Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Passion Anne  (Luettu 3601 kertaa)

Poissa Kaaleppi81

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Passion Anne
« : Heinäkuu 03, 2025, 18:18:57 »
Onko tästä RE ilmoittelevasta kroaatista kokemusta kenelläkään? Hyvät rapsat mutta kaikki aika uusilta käyttäjiltä jä vähän omituista suomenkieltä parissa niistä niin vähän mietitytää niiden aitous.

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Passion Anne
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2025, 18:38:56 »
Onko tästä RE ilmoittelevasta kroaatista kokemusta kenelläkään? Hyvät rapsat mutta kaikki aika uusilta käyttäjiltä jä vähän omituista suomenkieltä parissa niistä niin vähän mietitytää niiden aitous.

Passion Annesta löytyy tarinaa tältäkin foorumilta nimillä Anne Cherry ja Bryana Andrewa. Vanhemmat profiilit poistuneet varmaan negatiivisten arvostelujen myötä. Kiinnitin samaan asiaan huomiota kuin sinäkin, että osa arvosteluista vaikuttaa vahvasti tekaistuilta mainitsemistasi syistä.

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : Heinäkuu 05, 2025, 10:03:25 »
Kuvat ovat erittäin rajusti käsiteltyjä.
Ei ole puoltakaan niin hyvännäköinen kuin kuvissa.

Ei hymyile lainkaan, toimittaa robottimaisesti.

Poissa Urpo69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2025, 23:17:34 »
Annen luona kävin eräänä sateisena päivänä
Jutteli kyllä mutta katsekontaktia ei saanut
Nätti ainakin omasta mielestä

Meinasi tuleminen olla lähellä jo kun vatkasi käsin melko kauan
Perus ok

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : eilen kello 22:55:47 »
Kävin tämän luona eilen. Vähän ristiriitaiset fiilikset jäi. Tykkäsin ja en.
Kuvat kyllä täsmäävät, ainakin nykyisessä ilmossa olevat. Oikein nätti ja hyväkroppainen pieni tyttö. Mutta vakavan oloinen.
Olin myös pannut merkille rapsat, joista jo ennen tapaamista mietin, ovatkohan aitoja. Monet keskenään epäilyttävän samanlaisia, yhden rapsan nimimerkeiltä, joiden nikit jotenkin outoja ei-suomalaisen oloisia. Rapsoissa toistuvat ylistykset ystävällisyydestä, rentoudesta, kiireettömyydestä, hyvästä englannin kielen taidosta ja erittäin hyvästä suihinotosta.
Näistä viimeinen kohta oli kyllä paikkansapitävä.

Olin tällä kertaa hakemassa nimenomaan OWO+CIM -komboa yhdistettynä kiireettömään tapaamiseen, ja tämän tytön palveluvalikoima vaikutti siihen sopivalta. Asunto oli siisti ja saavutettavuus ihan ok. Pikaisen suihkun jälkeen hän ohjasi minut selälleni sängylle, kehotti ottamaan mukavan rennon asennon ja kertoi lyhyesti mitä tuleman pitää: Ensin hän ottaisi suihin ja antaisi minun nopeasti laueta suuhun. Sitten luvassa olisi lyhyt rentouttava hieronta, minkä jälkeen toinen kierros. Tämähän sopi minulle mainiosti, vaikka tiesin kyllä etukäteen että toinen laukeaminen tunnin ajalla ei minun kohdallani ole todennäköistä.
Suihinotto olikin todella hyvää. Se oli nopeatahtista ja hän käytti kättä välillä, mutta tuntuma suussa oli todella hyvä. Hän käytti jotenkin kieltä kullin alapinnalla juuri oikealla tavalla, yhdistettynä juuri sopivaan alipaineeseen, minkä vain hyvin harva osaa. Vaikka hieman rauhallisemmasta tahdista olisin tykännyt vielä enemmän, tämä oli silti todennäköisesti paras koskaan kokemani suihinotto. Laukesin nopeasti.
Hieronta oli myös jotenkin nopealiikkeistä. Oikeastaan kaikki hänen liikkeensä olivat nopeita. Hieronnan jälkeen hän imi nopeasti kullini uudestaan kovaksi, asetti kortsun paikalleen, otti sen heti pois ja asetti tilalle isompikokoisen, joka istuikin paljon paremmin, nousi ratsaille reverse-asentoon ja tässäkin hänen liikkeensä olivat nopeita. Seisokki ei kovin hyvin kestänyt toisella kierroksella, mikä oli minun kohdallani täysin odotettavissa. En tiedä ottiko hän tästä nokkiinsa, vaiko siitä, että mainitsin, puoliksi vitsinä, hänen nopeista liikkeistään. Joka tapauksessa, tapaaminen loppui vähän viileisiin tunnelmiin, ja poistuessani oli vähän ristiriitaiset fiilikset.

Samana iltana sain häneltä erikoisen wa-viestin, jossa hän kysyi voisinko kirjoittaa hänestä RE:hen positiivisen rapsan ja lupasi hyvitystä seuraavalla kerralla, jos ylipäätään haluaisin tavata vielä uudelleen. Vastasin hänelle, että ei mitään hätää, tapaaminen oli oikein hyvä ja suihinotto parasta mitä olen ikinä saanut, mielelläni haluaisin kokea sen uudelleen ja mielelläni kirjoittaisin rapsan. Ja niin tein.

Mutta tapaisinko hänet uudelleen? Kyllä tapaisin ja olen päättänytkin tavata, heti kun seuraava tilaisuus koittaa. Sen tajunnan räjäyttävän suihinoton CIM:llä haluan nimittäin kokea uudelleen. Ehkä seuraava tapaaminen tulee olemaan vieläkin parempi, kun ensitapaamisen jännitystä ei ole.

Mutta jos kiireetöntä GFE-henkistä hipsuttelua, halailua ja pusuttelua kaipaa, niin sitä pitää etsiä muualta.
Totesin myös, että osa rapsoista on varmasti feikkejä.

« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:02:09 kirjoittanut ThomasDundee »