Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: tunnetko itsesi bisnesnaiseksi ?  (Luettu 2080 kertaa)

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
tunnetko itsesi bisnesnaiseksi ?
« : Syyskuu 26, 2025, 20:08:26 »
Tunnetko itsesi bisnesnaiseksi, joka oikeasti tuntee nautintoa siitä, kun saa tyhjentää miesten lompakoita ?
Maksufetissi asiakkana minä itse nautin ja toivoisin näitä tästä tilanteesta nauttivia naisia olevan enemmän. Onko ?
 :sheep: :sheep: :sheep:

Paikalla PrettyHorny

• Newbie
  • Galleria (7)
  • * Kelpo kaveri
Vs: tunnetko itsesi bisnesnaiseksi ?
« Vastaus #1 : Syyskuu 26, 2025, 21:20:54 »
Tiedä nyt bisnesnaisesta, mutta tuohon fetissiin pystyn vastaamaan, ihanasti kouraisee vatsanpohjasta kun saa rahat käteen ennen kuin aletaan hommiin  :inlove: Se itseasiassa on se syy miksi tähän hupakointiin alunperin aloin. Sain puolivahingossa huomata, että muahan kiihottaa saada maksu seksistä  ;D
Hip hei hutsu!

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : Syyskuu 26, 2025, 21:36:34 »
Rakastan kyllä kun miehet ojentaa mulle rahaa, mutta vähän myös huolestun jos sinne lompsaan ei jää mitään meidän tapaamisen jälkeen. Satun myös rakastamaan sitä että ihmiset vaalii omaa taloudellista tasapainoaan.
Jyvääskyläässä 13.-14.10. 🌻

Poissa Loco Lucy

• Newbie
  • Galleria (2)
« Vastaus #3 : Syyskuu 27, 2025, 00:41:00 »
Kyllä mua nimenomaan old school bdsm ja findom mistress/s dynamiikka kiinnostaa ja sytyttää, mutta koska pitää pysyä leivässä, niin myyn eroottisia palveluita.

En muista että olisin hetkeen ollut niin tyytyväinen, kuin silloin kun tapasin findomiin kallellaan olevan asiakkaan, jolta tienasin melkein 800e 2tunnin sessiosta. Tää sessio pysyy luultavasti pitkään mun mielessä.

Eli to be simple, kyllä, kyllä jonkunnäköistä bisnesnaista löytyy.

Oon myös laittanut suurimman osan rahoista suoraan kouluttautumiseen/kursseihin, bdsm välineistöön, pieneen dungeoniin ja bdsm diy proggiksiin.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #4 : Syyskuu 27, 2025, 01:00:39 »
Vanha sanonta “kyllä työmies on palkkansa ansainnut” elää tässä ajassa muodossa “kyllä hupakko on tienestinsä ansainnut”.

Poissa Loco Lucy

• Newbie
  • Galleria (2)
« Vastaus #5 : Syyskuu 27, 2025, 01:24:16 »
^Kylläh 😄

Huima kasvu vuoden takaisesta, jolloin suurinpiirtein itkin ja podin morkkiksia, että muhun käytetään niin valtavia määriä rahaa ja selvittelin kaikenmaailman diilejä ettei asiakkaille tekisi tiukkaa.

En tiedä mitään nautinnollisempaa kuin voida vetää omat rajat niin työaikoihin, asiakaskuntaan, hinnoitteluun ja kollegoihin. Ja saada ihan decent amount out of it.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #6 : Syyskuu 27, 2025, 14:00:10 »
En nauti siitä, että saan tyhjentää miesten lompakot.

Tottakai nautin siitä, että saan rahaa (kuka tässä maailmassa ei nauttisi rahan vastaanottamisesta?), mutta kyllä mä haluan, että asiakkaan käyttämä rahamäärä on tasapainossa hänen taloudellisen tilanteensa kanssa. Ihailen vastuullista rahankäyttöä ja pyrin siihen itsekin.

Jos asiakkaalla on maksufetissi ja hän kiihottuu siitä, että hänen rahat otetaan, niin siinä tilanteessa nautin enemmänkin siitä, että voin mahdollistaa hänelle sen kokemuksen ja saan mielihyvää asiakkaan kiihottumisesta ja ilosta. Tykkään mehustella asiakkaiden kanssa heidän fetissejään, oli se sitten rahan antamista, varpaiden imeskelyä tai pepun alle joutumista. En siksi, että välttämättä kiihottuisin siitä itse, vaan siksi että toisen ihmisen ilo tuntuu hyvältä kun saan olla osa sitä.
💎 KUOPIO kutsuu 14.-16.10. 💎

Poissa Mangokisu

• Jr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #7 : Syyskuu 27, 2025, 14:10:42 »
Ai kun tästä sais houkuttelevan fetissitapaamisen tehtyä 🤭

AnnaVonB:n vastaus on samoilla linjoilla sen kanssa, mitä olisin suurinpiirtein aiheesta kommentoinut ☺️
naapurintyttö 🐈‍⬛ liikunta, videopelit, edm 🩷
Scarlip 🐾 säästän korjaukseen

Poissa maunoman94

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : eilen kello 16:01:22 »
Onko neitokaisilla ollut tapana tehdä seksipalveluita epävirallista työsuoritusta tms. vastaan? Saattasin olla kiinnostunut, jos joku haluaa  :laught: Autoon renkaiden vaihto,kantoapu,auto kyytiä/turvamiestä tyylisiä juttuja vastaan? Nuo toki myös monelle oikeita ammatteja, on varmaan vara ostaa neitoilla heiltäkin palveluja.

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #9 : eilen kello 16:11:54 »
^ Onhan näitä vaihtokauppoja tehty. Niille on ihan oma ketjunsakin täällä:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,208.0.html

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (14)
« Vastaus #10 : eilen kello 17:06:56 »
Pystyn samaistuun tähän! Sillon ku 3 vuotta aloitin OF, ni suurinpiirtein pyytelin anteeks ku pyysin vähän maksua mun matskuista, vaikka liian halvalla myin näin jälkikäteen ajateltuna! 🙈 Onneks siperia opettaa ja nyt todellakin tiedän arvoni sekä fusessa että sisällöntuotossa.
Samaistun toki myös AnnaVonBn ja Annin vastauksiin, että toivon ettei kukaan mee vararikkoon takiani 😅

MUTTA olihan se aika voittaja fiilis kun oman miehen kaa mentiin autokaupoille kesällä ja saatiin vaihdettua uudempaan ja täyssähköön ilman lainarahaa. Että kyl sitä sit bisnesnainen nykyään on 😎✌️ Kiitos siitä kuuluu niille muille miehille 😉🙏

^Kylläh 😄

Huima kasvu vuoden takaisesta, jolloin suurinpiirtein itkin ja podin morkkiksia, että muhun käytetään niin valtavia määriä rahaa ja selvittelin kaikenmaailman diilejä ettei asiakkaille tekisi tiukkaa.

En tiedä mitään nautinnollisempaa kuin voida vetää omat rajat niin työaikoihin, asiakaskuntaan, hinnoitteluun ja kollegoihin. Ja saada ihan decent amount out of it.
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla. Oma studio Turkkuses.
OFssä paljon kuumaa matskua😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩
Instassa perusarkea ja mallikuvia

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #11 : eilen kello 20:19:29 »
Kyllä, ja kehitän koko ajan omaa bisnestä sekä työtapoja 😊   Mutta komppaan minäkin Annia ja Annaa, etten missään nimessä halua kenenkään menevän vararikkoon vuokseni.
Katsotaan minne keikkatie seuraavaksi vie 😘

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #12 : eilen kello 21:12:34 »
... huolestun jos sinne lompsaan ei jää mitään meidän tapaamisen jälkeen...

En nauti siitä, että saan tyhjentää miesten lompakot.

Yleensä, kun tällaisista maksan, nimenomaan tyhjennän lompakon. Ainoa menoerä, jossa käytän käteistä. Muut menot kortilla yms. Ja se lompakko on pitänyt täyttää ennen tällaisia pankkiautomaatilla.

Eli, jos joku täällä näkee minun tyhjentävän lompakon, ei syytä huoleen!  ;)