Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vakkarin kanssa melkoinen yllätys
mattssonni:
--- Lainaus käyttäjältä: Avaruusmies - Heinäkuu 23, 2025, 16:13:01 ---En kyllä ymmärrä koko ketjun aloitusta.
Jos panee paljaalla, niin tämähän voi olla yksi lopputulos ja se on tietoinen riski.
Mun mielestä se on täysin toissijaista onko joku sanonut syövänsä pillereitä.
Tyhmästä päästä saa kärsiä.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä se on hyvin tiivistettynä.
Mcrami:
Joskus aiemmin jotkut kaverit teki jopa sitä, että yhenyön reissuilta otti kumin mukaan eikä jättäny mimmin roskiin. Sitoi sen vaan toisesta päästä, ja laittoi taskuun.
Mikäs siinä. En itse ihan niin säikky ole. Mutta mitä jos vastapuoli hankkituisi tällä kämpälle jääneellä materiaalilla raskaaksi? Lasku tulee silti perästä kai ja pikku oikeusrumba😎
mattssonni:
^ No mutta sehän nyt on ihan normaalihuolellisuutta - ainakin siviilissä täyden kumin jättäminen makuuhuoneeseen olisi sama kuin jättäisi lähtiessä luottokortin keittiön pöydälle... ;D
saapasjalkakolli:
^ Ottaako joku tosiaan kondomin mukaansa maksullisilla käytyään. Tässä tulee vaikea omistajuusdilemma... kenelle kuuluu kondomi ja sen sisältö ;D
mattssonni:
^ei sitä tarvitse ottaa mukaan, mutta kannattaa tyhjentää lavuaariin itse, jos varman päälle haluaa pelata
Mutta kuten kommentissani luki, sinä asiasta puhuttiin siviilipuolen kontekstissa. Maksullisella puolella pt:llä täytyisi viirata aika pahasti, jos hän käyttäisi täyttä kumia jälkikäteen eikä tyhjentäisi sitä. Toki niitähän jotkut kaupittelee netissä, eli voisihan se maksullisella puolella päätyä vaikka jälleenmyyntiin ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta