Ammattilaisen tai yleensä kunnon tytön erottaa kaksi asiaa, palvelusta ei voi puhua kuin harvojen ja valituiden kohdalla.
- sovitaan mitä tehdään, tehdään mitä sovitaan.
( toki myös asiakkaiden kohdalla.)
Jos olisi kilpailua reilusti ja paljon, niin tytöt ymmärtäisivät palvelun, kohteliaisuuden , pukeutumisen, meikkien, hymyilyn ym. päälle,
nyt kun viestissä kysyy kolmea asiaa, saa yleensä aina vastaukseksi vain hinnan,
ja sekin on ylärajoissa muihin verrattuna,
ei koskaan, esim. koska tulisit, sopisko tuo tai tämä aika, mitä haluat, aina vain yhteen suuntaan, joka on minä , minä , ja minun hintani.
Liian paljon asiakkaita jotka maksavat silmät kiinni, mitä pyydetään ja suostuu tähän pingiksen peluuseen, joka on aina kun kysyy kolme neljä asiaa, saa aina yhteen vain vastauksen ja sitten lypsäminen alkaa muihin kysymyksiin johon yleensä jää vastaamatta.
En tiedä mitä runoilette , mutta vastaaminen on myös palvelua, eikä ole vaikeaa , kuten muutamat tosi ammattilaiset tekevät, heillä on valmis pohja jonka lähettävät , mikä on hyvä.
Ymmärrän että kyselyjä tulee liikaa, eikä kaikkiin jaksa vastailla, mutta hintoihin nähden palveu on ala-arvoista, ei kaikilla.