Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: HS: Anna Kontula kertoo tekemästään seksityöstä  (Luettu 13348 kertaa)

Poissa Pilluminati

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: HS: Anna Kontula kertoo tekemästään seksityöstä
« Vastaus #80 : eilen kello 21:29:53 »
Seksityön tutkimus ei tavoita Suomessa vallitsevaa todellisuutta. Kaikista lehdistössä lukemistani kuvauksista en tunnista itseäni, vaikka minulla on yli 40 vuoden kokemus seksin ostamisesta. Sekä seksin ostajien että seksityön tekijöiden kirjo on paljon laajempi ja mielenkiintoisempi kuin julkisuudessa esitetään. Eräs väittämä jota voisi tutkia on että miehen vierailut seksityöntekijöiden luona itseasiassa vahvistavat avioliittoja. Monet miehet kaipaavat vaihtelevampaa seksiä kuin avioseksi usein on. Vierailu ammattilaisen luona on turvallisempi vaihtoehto kuin tinder treffailu. Ammattilaiset vaativat turvallista seksiä ja toisaalta ovat paljon perus-Tinder partnereita osaavampia. Kaikki tuntemani seksin ostajat välttelevät seksityöntekijöitä, jotka vaikuttavat paritetuilta. Muistaakseni vain kerran olen epäillyt paritusta, kaikki muut ovat olleet selkeästi itsenäisiä naisia.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:32:15 kirjoittanut Pilluminati »

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: HS: Anna Kontula kertoo tekemästään seksityöstä
« Vastaus #81 : eilen kello 21:52:35 »
Eräs väittämä jota voisi tutkia on että miehen vierailut seksityöntekijöiden luona itseasiassa vahvistavat avioliittoja.

Mua taas kiinnostaisi tutkimus (jos tuota nyt edes voi tutkia) että kuinka usein hupakkoreissut tekohengittää sysipaskoja liittoja ja pitkittää kärsimystä muutoinkin kuin seksin osalta huonoissa ihmissuhteissa joista ei uskalleta lähteä. Ihan vaan joitakin avioelämän kuvailuja kuultuani. Mutta mene ja tiedä.
Sensuelleja hetkiä Seinäjoella 29.9.-1.10.