Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mentoria aloittelijalle?  (Luettu 1654 kertaa)

Poissa ramona_tuhma

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
Mentoria aloittelijalle?
« : Syyskuu 06, 2025, 20:03:52 »
Aloitteleva hupakko kaipais neuvoja muutamissa käytännön asioissa. Pron kautta en ole saanut mentoria, oisko täällä joku kiltti? 🫶🏻🙏🏻

ModEdit: yksityisviestien pyytäminen kielletty.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2025, 20:13:28 kirjoittanut Heikki Koo »
Pervo ja tatuoitu bbw milf ja aloitteleva hupakko Nokialta. Keikat kalenterissa

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mentoria aloittelijalle?
« Vastaus #1 : Syyskuu 06, 2025, 22:17:45 »
Pro:n kautta pääsee verkostoitumaan isompaan yhteisöön täynnä kolleegoita. Suosittelen yrittämään uudelleen heidän kauttaan. Se jos on yksi ainoa mentori, ei välttämättä ole hyvä, koska tätä työtä tehdään tosi monella erinäköisellä otteella ja tyylillä. Ja tapoja toimia eri tilanteissa on yhtä monia kuin meitä hupsukoita. :)
Kemi 24.-25.9

Poissa ramona_tuhma

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 07, 2025, 10:46:24 »
Pro:n kautta pääsee verkostoitumaan isompaan yhteisöön täynnä kolleegoita. Suosittelen yrittämään uudelleen heidän kauttaan. Se jos on yksi ainoa mentori, ei välttämättä ole hyvä, koska tätä työtä tehdään tosi monella erinäköisellä otteella ja tyylillä. Ja tapoja toimia eri tilanteissa on yhtä monia kuin meitä hupsukoita. :)

En mää Prota oo silleen hylännyt, että varmasti käyn mm. avoimissa illoissa jahka saa homman eka käyntiin. Ehkä sieltä sitten myös saa vastauksia mieltä askarruttaviin kysynyksiin
Pervo ja tatuoitu bbw milf ja aloitteleva hupakko Nokialta. Keikat kalenterissa

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (14)
« Vastaus #3 : Syyskuu 07, 2025, 10:58:03 »
Mä varasin sillon Pron työntekijöltä ihan ajan ja puhuttiin puolitoista tuntia mua mieltä askarruttavista asioista ja kaikesta muusta tarpeellisesta 😇💙 Ni sain kyl itse hyvän startin tähän työhön ja sit samalla myös heti vertaistuen piiriin.
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla. Oma studio Turkkuses.
OFssä paljon kuumaa matskua😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩
Instassa perusarkea ja mallikuvia

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #4 : Syyskuu 07, 2025, 11:39:21 »
Mä varasin sillon Pron työntekijöltä ihan ajan ja puhuttiin puolitoista tuntia mua mieltä askarruttavista asioista ja kaikesta muusta tarpeellisesta 😇💙 Ni sain kyl itse hyvän startin tähän työhön ja sit samalla myös heti vertaistuen piiriin.

Juurikin näin. Voit varata oman ajan. En muista oliko toimistolle ajan varausta, kun täällä pohjoisissa ei prota ole lähellä, mutta ainakin etäajat toimii tosi hyvin. Ja varmasti jos on jotain akuutteja kysymyksiä, niin mielellään tähän hätään porukka täälläkin vastailee.
Kemi 24.-25.9

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #5 : Syyskuu 08, 2025, 13:20:04 »
Se jos on yksi ainoa mentori, ei välttämättä ole hyvä, koska tätä työtä tehdään tosi monella erinäköisellä otteella ja tyylillä. Ja tapoja toimia eri tilanteissa on yhtä monia kuin meitä hupsukoita. :)

Erittäin hyvä neuvo ja kommentti Livyalta 👌
Se on juuri noin, että tyylejä ja otteita on tässä lajissa paljon, kirjo on laaja. Mutta usein juuri myyjäpuolella mielikuva perustuu vain omiin ja omalta (kuitenkin lopulta rajalliselta) kollegaverkostolta opittuihin ja kuultuihin tapoihin, joista sitten luullaan, että ne ovat yleinen tai ainoa oikea tapa ja että kaikki muutkin tekevät niin. Tosi monet myyjät luulevat, että kaikki muut myyjät toimivat juuri niin kuin he ja heidän kaverinsa. Sen huomaa täällä saitillakin. Aktiivisesti ja monipuolisesti harrastavalla ostajalla on yleensä paljon parempi ja kattavampi kuva alan tavoista ja käytännöistä - erityisesti siitä, että niitä on monenlaisia. Aktiivinen pitkän linjan ostaja on tavannut moninkertaisen määrän erilaisia myyjiä parhaitenkaan verkostoituneisiin myyjiin verrattuna.

Joten juuri noin kuin Livya sanoi - hanki ihmeessä useampi mentori, jotka edustaisivat yhdessä laajaa näkökulmaa. Älä kopioi ketään, vaan jalosta mentorien avulla oma toimintatapasi. Sillä tavalla kuka tahansa yrittäjä menestyy - jos teet niin kuin muut, olet parhaimmillaankin vain yhtä hyvä kuin kilpailijasi.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 08, 2025, 13:22:46 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (14)
« Vastaus #6 : Syyskuu 08, 2025, 17:24:40 »
Itseasiassa tästä tuli mieleen että eräs herrasmies, joka tätä Saittiakin käyttää, toimi minulle infolähteenä siinä kohtaa, kun harkitsin puolivitsillä tälle alalle laajentamista. 🤓✌️ Hän on seurannut mua OFssä ihan alusta saakka ja käyttänyt paljon eri palveluntarjoajia. Ni hän kertoili mielenkiintoisia juttuja (siellä OF chatissa) tästä työstä ja hänen kokemuksistaan asiakkaana. Se sai mun uteliaisuuden heräämään et pitäiskö kokeilla itsekin (tarjota siis palveluita.) Ja siis ne vinkit oli hyviä, eikä todellakaan sellaisia pimp- tyylisiä et "joo ilman kortsua ja mahdollisimman halvalla". Ennen meidän keskusteluja mulla ei ollut mitään kosketuspintaa tai mitään tietoa seksityöstä, siis mä ihan tosissaan luulin silloin että seksin osto on laitonta. 😅 

Mutta tottakai myös kollegoiden vertaistuki ja vinkit ovat alkuvaiheessa tärkeitä 🙏

Se jos on yksi ainoa mentori, ei välttämättä ole hyvä, koska tätä työtä tehdään tosi monella erinäköisellä otteella ja tyylillä. Ja tapoja toimia eri tilanteissa on yhtä monia kuin meitä hupsukoita. :)

Erittäin hyvä neuvo ja kommentti Livyalta 👌
Se on juuri noin, että tyylejä ja otteita on tässä lajissa paljon, kirjo on laaja. Mutta usein juuri myyjäpuolella mielikuva perustuu vain omiin ja omalta (kuitenkin lopulta rajalliselta) kollegaverkostolta opittuihin ja kuultuihin tapoihin, joista sitten luullaan, että ne ovat yleinen tai ainoa oikea tapa ja että kaikki muutkin tekevät niin. Tosi monet myyjät luulevat, että kaikki muut myyjät toimivat juuri niin kuin he ja heidän kaverinsa. Sen huomaa täällä saitillakin. Aktiivisesti ja monipuolisesti harrastavalla ostajalla on yleensä paljon parempi ja kattavampi kuva alan tavoista ja käytännöistä - erityisesti siitä, että niitä on monenlaisia. Aktiivinen pitkän linjan ostaja on tavannut moninkertaisen määrän erilaisia myyjiä parhaitenkaan verkostoituneisiin myyjiin verrattuna.

Joten juuri noin kuin Livya sanoi - hanki ihmeessä useampi mentori, jotka edustaisivat yhdessä laajaa näkökulmaa. Älä kopioi ketään, vaan jalosta mentorien avulla oma toimintatapasi. Sillä tavalla kuka tahansa yrittäjä menestyy - jos teet niin kuin muut, olet parhaimmillaankin vain yhtä hyvä kuin kilpailijasi.
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla. Oma studio Turkkuses.
OFssä paljon kuumaa matskua😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩
Instassa perusarkea ja mallikuvia