Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajien mielipiteet opiskelemaan lähtevästä pojasta  (Luettu 1532 kertaa)

Poissa dueerre

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Kun täysi-ikäiset pojat lähtevät kauaksi opiskelemaan, niin isukit ja äidit varoittavat etteivät he eksyisi huonoille teille. Useimmitenhan he tarkoittavat alkoholia tai naisia. Alkoholi ei kiinnosta, mutta ne naiset. Onko huoli turhaa mikäli poitsulla on paksu rahapussi eikä huvitukset ole rahasta kiinni ja hän poikkeaa SILLOIN TÄLLÖIN maksullisissa naisissa ? Onko naisissa käynti mielestänne pojalle huono tie ?
Entäpä ajatus, että isukki lähettää vielä kokemattoman poikansa maksullisiin, että hän oppisi seksin alkeita.

Poissa OuluJuha

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajien mielipiteet opiskelemaan lähtevästä pojasta
« Vastaus #1 : Toukokuu 16, 2025, 22:14:38 »
Mikäli sinulla on varaa rahoittaa jälkeläisesi akateeminen elämä, niin mikset tekisi myös niin hänen muulle elämälleen. Siis vain jos on mahdollisuus.

Poissa meiosis

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Toukokuu 17, 2025, 00:11:52 »
Päihteet, uhkapelit ja maksulliset naiset ovat 3 perinteistä pahetta, joihin voi upottaa kuinka paljon rahaa tahansa ja jotka vievät miehen ja perheen velkaan ja perikatoon.

Hyvässä seurassa tapakoodi ja sosiaalinen paine ohjaavat kohtuuteen (tuttujen pokeri-illat, sosiaalinen juominen).
Huono seura painostaa ylilyönteihin (juomapelit, kryptotreidaus, strippibaarit).

Näistä kolmesta paheesta varoittelee mm. Rovaniemen markkinoilla. Asia on tiedetty vuosisatoja.
https://genius.com/Esa-pakarinen-rovaniemen-markkinoilla-lyrics

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : Toukokuu 17, 2025, 09:06:23 »
Kun täysi-ikäiset pojat lähtevät kauaksi opiskelemaan, niin isukit ja äidit varoittavat etteivät he eksyisi huonoille teille. Useimmitenhan he tarkoittavat alkoholia tai naisia. Alkoholi ei kiinnosta, mutta ne naiset. Onko huoli turhaa mikäli poitsulla on paksu rahapussi eikä huvitukset ole rahasta kiinni ja hän poikkeaa SILLOIN TÄLLÖIN maksullisissa naisissa ? Onko naisissa käynti mielestänne pojalle huono tie ?
Entäpä ajatus, että isukki lähettää vielä kokemattoman poikansa maksullisiin, että hän oppisi seksin alkeita.

Ennen lähdettiin opiskelemaan kauas, otettiin viinaa ja nussittiin keskiviikosta sunnuntaihin. Rahaa paloi mutta ei niillä pillua tarvinnut ostaa, opiskelijamimmit oli yhtä kiimassa kuin kundit. Niin ja valmistuttiin ajallaan.

Niin ne ajat muuttuu, nuoret miehet joutuu ostamaan pillua. Eivät valmistu koskaan. Surullista.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Vile Man

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Toukokuu 19, 2025, 21:13:09 »
Onko huoli turhaa mikäli poitsulla on paksu rahapussi eikä huvitukset ole rahasta kiinni ja hän poikkeaa SILLOIN TÄLLÖIN maksullisissa naisissa ? Onko naisissa käynti mielestänne pojalle huono tie ?
Ei välttämättä,

Lainaus

Sanoisin että hiukan yli rajan. Asiasta kannattaa keskustella, jo siitäkin syystä että kaveri voi olla kokeneempi kuin luulet. Jos nuori mies itse siihen on taipuvainen niin neuvot voi olla ihan hyvästä. Rahoituskin, tosin itse olen sitä mieltä että nuorelle miehelle tekee hyvää joutua joskus tienaamaan omat käyttörahansa. Ja kannattaa pistää kaveri hoitamaan itse tapaamisen sopiminen.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Toukokuu 19, 2025, 22:15:46 »
Kaikkihan on täysin kiinni siitä millainen poika on kyseessä. Aina ei ole pojat kuin isänsä. Varovaisuutta näissä asioissa. Ekaa kertaa ei saa takaisin.

Jos poika kipuilee henkisesti poikuudesta, ehkä silloin on hyvä ajaa maksullisiin ja tehdä selväksi, ettei seksi ole niin kummallista. Jos taas poika ei kanna asiasta minkäänlaista huolta, niin miksi hoputtaa.

Missään ei saa niin helposti naista ilmaiseksi kuin ulkomailla opiskellessa. Joten jospa annat asioiden mennä omalla painollaan. Maksullisen seksin maailmaan, etenkin ulkomailla liittyy monet vaarat ja riskit.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 19, 2025, 22:21:56 kirjoittanut saapasjalkakolli »
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : Toukokuu 19, 2025, 23:17:29 »
Parasta elämässä ja siihen kasvamisessa on asioiden löytäminen ja oman tien selvittäminen. Olis ollut omalla kohdalla aivan hirveä katastrofi jos Äijä olisi alkanut tuputtamaan jotain valmiiksi pureskeltuja juttuja. Siis maksullisia, se piti löytää itse. Eri asia rahoitus opiskelun aikaiseen elämään ja viihteeseen opiskelun ohella

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #7 : Toukokuu 20, 2025, 08:40:09 »
Saapasjalkakolli sanoi hienosti,
"Ekaa kertaa ei saa takaisin"

Minusta surullista jos nuori mies aloittaa seksuaalielämänsä maksullisten palvelujen kautta?
En väheksy alan ihmisiä, päinvastoin!
Minusta on tärkeää oppia myös se vonkaaminen, riiaus ja soidinmenot. Tämä molemmille sukupuolille ja tässä vain vanhan boomerin näkemys asiasta🤗
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #8 : Toukokuu 20, 2025, 09:57:26 »
Kuten Forty ja Saapasjalka sen jo kirjoitti. Minusta ei ole vanhemman asia puuttua aiheeseen, jos se ei vaikuta olevan suuri ongelma. Sittenkin ne ongelmat olisi hyvä oppia itse ratkomaan. Seksuaalisuuteen liittyvät jutut harvoin on sellaisia, että lapsi haluaa vanhempaa pitämään kädestä. Tuntuisi jopa hieman ällöttävältä ainakin itsestäni.

Poissa intohimo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Toukokuu 20, 2025, 11:09:08 »
Lainaus
Minusta on tärkeää oppia myös se vonkaaminen, riiaus ja soidinmenot.

Mieluummin iskä opettaa tätä. Nimim. "edelleen kädetön"

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #10 : Toukokuu 20, 2025, 12:36:14 »
Lainaus
Minusta on tärkeää oppia myös se vonkaaminen, riiaus ja soidinmenot.

Mieluummin iskä opettaa tätä. Nimim. "edelleen kädetön"
Kuullostaa kyllä rajulta, minusta.
Joku ikätoveri mieluummin tai tässä pt, kiva "maksettu konsulttikin" vois olla hyvä?
Minut isä opetti ajamaan polkupyörällä mutta en toki tuomitse tätäkään ajatusta.

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #11 : Toukokuu 20, 2025, 21:18:10 »

Minusta surullista jos nuori mies aloittaa seksuaalielämänsä maksullisten palvelujen kautta?
Minusta on tärkeää oppia myös se vonkaaminen, riiaus ja soidinmenot. Tämä molemmille sukupuolille ja tässä vain vanhan boomerin näkemys asiasta🤗

Ekaa kertaa ei toki saa takaisin, mutta itse ainakin olen yhä tyytyväinen, että eka kertani oli maksullisen kanssa. Saattaisi muuten olla vieläkin poikuus tallella ja oli siitä sekin hyöty, että ei ole niin epätoivoinen, kun on edes maksullista kokemusta seksistä. Muuten taas ekan kerran tärkeyttä on mielestäni vähän liioiteltu.

Ja mitä tulee "opettamiseen", niin toisaalta se on oikein hyvä, että saa itse etsiä ja löytää ne omat tiet. Mutta ainakin itse olisin kaivannut jotain apua ettei olisi tarvinnut päätään ihan jokaiseen kiveen hakata. Ehkä faija olisi tuntunut hieman oudolta neuvojalta, mutta joku muu sopiva henkilö olisi tullut tarpeeseen.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #12 : Toukokuu 20, 2025, 21:30:50 »
Opiskeluaika on erinomainen tilaisuus kokeilla asioita, tavata erilaisia ihmisiä, tehdä ensimmäiset omat yritykset seksin suhteen, ehkä jopa löytää oma elämänkumppani.

Toisaalta, nuoret (kuten mainittu), todennäköisesti kokisivat vanhempiensa kanssa keskustelun seksistä äärimmäisen kiusalliseksi tuossa vaiheessa. (Vaikka se olisi vain "Varo ettei tuo tyttöystäväsi hankkiudu raskaaksi, napatakseen sinut  ;D -- nappasi, mutta raskaaksi hankkiutumiseen meni tuon jälkeen 10 vuotta, ja sekin oli yhteinen päätös... ja sitä ennen "Aiotteko tehdä jossain vaiheessa minulle lapsenlapsia?" tyyppistä fiilistä alkupräiseltä varoittelijalta)

Eli, älä sotkeudu poikasi elämään, anna hänen itse yrittää, ja oppia.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #13 : Toukokuu 21, 2025, 10:24:32 »

Ekaa kertaa ei toki saa takaisin, mutta itse ainakin olen yhä tyytyväinen, että eka kertani oli maksullisen kanssa. Saattaisi muuten olla vieläkin poikuus tallella ja oli siitä sekin hyöty, että ei ole niin epätoivoinen, kun on edes maksullista kokemusta seksistä. Muuten taas ekan kerran tärkeyttä on mielestäni vähän liioiteltu.

Ja mitä tulee "opettamiseen", niin toisaalta se on oikein hyvä, että saa itse etsiä ja löytää ne omat tiet. Mutta ainakin itse olisin kaivannut jotain apua ettei olisi tarvinnut päätään ihan jokaiseen kiveen hakata. Ehkä faija olisi tuntunut hieman oudolta neuvojalta, mutta joku muu sopiva henkilö olisi tullut tarpeeseen.

Tässä taitaa tulla mukaan se kuuluisa sukupolvien välinen kuilukin;
70- luvun lopulla pikkukaupungissa alkoi päästä baareihin jo alle laillisen iän. Niissä paikoissa itseä hiukan vanhemmat naiset olivat yleisesti
vapaan seksin kannalla ja kun itse piti rajaa sillä juomisella niin sai valita kenen matkaan lähtee...