Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vetoomus hintatietoisuuden puolesta  (Luettu 6360 kertaa)

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vetoomus hintatietoisuuden puolesta
« Vastaus #60 : Heinäkuu 11, 2025, 17:30:16 »
Tallinnasta moni nyt vouhottaa hinta ero siellä ei iso ole tai ainakin ne halvimmat on semmosia

että sinun on osattava venäjää...
kysyvälle vastataan

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #61 : Heinäkuu 11, 2025, 17:31:37 »
Eli Saksasta saa havemmalla ruuvatun auton?
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #62 : Heinäkuu 11, 2025, 17:33:10 »
Niin missä kirjassa sä MikaM olitkaan, kerrotko lisää?

Poissa dijon

• Hero Member
« Vastaus #63 : Heinäkuu 11, 2025, 17:50:54 »
Onko tässä menossa legendaarinen hintakeskustelu.
Vedän popparit esille.

Lisää poppareita. Hyvä työt!

Multa loppui popparit

Ostin lisää poppareita!  Eli jatkakaa, että mullakin on kivaa  :inlove:

Neljä viestiä lankaan ja kaikki tätä luokkaa: muualla tätä sanottaisiin floodaukseksi ja keskustelun häiritsemiseksi.

Eli Saksasta saa havemmalla ruuvatun auton?

Ei, kannattaa ehdottomasti ostaa se saksalainen käytetty auto VIRALLISELTA maahantuontiliikkeeltä, ruuvaus invertoidaan ja muuttuu aidoksi suomi-autoksi kun siihen asennetaan kuramatot.

_
dijon on sinappi

Poissa Artturi

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #64 : Heinäkuu 11, 2025, 17:57:11 »
Kiitos kaikille kommentoijille

Kiitos sinulle myös.  :inlove:

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #65 : Heinäkuu 11, 2025, 17:59:42 »
Itse viittasin auton hinnalla siihen, että nekin vaihtelee maittain. Toki, jos ei tunne paikallista markkinaa, niin siinäkin voi käydä huonosti.

Ihmetyttää kyllä, että tästä aiheesta ei voida käydä asiallista keskustelua. Viittaan tuohon Dijonin kommenttiin, joka oli mielestäni oivallinen poimintoja siitä, miten tietyt aiheet koitetaan aina nopeasti polkea suohon tuollaisella hutulla. Itse yritän ainakin olla kommentoimatta, jos ei ole mitään rakentavaa annettavaksi.

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #66 : Heinäkuu 11, 2025, 18:22:57 »
Vetoomus Thorille vaan alennusta hintatietoisuuden puolesta.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #67 : Heinäkuu 11, 2025, 18:29:53 »
Itse viittasin auton hinnalla siihen, että nekin vaihtelee maittain. Toki, jos ei tunne paikallista markkinaa, niin siinäkin voi käydä huonosti.

Ihmetyttää kyllä, että tästä aiheesta ei voida käydä asiallista keskustelua. Viittaan tuohon Dijonin kommenttiin, joka oli mielestäni oivallinen poimintoja siitä, miten tietyt aiheet koitetaan aina nopeasti polkea suohon tuollaisella hutulla. Itse yritän ainakin olla kommentoimatta, jos ei ole mitään rakentavaa annettavaksi.

Ei tässä keskustelun tyylissä ole tapahtunut mitään muutosta sitten 2000-luvun alun. Tämä palautui mieleeni kun luin viikolla Anna Kontulan väitöskirjan uudelleen. Suomalainen tussu on aina jotain luksusta, josta pitää maksaa kilohinnan perusteella. Hyvin ovat seksiyrittäjät pitäneet asiakkaita väheksyvän asenteen yli kahden vuosikymmenen ajan. Rahat pois runkkarei.., siis turskilta.

Liittyminen vuonna 2005 Viron f69iin ja viron kieliopinnot ovat kieltämättä olleet hyvä investointi.
Vaikka Viron markkinat eivät ole yhtä hyviä kuin vanhaan hyvään aikaan, niin pienellä jalkatyöllä löytää kohtuullisia helmiä.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #68 : Heinäkuu 11, 2025, 18:54:09 »
^ Ja kotimaasta ei löydy yhtään helmiä omaan makuun..?
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #69 : Heinäkuu 11, 2025, 19:07:06 »
Niin missä kirjassa sä MikaM olitkaan, kerrotko lisää?

Nii voitko nyt vielä kertoa tän uudestaan jos jollain on jääny huomaamatta. Ai kerroit jo
Nokialla

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #70 : Heinäkuu 11, 2025, 19:36:38 »
Mikähän miun kilohinta nykyjään on.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa lantti

• Hero Member
« Vastaus #71 : Heinäkuu 11, 2025, 19:56:43 »
Mikähän miun kilohinta nykyjään on.

Sie oot niin pikkunen  :inlove:
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #72 : Heinäkuu 11, 2025, 20:14:36 »
Tää kontulan tutkimus on kyllä yksi vitsi. Turskat jotka ei suostu maksamaan ylihintaa vaan menevät edullisimmille ja laadukkaamille ulkkareille ovat kuulemma b-luokan asiakkaita.  :'( :laught:

Sitä kyllä ihmettelen,  että miksei Kontula kommunistina tullut siihen lopputulemaan että tavaraa pitäisi jakaa ilmaiseksi kun kommunismissahan kaikki on yhteistä.  😂

Aina kun Kontula avaa suunsa, mulle tulee mieleen Venäjän propagandaministeriön Marija Zaharova, puhetyyli samanlainen ja totuutta venytetään leveällä pensselillä.  :laught:
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
« Vastaus #73 : Heinäkuu 11, 2025, 21:20:44 »
Tavaraahan jaetaan ilmaiseksi ihan koko ajan. Mutta jos se olisi jotenkin lakisääteistä, niin ota huomioon, että karvainen Jorma 120 kiloa haluaa myös panna sinua perseeseen jurzantaa. Varmaan haluaisit siitä maksun, vai mitä?

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
« Vastaus #74 : Heinäkuu 11, 2025, 21:22:34 »
Suomalainen tussu on aina jotain luksusta, josta pitää maksaa kilohinnan perusteella. Hyvin ovat seksiyrittäjät pitäneet asiakkaita väheksyvän asenteen yli kahden vuosikymmenen ajan. Rahat pois runkkarei.., siis turskilta.

Tässä ketjussa jo syytettiin että täällä on jotain valkoritareita. Ehkä se oli tähdätty (myös, tai varsinkin) minuun.

Omassa tapauksessa kyse on siitä, että jotta pystyisin nauttimaan seksiyrittäjän seurasta, hänen tulisi olla sellainen ihminen, jonka kanssa pystyy (muiden ominaisuuksian lisäksi!) myös keskustelemaan järkeviä, mieluiten suomeksi. (Englanti sujuu kanssa, mutta äidinkielellä puhuminen on ... jotenkin rentouttavampaa. Vaikka niin paljon englantia käytänkin, että se on ehkä jopa vahvempi kuin suomi...)

En ole ostamassa reikää jota panna. En ole todellakaan kiinnostunut jostain halvasta venäläisestä. Parhaat kohtaamiset ovat aina olleet aitojen suomalaisten kanssa, sellaisten, joiden kanssa on hauska jutella, sellaisten kanssa, joita voisi kuvitella, toisissa olosuhteissa, ystäviksi tai rakastajattariksi. Persoona, mielipiteet, fiksuus. Yhteensopivuus jollain eläimellisemmällä tasolla (esim. feromonit).

Joo, olen nirso. Tämä on minulle luksusharrastus, kun ostan aikaa, sen tulisi olla edes jossain määrin lähellä seksiä elämänkumppanini kanssa. Jos ei ole, miksi vaivautua ja maksaa ollenkaan (subjektiivinen näkökulma, anteeksi).

Mutta, olen valmis toistuvasti maksamaan "korkeita" suomalaisia hintoja, kun tiedän, että kokemus on sen arvoinen. Ja olen valmis myös kokeilemaan mielestäni hyvältä vaikuttavaa suomalaista, yllä olevien preferenssien perusteella, vaikka en tietäisikään kokemuksen arvoa. Olen jopa useiden tapauksessa maksanut illallisseurasta ilman seksiä, kartoittaakseni kannattaako minun tässä vaiheessa ostaa myöhemmin enemmän. (Te, joille olen illallisen tarjonnut: ketään ei ole suljettu pois, olette kaikki potentiaalisia, minulla on vain rajallinen määrä aikaa).

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #75 : Heinäkuu 11, 2025, 22:23:52 »
Tavaraahan jaetaan ilmaiseksi ihan koko ajan. Mutta jos se olisi jotenkin lakisääteistä, niin ota huomioon, että karvainen Jorma 120 kiloa haluaa myös panna sinua perseeseen jurzantaa. Varmaan haluaisit siitä maksun, vai mitä?
Kysymyksesi ei ole relevantti, koska

a) en ole kommunisti
b) ei ole tarvetta myydä persettä
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #76 : Heinäkuu 11, 2025, 22:35:39 »
No joo pimppiahalvalla.com - RE:ssä suomalaisista hupakoista ilmoittelee vain pieni osa. Karkeasti 10 - 20% välillä eli hyvin vaikea sanoa, että kyseisellä vetoomuksella on mitään vaikutusta. Toki hypoteesia voi muuttaa ja miettiä muita vaihtoehtoja&alustoja.

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 44 )

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (166)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #77 : Heinäkuu 11, 2025, 23:35:58 »
Väittäisin, että keskimääräinen tarjonta on Tallinnassa laadukkampaa (ja halvempaa) kuin Suomessa.
Syynä on se, etteivät Tõnut ole halukkaita maksamaan kilohinnan perusteella,
kuten Suomessa porot maksavat mukisematta.

Nooh, kaikilla meillä on omat kokemuksemme. :)
Omakohtainen kokemukseni virolaisista asiakkaista Suomessa on, että he mukisematta maksavat tästäkin palvelusta Suomessa ollessaan Suomen hinnat. Mun virolaisissa asiakkaissa on muuten muutamiakin yhdistäviä tekijöitä, mm. siinä mihin he mun palvelussa/tyylissä/tavassa toimia ovat ihastuneet. On muitakin juttuja.
Ja ovat jotkut kertoneet millaisia kokemuksia heillä huorissa käymisestä Virossa on. Että, ei kaikilla sit kuitenkaan taida olla samaa käsitystä mikä on laadukasta, mikä minkäkin hinnan arvoista jne.
Mut näähän on aina vain henkilökohtaisia kokemuksia.
Ja Mikallakin saa olla omat henk.koht. fiiliksensä.  :-*

Odotinkin että joku repii vielä Tallinnan hinnat tänne.

Luultavasti kaukana idässä vielä vaan halvempaa, sinne siis!

On! Todellakin!

Siis, jos ihan vain vähän idemmäs haluaa nyt mennä, eikä ole esim. kaksoiskansalaisuutta, niin saattaa olla, että pääsee jäämään nauttimaan pidemmäksikin aikaa halvemmista hinnoista?
Noh, en mä oikeasti tiedä miten se menisi, jos koittaisi loikkia suljetun rajan yli eestaas halvemman pillun perässä.  ;D

Suosittelisin kuitenkin tällä hetkellä menemään sitten reippaasti pidemmälle itään, niin sitten vasta halpaa alkaa olemaankin!
Toki siinä on sitten muutamiakin jutskia mitkä aika monilla suomipojilla menee vähän keturalleen, mutta ei niilläkään niin väliä.
Halpaa kuitenkin on (ainakin jos ei laske mukaan välillisiä kuluja).
Ja tätä mä oon ollut todistamassa monta kertaa.

Matkailu avartaa! Monella tavalla!  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa ke 16.7.!

Paikalla Blain

• Hero Member
« Vastaus #78 : Heinäkuu 12, 2025, 00:44:53 »
Suomalainen tussu on aina jotain luksusta, josta pitää maksaa kilohinnan perusteella. Hyvin ovat seksiyrittäjät pitäneet asiakkaita väheksyvän asenteen yli kahden vuosikymmenen ajan. Rahat pois runkkarei.., siis turskilta.

Tässä ketjussa jo syytettiin että täällä on jotain valkoritareita. Ehkä se oli tähdätty (myös, tai varsinkin) minuun.

Omassa tapauksessa kyse on siitä, että jotta pystyisin nauttimaan seksiyrittäjän seurasta, hänen tulisi olla sellainen ihminen, jonka kanssa pystyy (muiden ominaisuuksian lisäksi!) myös keskustelemaan järkeviä, mieluiten suomeksi. (Englanti sujuu kanssa, mutta äidinkielellä puhuminen on ... jotenkin rentouttavampaa. Vaikka niin paljon englantia käytänkin, että se on ehkä jopa vahvempi kuin suomi...)

En ole ostamassa reikää jota panna. En ole todellakaan kiinnostunut jostain halvasta venäläisestä. Parhaat kohtaamiset ovat aina olleet aitojen suomalaisten kanssa, sellaisten, joiden kanssa on hauska jutella, sellaisten kanssa, joita voisi kuvitella, toisissa olosuhteissa, ystäviksi tai rakastajattariksi. Persoona, mielipiteet, fiksuus. Yhteensopivuus jollain eläimellisemmällä tasolla (esim. feromonit).

Joo, olen nirso. Tämä on minulle luksusharrastus, kun ostan aikaa, sen tulisi olla edes jossain määrin lähellä seksiä elämänkumppanini kanssa. Jos ei ole, miksi vaivautua ja maksaa ollenkaan (subjektiivinen näkökulma, anteeksi).

Mutta, olen valmis toistuvasti maksamaan "korkeita" suomalaisia hintoja, kun tiedän, että kokemus on sen arvoinen. Ja olen valmis myös kokeilemaan mielestäni hyvältä vaikuttavaa suomalaista, yllä olevien preferenssien perusteella, vaikka en tietäisikään kokemuksen arvoa. Olen jopa useiden tapauksessa maksanut illallisseurasta ilman seksiä, kartoittaakseni kannattaako minun tässä vaiheessa ostaa myöhemmin enemmän. (Te, joille olen illallisen tarjonnut: ketään ei ole suljettu pois, olette kaikki potentiaalisia, minulla on vain rajallinen määrä aikaa).

Haemme kaikki, mitä haemme.

Minua ei keskustelut sinällään kiinnosta. Jos selaan tarjontaa, kassit kaipaavat tyhjennystä. Mitään juttuseuraa en silloin kaipaa. Suomen kieli on siis turhake.

Olen jo useaati maininnut, mut ulkkarit vievät ulkonäöllisesti suomalaisia aika lujaa. Kasvot/kroppa on muutamilla missiluokkaa, suomalaisilla ei kellään.
2-0 ulkkareille.

Hinnat, palvelut... Niin.
4-0.

Seksi kumppanin kanssa on ainutlaatuista. Sitä ei voi kopioida enkä yritäkkään moista. Senkin takia kohtaamiseni maksullisten kanssa ovat nopeita ja pinnallisia ja pääsääntöisesti myös vain oraalisia.

Minulle tämä ei ole luksusharrastus, koska en ole valmis maksamaan luksushintaa siitä.
Minulla on toinen harrastus, mikä imee 100 kertaa enemmän rahaa kuin tämä. Ehkä se on luksusharrastus, mut en sitäkään sellaisena pidä.

Mä en muista 99% tapaamisista maksullisten kanssa. Miksi muistaisin?
Olen pannut aika saakelisti elämäni aikana, en mä moisia muistele. Maksuttomia ja maksullisia, ei väliä. Loppupeleissä sama asia: merkityksetöntä, mekaanista toimintaa. Säkkien tyhjennystä, yhtä arkipäiväistä kuin hampaiden pesu.
Ja moisesta täällä tehdään numeroa? Romantisoidaan huorissa käynti? Give me a break.

Kyllä mä tavallaan ymmärrän perusjunttien halun glorifisoida suomipt, mut sit taas en.

Suomipt häviää joka suhteessa parhaimmille tsekki-ja italiatytsyille eikä se kisa ole edes tiukka.

Sääli, mutta niinhän se on joka osa-alueella: kalliiden suomihintojen vuoksi kaikki tavara tulee tilattua ulkomailta.

Huorien valkoritarit...hitto mikä tsoukki.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #79 : Heinäkuu 12, 2025, 01:05:37 »
Sääli, mutta niinhän se on joka osa-alueella: kalliiden suomihintojen vuoksi kaikki tavara tulee tilattua ulkomailta.

Huorien valkoritarit...hitto mikä tsoukki.

Jep. Ja usein tuontitavara on tällä alalla ns. koetellumpaa ja luotettavampaa. Ollaan siitä sitten mitä mieltä vaan.

Ja nämä valkoritarit ovat säälittävimmistä incel-tyypeistä säälittävimpiä. Ei saa pimppiä siviilistä, ei raha riitä maksullisiin, josko nyt valkoritaroinnilla joku hönö muija antais -20%, et sais ens viikollakin bensaa Corollaan tai jopa Ladaan. Tai et sais kossun joka toinen perjantai  ::)