Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sokerideittailu  (Luettu 28660 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #80 : Toukokuu 21, 2020, 06:39:54 »
Jos haluaa vakio menopelin jossa on mukana tunteita ja tuoksuja niin kannattaa nää huora jutut alias sokeritytöt unohtaa ja aloittaa seurustelemaan. Takaan että siihen hommaan saa paalua palamaan.
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #81 : Toukokuu 21, 2020, 10:11:26 »
Hei Rahamies, ei siis ihmekään, ettei suksemme luista samalla aallonpituudella. Käyt siis yöelämässä tarjoamassa sokerideittailun hengessä rahaa? Kuinka monen meistä itseään arvostavista, raittiista, sivistyneistä ja itseään huolta pitävistä huorista kuvittelet käyvän yöelämässä? Minä en moisia nykyään harrastele juurikaan eikä huvita katsella vierestä muiden dokailua ja sekoilua sekä oman terveytensä pilaamista. Ai niin, sori, mutta sinähän taidatkin etsiä läträävää seuraa. Ole hyvä vaan ja etsi itsellesi sellainen jostakin klubilta, jos siltä tosiaan tuntuu. Parhaassa tapauksessa saattaa se etsimäsi osapuoli olla myös samalla hieman pilvessä tai muissa kamoissa, jos sellaisesta tykkäät ja jos tahdot itsekin läträtä ja roinata.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #82 : Toukokuu 21, 2020, 10:24:33 »
Kuinka monen meistä itseään arvostavista, raittiista, sivistyneistä ja itseään huolta pitävistä huorista kuvittelet käyvän yöelämässä?

Aika moni huora on sanonut käyvänsä silloin tällöin yöelämässä. Mun mielestä nämä kuuluvat sellaisiin naisiin jotka arvostavat itseään. Se että joku on raitis ei ole tae sivistyksestä tai älykkyydestä. Sinä olet tästä ihan loistava esimerkki.
Why so fragile?

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #83 : Toukokuu 21, 2020, 10:29:02 »
^Repukkaa pukkaa!  8)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #84 : Toukokuu 21, 2020, 10:34:13 »
Kuinka monen meistä itseään arvostavista, raittiista, sivistyneistä ja itseään huolta pitävistä huorista kuvittelet käyvän yöelämässä?

Aika moni huora on sanonut käyvänsä silloin tällöin yöelämässä. Mun mielestä nämä kuuluvat sellaisiin naisiin jotka arvostavat itseään. Se että joku on raitis ei ole tae sivistyksestä tai älykkyydestä. Sinä olet tästä ihan loistava esimerkki.

Se onkin sinun mielipiteesi, ei fakta.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #85 : Toukokuu 21, 2020, 10:37:20 »
Lifti ja Hubbis, jos ei teillä nyt ole muuta tekemistä kuin olla perseestä, niin pienemmällä vaivalla voisitte esim. olla hiljaa.
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #86 : Toukokuu 21, 2020, 10:38:54 »
^^ Eli sulla on ihan oikeasti niin paljon virtsaa aivojen kohdalla että väität tämän sivuston yöelämässä viihtyvien huorien olevan jotakin muuta kuin itseään arvostavia naisia? Onko tämä muuten sun mielenpidike vai fakta?
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #87 : Toukokuu 21, 2020, 10:42:26 »
Kuinka monen meistä itseään arvostavista, raittiista, sivistyneistä ja itseään huolta pitävistä huorista kuvittelet käyvän yöelämässä?

Tiedän että aika monikin. Toi on taas kamalaa yleistämistä omasta käyttäytymisestä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #88 : Toukokuu 21, 2020, 10:45:33 »
Lifti ja Hubbis, jos ei teillä nyt ole muuta tekemistä kuin olla perseestä, niin pienemmällä vaivalla voisitte esim. olla hiljaa.

Tuossahan se jo tuli.

Lifti voisi vähän vetää happea, hengittää syvään, rauhoittua ja paneutua nyt tällä kertaa vaikkapa uusimman seksinovellini lukemiseen, jos se nyt olisi vaikkapa kerrankin hieman älyvapaampaa aivotonta tumputtamisviihdettä sinulle, sillä ei tämä elämä niin vakavaa ole, ja tulet vielä parhaassa tapauksessa pitämään minusta, aivan niin kuin muistakin tytöistä, povekkaina ja persevinä otuksina, wink wink... ;) ❤️💋

https://www.seksisaitti.net/index.php?topic=1868.0

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #89 : Toukokuu 21, 2020, 10:47:58 »
Lifti ja Hubbis, jos ei teillä nyt ole muuta tekemistä kuin olla perseestä, niin pienemmällä vaivalla voisitte esim. olla hiljaa.

Siinä oli ihan loistavat pointit. Mutta jos et muuta näe kuin oman raittiin perseesi niin syytön minä siihen olen. Ja hei mä olin monta päivää hiljaa, johonkin se raja vaan on vedettävä ja todettava että katso nyt vittu joskus peiliin ja mieti mitä taas tuli sanottua.
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #90 : Toukokuu 21, 2020, 10:48:15 »
Hei Rahamies, ei siis ihmekään, ettei suksemme luista samalla aallonpituudella. Käyt siis yöelämässä tarjoamassa sokerideittailun hengessä rahaa? Kuinka monen meistä itseään arvostavista, raittiista, sivistyneistä ja itseään huolta pitävistä huorista kuvittelet käyvän yöelämässä? Minä en moisia nykyään harrastele juurikaan eikä huvita katsella vierestä muiden dokailua ja sekoilua sekä oman terveytensä pilaamista. Ai niin, sori, mutta sinähän taidatkin etsiä läträävää seuraa. Ole hyvä vaan ja etsi itsellesi sellainen jostakin klubilta, jos siltä tosiaan tuntuu. Parhaassa tapauksessa saattaa se etsimäsi osapuoli olla myös samalla hieman pilvessä tai muissa kamoissa, jos sellaisesta tykkäät ja jos tahdot itsekin läträtä ja roinata.

Kenen sukset on sinun kanssa samalla aaltopituudella? Kaverin puolesta kyselen. ::) 

Tunnen hupsua monta, jotka käy yöelämässä eikä se näy mitenkään negatiivisesti naisten ulkonäössä tai ulkomuodossa. Ja mistä päättelet, että kaikki ihmiset menevät yöelämään sekoilemaan, tarkoituksenaan vetää kaatokännit tai huumeita? Kummallisissa piireissä liikut, jos roinaus ja läträys on sinulle arkipäivää.
 

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 10:51:28 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #91 : Toukokuu 21, 2020, 10:50:20 »
Kuinka monen meistä itseään arvostavista, raittiista, sivistyneistä ja itseään huolta pitävistä huorista kuvittelet käyvän yöelämässä?

Tiedän että aika monikin. Toi on taas kamalaa yleistämistä omasta käyttäytymisestä.

Se olikin kysymys, ei yleistämistä. Taasko kirjoittamaani halutaan tarkoituksella vääristellä? En minä tiedä totuutta, koska en ole tehnyt aiheesta tilastollista tutkimusta. Tiedän vain sen, että alkoholi on keskushermostomyrkky, jonka juominen ei kannata, koska se pitkässä juoksussa tuhoaa elimistöä, heikentää aivotoimintaa ja lyhentää elinikää, ja tämä on fakta. Itsestään huolta pitämiseen ei kuulu itsensä tuhoaminen. Ja kalja tai muut viinakset voivat sen aivotoiminnan heikentämisen kautta edesauttaa sitä, että raittiin ihmisen kirjoitteluista ei otakaan enää samalla tavalla selkoa (ja kyllä, tämä on minun mielipiteeni, mutta ei välttämättä taaskaan edusta täyttä faktaa, koska minulla ei ole tästäkään tieteellistä tutkimusta).

Jos itse menen joskus hyvin harvoin yöelämään, teen sen ystävieni kanssa ja kaikki meistä selvin päin. Muuten ei oikeasti kiinnosta koko asia.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #92 : Toukokuu 21, 2020, 10:56:36 »
Kummallisissa piireissä liikut, jos roinaus ja läträys on sinulle arkipäivää.

Roinaus ja läträys ei voisi vähempää kiinnostaa itsestään huolta pitävää naista. Jos olisin eri mieltä, tuskin pystyisin keskittyneempään ja ajatuksellisempaan keskusteluun eri näkökulmia huomioiden viikosta ja kuukaudesta toiseen. Kuningatar Perse mainitsi aivan oikein. Teille tulisi vähemmän vaivaa ja häpeää siitä hyvästä, että osaisitte olla oikeassa paikassa hiljaa. Jos olette tuon kehoituksen itse tehneet toisille osapuolille keskustelussa, osannette sitä itsekin sitten aivan hyvin noudattaa ja pysytellä aiheessa, joka koskee edelleen sokerideittailua eikä minun vajaaälyisyyttä, johon teillä kenelläkään ei ole vedenpitäviä todisteita, koska ette ole eläneet elämääni päivääkään ja minä taas olen, ja voin sen takia käsi sydämellä sanoa tietäväni omasta elämästäni ja sitä koskevista ominaisuuksista parhaiten ihan itse.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 11:02:04 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #93 : Toukokuu 21, 2020, 10:59:37 »
Lifti ja Hubbis, jos ei teillä nyt ole muuta tekemistä kuin olla perseestä, niin pienemmällä vaivalla voisitte esim. olla hiljaa.

Siinä oli ihan loistavat pointit. Mutta jos et muuta näe kuin oman raittiin perseesi niin syytön minä siihen olen. Ja hei mä olin monta päivää hiljaa, johonkin se raja vaan on vedettävä ja todettava että katso nyt vittu joskus peiliin ja mieti mitä taas tuli sanottua.

No onko sinulla nyt minuakin vastaan jotain?

Minulle on ihan sama, mitä sinä toisista ihmisistä ajattelet. Ajatella saa mitä ikinä ajatteleekaan, siitä ei ole haittaa kenellekään. Mutta siinä sietäisi olla varovaisempi, että mitä ajatuksia sanoo ääneen, ja minkä ajatusten mukaan toimii. Pointtisi fiksuuden ja päihteidenkäytön välisestä suhteesta on ymmärrettävä ja olen siitä samaa mieltä, mutta ihan perseestä sanoa se tuolla tavalla henkilökohtaisesti haukkuen.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 11:02:36 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #94 : Toukokuu 21, 2020, 11:13:37 »
Lifti ja Hubbis, jos ei teillä nyt ole muuta tekemistä kuin olla perseestä, niin pienemmällä vaivalla voisitte esim. olla hiljaa.

Siinä oli ihan loistavat pointit. Mutta jos et muuta näe kuin oman raittiin perseesi niin syytön minä siihen olen. Ja hei mä olin monta päivää hiljaa, johonkin se raja vaan on vedettävä ja todettava että katso nyt vittu joskus peiliin ja mieti mitä taas tuli sanottua.

No onko sinulla nyt minuakin vastaan jotain?

Minulle on ihan sama, mitä sinä toisista ihmisistä ajattelet. Ajatella saa mitä ikinä ajatteleekaan, siitä ei ole haittaa kenellekään. Mutta siinä sietäisi olla varovaisempi, että mitä ajatuksia sanoo ääneen, ja minkä ajatusten mukaan toimii. Pointtisi fiksuuden ja päihteidenkäytön välisestä suhteesta on ymmärrettävä ja olen siitä samaa mieltä, mutta ihan perseestä sanoa se tuolla tavalla henkilökohtaisesti haukkuen.

Olen juuri tämän kaltaista itkua kuunnellut monta vuotta näillä huorasivuilla ja sitä saa mitä tilaa. Jos joku menee henkilökohtaisuuksiin niin aina täältä yksi vammainen seuraa perässä. Jos et nähnyt siinä mitään hen.koht.loukkaukseen menevää niin lue ajatuksen kanssa uudestaan.

EDittiä: mutta ei siinä minua loukattu millään tavalla, että siinä olet ihan oikeassa
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 11:18:50 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #95 : Toukokuu 21, 2020, 11:18:32 »
Viittaatko nyt siihen, että SielujenRakastelua meni henkilökohtaisuuksiin, ja sinä yhtenä vammaisena seurasit perässä? :D Vai mitä tarkoitit?
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #96 : Toukokuu 21, 2020, 11:19:26 »
Viittaatko nyt siihen, että SielujenRakastelua meni henkilökohtaisuuksiin, ja sinä yhtenä vammaisena seurasit perässä? :D Vai mitä tarkoitit?

Juuri näin.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #97 : Toukokuu 21, 2020, 11:30:22 »
Kuinka monen meistä itseään arvostavista, raittiista, sivistyneistä ja itseään huolta pitävistä huorista kuvittelet käyvän yöelämässä?

Tiedän että aika monikin. Toi on taas kamalaa yleistämistä omasta käyttäytymisestä.

Se olikin kysymys, ei yleistämistä. Taasko kirjoittamaani halutaan tarkoituksella vääristellä? En minä tiedä totuutta, koska en ole tehnyt aiheesta tilastollista tutkimusta. Tiedän vain sen, että alkoholi on keskushermostomyrkky, jonka juominen ei kannata, koska se pitkässä juoksussa tuhoaa elimistöä, heikentää aivotoimintaa ja lyhentää elinikää, ja tämä on fakta. Itsestään huolta pitämiseen ei kuulu itsensä tuhoaminen. Ja kalja tai muut viinakset voivat sen aivotoiminnan heikentämisen kautta edesauttaa sitä, että raittiin ihmisen kirjoitteluista ei otakaan enää samalla tavalla selkoa (ja kyllä, tämä on minun mielipiteeni, mutta ei välttämättä taaskaan edusta täyttä faktaa, koska minulla ei ole tästäkään tieteellistä tutkimusta).

Kysymykseen asettelu oli sen verran pielessä että yleistämisen maku siitä jäi. Sitä paitsi alkoholin kohtuukäyttö ei ole läheskään sama asia kuin alkoholismi, eikä näin ollen tuhoa niitä aivosoluja siihen tahtiin kun vihjailet.

Lainaus
Ja kalja tai muut viinakset voivat sen aivotoiminnan heikentämisen kautta edesauttaa sitä, että raittiin ihmisen kirjoitteluista ei otakaan enää samalla tavalla selkoa


Vihjasitko juuri mun olevan kännissä kun en ymmärtänyt SINUN omintakeista tarkoitusta?

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #98 : Toukokuu 21, 2020, 11:35:06 »
Vihjasitko juuri mun olevan kännissä kun en ymmärtänyt SINUN omintakeista tarkoitusta?

En. Olen tässä asiassa aivan rehellinen.

Viittaatko nyt siihen, että SielujenRakastelua meni henkilökohtaisuuksiin, ja sinä yhtenä vammaisena seurasit perässä? :D Vai mitä tarkoitit?

Juuri näin.

Koitin mielestäni positiivisella tavalla Rahamiestä kannustaakseni saada hänelle taottua järkeä päähän siinä, että kyllä niitä kunnollisia sokerideittailtavia naisia löytyy kuulkaas myös ihan muualtakin kuin vain pelkästään yöelämästä. Ikävää, jos piti pettyä kirjoitukseeni ja alkaa vammailemaan sen seurauksena, mutta minä en ota siitä vastuuta, vaan se vastuu on jokaisen itseensä ja tunteisiinsa ottaneen kirjoittajan itse otettava, jos se toisen kirjoittama viesti menee niin pahoin omiin tunteisiin. Minä en ala kenekään puolesta ottamaan vastuuta, mutta ainoa, jota tässä vaiheessa voin sanoa, on se, että ei niitä mörköjä kuulkaas tarvitse etsiä joka pirun kulman takaa. Me palveluntarjoajat haluamme lähtökohtaisesti olla ystävällistä ja toisia kannustavaa sekä motivoivaa väkeä, joihin voi välillä suhtautua murhanhimon sijaan huumorillakin ja flirttailla takaisin. Sehän kuuluu terveeseen elämään aivan kuten panetuksessakin oleminen ja panetusta vastaava toiminta eri hoitotoimenpiteineen, eikös vaan? Me itsestämme, palveluasenteestamme ja ammattitaidosta terveellä tavalla ylpeät palveluntarjoajat olemme aina valmiita erilaisiin hoitotoimenpiteisiin erilaisten panopuutteiden helpottamisen valossa. Pitäisihän se sinunkin Lifti nyt vihdoin viimein tietää. Jos on vähän kireyttä, se on täysin ymmärrettävää, ja tuohon kireyteen auttaa se, että on joku, joka taitavilla käsillään osaa oikealla otteella hieroa niitä alapääsi kireyksiä ja jumeja sekä helpottaa siten piinaavan panettavaa oloasi. Eikös vaan? 8)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 11:36:46 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #99 : Toukokuu 21, 2020, 11:43:51 »
Viittaatko nyt siihen, että SielujenRakastelua meni henkilökohtaisuuksiin, ja sinä yhtenä vammaisena seurasit perässä? :D Vai mitä tarkoitit?

Juuri näin.

Ok selvä. Oletko harkinnut sellaista, että mitäs jos et seuraisi tällaisiin perässä?
Eläkkeellä.