Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hc sessiot  (Luettu 939 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
Hc sessiot
« : Heinäkuu 23, 2025, 13:55:37 »
Arvon Turskat, nyt käännyn teidän puoleenne.

Haluaisin kuulla kokemuksia HC sessioista, niiden turvasuunnitelmista ja muista huomioonotettavista asioista.

Hc sessioksi määrittelen esim. Kaikki mikä täyttää törkeän pahoinpitelyn kriteerit, eli kättä pidemmät.

Mulla ei oo aikaa tätä tässä enempää pohtia tai avata, pahoittelut nyt siitä, vaan toivon avointa keskustelua ja kokemuksia aiheen ympärillä.

Tack! 😽

Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa neitikarju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hc sessiot
« Vastaus #1 : Heinäkuu 23, 2025, 17:37:56 »
Ajoittaisena HC-harrastajana joudun tähän asennoitumaan niin, että vahinkoja sattuu, mutta välttämätön ja riittävä varautuminen niihin on pt:ltä löytyvä kattava ensiapupakkaus ja -koulutus.

Selittämällä, sopimalla tai kiistämällä ei varsinaisesti pysty turvaamaan omaa persettään kuvainnollisesti eikä kirjaimellisesti. Murtuneesta sormenkynnestä saa kusipääasiakas aina aikaiseksi raastupaselkkauksen, kun taas myötämielisinkään ei voi pelkällä allekirjoituksellaan kuitata menetettyä raajaa. Tämä ei ole BDSM-harrastuksen tai -ammatin erityispiirre vaan valitettavaa arkea kaikilla työmailla.

Lähinnä näkisin sopimuksien osalta tärkeäksi vakuutusyhtiösi kanssa allekirjoitettujen paperinippujen pienen präntin, eli saatko itseäsi tyydyttävän korvauksen peniksesi katketessa tarkemmin määrittelemättömästä syystä. Miljoonakorvaukset suoraan dominalta kun eivät ole realismia kuitenkaan.

Käytännössä aiemmin harrastaessani impact playta olin valmis hyväksymään jäljet laajemmalla kuin sovittu, koska tähtääminen nyt vain on vaikeaa. Veritulppariskin tiedostin, ja niin tiedostivat hakkaajatkin, mutta perusluottamukseen kuului, että vahingon sattuessa pt soittaisi 000:aan (juu, tästä on aikaa) ja toisenlaiset ammattilaiset hoitaisivat siitä eteenpäin.

Kerran jouduin tikattavaksi asti. Domina teki vuodon tyrehdyttävän ensisidoksen, talutti lähimpään ensiapuun ja jätti sinne kun näki, että hoitohenkilökuntaan oli saatu kontakti. Ei tuossa juuri muuta voi tehdä. Paitsi maksaa matkakorvausta ja lisähintaa hyvästä ja empaattisesta palvelusta, mutta koska sessio jäi kesken, sain lisähinnan verran alennusta... Ja harmittoman arven jännään paikkaan, tulevaksi conversation pieceksi.

Nykyisin arvostan jälkiä jättämätöntä HC:tä, jossa henki voi mennä vain sisäsiisteillä tavoilla. Jälleen riskien minimointi on tehtävä käytännön tasolla. Jos temppu menee pieleen, kaikki osapuolet tietävät, että ruumiin kätkeminen ei ratkaise mitään ja oikeusvaltio toimii kuten pitää, vaikkei se olisi kenenkään toimijan mieleen. Toisen puolesta ei voi anteeksi pyytää tai antaa.

Toki noita ääriskenaarioita ajatellen käytän "avattava kuoltuani" -kuoria ja muita vastaavia viestejä, tai sitten valehtelen käyttäväni. En kuitenkaan lähde sellaisen pt:n matkaan, joka voisi oikeasti tarvita tuollaista lisärohkaisua varovaisuuteen. Kyse on vain muodollisuuksista, ja oikea turvaaminen tapahtuu puhumalla etukäteen suunnitelmat pahki ja muodostamalla molemminpuolinen syvä ymmärrys siitä, kuinka hulluja tässä oikeasti ollaan.

En tunne Suomen oikeushistoriasta tapausta, joka olisi ratkaistu vammantuottajan hyväksi vaikka pohjalla olisi vammantuottosopimus. Toisaalta tiedän kokemuksesta, että terveydenhuoltomme osaa toimia myös diskreetisti. Siispä vakavatkin onnettomuudet on paras yrittää hoitaa reippaasti käytännön toimet edellä ja sen jälkeen henkilökohtaisessa yhteisymmärryksessä ja hiljaisuudessa.

Tätä älköön kukaan pitäkö rohkaisuna HC-kokeiluihin. Muttei myöskään toppuutteluna. Elämässä tehdään hullumpiakin päivittäin. Ei se muutoin elämää olisi.

Poissa Tinyd

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 15:38:19 »
Tästä HC asiasta kertoisin jos jotain kiinnostaa, mutta en ole ostanut mitään Dominapalveluna vaan kokenut kaiken kahdessa pitkässä suhteessa. Olen yli 50v. ja ollut tälläinen teinistä asti jolloin tapasinkin ensimmäisen Vaimoni josta sitten tuli 15v. myöhemmin ensimmäinen Exäni.

Rajuudesta muistan rajuimpana tämän.
Exäni (jälkimmäinen) halusi kokeilla minuun HC juttua eli liimata pienen penikseni esinahastani häpykumpuuni kuumaliimapyssyllä. No kiljuminen ja karjuminen oli korttelin herättävää ja jotenkin onnistuin pomppimaan hyvin painavan jalopuisen tuolin johon olin sidottuna, kaatumaan ja kahleet irtoamaan. Arpiahan (paloarpia) siitä tuli ja setti pilalla mutta nauroimme sille kerralle monesti. Sain Häneltä myös lempinimen "Arpimuna".

Myöskin injektioneulojen (pelkkiä neuloja ilman ruiskua) työntäminen kiveksiini sai minut kerran pyörtymään. Joskin siitä jäi vahva muisto ja halu kokea uudelleen itselleni mutta Hän ei halunnut tehdä sitä enää koska Hän oli säikähtänyt niin kovasti pyörtymistäni.

Strapon vehkeen liian suuri koko oli minulle kerran aivan liikaa ja koska Hän raiskasi minut julkisessa vessassa niin aloin Hänen suureksi harmiksi itkeä sydäntä särkevästi ja se jäi siihen.

Kerran hän ripusti minut kattoon ja aikoi käyttää nyrkkeilysäkkinä mutta jänistin ja vapisin ja paruin niin pahasti, että Häntä ei enää huvittanut vaan Hän vain piiskasi minut perin pohjin bambukepillä jonka lopuksi katkaisi minuun raivoissaan. Olisin jälkikäteen ajateltuna mieluummin ottanut sen nyrkkeilysäkin osan.

Mutta myös onnistuneita HC kertoja oli paljon. Lopulta Hän siis jälkimmäinen Exäni sai mm. nyrkkinainnin onnistumaan anaaliini. Hän koki onnistumisen orgasmeja kun Hän piti minua siveysvyössä/penishäkissä melkein vuoden kaksi viikkoa kerrallaan. Siitä jäi arpikudosta kivespussieni alle koska sinne paloi hinkkauskuluma.

Hän, Rakas jälkimmäinen Exäni koulutti minut niin taitavaksi pissapotaksi, että lopulta Hän usein laukesi ahdinkooni kun olin koko päivän juonut Hänen virtsaansa ja olin lähes pahoinvoiva. Mutta koska aloin nauttia Hänen Nautinnostaan, niin pahoinvointini oli vain kehollista ja suussani maistui minusta maailman paras shampanja.

Molemmat Exäni nauttivat keksiä mitä mielikuvituksellisia nöyryytyksiä osakseni ja esimerkiksi parikin kertaa penishäkin avaimet olivat pakastimessa jäädytettyinä tikun päässä pissapussiin keskelle jota jouduin nuoleskelemaan kuin tikkaria hellepäivänä jotta sain häkin auki. Toinen heistä ei kokeillut tikkaria mutta jäädytti avaimet pissapussiin yhtälailla.

Molemmat Exäni pitivät penishäkeistä ja sukuelinteni satuttamisesta. Arvilta ja veren vuodolta ei voitu säästyä. Tikkejä ei tarvittu kertaakaan, vaikkakin kerran jälkimmäinen Exäni aikoi tikata esinahkani umpeen, mutta niin runsas veren tulo sai Hänet muuttamaan mieltään kesken kaiken. 

Vaikka Heistä kumpikin antoi minulle penishäkin avaushetkiä niin molemmat tuntuivat nauttivan siitä, että käteni olivat käsiraudoissa tai sidottuina selän takana enkä pystynyt koskettamaan itseäni.

Myöskin nokkoset olivat Molemmille ihan suosikki juttu. Mökillä sain usein olla hyttyssyöttinä ulkona päivällä ja vessa öisin sisällä, Molemmille vaikka He eivät siten tunteneet toisiaan eikä jälkimmäinen Exäni ollut yhtään kiinnostunut siitä mitä olin aiemman Exäni kanssa tehnyt.

Mutta HC jutut onnistuivat mielestäni parhaiten toistolla ja ilkeällä luovuudella toteutettuna parhaiten. Extempore extreme taas tuntui sääntöjään menevän toisin kuin He odottivat.

Vain kerran minulla oli Exäni jäljiltä silmä mustana, mutta koska siitä huomauttavat kaikki tuttumme ja naapuritkin kyselivät mistä moinen oli tullut, niin se jäi ainoaksi kasvoihin jääneeksi mustelmaksi. Huulet minulla taas oli turvoksissa usein ihan vain kasvoilla ratsastuksen rajuudesta, mutta se aina seliteltiin allergiana.

Sähköä käytettiin TENS laitteella molempien Exieni toimesta hyvinkin rajusti. Ei aina rajusti, mutta useita kertoja. Peniksen alapinta on sillä tavalla herkkä, että sen sähköttämisestä jää kolmen viikon impotenssi tietyillä voimakkuuksilla. Jälkimmäisen Exäni ilahtui tästä tiedosta kovasti ja aiheutti sen minulle tahallaan useammankin kerran. Tein kuitenkin molemmille Heidän pyynnöstään sähkötaulukon jossa oli kaikki arvot visuaalisesti esitetty, missä kulkee nautinnon ja kivun rajat sekä vaaralliset arvot. Tämä oli minulla makuuhuonetauluna pitkään.

Sellainen kuin "munille potkiminen" oli humaltuessa Heistä hauskaa. Joskus nauroin mukana vaikka makasinkin kippurassa lattialla pidellen haaroväliäni. Tässä olisi voinut olla vaara, mutta vaurioilta vältyttiin. Heistä ainakin sillä humalanhetkellä ja ehkä He vain sanoivat niin, mutta vaikka olisi kives tai molemmat menneet niin ei olisi ollut välttämättä mikään häviö maailmalle. Huomatkaa, ensimmäisen Exäni aikana en ollut tavannut jälkimmäistä Exääni joka taas aikanaan ei antanut minun kertoa mitään Hänestä, Ex-Vaimostani. Joten oli pakko myöntää, että mitättömän kokoinen penikseni ja kivekseni eivät ole oikeasti muun kuin niillä minun kiusaamisen arvoiset. Yhdynnässä olen huono, enkä oikein osaa kiinnostua siitä kuin katsojan roolissa.

Jotta tämä ei kuulosta runkkaus fantasialta niin pieni täsmennys. Bravuureistani seksuaalisesti kiihottavaa tuntui olevan vain hartia/selkä/jalkahieronta iltaisin, masokistiset palvelut joskus viikonloppuina ehkä kerran kuussa, kausittainen kotiorjuus mutta mm. ruuanlaitto oli kyllä ihan päivittäin ja oraalipalvelut viikoittain, alussa useammin, lopussa harvakseltaan. Niin ja nöyryyttämiseni oli ihan aktiivista vähintään viikkotasolla sekä vielä useammin toteutettuna runkkaamiseni moninainen kontrolli ja siitä puhuminen.

Läimäytykset kasvoille olivat avokätisesti jaeltuja ja erityisen tarkkoja, ettei koskaan korvalle. Vain poskille mutta kylläpä posket välillä punoittivat. Aina kämmen auki ja kämmen puolella lyönti. Ei koskaan rystyspuolella koska vaadin, että He suojelevat kauniita Käsiään. Sellaisessa kun voi keskisormen ensinivel vaurioitua jos lyö kämmen selällä. Nyrkistä tuli kyllä vatsaan ja alemmaksikin. Vain kerran silmään.

Mitäs muuta HC:ksi voisi laskea?  Hmm.

Peräruiskeet ja niiden suuruus ja pitkä kesto oli ensimmäisen Exäni yksi bravuureista. Pistipä Hän kerran minut suolenkuvaukseen eli joku skopia se nyt oli, ihan vaan ilkikurisesti. Ilmoitti siis työterveyslääkärille minun häpeilevän jotain suolen toiminnassa joten mars kuvaukseen ja se oli kyllä nöyryyttävää. Koska nuori suoleni oli tietenkin viaton ja terve niin kyllä sitä sitten kuvattiinkin erityisen syvältä ja huolellisesti. Lopulta työterveyslääkärini piti minulle nöyryyttävän puhuttelun, että saisin puhua puolisolleni avoimemmin vessamasturbaatio harrastuksistani jotta turhilta toimenpiteiltä vältytään.

Mutta siinä nyt jotain mikä kävi mielestäni HC/Extreme kokemuksista.

Ei minulla muuta, hyvää kesää kaikille.

P.S. kaikki suhteet päättyvät ja muuttuvat aikanaan, se on vain luonnonlaki. Vaihdevuodet mm. ovat usein kaiken fetissitoiminnan loppu. Ja jos se on kantava voima suhteessa, niin se on silloin sen suhteen loppu.
Ymmärrän nyt ettei se ollut silloinkaan ilmaista

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (55)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : eilen kello 17:44:07 »
HC on ok tiettyyn rajaan asti.
Suomen oikeus määrittelee viimekädessä missä mennään yli sallittujen rajojen.
Vaikka olisi suostumus, sillä ei ole merkitystä jos törkeän pahoinpitelyn raja ylittyy. Tai jos vammat ovat vakavia. Suostumusta ei siis voi antaa vakaviin terveydellisiin loukkauksiin.

Minä teen aika kovia HC-sessioita. On niitä ketkä tarvitsevat ja kaipaavat tuonkaltaista kohtelua. Onneksi on potentiaalia tehdä.
Rajoitan oman toimintani sille rajalle mistä saattaisi tulla pysyvää vahinkoa. Tai kehoon pysyviä jälkiä.
Kovinkaan suurta mielenkiintoa ei ole joutua vankilaan jonkun HC-session tapahtumista. Mutta ennenkaikkea en kestä ajatusta että jossain joku mies (tai nainen) jonka tavannut yhden kerran, kantaa kehossaan minun tekemiä eliniläisiä arpia.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa neitikarju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 21:30:54 »
Tuo jälkiasia onkin kiehtova...

Monenlaiset kohtaamani toimijat (ja allekirjoittanut) ovat tykänneet merkkaamisesta ihan sikana, mieltämättä sitä erityisen HC:ksi. Joillekin on ollut fantasia saada tai tuottaa jälkiä, joko omistussuhteen merkiksi tai häpäisynä tai ihan vain koska näkyvät vammat on kova juttu. Joillakin on syttynyt into kun on sattunut hauska vahinko. On joku myös laittanut merkkaamisen ihan vain vuorovaikutuksen ehdoksi, rutiininomaisesti: "Tää alkaa sit ruhjeesta sun naamassa tai tää oli tässä".

Mikäs siinä, ihmisellä on hurja kyky ottaa hittiä ja sitten parantua. Mutta kun sen merkkauksen ei tarvitse olla mitään terällä raapimista kun jo voi ihan suunnittelematta tulla elinikäinen jälki. Vaikkapa siitä yhdessä sovitusta nyrkiniskusta naamaan.

Useimmat ymmärtävät ottaa harkinta-aikaa ennen kuin ottavat tai tuottavat tatskan tai polttomerkin. Harva miettii tekohetkellä, häipyykö rottingin juomu tissin yläpinnalta ikinä. Tämä taitaa olla vähän kutkuttava paikka dominan työssä: ammattilainen ymmärtää, mutta miten ja missä vaiheessa tuosta puhutaan turskan kanssa? Juuri ennen kuin päätetään lyödä teräviä? Aina ennen impact-sessioita? Vai aina uuden asiakkaan kanssa, myös ennen ekaa extrapehmoa saappaanpalvontasessiota? Siviilissä voi olla jopa luontevampaa kysyä "ooksä varma?"...

Itsellä on vain yksi vahinkoarpi, mutta parikin kertaa on tullut naamaan merkkaus joka on havaittu vasta kotona peilistä. Ei kenenkään syy tai liian rajun toiminnan tuote, sattumaa vain, ja molemmat osapuolet tykkäsivät, viikon pari näkyneistä jäljistä. Mutta toisinkin voi käydä, ja ihan yhtä sattumalta.

Poissa Tinyd

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 21:44:33 »
Kröhöm taas mun pitää olla äänessä.
Mul on vasemmassa rintalihaksessa ensimmäisen Puolisoni ensimmäinen vahinko (pieni valkoinen arpi) koska liikuin samaan aikaan kun Hänellä oli leikkuukärjellä varustettu neula ja Hän oli kääntynyt poispäin etsiessään antiseptisen aineen pulloa ja oli tarkoitus lävistää nänni. Hän halusi heti laittaa heti siihen perhoslaastaria jne jotta ei tule arpea mutta halusin sen arven joten yöllä revin perhoslaastarit pois.
No kuin ollakaan 15v. myöhemmin melkein samaan kohtaan osui Rakkaani kynsi kun taas heiluin jotain ja Hän kuopaisi siitä vähän ihoa irti. Tiesin miten arven saa aikaiseksi joten tahallani aiheutin siihen arpea ja sain arpi X merkin vasemman nännini yläpuolelle jota olen useaan otteeseen esitellyt ylpeänä "taisteluarpina" elämäntavastani. Joten öö kyllä nämä kaikki muutkin ovat ihan omaa aikaansaannostani suoraan tai välillisesti.

Meistä jotkut vaan ovat tälläsiä.

Kiitos ja anteeksi.
Ymmärrän nyt ettei se ollut silloinkaan ilmaista