Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vakkarin kanssa melkoinen yllätys
Hupi:
^ Tai sitten olisi hyvä olla vaihdevuodet ylittänyt pt.😊
Tai itse tuhkamuna.
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Avaruusmies - Heinäkuu 23, 2025, 16:13:01 ---En kyllä ymmärrä koko ketjun aloitusta.
Jos panee paljaalla, niin tämähän voi olla yksi lopputulos ja se on tietoinen riski.
Mun mielestä se on täysin toissijaista onko joku sanonut syövänsä pillereitä.
Tyhmästä päästä saa kärsiä.
--- Lainaus päättyy ---
Se on kyllä just näin. Aina kun tällä saitilla on puhuttu paljaalla panemisesta, puhutaan yleensä vain taudeista. Olen yrittänyt tuoda keskusteluihin myös tätä lisääntymisnäkökulmaa, jonka kiimakyrvät meinaa unohtaa.
Aina kun harrastetaan seksiä, siihen liittyy mahdollisuus raskautumiseen. Ja aina kun päättää panna paljaalla, mahdollisuus kasvaa huomattavasti. Sitä niittää, mitä kylvää.
Jos mies haluaa huolehtia omasta osuudestaan, tulee laittaa piuhat poikki tai käyttää aina kortsua. Tai runkata :wanker:
Vilmaliini:
Pakko vielä sanoa että olen tavannut muutaman asiakkaan jotka paikan päällä ovat kertoneet että eivät missään nimessä halua kortsua päälle, menee fiilis, lerpahtaa jne. Yksi kysyi mistä hinnasta annan panna ilman, no en siihen viitsinyt heittää mitään hintaa niin kerroin mitä kaikkea muuta voi tehdä ilman varsinaista panoa.
Käynti voi olla nautinnollinen myös ilman itse yhdyntää jos mielikuvitusta löytyy 8)
*En halua sanoa että en antaisi paljaalla mistään hinnasta koska jos joku minulle tarjoaan sanotaan vaikka kolme miljoonaa euroa niin kyllä minä joustan periaatteistani sen verran. Pano, lopputulos ja lääkärin kautta kotiin. Sitä tarjousta todennäköisesti ei enää minun ikäiselle tule, enkä nuorena ymmärtänyt amatsonin pillun arvoa niin hukkaan meni nekin vuodet.
Muoks. Eli hintani paljaalla on kolme miljoonaa. Pitäisikö päivittää hinnastoon se?
Merkonomi:
^ Pari nollaa pois tuosta. Voisin kuvitella että Andy McCoyn "kolkyt donaa" riittäisi.
Vilmaliini:
--- Lainaus käyttäjältä: Merkonomi - Heinäkuu 23, 2025, 17:19:19 ---^ Pari nollaa pois tuosta. Voisin kuvitella että Andy McCoyn "kolkyt donaa" riittäisi.
--- Lainaus päättyy ---
Ei onnistu. Jotain standardeja pitää kuitenkin olla.
Olisi kiva tietää minkä hintaisia erikoisdiilejä näissä kuvioissa oikeasti liikkuu?
Minulle on tarjottu 200€ extraa paljaalla panosta. Ei tullut diiliä.
Sori off topic!!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta