Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RAKKAIDEN seksityöntekijöiden korkkaiden käyttö  (Luettu 2395 kertaa)

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
RAKKAIDEN seksityöntekijöiden korkkaiden käyttö
« : Heinäkuu 04, 2025, 16:08:34 »
RAKKAAT palveluntarjojat. Oletteko tietoisia tutkimustuloksisa joiden mukaan hyvin monet miehet vietellään ja saalistetaan asiakkaaksi korkokengillä tai kynsilakan avulla. Itse käytännössä sivuutan kaikki ne "myynti-ilmoitukset", mikäli kuvissa ei näy korkkareita enkä ole suinkaan ainoa mies. Panostaminen tällaisiin kuviin ei maksa mitään ja Temun (ei saisi mainostaa, mutta mainostan nyt) kautta tilattuna seksikkäitä stilettoja voi hankkia itselleen alkaen 10 eurosta ylöspäin ja vielä ilman postikuluja.
Tahtoisinkin kuulla mahdollisimman monen RAKKAAN palveluntarjoajan mielipiteitä ja ajatuksia koskien tätä asiaa.
Mikäli stiletot eivät sytytä kaikkia miehiä niin sitten ei, mutta olen VARMA että korkkariparisi ei turhaan viereksi eteisen lattialla vaan niille tulee hyvin runsasta käyttöä.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: RAKKAIDEN seksityöntekijöiden korkkaiden käyttö
« Vastaus #1 : Heinäkuu 04, 2025, 18:03:35 »
Itse en pysty korkkareita käyttämään aikoinaan tehtyjen nilkan alueen leikkausten takia, enkä koe tarpeelliseksi sellaisia hankkia vain jotakuta miellyttääkseni. Toki, tämä homma ei ole päätyöni joten käytäntöni ja tapani voi erota muista palveluntarjoajista jo siitäkin syystä. Mun tyyli on se että olen oma itseni ja ennemminkin se "naapurintyttö". Kaikkien ei tarvitse sopia samaan muottiin, ja rehellisesti sanottuna mulle ainakaan ei tässä noin 5 vuoden aikana ole tullut kovinkaan montaa kyselyä/toivetta korkkareista.🤔😊
❤️Opiskelijarouva, Turku

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #2 : Heinäkuu 04, 2025, 18:12:18 »
Mulla on korkkareita vaikka muille jakaa. Ja olen käyttänyt niitä 12 vuotta.
Kolme kuukautta sitten oli asiakas juuri tulossa ja mulla petti toisen jalan polvi yks kaks ja kaaduin pahasti. Selvin päin vielä, humalassahan ei ois tapahtunu mitään.
Mutta mulla meni peukalo, joka ei oo vieläkään parantunu. Voipi mennä niin että villasukissa kotoisasti otan asiakkaat vastaan hamaan tappiin asti.
Valitettavasti.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : Heinäkuu 04, 2025, 19:25:17 »
Mikäli tennarit ei sytytä, mun myynti-ilmoitukset saa sivuuttaa  :headbang:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Heinäkuu 04, 2025, 19:49:11 »
Temu itsessään on shoppailu paikkana sellainen, jossa en koskaan asioisi. Korkkarien laatu on hyvin kyseenlainen kuten muidenkin tuotteiden, eettisyydestä puhumattakaan.

Mulla on yhdet työ korkkarit, jotka myös ilmoituksen kuvissa näkyy ja kysyttäessä ne laitan myös jalkaan. Siitä voidaan sitten olla montaa mieltä että onko niillä hoipertelu seksikästä. En siis osaa kävellä korkkareilla.

Onneksi meitä on tosi monenlaisia ja makuja on monia. Mun alt henkinen naapurintyttö look on viehättänyt omaa asiakaskuntaa ja harvemmin tulee minkään sortin asu toiveita. Hepeneet on aina päällä kun otan asiakkaita vastaan, outcallille menen seksikkäissä arkivaatteissa.

Korkkareita tai lakattuja kynsiä on kysytty muistaakseni molempia kerran. Jotenkin uskoisin että hyvä asiakas palvelu, empaattisuus, ystävällisyys ja hymy on ne parhaat valttikortit tässä hommassa.

Se mitä kukanenkin pitää seksikkäänä on todella yksilöllistä. Se missä toiselle ne stiletot on se juttu, toiselle se voi olla valkoiset urheilusukat ja sandaalit.
KEMISSÄ pitkästä aikaa 17.-18.7

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : Heinäkuu 04, 2025, 20:07:08 »
Tällein lyhyenä ja pikkupulleana ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin 15cm:n korot alle, että näyttää 5kg hoikemmalta 😬😅
*pikkuPullea mature*

Poissa BunnyRose

• Jr. Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #6 : Heinäkuu 04, 2025, 20:20:13 »
Käytän korkoja vain pyydettäessä femdom sessioissa. 190 senttinen pt ei varmaan viehättäisi useampia.
Ja temustahan ne kannattaisikin tilata 🤦

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Heinäkuu 04, 2025, 20:21:36 »
Kenkä juttu on loputon suo vaikka olisi 1000 paria löytyy joku joka sanoo pitäs olla

" sateenkaariväriset " tms  olen kenkä fani mutta helppo tiukanpaikan tullen vaikka

lenkkarit käy... jos olisin tekemässä NYT diiliä saattaisin mainita pari vaihtoehtoa...
kysyvälle vastataan

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Heinäkuu 04, 2025, 20:23:34 »
Käytän korkoja vain pyydettäessä femdom sessioissa. 190 senttinen pt ei varmaan viehättäisi useampia.

kun temua nyt lyödään puollustan sitä ei tartte " 1000e " maksaa saappaista joita perus pt

pitää muutaman minuutin Dominat oma lukunsa...
kysyvälle vastataan

Poissa intohimo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Heinäkuu 04, 2025, 20:34:18 »
Korkkarithan on hienot, mutta käytännössä ei niitä oikeastaan tarvitse... enemmän mielikuvajuttu. KYNNET sen sijaan...!

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
« Vastaus #10 : Heinäkuu 04, 2025, 21:00:29 »
Korkokengät ovat tutkitusti terveysriski.

Joku satunnainen Youtube video aiheesta: https://www.youtube.com/watch?v=tyeIaTJ0IEE

Mutta, johtavat m.m. siihen, että päkiän "rasvapädi" ei enää vaimenna, aiheuttaen ongelmia kun metatarsaalien (ne pitkät luut jalkapöydässä, ennen kuin mennään varpaisiin) päät osuvat suoraan maahan.

Akillesjänne voi lyhentyä, aiheuttaen ties mitä ongelmia.

Ja, tottakai, koska korkokengissä on tiukka tila varpaille ... se lisää riskiä vaivaisenluuhun.

(Huom! korkokengät ovat todella sexyjä, en kiistä sitä, mutta kohtuus kaikessa?)

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #11 : Heinäkuu 04, 2025, 21:07:54 »

kun temua nyt lyödään puollustan sitä ei tartte " 1000e " maksaa saappaista joita perus pt

pitää muutaman minuutin Dominat oma lukunsa...

Ihan kohtuullisen hintaisia laadukkaita korkokenkiä saa muualtakin kuin Temusta ja muista kiinakaupoista. Itse olen hurahtanut kirppiksiin, usein kun käyn ostoksilla pyörähdän myös kirppiksillä ja mulle on kerääntynyt monet ihanat korkokengät mitä käytän pääasiassa omaksi iloksi, mutta myös toiveesta asiakkaiden kanssa. Juuri koskaan niitä ei toivota, käytännössä vain sihteerifantasia ja sen sivujuonet opettaja/pomo jne, ja kenkäfettarit niitä haluavat.
💎 Helsinki 21.7 ja 28.-29.7.💎

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : Heinäkuu 04, 2025, 21:10:01 »
Kilikello tuli joskus outcalliin joissain ihan käsittämättömän törkeissä lenkkareissa tai missälie tohveleissa, ja rakastuin välittömästi.

Enpä kyllä muuten muista mitä kellään on ollut jalassa, helmiä sialle suurin osa hepenistä.

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #13 : Heinäkuu 04, 2025, 21:25:09 »
Mulla ois oikein sateenkaaren väriset korkkait, mutta en enää osaa ottaa kuvia. Ne on tosi makeet!

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #14 : Heinäkuu 04, 2025, 21:31:37 »
Mulla on vain tää kuva oikeestaan korkkareista.
Nää ei oo ne sateenkaaren väriset. Mutta mielenkiintoiset.

Poissa sn62634

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Heinäkuu 04, 2025, 21:42:19 »
Samaa mieltä, että piikkikorot pitäisi löytyä. Samoin huoliteltu meikki ja look.

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : Heinäkuu 04, 2025, 21:55:46 »
Tämän viestiketjun aloittajana tarkoitan lähinnä sitä, että kengillä EI TARVITSE KÄVELLÄ. Riittää kun kengät on vain jalassa.
Tilanne menee siis ihan samaan malliin kuin privaateissa, niissähän ei liikuta minnekään. En ole nähnyt ainoatakaan privaattiesitystä, jossa esiintyjällä ei olisi korkkareita ! Kyllä koko hohto menee pois, mikäli hänellä olisi villasukat jalassa. KORKKARIFETISSISSÄ ON OLEELLISTA AIVAN JOKU MUU KUIN KENGILLÄ KÄVELY. Eli mikäli ilmoituksen kuvissa ei ole korkkareita, niin olkoon se selvä merkki siitä että niitä ei käytetä. Asiakas ei voi ostaa korkkareita palveluntarjoajille edes lahjaksi, vaikka haluaisikin.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
« Vastaus #17 : Heinäkuu 04, 2025, 22:07:54 »
Tämän viestiketjun aloittajana tarkoitan lähinnä sitä, että kengillä EI TARVITSE KÄVELLÄ. Riittää kun kengät on vain jalassa.
Tilanne menee siis ihan samaan malliin kuin privaateissa, niissähän ei liikuta minnekään. En ole nähnyt ainoatakaan privaattiesitystä, jossa esiintyjällä ei olisi korkkareita ! Kyllä koko hohto menee pois, mikäli hänellä olisi villasukat jalassa. KORKKARIFETISSISSÄ ON OLEELLISTA AIVAN JOKU MUU KUIN KENGILLÄ KÄVELY. Eli mikäli ilmoituksen kuvissa ei ole korkkareita, niin olkoon se selvä merkki siitä että niitä ei käytetä. Asiakas ei voi ostaa korkkareita palveluntarjoajille edes lahjaksi, vaikka haluaisikin.

Erinomainen täsmennys. Jos korkkareilla ei kävellä, ainakaan enempää kuin pikkuisen silloin tällöin, ovat tiestysti ihan turvallisia. Ongelmia syntyy lähinna silloin, jos niitä käyttää useasti, ja pidempään. (Muutaman kerran viikossa, joku tunti, riittää aiheuttamaan ongelmia).

(Toki, itse kun en ole korkkarifetisisti, niin ... niiden vaikutus tulee siitä, että nainen on "pidempi", ja ne korostavat lantion keinuntaa, kumpikin niin kävellessä kuin tanssiessa ... mutta, älköön kukaan uhratko terveyttään noiden vaikutusten takia!)

Poissa Cece

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #18 : Heinäkuu 04, 2025, 22:53:45 »
Mulla oli vakkari mikä otti aina korkkarit jalassa vastaan, se oli kai hänellä tapa millä päästä oikeaan fiilikseen. Muuten ei ole korkkareita pahemmin näkynyt. Joskus olen niitä sitten erikseen pyytänyt.
Valon Soturi

Poissa Rabotnik

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #19 : Heinäkuu 04, 2025, 23:14:08 »
Mulla on yks kaveri jonka oon tuntenut kohta 30 vuotta, en ole ikinä häntä nähnyt muissa kun korkeissa korkkareissa tai saappaissa. On varmaan kävellyt korkkareilla jo pari kertaa planeetan ympärikin.. Auttanut tosin että hän on aina ollut hoikka ja kevytrakenteinen. Jos on joskus ollut jalat kipeenä niin ei kyl ikinä sitä näyttäis. Jos häneltä kysyttäisiin niin vastaisi varmasti että on parempi olla kuollu ja tyylikäs kuin elossa ja epätyylikäs  :D Vähän offtopic, sorry