Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten hinnoittelette itsenne?  (Luettu 4422 kertaa)

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten hinnoittelette itsenne?
« Vastaus #80 : eilen kello 22:25:32 »
Nyt kun tää on mennyt syystä toisesta,tai kolmannesta sun ihon alle🤔 Mua kiinnostaa enää, onko sun puhelimessa näppäin, josta tulee isot kirjaimet? Ne on niitä, jolla aloitetaan lauseet.

aijaa, niinkö! kato ku mä oon vaan tämmönen höpsö nainen kellä ei päässä liiku kuin muna eestaas, niin en mä osaa oikeinkirjoitussääntöjä :(

Poissa thorath

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #81 : eilen kello 22:38:37 »
Nyt kun tää on mennyt syystä toisesta,tai kolmannesta sun ihon alle🤔 Mua kiinnostaa enää, onko sun puhelimessa näppäin, josta tulee isot kirjaimet? Ne on niitä, jolla aloitetaan lauseet.

aijaa, niinkö! kato ku mä oon vaan tämmönen höpsö nainen kellä ei päässä liiku kuin muna eestaas, niin en mä osaa oikeinkirjoitussääntöjä :(

Tähän paljastukseen tiivistyy ehkä myös se miksi osa myy.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #82 : eilen kello 23:01:28 »

Tähän paljastukseen tiivistyy ehkä myös se miksi osa myy.

no niinpä, pakko elättää itsensä alapäällä kun ei ole yläpäästä muuhunkaan :( :(