Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Johanna/SielujenRakastelua Espoo
CoinMint:
Hmmmm, jos kirjoitan rapsan josta kusta niin en kyllä ajatellut että sitä tarvitsisi palveluntarjoajalla ennakkotarkastaa. Koska silloin kirjoittamiseni olisi enempi että kirjoitan mielyttääkseni palvelun tarjoaa. Jos valkkaaan treffit rapsan perusteella niin teen yhteen vedon sillä perusteella että kuka / ketkä on rapsannut ja heidän kirjoituksen sävyn ja kuinka monta rapsaa heiltä löytyy ennestään. Yhden rapsan kirjoittajan painoarvo on 0 minun valinnassa.
Toinen asia tälläisessä self promoting ajattelussa on että saako. Hyvä rapsaaja jotakin etukksia???
Suosittelisin että rapsat otetaan sellaisena kuin ne tulevat.
Gentleman:
Vanhalla saitilla oli paljon paljon rapsoja joita luin itse kuin piru Raamattua. Juurikin ne jotka olivat kirjoittaneet useamman rapsan niin hyvässä kuin pahassa loivat sen kokonaisen kuvan ja nämä yhden kirjoituksen negarapsat jäivät omaan arvoonsa.
Vieras0263:
Minulla on perusteltu syy varmistaa rapsan aitous edellä kuvaamallani tavalla, aivan kuten kenellä tahansa muullakin palveluntarjoajalla, ja samaten oikeus poistattaa itseäni koskevat valerapsat, joita ei ole tehty niiden yksityiskohtaisempien ohjeiden ja raportointikriteerien pohjalta, jotka minä jokaiselle rapsaajalle erikseen kerron. Jos se ei jotakuta miellytä, ei ole pakko tähän keskusteluun kommentoida tai tätä lankaa edes lukea. Raportointikäytänteisiin liittyvää keskustelua voi käydä jossakin muuallakin kuin tässä minusta kirjoitetuille raporteille pyhitetyssä langassa, ja siksi ystävällisesti myös pyytäisin tästä kommentistani lähtien kaikkia seuraavia kommenttejani vain ja ainoastaan siihen käyttöön, kun minusta halutaan kirjoittaa rapsoja, niin minun ei tarvitse alkaa ilmoittamaan tästä asiasta ja tähän lankaan tulevista ylimääräisistä kommenteista kenellekään valvojille. Kiitos! :-*
Gentleman Tampere:
Eiköhän tässä ketjussa ole jo ihan riittävästi infoa ostopäätöksen tueksi. Ketjun voi lukita.
Vieras0263:
--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman Tampere - Huhtikuu 23, 2020, 14:11:11 ---Eiköhän tässä ketjussa ole jo ihan riittävästi infoa ostopäätöksen tueksi. Ketjun voi lukita.
--- Lainaus päättyy ---
Päinvastoin, tätä lankaa ei tarvitse lukita, vaan sen voi säilyttää avoimena tietenkin uusille raporteille, kun se ensimmäinenkin tulee, jotta rapsojen pohjalta järkevien ostopäätösten tekemistä miettivien on helpompi ylipäätään tehdä se ostopäätös. Ja jos tämä nimenomainen lanka syystä tai toisesta kuitenkin lukittaisiin vasten tahtoani, niin siitä huolimatta tässä langassa on tullut nyt kaikki oleellinen ilmi ohjeistamiseen liittyen ja minuun liittyvät raportit voi kirjoittaa myös muilla minun hyväksymilläni otsikoinneilla tälle keskustelualueelle. Ne otsikoidut rapsat, joiden otsikointiin en ole antanut lupaa, voidaan myöskin poistattaa tältä foorumilta vedoten siihen, etteivät ne ole aitoja.
Edit: Ja nyt kiitos, jättäisimmekö me hyväkäytöksiset ja sivistyneet ihmiset tämän keskustelulangan nyt vihdoin ja viimein rauhaan siten, että jatkossa tähän lankaan tulevat kommentit on pyhitetty aidoille raporteille, ja jos tätä kaunista ja hienoeleistä pyyntöäni totellaan, niin minun ei tarvitse olla valvojien kanssa käymässä keskustelua turhien kommenttien poistamisesta tästä langasta. Kiitos, te ihanat, rakkaat ja sivistyneet ja ennen kaikkea aikuiset ihmiset! :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta