Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: parisuhteessa mutta puutteessa  (Luettu 1492 kertaa)

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: parisuhteessa mutta puutteessa
« Vastaus #20 : eilen kello 09:55:11 »
Naisille vastataan vastaavissa aina "jätä se sika, ansaitset parempaa". Ei kaikkia ole luotu yhteen eikä ero ole maailmanloppu vaikka se siltä voi tuntua ainakin alussa. Ajatus että ollaan yhdessä kunnes lapset ovat isompia on toksinen ja pitkittää kaikkien kärsimystä. Ellei keskustelu auta eikä ole halua muuttua toinen osapuoli ei voi vaatia yhdessäoloa kaveripohjalta.
Eikö olisi upeaa olla onnellinen ja ehkä myöhemmin löytää joku joka oikeasti välittää ja haluaa olla yhdessä? Heti ei kannata hypätä suhteeseen vaan nauttia omasta ajasta ja nollata pää sen aikaa kun lapset ovat äidillään.
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽

Poissa koffice

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #21 : eilen kello 14:41:33 »
Ikävä juttu että se kymmenen vuoden jälkeen jo loppuu. Peiliin katsominen auttaa ensihätään ja osallistumaan enemmän arkeen, se on muutakin miehellä kuin töissäkäynti, ruoka, seksi ja lepo kotona.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #22 : eilen kello 15:48:51 »
Ikävä juttu että se kymmenen vuoden jälkeen jo loppuu. Peiliin katsominen auttaa ensihätään ja osallistumaan enemmän arkeen, se on muutakin miehellä kuin töissäkäynti, ruoka, seksi ja lepo kotona.
Hienosti kipattiin koko paska Veskun niskaan. Voi IsäKissanVittu sentään
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa koffice

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #23 : eilen kello 16:11:53 »
No Sieltähän Se Syyllinen Löytyy, Vaikka Kuinka Kaunistelisi Asiaa Internetissä Hakemalla Sääliä.

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : eilen kello 16:41:57 »
AnnaB hienosti otti esiin metatyön, se on tärkeää että suunnilleen tasapuolisesti jakautuu kaikki työt myös siivous, lapsienhoito yms ja tuntuisi että tässä ei ainakaan ole Veskulla mitään huolta.
 :kiss:

Pikemminkin pitää hattua nostaa koska monikaan ei välttämättä näitä "metatöitä" tee mikä mielestäni myös on erittäin tärkeä osa parisuhdetta.
 :inlove:

No nyt ei voi taas olla sörkkäsemättä hiilikasaan ilman että joku pahoittaa mielensä, sillä sukupuoleen katsomatta olen huomannut että tietyt ihmistyypit vain kerää mieleensä paineita tai mustaa mieltä ihan vain siittäkin että uuni on väärän värinen, kotiin tullessa ei ensimmäisenä kerrottukkaan kuinka toista rakastaa, tai hk:n lihapullien sijasta tulikin kaupasta se pirkka versio mikä sai sitten pahan mielen. Joka kerta..
 :behind:

Tietysti jos on näin niin jotain muutakin täytyy olla taustalla mikä kannattaa selvittää.
 :sheep:

Vanha sanonta "Vittuilu on välittämistä" kannattaa ainakin ohittaa, sillä jos koulussa on hieman uuvuttavaa, töissä työkaverit nälvii virheille joita meillä jokaisella tulee, ja kotona vielä vittuillaan "pikkuasiosta" päälle niin ei kannata ihmetellä jos ei tee mieli.
 :whipping:

Tähän ryhmään kuuluu paljon niin sanottuja "insinööri-ihmisiä" joiden tärkein agenda on huomautella erilaisista pikku asiosta.
Erittäin uuvuttavaa ja raskasta kuunnella.
 :weightlifting:
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #25 : eilen kello 17:54:16 »
Vaihdevuodet, ehkäisypillerit? 🤷Molemmat saattaa aiheuttaa haluttomuutta. Tai sitten ei vain seksi kiinnosta. Ei kaikki tykkää seksistä. Ehkä jos on vielä kuivuutta ja kipuja.

Hakemaan muualta vaan seksi 👌 Ja jos on sisko/veli tyylistä niin hakemaan vaan muualta koko parisuhde 😅
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #26 : eilen kello 19:55:10 »

Tämä juuri. Kyllähän me täällä tiedetään, mitä siellä Veskun kotona tapahtuu. Ei kannata pyristellä yhtään. Onneksi on some. Siellä aina osataan kertoa 100% varmuudella totuus asiaan kuin asiaan, vaikka ei olisikaan mitään rajapintaa todellisiin ihmisiin.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : eilen kello 20:21:04 »

Tämä juuri. Kyllähän me täällä tiedetään, mitä siellä Veskun kotona tapahtuu. Ei kannata pyristellä yhtään. Onneksi on some. Siellä aina osataan kertoa 100% varmuudella totuus asiaan kuin asiaan, vaikka ei olisikaan mitään rajapintaa todellisiin ihmisiin.

Näinpä. Vesku kysyi ihan asiallisesti apuja tilanteeseensa, mutta sai vastaukseksi lähinnä luentoja siitä, mitä juuri hänen pitäisi tehdä toisin ja kuinka metatöiden sun muiden uusjako piristää innotonta vaimoa. Ja insinööritkin haukuttiin, vaikka ilman insinöörejä tässä maassa ei olisi ns. normaaliduuneja laisinkaan. Kaikki varmaan myis persettä ja kullia toisilleen. Jotain kiertotaloutta kai sekin. On nämä tämän saitin keskustelut välillä ihan vitun hienoja.

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #28 : eilen kello 20:59:05 »
Aloittajalle:
Itse lopetin vaimolta vonkaamisen, ja ulkoistin seksin maksullisiin.

Jos kokeilet samaa, varoitus:
Tähän jää koukkuun.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:00:44 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

2025 [T43] <V(1)15><V(2)1> (E22)《U15》

Paikalla Vesku50

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : eilen kello 21:37:11 »
Joo... Hieman hämmentyneenä olen tätä viestiketjua lukenut. En tiedä, kannattaako tätä kovin pitkälle jatkaa. On olemassa hyviä naisia ja vähemmän hyviä naisia, samoin kuin hyviä miehiä ja vähemmän hyviä miehiä. Sukupuolellahan ei sinällään ole väliä. Varmaan mieskin voi pihdata parisuhteessa tai olla haluton vaikkapa kuormittavan työnsä, ikääntymisen tai vaikkapa terveysongelmien takia.

Monet asiat meillä toimivat ihan hyvin. Siksi en tästä suhteesta kovin vähällä haluaisi luopua. Eikä kai vaimokaan? Mutta sitä seksiä voisi olla edes vähän enemmän... Ehkä tilanne muuttuisi jonkin verran, jos vaimo vaikkapa saisi kevyemmän työn tai voisi olla jonkin aikaa päätoiminen opiskelija? Sen aika näyttää... Meillä kummallakin on jo takana pieleen mennyt avioero huoltajuustaisteluineen, riitoineen ja oikeudenkäynteineen. Siksi kai kumpikin koettaa pitää tästä suhteesta kiinni, vaikka se ei aina niin aurinkoista olisikaan.

Ja onhan se niinkin, ettei tervekätinen mies koskaan ihaan pulaan joudu... Niin hyvää naista minulla ei ole ollutkaan, että olisin runkkaamisesta luopunut. Eikä varmaan tulisi olemaankaan, jos nyt jonkun uuden kumppanin onnistuisinkin bongaamaan.

No, tulipahan nyt purkauduttua vähän...

Poissa Nuppu78

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #30 : tänään kello 03:08:21 »
Voi Vesku! Aika vastaavasti olen tänne kirjoitellutkin...Meillä vain siis toisinpäin, eli mieheni on se jota seksi ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Kyllähän sitä kaikenlaista olen miettinyt ja mietin. Neuvoja, mielipiteitä, olettamuksia, kokemuksia...niitä on kertynyt. Samoin olen minäkin epäillyt että miehelläni on toinen nainen...tai mies...sitäkin olen vaihtoehtona pyöritellyt. Jos löydän vielä sen viisasten kiven joskus, tulen varmasti sinulle kertomaan. Mielelläni myös otan neuvoja vastaan jos sinä sen ensinnä löydät. Itse olen nyt päätynyt fwb kuvioihin. Olen kuitenkin paljon parempi minä kun en elä jatkuvassa puutteessa ja vaikka kuka muuta väittäisi, on ihanaa ja tärkeää tuntea itsensä halutuksi. Onko tämä helppo tie, ei ole. Kaikista mieluiten yhä jakaisin seksielämäni rakkaani kanssa ja vain hänen kanssaan.
Just a regular milf who likes to touch and be touched...😘

Paikalla Vesku50

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : tänään kello 14:23:51 »
Kiitos vastauksestasi Nuppu. Täytyy nyt tunnustaa oma tietämättömyytensä... Mitä tarkoitat fwb-menolla? Pitkän perheenisänä olemisen aikana olen tippunut pois kuvioista... Kyllähän kahden ihmisen välillä voi olla suurikin rakkaus, vaikka heidän seksielämänsä olisi vähäistä - tai jopa olematonta? Onhan äidin ja lapsenkin välillä usein hyvin suuri rakkaus, vaikka seksi ja erotiikka eivät siihen suhteeseen mitenkään kuulu. Usein kyllä tuntuukin, että tässä mielessä monet naiset rakastavatkin paljon enemmän jälkeläisiään kuin sitä jälkeläistensä isää.

No, jospa keksisin jonkin keinon sytyttää vaimoni? Nyt voin ainakin sanoa yhtään liioittelematta, ettei sille toimitukselle ole ainakaan fyysisiä esteitä. Olen vajaan vuoden aikana saanut ison mahani pois punttisalin ja uinnin avulla. Nyt alan olla normaalimitoissa ja lihasmassaakin on tullut. Masentavaa tietenkin on, että kaikki muut sen muutoksen ovat huomanneet, mutta omalta mammalta en ole paljon kehuja ja kannustuksia saanut... No, on hän siitä muutaman kerran jonkin hyvän sanan sanonut. Työelämä on nykymaailmassa usein varsin raskasta, nimenomaan henkisesti raskasta ja kuormittavaa. Ehkä jo sekin itsessään voi heikentää ihmisen libidon kovin vähäiseksi, olipa hän sitten mies tai nainen tai vaikka muunsukupuolinen?

Olen kyllä muutamilta naisilta kuullut sitä valitusta, että juuri mies on heillä niin kiinni työssään ja muissa velvollisuuksissaan, ettei sitten jaksa enää innostua seksistä, kun siihen joskus otollinen tilanne olisi. Tai että se itse akti on sitten tyyliin muutama työntö sisään, kalu ulos ja sen jälkeen heti nukkumaan. Eikä puhettakaan hellistä sanoista tai kunnon esileikeistä... Ja juuri niistähän käsittääkseni aika moni nainen juuri syttyy? Vasta äsken muuan nainen tätä minulle valitti omasta ukostaan, kun oli pikkutuiterissa ja jutteli jokseenkin suorasukaisesti useaankin otteeseen kanssani tupakkapaikalla. Totesin vain, että taidamme sitten olla kohtalontovereita. Melkein jo rohkenin ehdottaa, että sittenhän voisimme lohdutella toisiamme. Mutta enpä kuitenkaan rohjennut... Se jäi vähän harmittamaan.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #32 : tänään kello 14:47:08 »
Kiitos vastauksestasi Nuppu. Täytyy nyt tunnustaa oma tietämättömyytensä... Mitä tarkoitat fwb-menolla?

Vieraisiin pöytiin huutelen, mutta fwb = Friends With Benefits eli ystävät, joilla on seksiä keskenään.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #33 : tänään kello 15:01:15 »
Olen Vesku kokenut melko lailla samaa. Jotenkin se vaimon hellyys kohdistuu lähinnä lapsiin, eikä sitä sitten ilmeisesti niin paljon enää miehen kanssa kaipaa. Lapset tietenkin ensin.

Ei ne lämmittelytkään aina auta. Vaikka lähestyisit ilman mitään taka-ajatusta, niin ilmeisesti se luetaan muuksi tai vaan ei siedetä mitään lähestymistä. Aika vaikeaa siitä on mihinkään pitkään esileikkiinkään ryhtyä, kun pussaamisesta huulillekin kuulemma voi saada jonkun pöpön eikä hän halua sairastaa. Sinänsä nurinkurista, että minä sairastan yleensäkään mitään vähiten perheessä, enkä ole vuosiin ollut sairaslomalla.

Itse olen ainakin ajatellut niin, että kyse ei ole nyt pääosin siitä, että minä tekisin jotain väärin, ja siksi ei kotona seksi suju. Apuja voi hakea muualta. Suhdetta en ole etsinyt. Maksulliselta saa sen, mikä puuttuu helposti, ilman tunnesiteitä tai väärin ymmärryksiä. Kukaan ei peräänkään huutele, mitä nyt yksi mm kosi wa-viestillä.😆

Sinun Vesku täytyy nyt vaan itse miettiä, mikä on se, mikä sinun ajatusmalleihin sopii parhaiten ratkaisuksi, minkä kanssa pystyt elämään.

Paikalla Vesku50

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : tänään kello 15:13:53 »
Kiitos tiedosta. Nyt tiedän, mitä fwb tarkoittaa.

Paikalla Vesku50

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #35 : tänään kello 15:16:42 »
Näin se asia on Samuel. Voihan asian todella ajatella niinkin, että vaikka tekisin kaiken kuinka oikein, silti homma ei vain toimi ainakaan tällä hetkellä. Liian helposti sitä käy syyttelemään itseään.