RAKKAAT palveluntarjojat. Oletteko tietoisia tutkimustuloksisa joiden mukaan hyvin monet miehet vietellään ja saalistetaan asiakkaaksi korkokengillä tai kynsilakan avulla. Itse käytännössä sivuutan kaikki ne "myynti-ilmoitukset", mikäli kuvissa ei näy korkkareita enkä ole suinkaan ainoa mies. Panostaminen tällaisiin kuviin ei maksa mitään ja Temun (ei saisi mainostaa, mutta mainostan nyt) kautta tilattuna seksikkäitä stilettoja voi hankkia itselleen alkaen 10 eurosta ylöspäin ja vielä ilman postikuluja.
Tahtoisinkin kuulla mahdollisimman monen RAKKAAN palveluntarjoajan mielipiteitä ja ajatuksia koskien tätä asiaa.
Mikäli stiletot eivät sytytä kaikkia miehiä niin sitten ei, mutta olen VARMA että korkkariparisi ei turhaan viereksi eteisen lattialla vaan niille tulee hyvin runsasta käyttöä.
Tahtoisinkin kuulla mahdollisimman monen RAKKAAN palveluntarjoajan mielipiteitä ja ajatuksia koskien tätä asiaa.
Mikäli stiletot eivät sytytä kaikkia miehiä niin sitten ei, mutta olen VARMA että korkkariparisi ei turhaan viereksi eteisen lattialla vaan niille tulee hyvin runsasta käyttöä.