Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: HELSINKI- nuori vaalea kiltti kaunotar Amélie  (Luettu 7261 kertaa)

Poissa anaalipeppu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
HELSINKI- nuori vaalea kiltti kaunotar Amélie
« : Syyskuu 05, 2025, 15:06:06 »
Onkos kukaan päässyt vielä tapaamaan tätä hupsuliinia? On aika mehevät kuvat  :drinking:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa Gynther

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: HELSINKI- nuori vaalea kiltti kaunotar Amélie
« Vastaus #1 : Syyskuu 05, 2025, 17:35:29 »
En oo tavannut, enkä lähtis, siis minä, noiden kuvien tyttöä kämpästä hakemaan. Useamman sadan PT:n kokemuksella saatan todeta, että vahvasti feikkikuvilta vaikuttaa. Ainakin mulle - valitettavasti.

Oven takana voi toki olla nuori, vaalea ym. tapaus mutt tuskin kuvien hän.

Poissa Pyllyhullu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 06, 2025, 00:02:46 »
Onkos kukaan päässyt vielä tapaamaan tätä hupsuliinia? On aika mehevät kuvat  :drinking:

Vastaa ekaa viestiin, muttei enää sen jälkeen mihinkään. Näin käynyt useammalle kaverille...

Poissa Jooopi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Syyskuu 10, 2025, 14:45:49 »
En oo tavannut, enkä lähtis, siis minä, noiden kuvien tyttöä kämpästä hakemaan. Useamman sadan PT:n kokemuksella saatan todeta, että vahvasti feikkikuvilta vaikuttaa. Ainakin mulle - valitettavasti.

Kannattaa siis hankkia vielä vähän lisää kokemusta😊 tavattu on ja kuvien nainen oli vastassa. 10+ kokemus😍

Poissa BrockLanders

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Syyskuu 11, 2025, 16:54:52 »
Luultavasti on aito tapaus, mutta noilla kuvilla ja esittelytekstillä (todella vetävä) saa varmasti niin paljon yhteydenottoja, että menee melkein yhtä vaikeaksi lottoamiseksi kuin kauniiden siviilinaisten kanssa.

Yritin itsekin sopia tapamisen hänen kanssaan, mutta en saanut vastausta ja olin jo kirjoittamassa toista viestiä vähän toisella otteella, mutta sitten ryhdistäydyin. En ihan hirveästi viitsi kaupata itseäni palveluntarjoajalle. Kuten todettu, sitä "herkkua" saa kauniiden naisten kanssa kokea yli tarpeen deittiapeissa ja yöelämässä.

Mutta Amélie on varmaan ihan mukava mimmi, jos vain tapaamaan häntä pääsee.

Poissa perrari488

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Syyskuu 12, 2025, 10:42:43 »
Ei oo tullu vastausta vielä. Oliko normaali hintainen?

Poissa anaalipeppu

• Full Member
« Vastaus #6 : Syyskuu 13, 2025, 13:41:32 »

Kannattaa siis hankkia vielä vähän lisää kokemusta😊 tavattu on ja kuvien nainen oli vastassa. 10+ kokemus😍

Kerro salaisuutesi? Miten onnistuit oikein?  :'(
Itse koitin kymmenillä eri sähköpostista ottaa yhteyttä, mutta aina hiljeni ekan esittelyviestinsä jälkeen  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa anaalipeppu

• Full Member
« Vastaus #7 : Syyskuu 13, 2025, 13:45:57 »
Ei oo tullu vastausta vielä. Oliko normaali hintainen?

Ihan normi hinnoittelut.

30 min – 130 €
45 min – 190 €
60 min – 250 €
90 min – 370 €
120 min – 500 €

Peppuseksiä ja roiskaavaa seksiä ei tarjolla. Kaikki maksu käteisellä.
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa Gynther

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #8 : Syyskuu 15, 2025, 13:12:40 »
No, valitettavasti monien havaintokyky on kiiman ja sinisten nappien sekoittamana mitä sattuu. Ja tää seikka laittaa luulemaan asioita mitä haluaisi eikä haluta erottaa feikkiä kuvan tapauksesta. Ja jälkeenpäin vituttaisi, jos sillekään tunteelle uskaltaisi antaa sijaa.