Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Johanna/SielujenRakastelua Espoo
Vieras0263:
--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman Tampere - Huhtikuu 23, 2020, 14:11:11 ---Eiköhän tässä ketjussa ole jo ihan riittävästi infoa ostopäätöksen tueksi. Ketjun voi lukita.
--- Lainaus päättyy ---
Päinvastoin, tätä lankaa ei tarvitse lukita, vaan sen voi säilyttää avoimena tietenkin uusille raporteille, kun se ensimmäinenkin tulee, jotta rapsojen pohjalta järkevien ostopäätösten tekemistä miettivien on helpompi ylipäätään tehdä se ostopäätös. Ja jos tämä nimenomainen lanka syystä tai toisesta kuitenkin lukittaisiin vasten tahtoani, niin siitä huolimatta tässä langassa on tullut nyt kaikki oleellinen ilmi ohjeistamiseen liittyen ja minuun liittyvät raportit voi kirjoittaa myös muilla minun hyväksymilläni otsikoinneilla tälle keskustelualueelle. Ne otsikoidut rapsat, joiden otsikointiin en ole antanut lupaa, voidaan myöskin poistattaa tältä foorumilta vedoten siihen, etteivät ne ole aitoja.
Edit: Ja nyt kiitos, jättäisimmekö me hyväkäytöksiset ja sivistyneet ihmiset tämän keskustelulangan nyt vihdoin ja viimein rauhaan siten, että jatkossa tähän lankaan tulevat kommentit on pyhitetty aidoille raporteille, ja jos tätä kaunista ja hienoeleistä pyyntöäni totellaan, niin minun ei tarvitse olla valvojien kanssa käymässä keskustelua turhien kommenttien poistamisesta tästä langasta. Kiitos, te ihanat, rakkaat ja sivistyneet ja ennen kaikkea aikuiset ihmiset! :-*
Vieras0076:
Tää ketjun aloittajahan ei pelkästään suolaa itseään kirjoittelullaan täällä vaan kusee kaikkien hupakoiden yhteisiin muroihin luomalla epäilyksen, että vastassa onkin naisen sijasta jotain muuta...
Vieras0263:
--- Lainaus käyttäjältä: Hubbis - Huhtikuu 23, 2020, 14:51:04 ---Tää ketjun aloittajahan ei pelkästään suolaa itseään kirjoittelullaan täällä vaan kusee kaikkien hupakoiden yhteisiin muroihin luomalla epäilyksen, että vastassa onkin naisen sijasta jotain muuta...
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän tapaamisen edellytyksenä ole kaikilla rehellisyys ja mahdollisimman todenperäinen kuvaus siitä mitä on vastassa, ja näiden kuvausten todenperäisyyden varmistamiseksi meillä palveluntarjoajilla todellakin on oikeus sellaiseen tietynlaisten käytäntöjen ja kriteerien kautta.
Ystävällisesti, pyydän valvojia lukitsemaan tämän keskustelun, jos tähän tulee vielä ylimääräisiä viestejä, sillä aiheesta ei tarvitse käydä enää enempää keskustelua täällä, vaan jätetään tämä lanka ohjeistukseksi tulevia raportteja varten sekä sitä varten, jos tulee valerapsoja, niin ollaan ainakin tilanteeseen varauduttu.
Ja raportit minusta voi kirjoittaa erilliseenkin lankaan, eihän siinä toki mitään. Mutta niillä ohjeistuksilla mennään tosiaan mitä minä palveluntarjoaja olen raportoinnista antanut ja sillä hyvä. :)
seba:
Tässä varmaan huomaat, miten mahdolliset asiakkaat reagoivat siihen, kun palvelun tarjoajana yrität itse päättää mitkä ovat oikeita arvosteluja ja mitkä eivät.
Itse ainakin luen kaikki rapsat ja puntaroin itse mihin päätän uskoa. Ja jos rapsoja kielletään laittamasta tai poistetaan valikoiden, sivutan koko palvelun tarjoajan.
Toimi kuten tahdot, mutta en usko sensurointiyritysten parantavan asemaasi, minkä varmaan huomaat näistä kommenteistakin.
Onnea ja menestystä!
Vieras0263:
Kiitos! :)
Tarkoituksenani ei ole edelleenkään miellyttää kaikkia. Eihän kukaan siihen pysty. En minä pysty enkä ehkä haluakaan sellaisia ihmisiä asiakkaiksi, jotka lähtökohtaisesti eivät ole minusta ja palveluistani kiinnostuneita ja jotka eivät osoita sellaista aitoa mielenkiintoa ilman palveluntarjoajien jatkuvampaa kyseenalaistamista asiassa tai toisessa. Ne, jotka ovat kiinnostuneita aitojen rapsojen lukemisesta minua koskien ja ostopäätöksen tekemisestä sen pohjalta, ovat tietenkin sellaisia asiakkaita, joita arvostan. En minä voi miellyttää kaikkia, eikä joku toinenkaan palveluntarjoaja voi ja sen asian kanssa on opeteltava elämään. En saa kaikkia maailman ihmisistä asiakkaikseni eikä se ole tarkoituskaan, ei kukaan siihen pysty. Jokaisella on ne omat kiinnostuksen kohteensa ja aidoista rapsoista kiinnostumattomat voivat valita jonkun toisen seksi- ja seuralaispalveluntarjoajan sen sijaan, että raportointikäytännöistäni huomauteltaisiin aiheettomasti, ja sitä varten voi käydä omaa keskustelua aiheesta erillisessä keskustelulangassa.
Lähetin nyt ylläpitäjille ja modeille viestiä siitä, että saavat lukita tämän langan, ja kun minusta myöhemmin kirjoitetaan ohjeistamallani tavalla rapsoja, niin ennakkotiedot siitä mitkä luokitellaan aidoiksi todennettuiksi rapsoiksi ja mitkä valerapsoiksi, on nyt ainakin esitetty.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta