 Onneksi ketään muuta ei kiinnosta.)

Mä en lähtenyt noita tuolloin tapahtuneita kinkyekstroja erittelemään asiakkaiden yksityisyyden suojelemiseksi. Itse saattavat tunnistaa itsensä tekstistä, mutta kukaan muu ei heitä siitä tunnista. Näin se myös pidetään.

Avaan siis pyynnöstä laajemmin yleisimmin pyydetyt kinkypalvelut (näitä ei mulla löydy lisoista), mitä oon toteuttanut jossain kohtaa uraani. Yleisiä ovat: SPH, GS, sitominen, piiskaus, erilainen käskyttäminen/nöyryytys, pvc/latex/nahkafetissit, sukkahousufetissit, siveysvyö ja sen avaimen hallinta, kenkäfetissit ja tyttöily/tytöttely. Ylipäätänsä muhun kohdistuva palvonta. Oli se sitten peppu, jalat, tai 15cm-korkokengät. Oon tehnyt myös sträppäröintiä. Ja edes tuolillehan ei istuta ellei lupaa kysytä! Näin niinkun esimerkiksi. Jokaisella asiakkaalla on kuitenki se oma juttu. Hirveen monella alalla ei näin kirjavaa työnkuvaa oo :stiletto:

Noi kesymmät ekstrat, anaalit tms, multa löytyy tosieskosta, sillon kun ilmo siellä on🥰

Kyllä mä tätä jatkan! Rakastan kirjottamista, ihastuin keikkailuun, täydellinen kombo :inlove:

Poissa JPC

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #16 : Lokakuu 08, 2025, 19:44:59 »

Seksisaappaitahan minulla on paljonkin ja rakastan pornahtavien kenkien keräilyä🥰 Millaisia kaipaat? Osaan kirjoittaa sua varten niistä sitten seuraavaan saagaan😂😂😂
:inlove: :inlove: :behind:

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #17 : Lokakuu 08, 2025, 20:10:23 »
Onneksi olkoon ekasta keikasta, Satakieli! Tykkään aina lukea näitä kollegoiden keikkatarinoita, vaikka itse en niitä mitenkään jaksa kirjoittaa. Osittain sen takia että ne musta oikeasti kiinnostavimmat jutut keikoilta menee usein sinne asiakkaiden (ja oman) yksityisyyden piiriin 👀

Tuosta työn organisoinnista: olis niiiiin kiva, jos keikoille saisi erillisen sihteerin mukaan. Muakin yllätti alussa miten paljon aikaa ja ennen kaikkea energiaa se yhteydenottojen perkaaminen voi viedä, varsinkin kun niitä asiakkaita pitäisi tavatakin ja vielä tiiviimmässä tahdissa kuin yleensä kotona.

Joskus se viestitulva on aivan kreisi ja on pakko ottaa ilmoitus alas nopeasti (jolloin jotkut jo ajan varanneet alkaakin panikoida että enkö olekaan tulossa eli lisäävät osansa siihen viestitulvaan 🥲). Joskus taas aavikkopallot puhaltaa inboksissa tai viestejä alkaakin tulla kerralla tosi randomiin aikaan ja kaikki haluais kylään justhetinyt. Ja keikkaklassikko on toki että yhteydenottoja satelee myös juuri kun oot kotimatkalla 🤣

Tehokkailla copypasteilla saa paljon aikaan. Mitä vähemmän asiakas joutuu onkimaan tietoa kellonajoista ja parkkipaikoista lähtien, sitä vähemmän viestejä joutuu vaihtamaan. Nää minuutit siellä täällä säästää lopulta paljon aikaa.

Onneksi itse kullekin sopivat keikkarutiinitkin alkaa löytyä nopeasti. Ite oon esim. alkanut pitää keikkalaukkua erillisillä kortsubokseilla ja muilla tilpehööreillä aina valmiina lähtöön koska en tykkää laukkujen purkamisesta ja pakkaamisesta kotona yhtään. Toi että sulla oli muutakin seuraa ja tekemistä välillä kuulostaa tosi terveeltä.

Onnea matkaan ja erinomaisia keikkoja jatkossakin 🧳
Lapin taikaa tuplana: Tampereella 3-4.12. duoa KayCatin kanssa 😻

Poissa Gentleman Tampere

• Hero Member
« Vastaus #18 : Lokakuu 09, 2025, 13:33:46 »
Mukavaa tarinointia, mutta pari hieman ristiriitaista havaintoa.

Olit siis ensimmäisellä keikalla, mutta keikkamatkoille olet tavannut ottaa vakiovarusteeksi kuormaliinat. Keikkoja onkin siis takana enemmän, varsinkin kun kämppään on ollut tapana päästä etuajassa.

Puuhailit hotellissa, mutta rappukäytävässä oli piripäitä. Tämä viitannee asuinkerrostaloon?

Poissa Satakieli

• Newbie
« Vastaus #19 : Lokakuu 09, 2025, 19:33:16 »
Mukavaa tarinointia, mutta pari hieman ristiriitaista havaintoa.

Olit siis ensimmäisellä keikalla, mutta keikkamatkoille olet tavannut ottaa vakiovarusteeksi kuormaliinat. Keikkoja onkin siis takana enemmän, varsinkin kun kämppään on ollut tapana päästä etuajassa.

Puuhailit hotellissa, mutta rappukäytävässä oli piripäitä. Tämä viitannee asuinkerrostaloon?

Keikkapaikkaa en kommentoi sen enempää turvallisuussyistä.

Mä olin pitkään virallisesti muualla kirjoilla, mutta asuin perheen/ystävien luona Helsingissä. Mun piti siis aina ottaa erillinen työtila työntekoa varten. En laske sitä keikaksi, kun kaupunki oli tuttu. Kokemusta siis erilaisista vuokratuista keikkakämpistä tuli sieltä. :inlove: