Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sokerideittailu  (Luettu 28364 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #40 : Toukokuu 02, 2020, 22:51:12 »
Toivon sinulle Azazello kaikkea hyvää, samaten kuin Liftille, ja sitten kun kumpikin opettelette toisia kunnioittavan ja rennon keskustelutyylin, vaikka olisitte asioista jonkun kanssa eri mieltä, niin aion nostaa teille hattua. 8)

Taisin tämän sanoa hetki sitten mutta koitetaas uudelleen: Olet täysin sokea omalle kirjoittelullesi

Kokeile vaikka jotain "uutta" Mitäs jos taas "vähän" valehtelisit

Mut heii, kaikille pusui ja halei ja opetelkaa keskustelee sivistyneesti, hih, suukko <3
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #41 : Toukokuu 03, 2020, 06:48:21 »
Kokeile vaikka jotain "uutta" Mitäs jos taas "vähän" valehtelisit

Mut heii, kaikille pusui ja halei ja opetelkaa keskustelee sivistyneesti, hih, suukko <3

Vittu, aamukahvit näytölle...  ;D ;D ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #42 : Toukokuu 03, 2020, 18:53:39 »
Agressiivisuus, vääristely, projektio ja  lopulta uhriutuminen 🤣👍 Tsemppiä!

Niin, on varsin vaikea keskustella ihmisen kanssa joka on mielestään kaikessa oikeassa ja paras.

Azazello saa varmasti itselleen tasokkainta seuraa sängyn ulkopuolelle ilman rahaa, sillä on asioita joita ei voi rahalla ostaa, kuten sielu ja sydän.

Sugarbabe sana särähtää korvaan, kun sen sanan kanssa ovat julkisuudessa avoimesti esiintyneet lähinnä turhat julkkikset. Hutsuiluahan se on.

Voisin kirjoittaa muistelmat omista vuosistani, kun olin yksityishutsuna. Mitä tasooni tulee, niin olin kyseisestä asiakkaasta ensimmäisinä kertoina tosi ärsyyntynyt ja vähän hohhoijaa-fiiliksellä, että ”eipä haittaa vaikka ei tulisi toiste”. En ole rakennellut mitään ”tasoa” rahalla (esim. kauneuskirurgia ja merkkilaukut), enkä näyttelyllä. Hän tykästyikin minuun myös siksi.

Muistelmista voi myöhemmin lukea enemmän, mutta voin kertoa että hinnassa puhutaan siitä, mitä parhaillaan saa huoratessa ja välillä enemmänkin - kyse oli enemmän kokonaiskuluista joita hän hoiti puolestani. Molemmat tiesivät toistensa henkilöllisyydet, luottamus toimi erinomaisesti, minun ei tarvinnut hänen asemansa vuoksi pelätä hankalaksi heittäytymistä ja luottamus myös toimii loppuun asti. Tapaamisia oli lyhyen puoleisina lopulta 2-3/kk.

Alussa sovittiin, että suojaamatonta seksiä on vain välillämme, jonka hän hyvin pian rikkoi. Olin jo päässyt taloudellisesti nopeasti laskeutuneen helpon elämän makuun, joten annoin olla. Kävimme kuitenkin molemmat säännöllisissä testeissä.

Olin hyvin pitkään uskollinen, kuten oli hänen ehtonsa. Se alkoi rakoilla kun diili venyi pidemmäksi mitä oli suunniteltu ja aloin kaivata vapauttani. Vedin herneitä nenään sen vuoksi korostuneesti mm. siitä, että hänen mielestään kysymänsä syntymäpäivälahjatoiveeni eli järjestelmäkamera oli ihan turha ja ehdotti uutta puhelinta, joten piruillessani ostin kalleimman mallin, vaikka eihän se hänen tuloissaan ja kuluissaan missään tuntunut.. Ostin sen kamerankin sitten myöhemmin ”salaa”.

Hän kunnioitti minua suuresti, uskoi minun pystyvän suunnilleen mihin vaan, tuki tavoitteissani ja lämmöllä muistelen sitäkin, että hänellä olisi ollut varaa vaatia minua vaikka kokovartalokauneusleikkaukseen (en olisi yhteenkään suostunut), eikä hän halunnut minulle mitään toimenpiteitä. Tällainen ulkoisesti tavistypy - misseihun ja malleihin verrattuna - miljonäärin heilana. Pistin lopulta usean vuoden jälkeen suhteen poikki, erosimme asiallisesti ja ainakin päissään hän minua joskus kaipaa. Olen myös itse miettinyt mitä hänelle milloinkin kuuluu, tuli nähtyä miten yksinäinen voi rikaskin ihminen olla ja mikä määrä perskärpäsiä pyörii rahan perässä ympärillä kun niitä alkoi pyöriä minunkin ympärilläni.

Nykyään minua huvittaa ja hymyilyttää suuresti, kun siviilissä miehet yrittävät tehdä vaikutusta rahalla ja sillä mitä voisivat tarjota tai alkavat jauhaa jotain ”Eikö oliskin hienoa kun voisi ostaa mitä vaan..” tms. Harvemmin tuon esiin sitä, että olen kokenut sen, eikä minun siksi tarvitse haaveilla lottovoitosta.

Haaveilen niistä asioista, joita ei rahalla saa.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #43 : Toukokuu 03, 2020, 19:52:02 »
Agressiivisuus, vääristely, projektio ja  lopulta uhriutuminen 🤣👍 Tsemppiä!

Niin, on varsin vaikea keskustella ihmisen kanssa joka on mielestään kaikessa oikeassa ja paras.

Azazello saa varmasti itselleen tasokkainta seuraa sängyn ulkopuolelle ilman rahaa, sillä on asioita joita ei voi rahalla ostaa, kuten sielu ja sydän.

Sugarbabe sana särähtää korvaan, kun sen sanan kanssa ovat julkisuudessa avoimesti esiintyneet lähinnä turhat julkkikset. Hutsuiluahan se on.

Mutta sivuutatko tässä sen tosiasian, että joillakin ilotytöillä, kuten esimerkiksi minulla, nimenomaan on sielu ja sydän ja että voin siksi olla itsekin tasokas, koska tiedän sen sydämessäni, että minä olen, arvokas, tasokas ja kaunis tällaisenaan, niin kuin Luoja minut tarkoittikin... Teen tätä alaa rakkaudesta lajiin ja sitä myötä niin sieluni kuin sydämeni hohtaa läsnäolollaan. :) Joillakin pelkästään rahan takia tätä alaa tekevillä sydän ja sielu hohtaa poissaolollaan, mutta minä olen nauttinut siitä, miten paljon minulla on ollut annettavaa tätä alaa ja siinä asioineita ihmisiä kohtaan, sillä jokainen asiakas on minulle ihminen, ja meillä ihmisillä nyt vaan sattuu olemaan sielu ja sydän, ainakin siis meillä kaikilla, joilla se tosissaan on tallella. :)

Sivistyneessä keskustelussa omasta mielestään oikeassa olevien ei välttämättä tarvitse lytätä toisen mahdollisuutta olla myös omalla tavallaan oikeassa, enkä edes väitä, että olisin missään asiassa oikeassa, koska aina oikeassa oleminen on loppujen lopuksi vähän tylsää, koska siinä ei kehity, toisin kuin virheiden ja niistä oppimisen kautta. Mutta saatte toki IhanaLotta, Azazello, Lifti ja kumppanit kyseenalaistaa keskustelunaiheideni sisällön vaikka vuodesta toiseen ja mielessänne toivoa minut alimpaan helvettiin. Silti en täältä foorumin enkä myöskään planetaarion puolelta vapaaehtoisesti lähde, ennen kuin aika luonnollisista syistä johtuen maallisen muotoni osalta minut jättää jossain vaiheessa, tapahtui se vuosien tai vuosikymmenien jälkeen tai koska tahansa. Ja silti samalla sydämessäni tiedän, että sieluni on asia, joka täältä maankamaran päältä poislähdettyä elää niiden ihmisten sydämessä, joiden sydämessä se todella elää, ja olen jo nyt kiitollinen kaikille niille ihmisille, joiden sydämessä saan ilomielin ja muistoani kunnioittaen jo nyt elää... :-* ❤️💋

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #44 : Toukokuu 03, 2020, 20:48:39 »
^ Mistä sait päähäsi että toivotaan sut alimpaan helvettiin ja et poistuisit forkalta? Mistä vitusta sä revit taas noi sun juttus? Onko sulla kaikki nyt ihan kunnossa!?

Mä en todellakaan yritä savustaa sua ulos täältä vaan olis ihan jees että oot täällä mutta tottakai kulkukoira murisee kun JÄLLEEN VÄÄRISTELET ASIOITA.

Jos sulla nyt on sellainen tunne että suo täältä jahdataan ulos niin ota huomioon että kyseessä on vaan SUN TUNNE eikä FAKTA

Ei muuta ku pusui sulle <3
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #45 : Toukokuu 03, 2020, 20:57:12 »
Ei muuta ku pusui sulle <3

Laitetaan kivat pusut lentosuukkoineen sinnekin. :-* ❤️💋

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #46 : Toukokuu 03, 2020, 21:36:08 »
Oon jälleen Liftin kanssa samaa mieltä. Ei tota ny voi sanoa savustamiseksi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #47 : Toukokuu 03, 2020, 22:14:42 »
Ei kai kukaan suoranaisesti ole sellaista väittänytkään...? :)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #48 : Toukokuu 04, 2020, 22:09:43 »
Mun korvissa ja mielessä sokerideittailu kuulostaa vain yhdeltä tavalta huorata, eikä itselleni sopivimmalta sellaiselta.
Lotta tuossa aika hyvin avasi kokemuksen useampia puolia. Hyvä kirjoitus muuten ja kiitos kokemuksen jakamisesta!
Mutta, hyvä että on erilaisia mahdollisuuksia jotta jokainen voi valita itselleen sopivimman :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #49 : Toukokuu 08, 2020, 14:43:59 »
^ Ihan mielenkiinnosta: Mikä se sun tarjous on? Ja mitä paketti sisältää?

Kaksi tapaamista neljän hinnalla, sillä olen nyt vihdoin viimein miettinyt pakettitarjoukseni loppuun asti ja mietelmäni kirjoittanut myös ylös, mutta asiasta ei sen tarkemmin voi täällä mainita, joten etsivä löytää, jos jotakin jostakin löytää. :-* ❤️💋

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #50 : Toukokuu 08, 2020, 23:33:45 »
Kaksi neljän hinalla ei kuulosta tarjoukselta.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #51 : Toukokuu 09, 2020, 10:49:49 »
^ Ihan mielenkiinnosta: Mikä se sun tarjous on? Ja mitä paketti sisältää?

Kaksi tapaamista neljän hinnalla, sillä olen nyt vihdoin viimein miettinyt pakettitarjoukseni loppuun asti ja mietelmäni kirjoittanut myös ylös, mutta asiasta ei sen tarkemmin voi täällä mainita, joten etsivä löytää, jos jotakin jostakin löytää. :-* ❤️💋

Kaksi neljän hinalla ei kuulosta tarjoukselta.

Tätä ne kirjoitusvirheet siis teettävät, kun istut monta asiaa samaan aikaan miettivänä ja tekevänä neitona junassa ja koitat kännykällä saada nopeasti ajatuksesi näytölle ennen kuin pitää poistua junasta. Jos olisin juonut tänä aamuna teetä, niin ne olisivat tämän kirjoitusvirhekömmähdyksen takia ehdottomasti valuneet näytölle ja ottakaa tuo eilinen vaikkapa mukavana loppukevennyksenä päiväänne, jos siltä tuntuu... ;D ;D ;D

Siis korjaus tuohon eiliseen viestiini, jota ei kai kirjoitusvirheistä huolimatta pysty enää erikseen poistamaan:

Siis neljä tapaamista kahden hinnalla, sillä olen nyt vihdoin viimein miettinyt pakettitarjoukseni loppuun asti ja mietelmäni kirjoittanut myös ylös, mutta asiasta ei sen tarkemmin voi täällä mainita, joten etsivä löytää, jos jotakin jostakin löytää. :-* ❤️💋

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #52 : Toukokuu 09, 2020, 11:06:02 »
Siis neljä tapaamista kahden hinnalla, sillä olen nyt vihdoin viimein miettinyt pakettitarjoukseni loppuun asti ja mietelmäni kirjoittanut myös ylös, mutta asiasta ei sen tarkemmin voi täällä mainita, joten etsivä löytää, jos jotakin jostakin löytää. :-* ❤️💋

Ja siis aina yhtä kuukautta kohti tuo pakettitarjous, piti vielä täsmentää.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #53 : Toukokuu 10, 2020, 21:43:05 »

 Mitä tasooni tulee, niin olin kyseisestä asiakkaasta ensimmäisinä kertoina tosi ärsyyntynyt ja vähän hohhoijaa-fiiliksellä, että ”eipä haittaa vaikka ei tulisi toiste”...

...Olin hyvin pitkään uskollinen, kuten oli hänen ehtonsa. Se alkoi rakoilla kun diili venyi pidemmäksi mitä oli suunniteltu ja aloin kaivata vapauttani. Vedin herneitä nenään sen vuoksi korostuneesti mm. siitä, että hänen mielestään kysymänsä syntymäpäivälahjatoiveeni eli järjestelmäkamera oli ihan turha ja ehdotti uutta puhelinta, joten piruillessani ostin kalleimman mallin, vaikka eihän se hänen tuloissaan ja kuluissaan missään tuntunut.. Ostin sen kamerankin sitten myöhemmin ”salaa”.

Huom. Lyhensin reippaasti lainausta kun olisi tullut muuten mahdottoman pitkä lainaus.

Kaveri siis maksoi siitä, että kiukuttelit hänelle, toisin sanoen tarjosit "kiukkuinen vaimo"-kokemusta  8)

Mulle hupakoinnissa olennaista on minimoida draama ja maksimoida seksi.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #54 : Toukokuu 10, 2020, 21:52:34 »


Kaveri siis maksoi siitä, että kiukuttelit hänelle, toisin sanoen tarjosit "kiukkuinen vaimo"-kokemusta  8)
RE:n puolella tuo on lyhennettynä AWE.
😋
Saitin Bud Spencer

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #55 : Toukokuu 10, 2020, 22:13:32 »
Oikeastaan minä eniten ihmettelen minkä takia tämä sokerideittailu herättää niin paljon tunteita. Ymmärrän huoria. Monet sokerideittailijat eivät tunnusta olevansa huoria. Se varmasti loukkaa.

Minulla oli aikoinaan vakkari, joka ei puolentoista vuoden aikana kertaakaan suostunut sanomaan hintaansa. Hän ei ollut omasta mielestään huora. Hän opiskeli (ulkomailla) lääketiedettä ja meillä hänen käsityksensä mukaan oli suhde. Tai siis niin siitä piti puhua. Tapaaminen kuitenkin aina päättyi siihen, että annoin hänelle kirjekuoressa rahaa. Yritin välillä kysyä, että onko summa hänen mielestään oikea. Hän kieltäytyi vastaamasta.

Kyse oli tavallaan sokerideittailusta. Toisaalta tiesin, että hänellä on muitakin kierrossa. Hän itse kertoi muista avoimesti. Suhteesta oli sillä tavalla kyse, että hän asui yhä vanhempiensa kanssa (22-vuotias) ja kävin välillä noutamassa hänet kotoa. Tapasin kerran hänen isänsäkin. Tervehdimme toisiamme.

Muistot ovat todella hyvät. Nykyään hän on valmis lääkäri ja pärjännee palkallaan. Tai en minä tiedä. Voihan lääkäreilläkin olla sivuduuneja.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 22:16:46 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #56 : Toukokuu 10, 2020, 22:23:27 »
^ huorauksestahan sokerideittailussa on kyse. Huoraus on terminä niin leimaava, että moni ei ehkä halua sitä siksi käyttää.

Itsekkin käytän mieluummin hupakko-sanaa kuin huora-sanaa.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #57 : Toukokuu 11, 2020, 22:19:59 »
Viisinumeroista summaa ei taida kyetä kovin moni Suomessa maksamaan. Vaatii verotuksen puolesta melkeimpä kuusinumeroisen kuukausitienestin siltä sugardaddyltä jos aikoo muutakin kuin sugarbabea elättää.

Toinen juttu on vielä haluaako maksaa vaikka kykenisi tuollaisen summan.

Luulisin, että suurelta osin näissä sokerikuvioissa pyöritellään saman suuruisia summia kuin normi hupakoinnissa.

Itse olen ollut myös kiinnostunut tällaisesta palvelusta. Kuukausittainen avustaminen ei tulisi kysymykseen, koska työni vuoksi olen yli puolet vuodesta pois maasta, enkä halua maksaa "tyhjästä". Jonkinlainen vakkaridiili siis olisi kiinnostava. Jonain iltoina seurustelua ehkä illallisen merkeissä ja sitten lyhyt intiimi hetki illan päätteeksi. Noilla ns ammattilaisilla on aika kovia yön yli taksoja, abt 600-1500 e per yö, mutta en ole mikään kani, joka jaksaisi juputtaa yöt läpeensä. Noissa sokerideittaajissa on myös pikku keikkoja tekeviä, tosin tonnin arvoista panoa en vielä ole tavannut
Ehkä vielä rohkaisen mieleni ja liityn kokeiluajaksi johonkin palveluun
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #58 : Toukokuu 12, 2020, 14:56:26 »
Itse olen ollut myös kiinnostunut tällaisesta palvelusta. Kuukausittainen avustaminen ei tulisi kysymykseen, koska työni vuoksi olen yli puolet vuodesta pois maasta, enkä halua maksaa "tyhjästä". Jonkinlainen vakkaridiili siis olisi kiinnostava. Jonain iltoina seurustelua ehkä illallisen merkeissä ja sitten lyhyt intiimi hetki illan päätteeksi. Noilla ns ammattilaisilla on aika kovia yön yli taksoja, abt 600-1500 e per yö, mutta en ole mikään kani, joka jaksaisi juputtaa yöt läpeensä. Noissa sokerideittaajissa on myös pikku keikkoja tekeviä, tosin tonnin arvoista panoa en vielä ole tavannut
Ehkä vielä rohkaisen mieleni ja liityn kokeiluajaksi johonkin palveluun

...Eli ei muuta kuin kokeilemaan?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #59 : Toukokuu 12, 2020, 14:57:25 »
^ huorauksestahan sokerideittailussa on kyse. Huoraus on terminä niin leimaava, että moni ei ehkä halua sitä siksi käyttää.

Itsekkin käytän mieluummin hupakko-sanaa kuin huora-sanaa.

Huoraaminen on ihanaa ja taivaallista. ;)