Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten hinnoittelette itsenne?  (Luettu 8468 kertaa)

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten hinnoittelette itsenne?
« Vastaus #80 : Kesäkuu 15, 2025, 22:25:32 »
Nyt kun tää on mennyt syystä toisesta,tai kolmannesta sun ihon alle🤔 Mua kiinnostaa enää, onko sun puhelimessa näppäin, josta tulee isot kirjaimet? Ne on niitä, jolla aloitetaan lauseet.

aijaa, niinkö! kato ku mä oon vaan tämmönen höpsö nainen kellä ei päässä liiku kuin muna eestaas, niin en mä osaa oikeinkirjoitussääntöjä :(
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Poissa thorath

• BANNATTU
  • Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #81 : Kesäkuu 15, 2025, 22:38:37 »
Nyt kun tää on mennyt syystä toisesta,tai kolmannesta sun ihon alle🤔 Mua kiinnostaa enää, onko sun puhelimessa näppäin, josta tulee isot kirjaimet? Ne on niitä, jolla aloitetaan lauseet.

aijaa, niinkö! kato ku mä oon vaan tämmönen höpsö nainen kellä ei päässä liiku kuin muna eestaas, niin en mä osaa oikeinkirjoitussääntöjä :(

Tähän paljastukseen tiivistyy ehkä myös se miksi osa myy.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #82 : Kesäkuu 15, 2025, 23:01:28 »

Tähän paljastukseen tiivistyy ehkä myös se miksi osa myy.

no niinpä, pakko elättää itsensä alapäällä kun ei ole yläpäästä muuhunkaan :( :(

Poissa ADELIN

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #83 : Kesäkuu 27, 2025, 05:15:16 »
Normal customers don't bargain. And when bargaining starts, I don't even take it for a normal price. I'm disgusted with this person! And it's not for nothing that they say "more cheap, more shits." And mostly, Arabs bargain, but I don't take them at all.

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #84 : Kesäkuu 27, 2025, 06:30:15 »
Joskus mietin, että jos olisin nainen alalla, löisin hintani jonnekkin 120-130 eken tuntumaan, hiukan standardin alle.
Tällä saisin pienen etulyöntiaseman hintakilpailussa.

150 liian kalliina pitävät näkisivätkin minut nyt potentiaalisena vaihtoehtona.

Teoria perustuu omiin kokemuksiin/tuntemuksiin.
(Olen käynyt 140 euroa ottavilla).

Ja olisin tietty instamalli. Luonnollisesti, näillä geeneillä.

Poissa ADELIN

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #85 : Kesäkuu 27, 2025, 13:00:31 »
The best way to compete is to look good and do things well. Lowering prices is for those who are not in demand in this market, and it's better to leave than to be embarrassed by low prices!

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #86 : Kesäkuu 27, 2025, 13:27:39 »
Looking your best and acting with grace is the most persuasive advertisement. Even in that case, your pricing should reflect your target customers’ capacity and willingness to pay.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #87 : Kesäkuu 27, 2025, 14:50:06 »
Joskus mietin, että jos olisin nainen alalla, löisin hintani jonnekkin 120-130 eken tuntumaan, hiukan standardin alle.

Hieman markkinahintaa alemmalla hinnalla saa helposti hoidettua päivän asiakasvirran.
Alemmalla hinnalla vie kartellihintaa pitäviltä seksiyrittäjiltä asiakkaat. Tästä
kilpasiskokset eivät tykkää ja voit saada vihaisia soittoja, jossa vaaditaan hinnan nostamista.

Oma havaintoni on, että asiakkaat tuntevat aika huonosti seksiyrittäjien hinnoittelua.
Varsinkin sellaisten, joiden hinta on alle kartellihinnan ja laatu on keskimääräistä parempi.
Tätä tietoa turskan ei kannata levittää julkisesti eikä kertoa yrittäjälle hinnan olevan alakanttiin.

Vain hölmö turska kertoo julkisesti mistä löytyvät parhaat sieni- ja marjapaikat.

Saman yrittäjän tuntihinnat:
- Tallinnassa 100€:a
- Leipzigssa muutaman idän tytön ilotalohotelissa 140€:a
- Suomessa hintapyyntö olisi 250€:a

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #88 : Kesäkuu 27, 2025, 17:06:13 »
Hieman markkinahintaa alemmalla hinnalla saa helposti hoidettua päivän asiakasvirran.
Alemmalla hinnalla vie kartellihintaa pitäviltä seksiyrittäjiltä asiakkaat. Tästä
kilpasiskokset eivät tykkää ja voit saada vihaisia soittoja, jossa vaaditaan hinnan nostamista.

sinä se vain jaksat. aika paljon saisi asiakkaita ottaa että onnistuisi viemään ne muiltakin, loppuu päivästä tunnit kesken jos ei pillusta lopu ajokunto ensin :D

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #89 : Kesäkuu 27, 2025, 17:20:38 »
46€/h myin itseni rakennusmestarin orjaksi. Onneksi sentään älyää vittuilla mulle taukoamatta. Muuten en kestäisi. Se vitun mulkku soittaa mulle ensimmäisen kerran klo 06.38 ja riivaa ööbaut 16.45 asti. Että sellainen asiakastapaaminen viitenä päivänä viikossa.

Easy Life, mies kun olen.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2025, 17:22:49 kirjoittanut Lifti »
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #90 : Kesäkuu 27, 2025, 17:25:23 »
Vuodesta 2007 alalla enempi ja vähempi siviilitöiden ohella, eikä kukaan koskaan ole ohjannut mun hinnoittelua 🤔
*pikkuPullea mature*

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #91 : Kesäkuu 27, 2025, 19:20:47 »
Pidä "markkinarako" Isa AINA kunnossa, kyllä meitä maksavia asiakkaita aina löytyy. Oli sitten vierihoitohinta mikä tahansa. Hyvästä hoidosta kannattaa AINA maksaa päivän hinta !!! EIKÄ ALENNUKSIA TARVITSE TODELLAKAAN ANTAA !!!

Poissa AliceFF

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #92 : Kesäkuu 27, 2025, 21:14:49 »
Pidä "markkinarako" Isa AINA kunnossa, kyllä meitä maksavia asiakkaita aina löytyy. Oli sitten vierihoitohinta mikä tahansa. Hyvästä hoidosta kannattaa AINA maksaa päivän hinta !!! EIKÄ ALENNUKSIA TARVITSE TODELLAKAAN ANTAA !!!

Välillä ihan uskomattomilla asioilla yritetään alennusta🤣 Esim, tulen kaukaa niin pitkänmatkalaiselle kohtuu hinta.. Siis miksi mun pitäis osallistua matkakuluihin?

Testi drive pitää saada ilmaiseksi, niin tietää mistä olis maksamassa.. Joojoo🤣

Opiskelija-alennus🤣

All Inclusive tunnin hinnalla, lämmitän saunan ja saa jäädä yöksi.. Joojoo🤣
AliceFF

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #93 : Kesäkuu 28, 2025, 10:39:35 »

Välillä ihan uskomattomilla asioilla yritetään alennusta🤣 Esim, tulen kaukaa niin pitkänmatkalaiselle kohtuu hinta.. Siis miksi mun pitäis osallistua matkakuluihin?

Testi drive pitää saada ilmaiseksi, niin tietää mistä olis maksamassa.. Joojoo🤣

Opiskelija-alennus🤣

All Inclusive tunnin hinnalla, lämmitän saunan ja saa jäädä yöksi.. Joojoo🤣

Ja klassikko: eka kerta halvemmalla niin tuun sitten sen jälkeen vakkariksi.
💎 Sörnäinen 14.-17.7. 💎

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (3)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #94 : Kesäkuu 28, 2025, 11:14:07 »
1. Asiakkaiden rasittavuudella
2. Työn rasittavuudella
3. Ja pitäähän nyt hyvästä pillusta maksaa. Eli sitä voisin tehdä em kriteereillä ihan polkuhinnoin, mutta siinä maksaa se, että pääsee dommen pillulle.
4. Jos rupeaisin tekee pelkkää dominaa erikseen taas, niin tuntihinta vois olla paaaaljon korkeempi, kuin mitä nyt on.

Esim dominaa teen enää niille ketkä älyää pyytää ja kommunikoi toiveensa hyvin.

Ilmon oon ottanu aikapäivää sitten pois, koska se runkkuprosentti oli jäätävä. Jatkuvasti katkee flow ja hyvä mieli.

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #95 : Kesäkuu 28, 2025, 11:29:10 »
The best way to compete is to look good and do things well. Lowering prices is for those who are not in demand in this market, and it's better to leave than to be embarrassed by low prices!

Epäilemättä.

Suomihupakot ovat joka tapauksessa hinnoitelleet pääsääntöisesti itsensä ulos mun markkinoilta.
Eikä siinä mitään, palvelutkaan eivät tyydytä. Pääsääntöisesti.
Pari poikkeusta löytyy aina ja uusia etsitään jatkuvasti.

Mutta nämä hintarutinat nyt ovat sinällään turhanpäiväisiä, koska eiköhän ostajaa riitä kaikille. On riittänyt päivien alusta asti, joten tuskin se ostovirta nyt on tyssäämässä.

Kunhan leikittelin ajatuksella, miten itse lähtisin peliin mukaan, jos siihen olisi mahdollisuus naisena osallistua.

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #96 : Kesäkuu 28, 2025, 17:53:46 »

Oma havaintoni on, että asiakkaat tuntevat aika huonosti seksiyrittäjien hinnoittelua.
Varsinkin sellaisten, joiden hinta on alle kartellihinnan ja laatu on keskimääräistä parempi.
Tätä tietoa turskan ei kannata levittää julkisesti eikä kertoa yrittäjälle hinnan olevan alakanttiin.

Vain hölmö turska kertoo julkisesti mistä löytyvät parhaat sieni- ja marjapaikat.
Tätä on helppo kompata. Antaa tietämättömien maksaa ylihintaa ja heikosta laadusta. Ne jotka jaksaa tehdä vähän työtä ja selvitellä asioita ansaitseekin parempaa. Pätee oikeastaan kaikessa kaupankäynnissä ja muillakin elämän alueilla.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #97 : Kesäkuu 28, 2025, 22:47:21 »
antiikin kreikassa noin 300-luvulla eaa. eli kurtisaani phryne. yksi aikansa rikkaimmista naisista, ja hänellä oli kuulemma tapana veloittaa itseään miellyttäviltä rakastajilta pikkusummia tai antaa seuraansa ilmaiseksi, esimerkiksi taiteilijoille tai filosofeille, ja samalla hänen mielestään epämiellyttävät, öykkäröivät, tungettelevat tai ärsyttävät asiakkaat saivat maksaa hänen seurastaan tähtitieteellisiä summia.

jotenkin tätä ketjua lukiessa tulee mieleen, että pitäisiköhän kokeilla vastaavaa dynaamista hinnoittelua joskus. jos ei mistään muusta syystä, niin siksi, että turskien rasahtelu todennäköisesti olisi äärimmäisen viihdyttävää.

Poissa Aapeli60

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #98 : Kesäkuu 28, 2025, 22:50:57 »
Kokeile ihmeessä ja kerro miten toimi

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (3)
  • ***** Huikea tyyppi