Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huonoin asento  (Luettu 3039 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huonoin asento
« Vastaus #20 : Syyskuu 01, 2025, 11:37:01 »

... Muutaku vetää jalat lukkoo nuolijan kaulan ympärille ja hakata sen päätä mun pilluun, jos hyvin käy.

Eli ei.

Kokemushan se olisi tämäkin 😁

Nyt pitää kyl ruveta harrastamaan painia et saan tähän oikeen otteen. Mulla on muutenkin kyl selkee kink overpowerata miehet, et nyt pitää vaan lähtee hiomaa taitoja.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : Syyskuu 01, 2025, 12:51:57 »
69 toimii heterokuvioiden ulkopuolella.  Ainakin minä ja trans-tyty, dikillisiä kun ollaan kumpikin, diggaillaan kuusysiä.
Varmaan useille lesboillekin ihan hyvä, monet naisethan pitää siitä että klitorista jyystetään juuri ylhäältä päin - ja siltä oman tutun runkkukäden puolelta eritoten :)
DAN BULL - I REALLY LIKE DICKS
https://www.youtube.com/watch?v=_-BjC1GHwPY

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #22 : Syyskuu 01, 2025, 12:55:25 »
^ Ja jos pituuserot ei ole kovin merkittävät. Ehkä se on meidän lyhyiden mimmien ongelma ettei oikein pidetä siitä asennosta...

Ja noh. Olen mä muutenkin sitä mieltä, että pillunnuoleminen pillunnuolemisena ja munan lutkuttaminen munan lutkuttamisena. Vähän niinkuin suklaa suklaana 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #23 : Syyskuu 01, 2025, 13:01:46 »
Kun otetaan suihin, niin silloin nautiskelen siitä ja pillua nuollessa voi sitten pitää taukoa siitä mun mulkun ahmimisesta.

Ja noh. Olen mä muutenkin sitä mieltä, että pillunnuoleminen pillunnuolemisena ja munan lutkuttaminen munan lutkuttamisena. Vähän niinkuin suklaa suklaana 😁
Ai että me pelattais varmaan hyvin yhteen  :kiss:

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Syyskuu 01, 2025, 13:13:44 »
Nyt on buukattu painikurssi 💪
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa antero pee

• Sr. Member
« Vastaus #25 : Syyskuu 01, 2025, 14:48:07 »
^ Ja jos pituuserot ei ole kovin merkittävät. Ehkä se on meidän lyhyiden mimmien ongelma ettei oikein pidetä siitä asennosta...

Itse asiassa just tää unohtu lisätä! Eli pituusero vaikuttaa asiaan myös omassa tarinassa. Ehkä pitkällä munalla voisi vähän kompensoida, mutta en nyt menisi kehumaan (mun tärkeät sentit on paksuudessa). Eikä munaa nyt muutenkaan sovi "alaspäin" paljon taivutella.

Tissien väliin olen joskus tuosta asennosta löpsäyttänyt oman dikkini, siihen se asettuu ihan kivasti. Ja samalla olen jatkanut tytyn tikkarin parissa... sieltä ei kai koskaan tässä asennossa ole karkkijauhetta purskahtanut, mutta mukavaa menoa kuitenkin.
DAN BULL - I REALLY LIKE DICKS
https://www.youtube.com/watch?v=_-BjC1GHwPY

Poissa CuoreSportivo

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #26 : Syyskuu 01, 2025, 15:07:25 »
Nyt on paha, sillä mielestäni kaikki panemiseen liittyvät asennot ovat tosi hyviä.

Mutta jos nyt ihan kriittinen pitää olla, niin sitten sanoisin, että nainen pöydän päällä. Ai miksikö? No kerran eräs kokeneempi PT halusi ehdottomasti, että panisin häntä pöydän päällä, ja minähän suostuin ja panin menemään oikein kunnolla. Vähän liiankin kunnolla, sillä pöytä petti, ja täti rojahti lattialle.

Siinä sitten vähän aikaa uikutettiin, mutta hetken päästä homma jatkui maaliin asti doggyssä  :behind:

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
« Vastaus #27 : Syyskuu 01, 2025, 16:38:09 »
Takaapäin ehdottomasti. Tykkään ihan älyttömästi asennosta muuten, mutta mulla on nilkoissa roikkuvat pallit ja tekee saakelin kipeää tökkiä takaapäin kun kassit heiluvat viereisessä postiosoitteessa asti. Aivan sairaan ärsyttävää kun asento on mahtava mutta aiheuttaa enemmän kipua kuin kivaa🥲
Kannattaisko kokeilla sellaista että penisrenkaalla kassit ja kalu samaan nippuun?
Itse aloittelen elämää noiden renkaiden kanssa ja kun kerran muuten tykkäät asennosta niin kokeilun arvoinen? Itsekseni sovitin mainitsemaani rengastusta ja hmmm 🤔
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #28 : Syyskuu 01, 2025, 16:57:02 »
Kassithan voi sitoo vaikka miten ja mihin kiinni.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #29 : Syyskuu 01, 2025, 17:59:01 »
Niistä mitä nyt ylipäätään tulee tehtyä, takaapäin on turhin. Uuden kanssa usein vaikea löytää yhteisymmärrystä missä se tuntuisi yhtään miltään ja jalkalihasten käyttö heikentää stondista. Nämä on tappava yhdistelmä.

69ssä on mun mielestä ihan sopiva että päällä oleva välillä nousee vaan istumaan naamalle ja välillä imiessä on vaan katseltavana jne. Mutta ei siihen kannata mitää tulemispaineita kytkeä, vaikka kiva asento onkin.

Poissa Idiootti

• Hero Member
« Vastaus #30 : Syyskuu 01, 2025, 18:15:30 »
69 on se huonoin, koska aina joutuu miettimään, että missä vitussa se klitoris on.  :laught:

Poissa sannahunaja

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #31 : Syyskuu 01, 2025, 19:15:39 »
Hetken asiaa tuumailtuani tulin lopputulokseen, että mua ei riso sinällään mikään yksittäinen asento. Parhaimmillaan 69:kin on tosi kiihottavaa, kun saadaan yhtäaikaisesti tuottaa toisillemme nautintoa. Ja onhan se nyt kuumaa, jos mies tykkää saada pillun naamalleen :-* Mikä tietty saa mut ahmimaan hänen kaluaan :D

Toki 69 voi olla myös epämukava ja selkää/kroppaa kuormittava, mutta niin voi olla mikä tahansa asento. Tälleen pitkänä ihmisenä ja erinäisistä urheilujohdannaisista vammoista kärsineenä oleellisempaa on vartaloiden yhteensopivuus. Jonkin asennon huonous ei kuitenkaan välttämättä johdu pelkästään pituudesta, vaan myös raajojen suhde torsoon tai onko hlön pituus enemmän selässä vai jaloissa vaikuttaa. Jos kuulostaa hankalalta, niin ei huolta. Kaikkea voidaan toki aina kokeilla, mutta jos ei tunnu kivalta, niin sitten keksitään jotain muuta. Taatusti jokin toimiva asento aina löytyy!
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa tunnuksena Sinatra

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #32 : Syyskuu 01, 2025, 19:20:57 »
Nyt on buukattu painikurssi 💪

Painitrikookuvia odotellessa 😋

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #33 : Syyskuu 01, 2025, 21:04:36 »
Pyhpah! Tuut livenä kattomaan!

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #34 : eilen kello 00:03:29 »
Komppaan lähes kaikkia tässä ketjussa ja äänestän 69 puolesta. Siinä en oikein pysty nauttimaan nuoltavana olemisesta ja sit jos nautin, niin unohdan nauttia kullin imeskelystä. Liikaa stimulaatiota siis ja fokus heti hukassa.
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Jyväskylä 10.-12.9.

Poissa BunnyRose

• Jr. Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #35 : eilen kello 21:33:31 »
Jännä lukea, että näin moni kollega ei pidä 69:stä.
Kunhan kroppien pituuserot eivät ole suuret on 69 mielestäni mahtavaa. Ihanaa nuollettaa itsensä kokonaan (pylly varsinkin) ja imeä kullia samalla. Tupla nautinto 😍 :blowjob:
Ei siinä asennossa tosin pitkiä aikoja jaksa olla kun kädet väsyvät.

Poissa lantti

• Sr. Member
« Vastaus #36 : eilen kello 22:06:54 »
Jännä lukea, että näin moni kollega ei pidä 69:stä.
Kunhan kroppien pituuserot eivät ole suuret on 69 mielestäni mahtavaa. Ihanaa nuollettaa itsensä kokonaan (pylly varsinkin) ja imeä kullia samalla. Tupla nautinto 😍 :blowjob:
Ei siinä asennossa tosin pitkiä aikoja jaksa olla kun kädet väsyvät.

Hyvä BunnyRose! Joo ei liian kauan sillä niskakin väsyy kurottelee pimppaan.
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa Make77

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #37 : tänään kello 02:12:08 »
69 jos  emännällä on huono hygienia