Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Johanna/SielujenRakastelua Espoo
Vieras0263:
En ole ennestään havainnut täällä tämän nimistä lankaa, joten päätinpä sen nimisen perustaa ja mainita hieman ennakkotietoja, ennen kuin täällä päästään varsinaisesti asiaan. Kun siis minusta jossakin vaiheessa kirjoitellaan rapsaa...
Minulla on selkeät säännöt ja kriteerit raporttien tekemiselle. Ilman minun ennakkotarkistustani ei mikään rapsa ole oikea rapsa, vaan sen voi luokitella feikkirapsaksi ja voin toimia asiaankuuluvalla tavalla, jos näin havaitsen. Samaten kaikilla muilla foorumeilla minusta mahdolliset kirjoitetut "rapsat", spekulaatiot, arvailut, selittelyt, mustamaalailut ja juoruilut ilman todellista kontaktia minuun kasvokkain ovat oletuksena feikkirapsoja.
Have fun! :-*
Vieras0076:
Toisin sanoen vain positiiviset rapsat hyväksytään muut on "fake news" 8)
Vieras0263:
Käsittääkseni kukaan ei ole sellaista maininnut, että raporttien pitäisi oletuksena automaattisesti olla positiivisia, joten voisimmeko koittaa olla tekemättä ylitulkintoja, jolle ei löydy perusteita. ;)
Ilman tällaista käytäntöäni kuka tahansa, joka ei minua ole edes tavannut ja kysynyt suostumustani rapsaamiseen, voisi halutessaan tulla mustamaalaamaan ja halventamaan minuun liittyvää mielikuvaa mille tahansa foorumille ja sanoa minua vaikka aasiksi, ja sitä pidettäisiin hyväksyttynä rapsana.
Gentleman:
No tuossa nyt häipyy vähän se rapsaamisen tarkoitus. Asiakaspalaute jonka avulla me asiakkaat voimme tehdä päätöksen sijoittaako vai ei ne roposet siihen palveluntarjoajaan joka kiinnostaa. Ei kaupatkaan sensuroi niitä asiakaspalautteita jos joku on jotain negatiivista kirjoittanut.
Se on joko tai. Joko saa rapsata tai sitten ei. Kyllä muutoma negatiivinen aina joukkoon mahtuu. Keskiarvo on se joka merkitsee.
Vieras0263:
Asiakaspalautteissakin on eroja, sillä jotkut ovat aitoja ja toiset feikkejä. Vai uskotaanko joka paikassa sinisilmäisesti vain ja ainoastaan kaikkien kirjoittajien vilpittömyyteen, viattomuuteen ja hyvyyteen eli että kenelläkään kirjoittajalla ei olisi likaiset jauhot koskaan pussissaan? Asiakaspalautteen aitous olisi hyvä varmentaa jotenkin, ettehän te turskat halua saada virheellistä kuvaa meistä ilotytöistä. Vai haluatteko? :) Ja aito rapsa ei myöskään välttämättä ole mitenkään positiivinen, mutta silti voi olla aidoksi todennettu. Minulla on palveluntarjoajana oikeus rapsaamisen suomisen lisäksi määrittää ja selvittää, mitkä minusta tehdyt kirjoitukset ovat oikeita rapsoja, joiden todenperäisyys on todennettu. As simple as that...
Pusuja kaikkien torstaihin! :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta