Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Intiaanitar  (Luettu 11766 kertaa)

Poissa Aapeli60

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Intiaanitar
« Vastaus #20 : Elokuu 08, 2025, 21:52:47 »
Hyvä lanka, paljon informaatiota.

Poissa KivesKaveri

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Elokuu 08, 2025, 22:11:27 »
Itse en voi kuin suositella. Jos kuvat miellyttävät, niin miellyttää kyllä myös seura.
Kuten Jazkaaaaaa mainitsi, niin alkujännityksestä pääsee helposti eroon.

Aion käydä useamminkin. :kiss:

Poissa Shemeikka

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #22 : Elokuu 08, 2025, 22:30:24 »
Jos vaan ois lähempänä, poikkeisin heti.

Poissa -Veeti-

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Elokuu 09, 2025, 01:01:03 »
Haluan vain ihania miehiä mun luokse.

Katkera en ole, vaan asetan rajoja.
 Et tosi hyvä vaan et sit tällä karsin osan pois!

Laatumimmi haluaa laadukasta seuraa myös. Tietty 👑

Mä täytän varmasti sun kaikki laatuvaatimukset ja rahaakin on. Mutta vastaatko sä ollenkaan sähköpostiin?

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
« Vastaus #24 : Elokuu 09, 2025, 10:56:51 »
Juurikin näin.

Kuka osaa kertoa et miks miehet tekee ohareita niin paljon? Yleensä joka päivä 2-4 oharia.
Ei sovi mun pirtaan.

Tehdäänkö näitä tahallaan kiusantakia vai alkaako vaan jännittää liikaa?

Saman huomioinut etenkin Pohjanmaalla, joka toinen sovittu päätyy ohareihin tai peruutukseen viime tipassa. Monet pitää Tamperetta ohariherkkänä alueena mutta huomattavasti vähemmän näitä siellä kokenut.

Poissa purplerain100

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Elokuu 09, 2025, 15:06:43 »
Kiitos kaikille ihanille ihanista palautteista! 💎🔥🍑

Jos kokemus ei ole ollut tajunnanräjäyttävää, niin; todennäköisesti oot just se tyyppi, kenen kanssa kemiat ei vaan mitenkään kohtaa. Tai, oot tullut tänne esim. hikisenä, paskaisena ja hampaat pesty viimeks viime jouluna ja passitin sut ensimmäisenä suihkuun. Enkä silloin suutele enkä anna silloin nuolla, todellakaan.
Joten ei ihme, jos en ole ollut sun kohdalla "turn on".

Joten, jos mun hygienia-/laatuEHTOJA ei kunnioiteta, pidätän oikeuden itselläni olla just niinkuin itse haluan; feikkaamatta mitään.
Aito olen ja aitona pysyn.

Niillä keillä on ollut tajunnanräjäyttävää, tietävät sen kyllä. 98% sanonut tulevansa uudelleen.. 😏

Ne ketkä ei sano näin, niin; hyvä niin, en teitä kaipaakaan ja mun "NoGo" listalla olette.

Jotenkin tästä asenteesta huokuu sellainen fiilis että taitaapa jäädä ajelematta...muuten vaikutti kyllä lupaavalta!

Poissa VaasaMies1995

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Elokuu 09, 2025, 20:41:05 »
Lisään oman mielipiteeni tähän väliin.

Kävin eilen ensimmäinen kertaa tapaamaan tämä neiti.

Kommunikaatio 9/10
Nopea kommunikaatio WA:lla. Aino miinus oli että hänellä oli palvelut listattu RE sivulla joka ei oli mahdollista, mutta sen otimme huomioon jo viestivaiheessa.
Suorat sanat ja laatumimmi joka tietää mitä hän haluaa. Selkeä kommunikaatio ja puhuimme mikä rajat joka oli hänelle ja minulle tärkeä.

Sijainti/majoitus 6.5/10
Tunnin ajo vaasasta, paljon ohjeet, suihkumahdollisuus oli, mutta oma pyyhe piti olla mukana.

Palvelut 10/10
Vaatetoive otettu huomioon, seksinurkka oli upea kuin sain katsoa peilissä  :blowjob::behind:. Lelut, keinu, panokoe Jne oli saatavilla...
Seksi oli kuumaa, ja hän tuntui nauttivan siitä ja vastasi minulle tavoilla, jotka vain veivät minut yhä syvemmälle hänen maailmaansa.
Tunti meni niin nopeasti ettei edes ehdi toinen kierros :inlove:. Olen iloinen, että päätin käydä.

Jos matkaa ei olisi niin paljon, tai jos hän olisi ollut vaasa alueessa, olisin siellä joka viikko, jos minulla olisi mahdollisuus.

Yleisesti 8.5/10
Mutta tämä palvelu menee helposti minun top 3 -listalleni vaikka sijainti oli kaukana.

Sää oli +21 ja aurinko paisti kuin lähdin hymyilemään takaisin vaasaan päin.

Poissa HandeTheMan

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : Elokuu 12, 2025, 16:19:55 »
Eilen tuli käytyä hänen luonaan. Todella miellyttävä nainen. Kannatti tehdä melkoinen ajoreissu.
Itse en kummoinen suorittaja ole mutta hyvä muisto jäi mieleen tapaamisesta.

Poissa basti

• Full Member
« Vastaus #28 : Elokuu 14, 2025, 00:55:09 »
Näyttää palveluvalikoima lisääntyneen. Ilman kumiakin RE:ssä olevan ilmoituksen perusteella

Poissa Hirvas

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Elokuu 14, 2025, 02:28:34 »
Näyttää palveluvalikoima lisääntyneen. Ilman kumiakin RE:ssä olevan ilmoituksen perusteella

Niin näyttää olevan. Taitaapi olla parempi kiertää kaukaa, mikäli paljaalla tarjoilee.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #30 : Elokuu 14, 2025, 07:49:06 »
Kaikinpuolin ok, mutta menisinkö uudestaan... ehkä, ehkä en.
Ei nyt ihan niin tajunnan räjäyttävä kokemus kuin aiemmista kirjoituksista ymmärtää.

En tiedä onko sitten rima korkealla vai mikä, mutta jään kyllä odottamaan seuraavaa Tampereen työkokemusta, että tapaa vakkarin siellä.

Olitkohan se viides liukuhihna "tyyppi" ja tajunnaräjäytyspaukut oli käytetty 8)
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Mkj89

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : Elokuu 14, 2025, 08:37:52 »

Owo/Cim tarjolla mutta hintataso sellainen että harva taitaa noita listalta valita.

Poissa Intiaanitar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : Elokuu 14, 2025, 10:09:47 »

Owo/Cim tarjolla mutta hintataso sellainen että harva taitaa noita listalta valita.

No just näin. Ei oo tapahtunut paljaalla randomien kanssa. Ja ihan tarkoituksella pidän tason niin korkealla, sekä lisäksi vaadin laajat tuoreet sukupuolitautitestien tulokset näyttään livenä. Eipä oo tullut vielä tälläistä tyyppiä vastaan.

"Seksimania"-kausi loppuu just ja yksi ilmo ainakin poistuu. Ellei kaikki.

Hauskaa lukea täällä teidän juttuja.. 🤭

Poissa Konemestari

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : Elokuu 14, 2025, 15:04:43 »
Tuo oharien tekeminen  kyllä ihmetyttää itseänikin. Hyvin harvoin olen niin joutunut tekemään, enkä koskaan viime tingassa. Ei se nyt hirveän paljon vaadi, että tiedottaa hutsua ajoissa jos tulee este.

Poissa eepo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : Elokuu 14, 2025, 15:48:29 »
Tämä oli taas näitä tapauksia jotka ilmoituksissa ilmoittaa kaikkea mahdollista. Sitten kun pari viestiä vaihtaa niin alkaa tulla selville että se olikin vain mainos ja ehtoja alkaa tulla piiiiiitkä lista🤷🏻 arvaan että tämä tyttö häviää markkinoilta yhtä nopeasti kuin ilmestyikin.

Poissa Saint

• Jr. Member
« Vastaus #35 : Elokuu 14, 2025, 16:09:57 »
tää on kyl yks parhaista ketjuista ikinä. Kun ilmoitus tuli julki, ajaattelin että tässähän on potentiaalinen PT. Tää ketju saattaa laskea tuota potentiaalia merkittävästi. Jos joku kysyy miksi:
- Kaikki jumalaiset rapsat tehneet, ovan kommentoineet ekaa kertaa tänne saitille
- yks ei-niin-jumalainen rapsa ja kunnon hyökkäys turskaa vastaan. Ja ilmeisesti turskan vastauksen perusteella vieläpä perättömiä syytöksiä.

Olis kiva, että molemminpuolin kunnioitettas toisia, eikä kiukuteltas ja hyökättäs toisten päälle. Aina ei vaan osu kemiat, tai kuu on kallellaan väärään suuntaan - sellasta se on, mut ei siitä tartte nokkiinsa ottaa.

Rakastakaa ja rakastelkaa

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #36 : Elokuu 14, 2025, 17:15:10 »
Luettuani saamelaisaktivisti Petra Laitin teesejä netistä en voi suositella Intiaanittarella käyntiä koskaa omii taiteilijanimi-valinnallaan selvästi alkuperäiskansojen ominaispiirteitä.
Vähemmästäkin on ihmisiä canceloitu tai potkittu pikkukakkosesta pellolle ja pikkukakkosella tarkoitan ylen lastenohjelmaa enkä mitään muuta, senkin runkkarit.
Jos Intiaanitar katuu ja anoo anteeksiantoa intiaaneilta ja saamelaisaktivisteilta julkisesti ja vaihtaa nimensä Suomettareksi niin saatan harkita visiitillä käyntiä.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa basti

• Full Member
« Vastaus #37 : Elokuu 14, 2025, 19:47:47 »
Ehkä saamme taas muutaman kuukauden päästä lukea foorumilta kun asiakas yllättyy hupakon ilmoituksesta että on raskaana   ::)

Poissa basti

• Full Member
« Vastaus #38 : Elokuu 14, 2025, 19:49:37 »

No just näin. Ei oo tapahtunut paljaalla randomien kanssa. Ja ihan tarkoituksella pidän tason niin korkealla, sekä lisäksi vaadin laajat tuoreet sukupuolitautitestien tulokset näyttään livenä. Eipä oo tullut vielä tälläistä tyyppiä vastaan.

"Seksimania"-kausi loppuu just ja yksi ilmo ainakin poistuu. Ellei kaikki.

Hauskaa lukea täällä teidän juttuja.. 🤭

Maksullinen seksi ja kyseessä ei ole randomit asiakkaat ei oikein sovi yhteen
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2025, 19:51:10 kirjoittanut basti »

Poissa matski73

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #39 : Elokuu 14, 2025, 22:25:58 »
No saahan nainen palveluita tarjota mitä haluaa.. kaikki päättää mitä sitä haluaa tai on päättämättä ja jotkut höpäjää foorumeilla :drinking: