Kiitos kaikista kommenteista. Nyt sitten selvisi, mitä on metatyö. Itse asiassa meillä on sellainen tilanne, että etenkin kuluneen vuoden aikana minä olen pääasiassa vastannut ruuan laittamisesta, siivoamisesta, pyykkien pesemisestä, vaatteiden silittämisestä jne. Kai se "metatyökin" on aika lailla ollut minun vastuulla. Jos siis nyt esim. autojen huolto ja katsastukset, laskujen ajallaan maksaminen, kaukolainojen tekeminen oppikirjoista jne. lasketaan metatyöksi? Termi on kyllä minulle aivan uusi...
Sitä minäkin etenkin viime syksynä epäilin, että vaimolla on jo toinen mies. Mutta ainakaan tekemäni salapoliisityön perusteella niin ei näytä olevan. Erään miespuolisen kaverinsa kanssa hän tekee paljon taideprojekteja, mutta todella hyvä pokka heillä on, jos he ovat jossakin välissä kuksineet, koska ko. mies on minunkin kaverini ja minäkin olen paljon ollut hänelle apuna katon rakentamisessa, metsätöissä, näyttelyn pystyttämisessä jne. Oma päätelmäni on, että tämä mies on homo. Erään tuntemamme naisen kanssa hän seurustelikin, mutta sitä juuri tämä nainen vaimolleni valitti, kun mies ei missään vaiheessa edes yrittänyt mitään seksiin viittaavaa. Mutta koska hänen lähtökohtansa ovat mitkä ovat, hän ei kai vain voi tunnustaa itselleen olevansa homo?
Onhan meillä keskusteluyhteys kaikesta huolimatta vaimon kanssa. Se nyt on tullut selville, että hän olettaa liittomme pysyvän ainakin siihen asti, kunnes lapsemme on lähtenyt kotoa pois. Sen varaan hän on tulevaisuutensa laskenut. Turhauttavaa onkin, että seksistäkin kyllä puhutaan, mutta vain harvoin sitä käytännössä harjoitetaan. Vaimoni kun ei osaa oikein sanoa, mitä hän loppujen lopuksia haluaa. Jossakin vaiheessa iso mahani tuntui olevan haitta. No, olen nyt laihduttanut vajaan vuoden aikana lähes 50 kg ja pumpannut hullun kiilto silmissä rautaa punttisalilla. Nyt olen normaalipainoinen ja lihasmassaakin on tullut selkeästi. Kaikki muut sen ovat huomanneet ja olen saanut paljon kannustavia ja jopa ihailevia kommentteja ympäriltäni. Mutta eipä vaimo vaikuta sen halukkaammalta, vaikka minulla on nyt lähes pyykkilautavatsa ja testosteronit jylläävät.
Suuseksistä hän ei ole koskaan tykännyt... Nuoleminen ei siis paljon auta asiaa. Orgasmin saaminen on hänelle kuulemma aina ollut vaikeaa, eikä hän kuulemma saa sitä oikein masturboimallakaan. Joskus vaikutti, että häntä pitäisi pumpata monta kertaa peräkkäin, jotta hän ehkä jotain saisi? Sellaista seksimme kyllä olikin silloin vuosia vuosia sitten, kun tapasimme. Ensimmäisenä vuotena hän vaikutti tyytyväiseltä. Aika vaikealta tämä tilanne tuntuu. En minä erotakaan haluaisi. Ja senhän nyt olemme yhdessä todenneet, että meillä on todella ihana ja älykäs lapsi. Siitä vaimo on antanut minulle usein kiitosta, että olen ollut lapselle hyvä isä. Mutta muutoinpa niitä kiitoksia ei ole pitkiin aikoihin enää tullutkaan... Tällaiseksi siskon ja veljen väliseksi asumiseksi tämä perheenä oleminen on mennyt. Kaikki arkirutiinit kyllä pyörivät, mutta seksiä on valitettavan vähän.
Totta kai itselleni on tullut mieleen käydä vieraissa. Kynnys siihen on kuitenkin korkea. Jo senkin vuoksi, kun en ole ollut yli 14 vuoteen kenenkään toisen kanssa yhdynnässä. Olen aika pihalla seksin hakemisesta niin netissä kuin baareissakin.