Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huonoin asento  (Luettu 6565 kertaa)

Paikalla lantti

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huonoin asento
« Vastaus #40 : Syyskuu 03, 2025, 11:50:37 »
Ihan mielenkiinnosta kysyn naismielipidettä, mitenkäs 69 mies päällä?

Tästä harvemmin on keskusteltukaan. Parin naisen kanssa olen näinkin päin ollut ja tykätty kyllä.

Mikä tälle nimeksi? Lähetyssaarnaaja-69?

Miten olisi reverse 69?
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Syyskuu 03, 2025, 20:44:53 »
Itsehän oon viipyilevän ja kiusoittelevan 69:n ystävä sellaisena väliohjelmana jossa ei pyritä tulemaan. Joku siinä on kivan härskiä, pillu levällään ja persereikä naamalla. Kalu uppoaa monesti myös nieluun paremmasta kulmasta. Se on kivaa myös kyljellään, reisi tyynynä. Mies päällä 69:ssä ei toimi ihan yhtä hyvin tukehtumisvaaran takia, vaikka tykkäänkin muuten tulla liiskatuksi.

Viipyilevä kuusysi on ihan parasta :inlove: Erään takavuosien vakkarin kaa oltiin joskus puoli tuntia 69:ssä, ilman paineita tulemisesta. Mimmi meinas oharoida seuraavan, kun ei ollut kummallakaan kiire minnekään ;D No, on tossa asennossa myös lopetus hoidettu useampaan kertaan… usein parempaa kuin paneminen.

Huonoin asento on daami päällä jos hänellä sattuu olemaan ylikiloja ja jaksamisvajetta ratsastuksessa. Tuntuu helposti, että pallit liiskautuu. Tekee usein kipeää ja tulee lerppa.

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #42 : Syyskuu 03, 2025, 20:53:32 »
Joo ei liian kauan sillä niskakin väsyy kurottelee pimppaan.
Paksu tyyny niskan tueksi niin ei väsy
Levillä 6.-9.9. 🍃🍂🍁

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #43 : Syyskuu 03, 2025, 20:58:26 »
^ Tyyny on hyvä tuossa hommassa

Paikalla Juhatami85

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : Syyskuu 05, 2025, 15:17:34 »
Itsehän oon viipyilevän ja kiusoittelevan 69:n ystävä sellaisena väliohjelmana jossa ei pyritä tulemaan. Joku siinä on kivan härskiä, pillu levällään ja persereikä naamalla. Kalu uppoaa monesti myös nieluun paremmasta kulmasta. Se on kivaa myös kyljellään, reisi tyynynä. Mies päällä 69:ssä ei toimi ihan yhtä hyvin tukehtumisvaaran takia, vaikka tykkäänkin muuten tulla liiskatuksi.

Suihkupano kasvotusten minä flamingona seisten on itelle ärsyttävin asento 🦩 Vesi on lisäksi kehno liukkari.

Siis just tää, että nainen on siinä naaman edessä levällään ja persreikä naamalla niin best  :inlove:

Poissa ftw72

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #45 : Syyskuu 05, 2025, 16:12:50 »
nyt puhutaan asiaa.ja pitäähän sitä peppureikää vähän lipastakkin puolin ja toisin onneksi tämmössiäkin naisia on.

Poissa saukki

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : Syyskuu 05, 2025, 16:54:27 »
69 on huonoin, tässä on jo asennon hankaluudesta puhuttu, mutta myös siksi että miksi pitäisi olla niin tehokasta että molemmat puuhaa kovasti..

parempi on jos toinen tekee ensin ja toisella on aikaa keskittyä vastaanottamiseen ja sitten toisinpäin..

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #47 : Syyskuu 05, 2025, 21:37:48 »
Toivottavasti en nyt saa hirveän montaa porttikieltoa, kun tunnustan 69:n olevan yksi suosikkini. Minulle siinä on juuri sopivasti kiihoketta, niin ei ajatukset eksy muualle, kuten joskus pelkässä nuolemisessa/suihinotossa voi minulle käydä. Suihinotosta 69:ssä minulla ei ole kokemusta, mutta nuoleminen on onnistunut ihan hyvin ollessani niin alla kuin päälläkin. Ilmeisesti suihinoton kanssa on sitten vaikeampaa oli kummin päin vain. Joka tapauksessa hieman yllätyin, kun luin 69:n mainitun useasti tässä ketjussa. Toisaalta olen huomannut, että melkein kaikki ominaisuuteni (ja nyt myös mieltymykseni) ovat sellaisia, että hyvin harva nainen kertoo pitävänsä niistä.

Huono asento minulle on sitten ainakin takaapäin, jos nainen on selvästi minua pidempi, se ei vain oikein toimi silloin. Myös reverse cowgirl on aika huono, tosin tästä en ole ihan varma, että johtuiko se ratsastajan ammattitaidottomuudesta vai itse asennosta, mutta vähät kokemukseni ovat huonoja. Lusikka on myös vähän sellaista nylkyttämistä eli huono panoasento, mutta muuten on toki kiva olla lusikassa. Muutkin sellaiset asennot, jotka rajoittavat liikerataa ovat minulle huonoja. Ja jos kasvoille laukeaminen lasketaan omaksi asennoksi, niin se on myös huonojen asentojen listalla. Siinä (ja muissa vastaavissa) se nautinto menee minulla ohi, kun pitää keskittyä muihin asioihin kuten siemensyöksyn kohdistamiseen ja/tai asennon vaihtamiseen.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Hupi

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #48 : Syyskuu 05, 2025, 21:53:24 »
Kyltymättömänä pillunlipittäjänä ja peppu miehenä tykkään tuosta 69 paljon.
 :inlove:

Siinä näkee pillun ja pepun mahtavasti samalla kun työskentelee ja pystyy keskittyyn mieli puuhaan eli pillun nuolentaan, plussaa on myös jos toinen pystyy pikkusen samalla suullaan hyväileen kullia mutta ei välttämättömyys.

Mutta myönnän että hankala asento kuitenkaan tulla, ja varmasti voi olla hankalaa myös keskittyä kunnolla molempiin päihin.
 :stiletto:

Kuitenkin kiva esileikki.

Ainoo miinus jos peppua ei ole pesty kunnolla tai alkaa tahattomasti pierettään, vaikka päästäiskin hiljasen hiihtäjän niin...😇
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2025, 21:55:56 kirjoittanut Hupi »
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.
Toisinaan sattuu päähän ja paljon.

Poissa Hupi

• Full Member
« Vastaus #49 : Syyskuu 05, 2025, 22:21:08 »
Huonoin asento sitten taas takaapäin, koska vaikka siinä on optisesti kaikki kohdillaan. :inlove:

Niin toteutus taas tuntuu monesti hankalalta näin hieman isomman aisan omaavana, lähes joka kerta kun pääsee sopivaan rytmiin daami uikuttaa "ai jai ai, ei noin kovaa! Ei noin syvälle!"
 :behind:

No miten sitten?
 :whipping:
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.
Toisinaan sattuu päähän ja paljon.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #50 : eilen kello 09:52:05 »
Takaapäin on minusta tekniikka- ja välineurheilua. Nainen on hyvä pyytää sängyn kulmalle ja oikealle etäisyydelle. Muutoin se ei itselle toimi. Tämä on myös asento, jossa eri naiset tuntuvat hyvin erilaisilta, joskus toimii, joskus ei.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #51 : eilen kello 22:56:42 »
Ehtoottomasti alla, kaikki versiot siitä. Vain harva partneri on saanut sen miellyttäväksi minulle. Osittain johtunee siitä että penetraatiossa haluan olla aktiivisempi osapuoli ja altavastaajana se käy ennen pitkää pakaroille. Kovin vauhdikas aktiivinen päältä jyystäjä on lähinnä pelottanut ja se ei (mulla) auta erektion voimakkuuteen.

Semi-alla, eli selällään sängyn päätyyn nojaillen, typy jalkojen välissä reversenä peppua keinuttaen on lähin ja samalla aikasti paras passiivisista asennoista.
Päivän moka vielä tekemättä?