Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sokerideittailu  (Luettu 28634 kertaa)

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #120 : Helmikuu 18, 2021, 17:15:07 »
Onko jokin tietty sivu mistä kannattaa etsiä sokerityttöö. Haluaisin löytää nuoren opiskelijan sponsoroitavaksi.
Tiettyjä sivujakin varmaankin lienee,mutta muutenkin on kyllä mahdollista sellaisen löytää,ainakin minä olen onnistunut siinä! Tyytyväinen olen löydöksestäni. Neito kuitenkin vaikuttaa erittäin tyytyväinen vasta olevankin omien sanojensa mukaan. :blowjob:
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Paikalla anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #121 : Marraskuu 06, 2023, 23:44:08 »
Oikeastaan minä eniten ihmettelen minkä takia tämä sokerideittailu herättää niin paljon tunteita. Ymmärrän huoria. Monet sokerideittailijat eivät tunnusta olevansa huoria. Se varmasti loukkaa.

Minulla oli aikoinaan vakkari, joka ei puolentoista vuoden aikana kertaakaan suostunut sanomaan hintaansa. Hän ei ollut omasta mielestään huora. Hän opiskeli (ulkomailla) lääketiedettä ja meillä hänen käsityksensä mukaan oli suhde. Tai siis niin siitä piti puhua. Tapaaminen kuitenkin aina päättyi siihen, että annoin hänelle kirjekuoressa rahaa. Yritin välillä kysyä, että onko summa hänen mielestään oikea. Hän kieltäytyi vastaamasta.

Kyse oli tavallaan sokerideittailusta. Toisaalta tiesin, että hänellä on muitakin kierrossa. Hän itse kertoi muista avoimesti. Suhteesta oli sillä tavalla kyse, että hän asui yhä vanhempiensa kanssa (22-vuotias) ja kävin välillä noutamassa hänet kotoa. Tapasin kerran hänen isänsäkin. Tervehdimme toisiamme.

Muistot ovat todella hyvät. Nykyään hän on valmis lääkäri ja pärjännee palkallaan. Tai en minä tiedä. Voihan lääkäreilläkin olla sivuduuneja.

Ilotytöllä on, iästä riippumatta, yleensä melkoisesti kilometrejä alla. Pillu on ollut ajossa, monella ukolla. Onko se enää yhtä tiukka ja tuore kuin 18-kesäisellä neidolla.
Sugardating tarjoaa mahdollisuuden palveluihin laajemmalta valikoimalta tyttöjä.

Vanha niksi on kaivaa yökerhossa 500 euroa seteleinä ja tehdä suorasukainen ehdotus muikkelille, joka on pukeutunut vähän seksikkäämmin. Moni opiskelijatyttö on tänä päivänä ainakin kuullut sokerideittailusta ja saattaa langeta setämiehen metkuihin.

Agressiivisuus, vääristely, projektio ja  lopulta uhriutuminen 🤣👍 Tsemppiä!

Niin, on varsin vaikea keskustella ihmisen kanssa joka on mielestään kaikessa oikeassa ja paras.

Azazello saa varmasti itselleen tasokkainta seuraa sängyn ulkopuolelle ilman rahaa, sillä on asioita joita ei voi rahalla ostaa, kuten sielu ja sydän.

Sugarbabe sana särähtää korvaan, kun sen sanan kanssa ovat julkisuudessa avoimesti esiintyneet lähinnä turhat julkkikset. Hutsuiluahan se on.

Voisin kirjoittaa muistelmat omista vuosistani, kun olin yksityishutsuna. Mitä tasooni tulee, niin olin kyseisestä asiakkaasta ensimmäisinä kertoina tosi ärsyyntynyt ja vähän hohhoijaa-fiiliksellä, että ”eipä haittaa vaikka ei tulisi toiste”. En ole rakennellut mitään ”tasoa” rahalla (esim. kauneuskirurgia ja merkkilaukut), enkä näyttelyllä. Hän tykästyikin minuun myös siksi.

Muistelmista voi myöhemmin lukea enemmän, mutta voin kertoa että hinnassa puhutaan siitä, mitä parhaillaan saa huoratessa ja välillä enemmänkin - kyse oli enemmän kokonaiskuluista joita hän hoiti puolestani. Molemmat tiesivät toistensa henkilöllisyydet, luottamus toimi erinomaisesti, minun ei tarvinnut hänen asemansa vuoksi pelätä hankalaksi heittäytymistä ja luottamus myös toimii loppuun asti. Tapaamisia oli lyhyen puoleisina lopulta 2-3/kk.

Alussa sovittiin, että suojaamatonta seksiä on vain välillämme, jonka hän hyvin pian rikkoi. Olin jo päässyt taloudellisesti nopeasti laskeutuneen helpon elämän makuun, joten annoin olla. Kävimme kuitenkin molemmat säännöllisissä testeissä.

Olin hyvin pitkään uskollinen, kuten oli hänen ehtonsa. Se alkoi rakoilla kun diili venyi pidemmäksi mitä oli suunniteltu ja aloin kaivata vapauttani. Vedin herneitä nenään sen vuoksi korostuneesti mm. siitä, että hänen mielestään kysymänsä syntymäpäivälahjatoiveeni eli järjestelmäkamera oli ihan turha ja ehdotti uutta puhelinta, joten piruillessani ostin kalleimman mallin, vaikka eihän se hänen tuloissaan ja kuluissaan missään tuntunut.. Ostin sen kamerankin sitten myöhemmin ”salaa”.

Hän kunnioitti minua suuresti, uskoi minun pystyvän suunnilleen mihin vaan, tuki tavoitteissani ja lämmöllä muistelen sitäkin, että hänellä olisi ollut varaa vaatia minua vaikka kokovartalokauneusleikkaukseen (en olisi yhteenkään suostunut), eikä hän halunnut minulle mitään toimenpiteitä. Tällainen ulkoisesti tavistypy - misseihun ja malleihin verrattuna - miljonäärin heilana. Pistin lopulta usean vuoden jälkeen suhteen poikki, erosimme asiallisesti ja ainakin päissään hän minua joskus kaipaa. Olen myös itse miettinyt mitä hänelle milloinkin kuuluu, tuli nähtyä miten yksinäinen voi rikaskin ihminen olla ja mikä määrä perskärpäsiä pyörii rahan perässä ympärillä kun niitä alkoi pyöriä minunkin ympärilläni.

Nykyään minua huvittaa ja hymyilyttää suuresti, kun siviilissä miehet yrittävät tehdä vaikutusta rahalla ja sillä mitä voisivat tarjota tai alkavat jauhaa jotain ”Eikö oliskin hienoa kun voisi ostaa mitä vaan..” tms. Harvemmin tuon esiin sitä, että olen kokenut sen, eikä minun siksi tarvitse haaveilla lottovoitosta.

Haaveilen niistä asioista, joita ei rahalla saa.

Millaisia sopimuksia harrastajilla ja summia teillä on ollut?


500€ kuussa nuorelle opiskelijalle.
Tavataan noin 4-5 kertaa kuukaudessa, yleensä käydään syömässä/leffassa ja sen jälkeen makkariin.


Herttinen sentään, kun näinkin pitkä ketju sisältää paljon kiistaa ja vain pieni määrä asiaa  ;D poimin kuitenkin muutaman hyvän pointin, jotka kävi ilmi ketjusta. Jatkakaa  ;)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #122 : Marraskuu 07, 2023, 06:24:20 »
^ ”Ilotytöllä on, iästä riippumatta, yleensä melkoisesti kilometrejä alla. Pillu on ollut ajossa, monella ukolla. Onko se enää yhtä tiukka ja tuore kuin 18-kesäisellä neidolla.”

Tähän pakko sen verran tarttua kun tuntuu että elää joillain niin vahvasti edelleen usko että seksikumppanien/(seksin) määrä vaikuttaisi pillun tiukkuuteen. Sehän ei pidä paikkansa. Siihen voi vaikuttaa toki muut tekijät, esim. synnytys (jos ei palaudu/harjoita lantionpohjanlihaksia kunnolla synnytyksen jälkeen). Lisään pari linkkiä aiheesta😊

https://www.issm.info/sexual-health-qa/does-sex-change-the-size-of-a-person-s-vagina

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/voiko-runsas-seksin-harrastaminen-loysentaa-ematinta-gynekologit-vastaavat/6643840#gs.02xp4s
Opiskelijarouva

Turku