Mystinen juttu mitä itsekin miettinyt monesti, että tykkään ihan sikana Robb Flynnin äänestä, mutta kuitenkin sillä on ollut vaan tasan kaksi hyvää biisiä:
Olin eronnut ja tyttäreni olivat minulla yökylässä. Alettiin katsella elokuvia. Tykättiin kauhuleffoista. Olin vuokrannut videovuokraamosta Stephen Kingin kirjasta tehdyn elokuvan Eläinten hautausmaa. Huomasin leffaillan aikana, että teini-ikäisten tyttärieni ilmeistä päätellen elokuvavalintani ei ollut osunut ihan nappiin. Pet Sematary on kyllä karmaisevin elokuva mitä olen nähnyt. Stephen Kingin tarinassahan intiaanien hautausmaalle haudatut kuolleet lemmikit heräävät henkiin. Luonteeltaan kyllä hieman erilaisina yksilöinä. No elokuvassa perheen pikkupoika jää rekan alle ja isä hautaa hänet naapurin sedän varoituksista huolimatta intiaanien lemminkieläinten hautausmaalle. Pikkupoika kömpii kyllä ylos haudastaan, mutta hänen persoonallisuutensa on hieman muuttunut. Hän tappaa kaikki. Ramonesin hittibiisi on kyllä hieno sen elokuvan tunnari .
^^^Minut saa taas tänään hyvin iloiselle mielelle tämä performanssi Prahan päärautatieasemalla. Korona on riistänyt meiltä niin paljon. Nitistänyt ihmisen. Kaiken sen yhdessä kokemisen spontaanin riemun. Mutta hyvät ajat palaavat vielä .
Nää oli hyviä jaksoja, Seagulls`Nest. Vieraina oli Timo Kotipelto, Noora Louhimo, Samy Elbanna, Sami Yaffa, Lassi Vääränen ja Tarja Turunen.Noin puolen tunnin pätkiä. Jos vähänkin kiinnostaa ja et oo kattonu ni suosittelen Hemmetin hyviä versioita vieraiden omista ja cover biiseistä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2021, 12:54:53 kirjoittanut ynwa »
I don´t care what you say, This is my life, this is my way