Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mistä löytyisi seksipalveluita yhdistettynä luksus spa-tunnelmaan  (Luettu 1815 kertaa)

Poissa Vieras1850

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Tämä on varmaan vähän nolon noviisin kysymys, mutta menköön 😅

Missä piileksivät tietynlaiset miesten "spa-luksushoidot" yhdistettynä seksipalveluihin, joista ei siis selkeästi ainakaan Suomessa puhuta? 😜
Tarkoitan siis spa-tyyppistä hemmottelua: kuumia kiviä, höyrysaunaa, kasvohoitoja, hierontaa ja muuta ylellistä rentouttavaa tyypillisesti naisille suunnattua laadukasta hyvinvointipalvelua. Haluaisin tämäntyyppisen kokemuksen tietysti yhdistettynä asiaankuuluviin ja tyylikkäästi toteutettuihin sekä mieltymysten mukaan räätälöityihin seksipalveluihin.

Onko olemassa palveluntuottajaa tai -tuottajia, joka loihtisi/vat minulle tällaisen nautinnollisen kokonaisuuden.
Saa maksaa -- luksuksesta ja laadusta mielelläni teen niin.

Kertokaa tai ilmoittautukaa 🤩

Poissa sannahunaja

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mistä löytyisi seksipalveluita yhdistettynä luksus spa-tunnelmaan
« Vastaus #1 : Heinäkuu 01, 2025, 22:27:05 »
Olen ollut toteuttamassa miehen kokonaisvaltaista hemmotteluhoitoa. Homma meni käytännössä niin, että asiakas oli kirjautuneena tyylikkäässä kylpylähotellissa* ja tilasi sinne monituntisen outcallin. Illanvietto alkoi parihoidolla, jonka perään yhteistä kylpylöintiä hellien, julkisesti hyväksyttyjen kosketteluiden ja pusuttelujen kera, pientä purtavaa ja juotavaa allasbaarissa, ja lopulta seksiä asiakkaan huoneessa. Mies jäi erittäin tyytyväisenä ja rentoutuneena odottamaan nukahtamista, kun lähdin :inlove:

Näkisin siis, että osana valmista kylpyläympäristöä ja heidän tarjoamia parihierontoja ym. parihoitoja tämmöinen onnistuu. Harvalla palveluntarjoajalla kun on vastaanottopaikassaan muuta kuin suihku ja sänky, joten sinne on vaikea luoda luksustason spa-tunnelmaa. 

*En viitsi mainita kylpylähotellin nimeä näin julkisesti, etteivät ala kyttäilemään. Privaviestillä voi tiedustella paikkaa.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vieras1850

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Heinäkuu 01, 2025, 22:56:33 »
Kiitos Sanna ❤️

Tämä on toki varsin pragmaattinen ja toivottuun lopputulokseen johtava toimintamalli. Laitan sinulla privaviestiä 😘

Joku pt taisi muutama vuosi sitten toteuttaa kuumakivihoitoja ja hierontaa? Lisäksi muistaakseni Hämeenlinnassa toimi muinoin (nyt jo eläköitynyt) pt, jolla oli tausta-ajatuksena ymmärtääkseni miesten luxus-spa-kpnsepti. Kumpaakaan en aikanaan testannut.

Poissa sannahunaja

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Heinäkuu 01, 2025, 23:23:23 »
Toki erilaisia hierontoja tarjoavia palveluntarjoajia löytyy. Ja kaiketi joissain "alan" hieromoissa voi olla sisustuksessa spa-elementtejä, suitsukkeita yms. Itse miellän spa-tunnelmaan olennaisesti erilaiset vesialtaat ja tunnelmalliset saunat. Sellaista miljöötä lienee hankala löytää palveluntarjoajien luota. Riippuu siis ihan mitä itse kaipaat, jotta spa-elämys toteutuu kohdallasi :)
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Heinäkuu 02, 2025, 01:45:15 »
Kuulostaa ihan saksalaiselta FKK-klubilta

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : Heinäkuu 04, 2025, 19:57:29 »
Tää vois oikeesti olla kiva toteuttaa kotikutoisesti ja kotoisasti.. En tiedä sitten miten olisi kysyntää.

Olen viime aikoina hurahtanut eroottisiin hierontoihin. Ihan uskomattoman mukavia tehdä ja nähdä asiakkaan nauttinto ja se miten saat hieronnalla lähetettyä hänet jonnekin toiseen ulottuhuuteen.

Teen jo nyt ihan kunnok hierontaa itse oppineena (mietinnässä käydä ihan hierojan koulutus) eroottisen hieronnan palveluissani. Viimeksi hierontaan oli mahdollista yhdistää myös sauna, kun sattui olemaan saunallinen keikkakämppä.

Vois olla kiva tarjota kokonaisvaltainen palvelu, joka lähtisi liikkeelle saunasta ja selänpesusta, siitä sitten kasvonaamion ja ihonhoidon kautta pää/niska hierontaan. Tästä olisi hyvä edetä vartalo hierontaan happy endingillä jne.

Mutta kuinka paljon tälle sitten lopulta olisi kysyntää? 🤔
KEMISSÄ pitkästä aikaa 17.-18.7

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : Heinäkuu 04, 2025, 20:34:26 »
^ Täällä kiinnostaisi. En ihan ole varma kasvonaamiojutusta, mutta kokonaisuus kuulostaa hyvältä.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Heinäkuu 04, 2025, 20:45:36 »
^ Täällä kiinnostaisi. En ihan ole varma kasvonaamiojutusta, mutta kokonaisuus kuulostaa hyvältä.

Se kiva näiden palveluiden tuottamisessa on, että ne voi aina räätälöidä asiakkaan tarpeisiin sopiviksi 😘

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
« Vastaus #8 : Heinäkuu 04, 2025, 20:50:25 »

Se kiva näiden palveluiden tuottamisessa on, että ne voi aina räätälöidä asiakkaan tarpeisiin sopiviksi 😘

Samaa mieltä FortySexN2 kanssa, tuo voisi olla todella kiva, ilman kasvonaamiota (en halua ottaa riskiä siitä, että menettäisin nykyisen charmini, näyttämällä liian nuorelta...)
Sauna tietysti kuuluisi välttämättä tuohon.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : Heinäkuu 04, 2025, 21:03:42 »
Taiteilijanimellä Pastarossa toimiva henkilö taisi mainostaa jotain tuon tapaista joku vuosi sitten. Jäi kokematta maantieteellisten haasteiden takia. En tiedä tekeekö enää mitään liveä.

Mä itse ehkä hakisin tällaisissa kuitenkin ensisijaisesti fyysistä läheisyyttä. Sitä on ihan kiva maustaa vähän, mutta voi olla että kuumat kivet ja kurkkuviipaleet vaan koettelisi itsehillintää. Ehkä jos mieltää joksikin sm-härnäyssessioinniksi  :whipping:

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #10 : Heinäkuu 05, 2025, 13:12:21 »

Samaa mieltä FortySexN2 kanssa, tuo voisi olla todella kiva, ilman kasvonaamiota (en halua ottaa riskiä siitä, että menettäisin nykyisen charmini, näyttämällä liian nuorelta...)
Sauna tietysti kuuluisi välttämättä tuohon.

Kasvonaamiolle hyvä vaihtoehto on kasvohieronta. Niitäkin olen tehnyt paljon ja rentouttaa tosi kivasti. Kasvohieronta, päähieronta ja siitä niskahartian kautta muualle kroppaan on loistava vaihtoehto 😊

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Heinäkuu 05, 2025, 13:19:38 »
Taiteilijanimellä Pastarossa toimiva henkilö taisi mainostaa jotain tuon tapaista joku vuosi sitten. Jäi kokematta maantieteellisten haasteiden takia. En tiedä tekeekö enää mitään liveä.

Mä itse ehkä hakisin tällaisissa kuitenkin ensisijaisesti fyysistä läheisyyttä. Sitä on ihan kiva maustaa vähän, mutta voi olla että kuumat kivet ja kurkkuviipaleet vaan koettelisi itsehillintää. Ehkä jos mieltää joksikin sm-härnäyssessioinniksi  :whipping:

Siis tää härnäys homma on varmaan itselle se eroottisen hieronna suola. Kun voi ensin asiakkaan ollessa mahallaan hieroa samalla kiusoittellen. Unohtamatta body to body juttuja. Ja siinä vaiheessa kun on hierottu etupuoli ja päästään itse edgettelyyn öljyisin käsin että rinnoin, on tosi kiva seurata asiakkaan reaktioita.

Parasta on jos hierottava antautuu tuntemuksille ja näyttää kunnolla mikä tuntuu hyvältä, milloin ollaa lähellä. Silloin on helppo mennä tosi lähelle laukeamista ja sitten himmailla, ikäänkuin kieltää loppuhuipennus muutaman kerran.

Voisin hyvin siis kuvitella kuinka hauskaa olisi kiusoittella Kasvonaamioilla ja kurkuilla jne. Ideoita ihan tulvii päähän toteutuksen osalta 🤭

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #12 : Heinäkuu 05, 2025, 13:43:17 »

Huora Runnin kylpylässä..
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : Heinäkuu 05, 2025, 23:36:10 »
Itse olen käyttänyt vähän tuollaista spa-tyyppistä hoitoa. Ei toki ollut saunaa, mutta kylvyssä käytiin ja lisäksi oli muuta hemmottelua (pää/jalka/body-to-body/yms. hierontaa) seksuaalisemman sisällön lisäksi. Tykkäsin kyllä kovasti niiden hoitojen antamasta rennosta olosta.

Tämähän on samalla myös hyvä vinkki palveluntarjoajille uusista palveluista. Toki sauna/kylpy vaatii sopivia tiloja, mutta nuo muut hemmotteluhoidot onnistunevat ihan samoissa tiloissa kuin pelkät seksipalvelutkin.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?