Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: HELSINKI- nuori vaalea kiltti kaunotar Amélie  (Luettu 12177 kertaa)

Poissa anaalipeppu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
HELSINKI- nuori vaalea kiltti kaunotar Amélie
« : Syyskuu 05, 2025, 15:06:06 »
Onkos kukaan päässyt vielä tapaamaan tätä hupsuliinia? On aika mehevät kuvat  :drinking:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa Gynther

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: HELSINKI- nuori vaalea kiltti kaunotar Amélie
« Vastaus #1 : Syyskuu 05, 2025, 17:35:29 »
En oo tavannut, enkä lähtis, siis minä, noiden kuvien tyttöä kämpästä hakemaan. Useamman sadan PT:n kokemuksella saatan todeta, että vahvasti feikkikuvilta vaikuttaa. Ainakin mulle - valitettavasti.

Oven takana voi toki olla nuori, vaalea ym. tapaus mutt tuskin kuvien hän.

Poissa Pyllyhullu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 06, 2025, 00:02:46 »
Onkos kukaan päässyt vielä tapaamaan tätä hupsuliinia? On aika mehevät kuvat  :drinking:

Vastaa ekaa viestiin, muttei enää sen jälkeen mihinkään. Näin käynyt useammalle kaverille...

Poissa Jooopi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Syyskuu 10, 2025, 14:45:49 »
En oo tavannut, enkä lähtis, siis minä, noiden kuvien tyttöä kämpästä hakemaan. Useamman sadan PT:n kokemuksella saatan todeta, että vahvasti feikkikuvilta vaikuttaa. Ainakin mulle - valitettavasti.

Kannattaa siis hankkia vielä vähän lisää kokemusta😊 tavattu on ja kuvien nainen oli vastassa. 10+ kokemus😍

Poissa BrockLanders

• Full Member
« Vastaus #4 : Syyskuu 11, 2025, 16:54:52 »
Luultavasti on aito tapaus, mutta noilla kuvilla ja esittelytekstillä (todella vetävä) saa varmasti niin paljon yhteydenottoja, että menee melkein yhtä vaikeaksi lottoamiseksi kuin kauniiden siviilinaisten kanssa.

Yritin itsekin sopia tapamisen hänen kanssaan, mutta en saanut vastausta ja olin jo kirjoittamassa toista viestiä vähän toisella otteella, mutta sitten ryhdistäydyin. En ihan hirveästi viitsi kaupata itseäni palveluntarjoajalle. Kuten todettu, sitä "herkkua" saa kauniiden naisten kanssa kokea yli tarpeen deittiapeissa ja yöelämässä.

Mutta Amélie on varmaan ihan mukava mimmi, jos vain tapaamaan häntä pääsee.

Poissa perrari488

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Syyskuu 12, 2025, 10:42:43 »
Ei oo tullu vastausta vielä. Oliko normaali hintainen?

Poissa anaalipeppu

• Full Member
« Vastaus #6 : Syyskuu 13, 2025, 13:41:32 »

Kannattaa siis hankkia vielä vähän lisää kokemusta😊 tavattu on ja kuvien nainen oli vastassa. 10+ kokemus😍

Kerro salaisuutesi? Miten onnistuit oikein?  :'(
Itse koitin kymmenillä eri sähköpostista ottaa yhteyttä, mutta aina hiljeni ekan esittelyviestinsä jälkeen  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa anaalipeppu

• Full Member
« Vastaus #7 : Syyskuu 13, 2025, 13:45:57 »
Ei oo tullu vastausta vielä. Oliko normaali hintainen?

Ihan normi hinnoittelut.

30 min – 130 €
45 min – 190 €
60 min – 250 €
90 min – 370 €
120 min – 500 €

Peppuseksiä ja roiskaavaa seksiä ei tarjolla. Kaikki maksu käteisellä.
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa Gynther

• Full Member
« Vastaus #8 : Syyskuu 15, 2025, 13:12:40 »
No, valitettavasti monien havaintokyky on kiiman ja sinisten nappien sekoittamana mitä sattuu. Ja tää seikka laittaa luulemaan asioita mitä haluaisi eikä haluta erottaa feikkiä kuvan tapauksesta. Ja jälkeenpäin vituttaisi, jos sillekään tunteelle uskaltaisi antaa sijaa.

Poissa jokutunnus

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Joulukuu 19, 2025, 15:02:05 »
Viestiin kyllä vastasi, mutta onko kukaan onnistunut vielä oikeasti tapaamaan?

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #10 : Joulukuu 19, 2025, 15:31:38 »
Itse koitin kymmenillä eri sähköpostista ottaa yhteyttä, mutta aina hiljeni ekan esittelyviestinsä jälkeen  :-[

On se hyvä että tällekin epäillylle vihdoin saadaan julkinen tunnustus että tätä tehdään. Tuskin olet ainoa.
💎 Espoossa 26.12 - 3.1.💎

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Joulukuu 19, 2025, 18:02:25 »
Viestiin kyllä vastasi, mutta onko kukaan onnistunut vielä oikeasti tapaamaan?
Olen tavannut. Aidot kuvat ja hyvä kokemus oli.

Poissa Aulis

• Full Member
« Vastaus #12 : Joulukuu 20, 2025, 07:50:04 »

Kerro salaisuutesi? Miten onnistuit oikein?  :'(

:laught: oikeesti. Olisiko vika juuri tuossa.
Jos väkisin yrität saada aikaa erilaisista sähköposteista, sinä muutut vaaralliseksi henkilöksi palveluntarjoajalle. Ei sellaisille anneta aikaa.

Ihanat naiset.

Poissa Jaatinen

• Full Member
« Vastaus #13 : eilen kello 12:17:06 »
Lupa raportin kirjoittamiseen kysytty ja saatu.

Lyhyt versio: Ilmoituksen kuvien mukainen kaunis ja kevytrunkoinen & sopusuhtainen nuori nainen. Tyydyttävää seksiä mutta tunnetasolla jäi vähän laimeaksi. Mukava vierailu kuitenkin kaikkiaan. Suosittelen.

Jos kiinnostaa detaljiikka, lue eteenpäin.

Kävin tapaamassa Amélieta puolituntisen verran tänään.
Tapaamisen sopiminen sujui sähköpostitse suhteellisen sujuvasti. Sovitusta ajasta pidettiin kiinni. Puhelinnumeroita ei vaihdettu missään vaiheessa.
Hän tuli hakemaan minut ovelta siististi business casual pukeutuneena. Vai oliko se paita sittenkin vatsan paljastava. En näemmä tarpeeksi siihen yksityiskohtaan kiinnittänyt huomiota sillä oven avaava näky oli kokonaisuudessaan silmämunia hyväilevä.
Hyvin hyvin hoikka olemus olematta kuitenkaan liian paljon niin. Kapea lantio & pieni pylly mistä tykkään. Vartalon muodoista jo pystyi varovasti arvioimaan että kantasuomalaisesta naisesta ei ole kyse.
Kapeilla kasvoillaan on ripaus eksotiikkaa joka varmisti asian. Suomenkieli kuitenkin sujui kieliopillisesti ehkä jopa paremmin kuin itseltä. Kirjakieltä suorastaan.

Siihen tietyllä tavalla liittyykin negatiivisella tavalla neutraalius. Tietynlaisen kiihkon ja innon miten sen nyt sanoisin. Pidättyväisyys ehkä? Virastonaismaisuus? Nuorella iällä ja kokemuksen puutteella on varmasti oma osansa tässä.
Kämppä oli pieni mutta oikein siisti, viihtyisäkin.
Suihkun jälkeen lattialla olleen ison paksun patjan reunalla Amélie piti yllä ihan mukavaa keskustelua yleisistä asioista ja vähän tähän businekseenkin liittyvistä. Hänen ikäisekseen oikein hyvin ja luonnollisesti. Niin, ikä. On lähes oikein mutta ilmoittamansa 23v mikä ilmoitukseen on jäänyt päivittämättä, se on helppo uskoa todeksi. Nuori nainen hän on.
Ilmoituksen kuvat pitää 100% paikkansa.

Tissit on hyvin sopusuhtaiset käteen sopivat, kiinteät beet sanoisin, luojan luomat joka tapauksessa. Kauniit, kuten nännitkin. Miten nänni voi olla kaunis, muistan ihmetelleeni :) ja totesin itselleni että tältä ne näytti kuvissakin. Ihanat.
Pienten housujen alta paljastui yksi kauneimmista, käyttäisin ehkä jopa ilmaisua söpöimmistä ruusunkukkasista mitä omalle kohdalle on osunut. Kun sitä Amélien polvillaan selkä ihanasti notkolla ollessa katselin, piti pari kertaa ihan pysähtyä ihmettelemään kuinka luoja joskus suokaan antejaan.
Itse akti sujui melko, no, neutraalisti: lähäri, ratsastus ja doggyssa herkuttelua, low doggyssa https://sexpositions.club/positions/316.html maaliin.
Jäin kaipaamaan: aktiivisempaa otetta ja tunnetta hänen puoleltaan. Tuntui että kaikki asennot onnistuu, notkeuttakin vaativat. Mutta kaikki mentiin täysin minun määräämässäni tahdissa. Eikä siinä mitään mutta hieman oli itsellä sellainen pidättyväinen olo kun etukäteen sovittiin melko tarkasti mitä sopii tehdä ja siitä tuli sellainen olo että en uskalla tehdä mitään erikoisempia liikkeitä mitä siinä hetkessä olisi ehkä halunnut tehdä. Ehkä siksikin tietynlainen kiihko aktista puuttui.
Suutelusta (miinus kielarit) oltiin sovittu mutta tapaamisella tuli sellainen olo että se ei kuitenkaan ollut vaihtoehto. En yrittänyt. Vika varmaan minussa, mielestäni hygienia oli kunnossa.

Hyvät turskaveljet, kohdelkaa tätä vielä hentoa kukkasta ja naisenalkua hyvin ja kunnioittavasti. Sitä hän haluaa. Viestinnästä lähtien. Minulla ei ollut mitään ongelmaa viestinnässä toisin kuin jollain muulla täällä. Siitäkin vähän Amélien kanssa juteltiin miten kirjallisessa viestinnässä voi helposti tulla väärinymmärretyksi. Ehdotin kuitenkin että olisi kohteliasta joka tapauksessa vastata jotain vaikka se olisikin kieltäytyminen tapaamisesta. Huonokin vastaus on parempi kuin ei vastausta ollenkaan. Toivottavasti hän toteuttaa sitä jatkossa. On nimittäin itselläkin pari kertaa käynyt niin että on saanut odotella odottelemasta päästyä ja joutunut ajelemaan turhaan jne. kun PT oli tulkinnut viestejäni väärin, siten että sai minusta hyypiön mielikuvan tai vääriä viboja joka tapauksessa. Noissa tilanteissa paras olisi ollut tietää mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ettei PT aiokaan tavata minua.

Haluaisin tavata Amélien kyllä uudestaankin, jos vielä kelpaan. Josko toisella kertaa olisi vähän luontevampaa?

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #14 : eilen kello 14:25:53 »
Vanhat äijät panee just myöhäisteini-iän ylittäneitä ja sit ihmetellään, kun ei löydy yhteyttä?
Siihen muuten voi olla jopa syynsä.

Mä luokittelen 20-vuotiaan vielä teiniksi eli ei hermostuta nyt siitä.

Poissa Gent50

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : eilen kello 15:44:09 »
Vanhat äijät panee just myöhäisteini-iän ylittäneitä ja sit ihmetellään, kun ei löydy yhteyttä?

Naulan kantaan. Ja heillä on oikeus valikoida. Itse olen hakenut mimmejä, joiden kanssa ikäerosta huolimatta sujuu hyvin. Koitan mahdollisuuksien mukaan hakea tuntuman siitä, ollaanko tekemisissä väkipakolla vai ei. Ja panostan viestintään, niin ei tule myöskään hankalia hetkiä kun pitää keskittyä petipuuhiin.

Jos vaikka kerran neito pystyy teeskentelemään, niin toisia treffejä tuskin tulee tai kehuja ”kuinka mukavaa oli”.

On muuten hienoa, kuinka jotkut osaa kehua puuhien aikana. Nämä tapaamiset on samalla terapiaa. Ja aika lailla koulutetun psykoterapeutin hinnoissakin 😂

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #16 : eilen kello 16:26:48 »

Niin no.. emmä nyt tiedä tarviiko kakskymppisten likkojenkaan kanssa välttämättä sen kummempaa muuta syvempää yhteyttä kuin sukupuoliyhteyden, jota heiltä olen hakemassa. Mut mä oonki tämmönen vartalonpalvojasetä.
Livekonsertit 2025: 31  (2024:20)

Poissa Jaatinen

• Full Member
« Vastaus #17 : eilen kello 20:34:54 »
Jännä. Kyllä mulle se tunne siinä tilanteessa merkitsee. Oli sitten PT nuorempi tai vanhempi. Enemmän lopulta kuin se ikä. Sellaisia joiden kanssanse löytyy, tapaa mielellään useamminkin.

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #18 : eilen kello 21:23:30 »

Niin no.. emmä nyt tiedä tarviiko kakskymppisten likkojenkaan kanssa välttämättä sen kummempaa muuta syvempää yhteyttä kuin sukupuoliyhteyden, jota heiltä olen hakemassa. Mut mä oonki tämmönen vartalonpalvojasetä.

Juu, ei mullakaan ole moisille yhteyksille tarvetta.

Lähinnä, kun joku tuossa valitteli yhteyden puuttumista höylätessään friidua, joka voisi olla parhaimman ystävän myöhäisteinitytär.

Ei mitenkään arvostellen, mut useasti ulkopuolelta voi tulla havaintoja, jotka auttaa näkemään oman tilanteen paremmin.