Hyvä lanka, paljon informaatiota.
Uutiset:
Haluan vain ihania miehiä mun luokse.
Katkera en ole, vaan asetan rajoja.
Et tosi hyvä vaan et sit tällä karsin osan pois!
Laatumimmi haluaa laadukasta seuraa myös. Tietty 👑
Juurikin näin.
Kuka osaa kertoa et miks miehet tekee ohareita niin paljon? Yleensä joka päivä 2-4 oharia.
Ei sovi mun pirtaan.
Tehdäänkö näitä tahallaan kiusantakia vai alkaako vaan jännittää liikaa?
Kiitos kaikille ihanille ihanista palautteista! 💎🔥🍑
Jos kokemus ei ole ollut tajunnanräjäyttävää, niin; todennäköisesti oot just se tyyppi, kenen kanssa kemiat ei vaan mitenkään kohtaa. Tai, oot tullut tänne esim. hikisenä, paskaisena ja hampaat pesty viimeks viime jouluna ja passitin sut ensimmäisenä suihkuun. Enkä silloin suutele enkä anna silloin nuolla, todellakaan.
Joten ei ihme, jos en ole ollut sun kohdalla "turn on".
Joten, jos mun hygienia-/laatuEHTOJA ei kunnioiteta, pidätän oikeuden itselläni olla just niinkuin itse haluan; feikkaamatta mitään.
Aito olen ja aitona pysyn.
Niillä keillä on ollut tajunnanräjäyttävää, tietävät sen kyllä. 98% sanonut tulevansa uudelleen.. 😏
Ne ketkä ei sano näin, niin; hyvä niin, en teitä kaipaakaan ja mun "NoGo" listalla olette.
Näyttää palveluvalikoima lisääntyneen. Ilman kumiakin RE:ssä olevan ilmoituksen perusteella
Kaikinpuolin ok, mutta menisinkö uudestaan... ehkä, ehkä en.
Ei nyt ihan niin tajunnan räjäyttävä kokemus kuin aiemmista kirjoituksista ymmärtää.
En tiedä onko sitten rima korkealla vai mikä, mutta jään kyllä odottamaan seuraavaa Tampereen työkokemusta, että tapaa vakkarin siellä.
Näyttää palveluvalikoima lisääntyneen. Ilman kumiakin RE:ssä olevan ilmoituksen perusteella
Owo/Cim tarjolla mutta hintataso sellainen että harva taitaa noita listalta valita.
Owo/Cim tarjolla mutta hintataso sellainen että harva taitaa noita listalta valita.
No just näin. Ei oo tapahtunut paljaalla randomien kanssa. Ja ihan tarkoituksella pidän tason niin korkealla, sekä lisäksi vaadin laajat tuoreet sukupuolitautitestien tulokset näyttään livenä. Eipä oo tullut vielä tälläistä tyyppiä vastaan.
"Seksimania"-kausi loppuu just ja yksi ilmo ainakin poistuu. Ellei kaikki.
Hauskaa lukea täällä teidän juttuja.. 🤭