mä olin köyhä ja tarvitsin rahaa.
Uutiset:
Mielestäni seksityö on yksi selkeimpiä osoituksia siitä kuinka naisilla on elämässä enemmän vaihtoehtoja kuin miehillä. Toki jotkut miehet voivat myös hommaan ryhtyä, mutta vaatimukset ovat aivan erit kuin naisilla, koska vaikka kaikki naiset eivät kyseiseen työhön pysty, niin vaatimukset eivät ainakaan ole kovat ulkoisesti ja hommaan näemmä voi alkaa myös ujot tytöt, jotka eivät katso silmiin, eivät osaa ohjata asiakasta millään tavalla, ei tarvitse olla kaunis, eikä tarvitse käydä salilla.
Suurimmalle osalle miehiä seksityöhän ryhtyminen, jos haluaa pärjätä kuten naiset, tarkoittaa sitä, että pitää ryhtyä myymään seksiä toisille miehille. Nimittäin elämäni aikana olen saanut homoilta ja bi-seksuaaleilta huomattavasti enemmän huomiota kuin naisilta, jos puhutaan lähestymisistä.
Työelämä on kuraa. Eikä nykyään mistään makseta oikein sitä mitä pitäisi. Palkan kuuluisi olla sellainen, että sillä voi elättää koko perheen ja hankkia talon, vaikka toinen olisi lasten kanssa kotona. Se ei nykyään toteudu vaikka olisi mitä diplomeita. Pitää olla vähintään lääkäri, kauppakorkeakoulut käynyt tai menestyvä juristi. Ja kun saa "paljon" palkkaa, silloin vaaditaan pirusti omistautumista. Etenkin niissä töissä joihin palkataan pääosin miehiä, odotetaan aina iso panos työntekijältä. Se tarkoittaa stressiä.
Niin paljon puhutaan, että tämä on muka miesten maailma, niin tosiasia on, että korporaatio- ja vero-orjia me tavalliset miehet ollaan. Ne miesoletetut, jotka täällä kuorii kermat päältä ovat jo syntyjään kuuluneet hyväosaisiin ja suvuilla on ollut hyvävelikytköksiä jo pitkään. Torppareista, rengeistä ja korkeintaan talonpojista on siinnyt koko työtä tekevä keskiluokka, ja sillä porukalla on suurinpiirtein yhtä paljon valtaa nyt kuin ennen äänioikeuttakin, ehkä jopa vähemmän.
Seksityön mahdollisuus on pitkälti kiinni miesten toimeentulosta, ja siitä, että työelämän stressiä sitten helpotetaan maksullisten naisten parissa. Koska leipätyö lyö yhä huonommin leiville inflaation takia, ja seksityön maine on parempi kuin ehkä koskaan ikinä nykyaikana, yhä useampi nainen siirtyy seksityöhön, mutta inflaation pahentuessa se ilo ei välttämättä ole ikuista, vaan jossain kohtaa keskiluokan miehiltä alkaa loppua maksukyky. Eli kehoitan hupakkoja investoimaan rahansa huolella tulevaisuutta varten. Investoikaa kiinteään omaisuuteen ja olkaa varovaisia, sillä tulevaisuudessa nähdään myös yhä enemmän taloyhtiöiden konkursseja ja muuta sellaista, jossa omaisuus siirtyy valtiolle ja sitä kautta tukipaketteina yläluokan taskuihin ulkomaille.
Eroaako tämä nykytilanteesta?
Ehkäpä tällä alalla asiakkaat vähintään salaa toivoo, että noin intiimin työhön suhtaudutaan intohimoisesti eikä se ole vain jotain, jolla maksaa laskut. Kyllä moniin muihinkin töihin voi suhtautua hyvin intohimoisesti, niin että edes se palkka ei ole tärkeintä.
Jokainen turska toivoo olevansa jollain tapaa ainutkertainen ja -laatuinen kokemus, eikä vaan liukuhihnalla rahaa tuova välttämätön paha. Vaikka sitä tosiasiassa varmaan monelle onkin. En sano Isa, että ajattelisit noin, mutta yleisesti ottaen ajattelisin asiakkaiden toivovan, että PT myös nauttii työstään, se alkaa pian näkyä, jos ei nauti.
^ Suomalaiset asiakkaat ovat järkeä vailla olevia lapasia.
Musta on jotenkin surullista, että asiakas itse mollaa omaa viiteryhmäänsä.
Monelle ihmiselle seksiin ja omaan seksuaaliseen nautintoon kuuluu olennaisesti myös partnerin nautinto. Maksullisessa tapaamisessa sen ei tietenkään tarvitse kuulua, mutta kiihottuminen naisen nautinnosta ei ole yhtään sen enempää väärin, kuin kiihottuminen hyvistä tisseistä, hymystä, sukkanauhoista, tuhmien puhumisesta, .... jne. Ja maksulliselle tapaamisellehan asiakas saa tulla hakemaan juuri niitä itseään kiinnostavia asioita.